Sowieso mensen met machtquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:36 schreef Nestalgie het volgende:
pas op we hebben.te maken met een moddigger
Mijn egoquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:36 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Dat fopje mod is maakt jou niet minder lelijk hoor
Jij wil alleen sex, dat is toch geen probleem.quote:
Jij moet alles regelen.quote:
Ok, we kunnen ook met zn drieen anders? Dan is het ook niet zo gay en is het geen vreemdgaanquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:47 schreef Fopje het volgende:
[..]
Jij wil alleen sex, dat is toch geen probleem.
Ok, dan gaan we morgen even naar het gemeentehuis.quote:
Met z'n 3en trouwen?quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ok, we kunnen ook met zn drieen anders? Dan is het ook niet zo gay en is het geen vreemdgaan
Oh ja, nee ik bedoelde sexen met zn drieen. Maar trouwen is ook prima hoorquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Met z'n 3en trouwen?
Alleen als ik ge-dp't wordt.
Goeie shitquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:49 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Oh ja, nee ik bedoelde sexen met zn drieen. Maar trouwen is ook prima hoor
ik kan alleen niet tippen aan fopje zn 45cm, ik hoop dat dat niet erg is?quote:
Dan mag jij in mijn vagijn en Fopje in mijn anus.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ik kan alleen niet tippen aan fopje zn 45cm, ik hoop dat dat niet erg is?
lijkt me gezellig. Zal ik ranja meenemen? mama zegt dat we wel genoeg moeten drinken.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan mag jij in mijn vagijn en Fopje in mijn anus.
Ik vind sowieso wel dat het intronummer van Big & Betsy gezongen moet worden op de bruiloft.quote:
Is goedquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
lijkt me gezellig. Zal ik ranja meenemen? mama zegt dat we wel genoeg moeten drinken.
Dan krijg je betaald om op je zolderkamertje te FOK!en.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |