Echt, nu pas?quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:56 schreef einschtein het volgende:
Zo maar even op de motor naar de Motoport. Word echt ff tijd voor winterhandschoenen.
Ja, nu pas.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:58 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Echt, nu pas?Of heb je nog handvatverwarming?
Mijn tere ICT handjes kunnen slecht tegen de kouquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:02 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, nu pas.![]()
Ook geen handvatverwarming voor moi.
Ik heb ook ICT-handjes, of njah, beetje.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:14 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Mijn tere ICT handjes kunnen slecht tegen de kou
Hehe, thuis eerst je handen van je stuur lossmelten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:16 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik heb ook ICT-handjes, of njah, beetje.maar zijn al zo ver naar de tyfus dat het ze niets meer kan schelen.
Arme handen.
ga je veel of weinig rijden, en waar gaat De voorkeur naar uit?quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:18 schreef Juicyhil het volgende:
Ik moet me nu overigens gaan bedenken wat voor (goedkope) motor ik wil gaan kopen, zodra ik genoeg heb gespaard (zal wel nog wat maandjes duren). Iig volgende maand naar de motorbeurs dan
Ik ga veel rijden. Het is de bedoeling dat ik daarop iedere dag naar het werk ga in Amsterdam hartje centrum. Daarnaast zal ik er ook zeker weten wel op gaan touren voor de plezier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ga je veel of weinig rijden, en waar gaat De voorkeur naar uit?
Not sure, mijn instructeur had wel handschoenen die nice waren. Kan me alleen niet meer herinneren welk merk.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:18 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Hehe, thuis eerst je handen van je stuur lossmelten.
Ga je voor een paar van die mooie moffen?
Ik zou als je het praktisch wilt eerder voor iets als een SM gaan denk ik. Veel wendbaarder in de binnenstad.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ga veel rijden. Het is de bedoeling dat ik daarop iedere dag naar het werk ga in Amsterdam hartje centrum. Daarnaast zal ik er ook zeker weten wel op gaan touren voor de plezier.
Zelf lijkt me een tourmotor wel fijn. En een 600 cc oid lijkt me meer dan voldoende.
Klinkt bekend.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:16 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik heb ook ICT-handjes, of njah, beetje.maar zijn al zo ver naar de tyfus dat het ze niets meer kan schelen.
Arme handen.
Wat is het merk?quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:32 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik zou als je het praktisch wilt eerder voor iets als een SM gaan denk ik. Veel wendbaarder in de binnenstad.
En even opletten dat ie genoeg koppel heeft bij lage toeren, dus geen inline 4cilinder.
Huh, van wat?quote:
SMquote:
Supermotardquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:37 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
SM
Ja ik weet net wat een motor is en daar blijft het bij
quote:
met lompe bouwvakkers klauwen is het anders ook geen pretje hoorquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:14 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ben ik niet de enige. Op mijn vingertoppen zijn al bijna geen vingerafdrukken meer te vinden, zo vaak in de kou gewerkt (diepvries e.d.)quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:33 schreef lipjes het volgende:
[..]
Klinkt bekend.
Genoeg littekens e.d. op mijn handen zitten van de zoveelste verbouwing of de zoveelste keer dat ik ergens achter blijf hangen oid
Meeste zijn gelukkig wel aardig weggetrokken
Iets als een V-Strom vind ik persoonlijk erg mooi, vooral de 2012 versie, en dan de witter kleurstellingquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]ok thanks, ook weer wat geleerd.
Alleen lijkt mij dat een beetje te sportief en wat minder voor de langere ritten. Ik reed tijdens m'n lessen op een BMW F650, wat een prima motor was. Alleen een beetje buiten mijn prijscategorieMisschien een Honda CBR of iets. Of een Suzuki V-Strom. Beetje die richting op zeg maar.
En qua prijs zal ik denk ik voor m'n eerste motor tegen de twee rooitjes aan zitten.
Honda Transalp.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:45 schreef Juicyhil het volgende:
Alleen lijkt mij dat een beetje te sportief en wat minder voor de langere ritten. Ik reed tijdens m'n lessen op een BMW F650, wat een prima motor was. Alleen een beetje buiten mijn prijscategorieMisschien een Honda CBR of iets. Of een Suzuki V-Strom. Beetje die richting op zeg maar.
En qua prijs zal ik denk ik voor m'n eerste motor tegen de twee rooitjes aan zitten.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:14 schreef Vrieskist het volgende:
quote:
Mag ik jullie clubje joinen?quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:17 schreef Juicyhil het volgende:
Zal ik dan ook maar even zeggen dat ik ICT-handjes heb
Ik heb een CBR 600F uit '89 (prima staat en 24k op de teller) bij een dealer vandaan voor 1.500,-.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:45 schreef Juicyhil het volgende:
Wat is je budget?quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:45 schreef Juicyhil het volgende:
Dat was het afgelopen nacht ook al, veel kouder op sommige plaatsen zelfs. -20 gemeten in Gelderlandquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:57 schreef Dekatria het volgende:
Wat een zooi overal op de weg. En vannacht wordt het -10
Die ziet er ook relaxed uit, dankjequote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:30 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, daar had ik even overheen gelezennever mind.
Diversion900 kopen?
hier nog eenquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:27 schreef MarchingHome het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mag ik jullie clubje joinen?
[..]
Die foto is op 1 april vorig jaar uitgegeven door Suzuki?quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:33 schreef BlackLining het volgende:
Ik zat eigenlijk te kijken om Juicyhill een Suzuki Burgman aan te radenKom ik goddomme dit tegen. Heeft Suzuki nou serieus een motorscooter in de kleuren van de GSX-R gemaakt?
[ afbeelding ]
Dat was een concept volgens mij.. http://www.topspeed.com/m(...)scooter-ar65436.htmlquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:33 schreef BlackLining het volgende:
Ik zat eigenlijk te kijken om Juicyhill een Suzuki Burgman aan te radenKom ik goddomme dit tegen. Heeft Suzuki nou serieus een motorscooter in de kleuren van de GSX-R gemaakt?
[ afbeelding ]
Kan zijn ja. Maar doe dit maar gewoon nietquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:48 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Dat was een concept volgens mij.. http://www.topspeed.com/m(...)scooter-ar65436.html
Niet bang zijn voor een 4-cilinderquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:32 schreef BlackLining het volgende:
[..]
En even opletten dat ie genoeg koppel heeft bij lage toeren, dus geen inline 4cilinder.
Ik rij ook een 4-cilinder hoorquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:46 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Niet bang zijn voor een 4-cilinder. Kan heus wel
Maar een 4-cilinder is niet per se een no go, dat bedoel ik te zeggen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:52 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik rij ook een 4-cilinder hoorVind het heerlijk, maar als je voornamelijk in stedelijke omgeving rijdt wil je misschien iets met het koppel wat meer onderin. Bij mijn Bandit zit die top op 9500 rpm.
Er is prima mee te rijden, daar niet van, maar zo'n motor is beter om te toeren dan voor dat soort klein werk.
Nee, dat zeker nietquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:41 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Maar een 4-cilinder is niet per se een no go, dat bedoel ik te zeggen.
Transalpje pakken]; kilometervreters, voor een prikkie te koop, en onverwoestbaarquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ga veel rijden. Het is de bedoeling dat ik daarop iedere dag naar het werk ga in Amsterdam hartje centrum. Daarnaast zal ik er ook zeker weten wel op gaan touren voor de plezier.
Zelf lijkt me een tourmotor wel fijn. En een 600 cc oid lijkt me meer dan voldoende.
En aankomend weekend even de motorbeurs in Groningen bezoekenquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Transalpje pakken]; kilometervreters, voor een prikkie te koop, en onverwoestbaar
Wat is het geworden?quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:18 schreef einschtein het volgende:
Oh en ik ben geslaagd voor moi handschoenen.
beter een slechte rug dan een slechte motor?quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:57 schreef BlackLining het volgende:
Even op gaan zitten jaIs toch nog wel het belangrijkste dat ie comfortabel zit.
Toen ik net mijn Bandit had en erop rond ging krijgen kreeg ik het gigantisch in mijn rug. Was al bang dat ik de verkeerde motor had, was gelukkig wat anders
Dan nog blijft een Transalp een onovertroffen masjien om woo-werk op te rijden met een redelijk laag budget; ik zou serieus niet weten wat er ook maar in de buurt zou komen qua allround brommertje.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:56 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
En aankomend weekend even de motorbeurs in Groningen bezoeken. Goeie mogelijkheid om te orienteren.
In het echt kijk je er vaak heel anders tegenaan dan op een foto op het internet, vind ik
quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan nog blijft een Transalp een onovertroffen masjien om woo-werk op te rijden met een redelijk laag budget; ik zou serieus niet weten wat er ook maar in de buurt zou komen qua allround brommertje.
En er valt achteraf plenty aan te verbouwen en modificeren zodat hij je helemaal gaat 'passen'.
En daarna ga je sparen voor een AT
Ok, ik ben stiekem van plan om deze voor de winter te kopen,quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:01 schreef einschtein het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De Dane Billund.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ook Dane winterhandschoenen trouwens, doen het al sinds het begin prima. Aanrader, ja.
Deed je dat maar eens jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik houd mijn kak effe op tot de beurs
Klinkt goed, eer ik hier de bebouwde kom uitben heb ik nauwelijks nog gevoel over in mijn vingers met dit weerquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ok, ik ben stiekem van plan om deze voor de winter te kopen,
[ afbeelding ]
ik houd mijn kak effe op tot de beurs, maar als ik ze zie voor de goede prijs zijn ze van mij![]()
Heb er een keertje mee gereden in de winter, een collega van mij had ze; en na 20 km @ -3 op de snelweg waren mijn vingertjes nog net zo warm als toen ik ze aantrok. Ik had toen net mijn huidige gekocht en vond het zonde om er een set meteen bij te kopen, maar ik heb er al die tijd naar zitten lonken, elke keer als ik met kouwe jattten binnenkom ga ik weer twijfelen.Nu zijn mijn winterhandschoenen alweer een jaartje of 6/7 oud, en ze worden gewoon elk jaar iets minder warm merk ik, dus het is gewoon tijd voor nieuwe
![]()
En nee, sexy zijn ze niet, maar in sommige gevallen gaat funktie lekker vóór de vorm, net als met je regenpak; boeiend of hij mooi of schattig is; als je hem nodig hebt moet hij waterdicht zijn
125cc supermotard oid.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:18 schreef Juicyhil het volgende:
Ik moet me nu overigens gaan bedenken wat voor (goedkope) motor ik wil gaan kopen, zodra ik genoeg heb gespaard (zal wel nog wat maandjes duren). Iig volgende maand naar de motorbeurs dan
Njah, als je voor modieus gaat zou ik het ook niet doen, en ik moest ook lachen de eerste keer dat ik ze zag, maar ze zijn zo warm als wanten, en dat ga je met 5 vingerige handschoenen nooit bereiken zonder 12v-draadje eraanquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:19 schreef einschtein het volgende:
Sound, die handschoenen zag ik ook nog hangen. Maar puur door niet 5 'vingers' maar 3 wil ik ze niet.Niets voor moi.
Hier ook een ICT'erquote:
Die enduro-motoren lijken me heel erg fijn rijden. Wat ik alleen zo jammer vind is het kleine spatbord boven het voorwiel, de off-the-road-basis voor het model was meer naar voren gekomen met zo'n mooi off-the-road-spatbord hoog boven het voorwiel...quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Die ziet er ook relaxed uit, dankjeMaar even rondkijken
Beide voordelen combineren zich in een V4-blok, zoals de VFR of VF. Dan heb je onderin flink wat koppel en je kan ook lekker doortrekken tot flink wat toeren... Magnaquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:46 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee, dat zeker nietAls je droommoter een 4-cilinder is moet je hem zeker nemen. Maar als je nog geen idee hebt wat je wilt, kun je bij die rijstijl beter eens beginnen te kijken bij wat mooie V-twins.
4 pitters hebben natuurlijk wel het voordeel dat de vermogenscurve heerlijk vlak is, en dat ze doorgaans zo soepel lopen als een naaimachientje. Zo heeft alles zijn voordel.
Ik wil wel geloven dat ze warm zijn, dat sowieso.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Njah, als je voor modieus gaat zou ik het ook niet doen, en ik moest ook lachen de eerste keer dat ik ze zag, maar ze zijn zo warm als wanten, en dat ga je met 5 vingerige handschoenen nooit bereiken zonder 12v-draadje eraan![]()
En je hebt er eigenlijk weinig last van, en met 2 vingers remmen ipv met 1 wen je binnen 5 minuten aan, dat viel me nog het meeste mee eigenlijk.
Als je daar een extra regen(lees;bagger) douche op de snelweg voor over hebt staat dat best leuk. kun je overigens zo veranderen, zijn setjes voor.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:23 schreef yurian het volgende:
Die enduro-motoren lijken me heel erg fijn rijden. Wat ik alleen zo jammer vind is het kleine spatbord boven het voorwiel, de off-the-road-basis voor het model was meer naar voren gekomen met zo'n mooi off-the-road-spatbord hoog boven het voorwiel...
Oh jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je daar een extra regen(lees;bagger) douche op de snelweg voor over hebt staat dat best leuk. kun je overigens zo veranderen, zijn setjes voor.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:32 schreef yurian het volgende:
[..]
Oh jahad ik niet bij stilgestaan, maar zo'n spatbord heeft natuurlijk ook een functie
Haha, ja ik zit in de ICT, maar beun iets te veelquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:50 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ben ik niet de enige. Op mijn vingertoppen zijn al bijna geen vingerafdrukken meer te vinden, zo vaak in de kou gewerkt (diepvries e.d.)
Wat errugg.
Mooie achterbrug.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:35 schreef yurian het volgende:
Ondertussen in het topic B&H / Lekkerste konten topic (deel 6) Het is zomer. ...
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom is een VFR750F wel wat voor em, uit 95 ofzoquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:23 schreef yurian het volgende:
[..]
Beide voordelen combineren zich in een V4-blok, zoals de VFR of VF. Dan heb je onderin flink wat koppel en je kan ook lekker doortrekken tot flink wat toeren... Magna
En toch verbaast het mij nog steeds dat vrouwen zo op de foto gaan.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:35 schreef yurian het volgende:
Ondertussen in het topic B&H / Lekkerste konten topic (deel 6) Het is zomer. ...
[..]
Er kunnen tal van redenen zijn wat een vrouw beweegt om zich zo te laten fotograferen, van armoe en geen ander perspectief zien tot een melige bui, van een minderwaardigheidscomplex tot een behoefte aan aandacht, enzovoort. Ze schaden er in directe zin in ieder geval niemand mee en het is geen illegale bezigheid.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:27 schreef einschtein het volgende:
[..]
En toch verbaast het mij nog steeds dat vrouwen zo op de foto gaan.
Hoeren.
Zo'n Transalp ziet inderdaad wel lekker uit. Ik heb zo te zien wel een fatsoenlijke voor 2000.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Transalpje pakken]; kilometervreters, voor een prikkie te koop, en onverwoestbaar
Zo'n Diversion ziet er dan ook wel weer goed uitquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:30 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, daar had ik even overheen gelezennever mind.
Diversion900 kopen?
Dudequote:Op woensdag 16 januari 2013 21:27 schreef einschtein het volgende:
[..]
Hoeren.
Ja precies, je doet toch op z'n minst een pak aan op de motor.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:27 schreef einschtein het volgende:
[..]
Hoeren.
Ja, makkelijk, zijn echt heel betaalbaar omdat het altijd een popi motor is geweest, en er rijden er dus redelijk veel vanquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zo'n Transalp ziet inderdaad wel lekker uit. Ik heb zo te zien wel een fatsoenlijke voor 2000.
[..]
Zo'n Diversion ziet er dan ook wel weer goed uitAlleen lijkt me 900 cc weer wat teveel van het goede
Bombrief.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:20 schreef Salatrel het volgende:
hoe zat dat nou met dan opzeggen van KNMV eigelijk? daar kwam eerder vandaag iets over voorbij
Most. Serious. Answer. Ever.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:55 schreef yurian het volgende:
[..]
Er kunnen tal van redenen zijn wat een vrouw beweegt om zich zo te laten fotograferen, van armoe en geen ander perspectief zien tot een melige bui, van een minderwaardigheidscomplex tot een behoefte aan aandacht, enzovoort. Ze schaden er in directe zin in ieder geval niemand mee en het is geen illegale bezigheid.
Trouwens, was schoonheid niet één van de drie voorwaarden van het Goede volgens Plato?
Door ze uit te schelden voor hoeren bewijs je ze vast een grote dienst
Ja, maar wie gaat er nou ingodsnaam op zo'n manier op de foto.quote:
Exact!quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja precies, je doet toch op z'n minst een pak aan op de motor.
Inderdaad erg lastig zo, ja. Straks gaat haar topje ook uit, door de wind die ze krijgt als ze gaat rijden.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:14 schreef Dekatria het volgende:
Ze kan ook helemaal niet schakelen zo, met die hakken. Kwalijke zaak.
Al jarenquote:
Die oorbellen lijken me ook maar onpraktisch bij het dragen van een helm.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:23 schreef einschtein het volgende:
Inderdaad erg lastig zo, ja. Straks gaat haar topje ook uit, door de wind die ze krijgt als ze gaat rijden.
En ze draagt ook al geen handschoenen. Treurige zaak.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die oorbellen lijken me ook maar onpraktisch bij het dragen van een helm.
Misschien heeft ze handvatverwarmingquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:25 schreef einschtein het volgende:
[..]
En ze draagt ook al geen handschoenen. Treurige zaak.
Ze verwarmt mijn handvat welquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:27 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Misschien heeft ze handvatverwarming
900cc op een Div is niet eng, alleen handig op de snelweg. 't Rijdt als een mak beest en is zéér vergevingsgezind. De motor gaat binnenkort de markt op voor wrsch nog geen 1000 euro (moet ik even met Mr.Mo overleggen) in ieder geval. We moeten 'm alleen wel via een van onze ouders verkopen, aangezien we zelf hier zittenquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zo'n Transalp ziet inderdaad wel lekker uit. Ik heb zo te zien wel een fatsoenlijke voor 2000.
[..]
Zo'n Diversion ziet er dan ook wel weer goed uitAlleen lijkt me 900 cc weer wat teveel van het goede
Er gaan er zat op die manier op de foto, gebruik Google eens; er gaat een wereld voor je openquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:23 schreef einschtein het volgende:
Ja, maar wie gaat er nou ingodsnaam op zo'n manier op de foto.
Ooeeh, laat me ff weten zodra je hem verpatst!quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
900cc op een Div is niet eng, alleen handig op de snelweg. 't Rijdt als een mak beest en is zéér vergevingsgezind. De motor gaat binnenkort de markt op voor wrsch nog geen 1000 euro (moet ik even met Mr.Mo overleggen) in ieder geval. We moeten 'm alleen wel via een van onze ouders verkopen, aangezien we zelf hier zitten
Ik durf te wedden dat ze een half uur nodig heeft om uit te vinden hoe ze hem moet startenquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die oorbellen lijken me ook maar onpraktisch bij het dragen van een helm.
Daar heeft ze vast wel een grote neger voorquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ze een half uur nodig heeft om uit te vinden hoe ze hem moet starten
Ik weet dat er genoeg zo op de foto gaan, maar ook daar kan ik me niet in verplaatsen. Als ze gewoon over straat loopt in d'er bikini, hey sure. Moet zij weten, dat is heel wat anders als de foto waar ze nu op poseert.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Er gaan er zat op die manier op de foto, gebruik Google eens; er gaat een wereld voor je open![]()
Ik vind het alleen een beetje l.o.m.p. zoals je het brengt, want ik weet bijna zeker dat als ze gewoon daar over straat loopt in d'r bikini, dat je het dan ook een hoer vindt, en dat vind ik een beetje ehhh... triest, zeg maar.. oordelen zonder kennis noemen we dat.
Who the f*ck cares waarom ze zo op die foto staat, Moet zij toch lekker weten?
Hoeveel km's zitten erop?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:33 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn divje
[ afbeelding ]veel plezierige km's. Geen moment spijt gehad van het kopen van de GS, maar ik zal 'm toch missen als hij écht niet meer van ons is...
We hoeven jou ook niet in bikini te zien heyquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:32 schreef einschtein het volgende:
Ik weet dat er genoeg zo op de foto gaan, maar ook daar kan ik me niet in verplaatsen.
Ik ben ook bang vanquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Daar heeft ze vast wel een grote neger voor
Tuurlijk mag je er een mening over hebben, maar die hoef ik niet te delenquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:32 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik weet dat er genoeg zo op de foto gaan, maar ook daar kan ik me niet in verplaatsen. Als ze gewoon over straat loopt in d'er bikini, hey sure. Moet zij weten, dat is heel wat anders als de foto waar ze nu op poseert.
I don't care waarom ze er zo op staat, het interesseert me ook geen bal.Maar ik mag er wel een mening over hebben.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:40 schreef Dekatria het volgende:
[..]
We hoeven jou ook niet in bikini te zien hey
Ghehequote:Op woensdag 16 januari 2013 22:40 schreef motorbloempje het volgende:
Hij zit ruim over de ton heenmaar da's voor zo'n ding geen probleem.
Weet nog wel m'n proefrit op dat ding. Kwam toen van m'n GSX600F af, proefgereden, met 1.3 bar in de banden ofzo_!
en nóg reed het lekkerder dan die gsxf
quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Daar kan je je ook niet goed in verplaatsen nee, vooral als er een cm of 30 ligt.
Goeien!quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:46 schreef Dekatria het volgende:
Hoerensneeuw, is dat eigenlijk hetzelfde als natte sneeuw?
Is een heel topic over op MFquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:20 schreef Salatrel het volgende:
hoe zat dat nou met dan opzeggen van KNMV eigelijk? daar kwam eerder vandaag iets over voorbij
Eén keer maakt me nog geen slet hequote:Op woensdag 16 januari 2013 22:47 schreef motorbloempje het volgende:
Maar vertel eens, jij bent ook een greppelslet, heb ik vernomen.
Het was nog hier aan deze kant van de sloot ook!quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:50 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Eén keer maakt me nog geen slet heik ben niet zo'n hoer die bikini's draagt op motoren ofzo.
Link
Hmja, was een hele ervaringquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het was nog hier aan deze kant van de sloot ook!
Leukleukleuk!quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:53 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hmja, was een hele ervaringbijpassend verslag staat hierrrr.
Al die natuurgebieden bij jullie zijn mooiquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Leukleukleuk!
Wales is mooi hè?En Schotland nog mooierderder
Woon straks op nog geen 20 minuten van:quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:57 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Al die natuurgebieden bij jullie zijn mooiSnowdonia, Cairngorms, Lake District, noem ze maar op. Maar eigenlijk is heel Schotland een natuurgebied - m.n. boven Inverness is het echt legendarisch toeren geblazen.
Ik ga zeker nog een keer terug. Eén grote speeltuin daaroquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:00 schreef motorbloempje het volgende:
Zijn vooral voor wandelen gegaan en met de automaar we gaan als het kan deze zomer nog wel 'even' (12 uur reizen Incl stops vanaf hier) heen met de motor
quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:40 schreef Dekatria het volgende:
[..]
We hoeven jou ook niet in bikini te zien hey
quote:
Scheelt dat ik niet nog een overtocht hoef te boeken/betalen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik ga zeker nog een keer terug. Eén grote speeltuin daaro
quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik ga zeker nog een keer terug. Eén grote speeltuin daaro
Jawel, maar ook dat op plaatsen waar er wind staat die beesten niet komen. Dus het vermijden leek me simpel, en dat was het ook wel tot de laatste dag in Schotland dusquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:09 schreef motorbloempje het volgende:
Alleen: had niemand je verteld over de midges?
Sowieso, de Schotten verrasten me echt enorm. Niemand, echt niemand reed door, iedereen stopte en hielp mee om de Alp er weer uit te trekkenquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:15 schreef einschtein het volgende:
Wat een held btw, die man die je geholpen heeft Deka. Volgens mij zijn er niet veel mensen die hedendaags nog zo behulpzaam zijn.
Dat 'queuing' is echt bewonderenswaardig, of het nu bij de supermarkt of de roltrap is. Zelfs in de file stond een motorrijder te wachtenquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:18 schreef motorbloempje het volgende:
Britten sowieso over het algemeen hoorStuk beschaafder en socialer
is mijn ervaring na bijna 2 jaar hier. Zelfs de tokkies zijn vooral tokkie met elkaar, maar naar anderen nog steeds beleefd, en ook zij doen aan rijen voor alles.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:23 schreef Salatrel het volgende:
hahaha ik snap hem hoor Dekabritten en ponden
![]()
![]()
Sta je in de stad op een drukke kerstinkopendag, massa's mensen, en bij de bushalte één lange rij mensenquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:22 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat 'queuing' is echt bewonderenswaardig, of het nu bij de supermarkt of de roltrap is. Zelfs in de file stond een motorrijder te wachtentotdat ik met mn kisten en colonne voorbij kwam rijden, that is
Deze zomer dus voor het volle pond, kijken hoe goed die mediterraanse gastvrijheid is
Haha, dat viel mij in Finland ook op. Overal netjes in de rij en niemand dringt voorquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:22 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat 'queuing' is echt bewonderenswaardig, of het nu bij de supermarkt of de roltrap is. Zelfs in de file stond een motorrijder te wachtentotdat ik met mn kisten en colonne voorbij kwam rijden, that is
Deze zomer dus voor het volle pond, kijken hoe goed die mediterraanse gastvrijheid is
Indrukwekkendquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:53 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hmja, was een hele ervaringbijpassend verslag staat hierrrr.
Lijkt me stiekem toch wel gaaf, om daar een keer te rijden.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Sowieso, de Schotten verrasten me echt enorm. Niemand, echt niemand reed door, iedereen stopte en hielp mee om de Alp er weer uit te trekken"Are you all right, have you got insurance?" Prachtvolk, ja.
Daar heb je niet specifiek zo'n ding voor nodig hoorquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:57 schreef Yreal het volgende:
Ik wil zo'n rally motor om nu door de besneeuwde velden te kunnen raggen
Ik voel met je mee, op het moment lijkt me dat ook best awesome.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:57 schreef Yreal het volgende:
Ik wil zo'n rally motor om nu door de besneeuwde velden te kunnen raggen
Volgens mij zit hier een ninja 250, voor zover dat ss is. Verder alleen all-roads, nakeds en sport toers.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:05 schreef Naitsirk het volgende:
Rijdt hier iedereen nou SS?![]()
Geen sumo of crosser?
Ja, op de brommer gaat ook wel aardigquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Daar heb je niet specifiek zo'n ding voor nodig hoor
is het ookquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:04 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik voel met je mee, op het moment lijkt me dat ook best awesome.
Hedde gij nog geen motorrr?quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
is het ooknu nog iets waarmee ik vaart kan maken
ahaha, ik vat 'm.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:13 schreef Yreal het volgende:
[..]
Jawel, maar daarmee een weiland in gaat niet zo goed eindigen
Dus met mijn ouwe schakelbrommert net het bos in geweest.quote:
Nee:quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:10 schreef einschtein het volgende:
Heeft iemand de OP nou al bijgewerkt?Er kunnen wel wat mensen bij en uit, volgens mij.
een jaar lang?quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee:
Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
Ja dat mag, misschien ooit. Het enige wat je hiervoor moet doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor en smeken tot je een ons weegt.
Nieuwelingen moeten eerst bewijzen dat ze een jaar lang kunnen posten alvorens er moeite wordt gedaan om de OP aan te passen.
Minstens; anders blijft het feest met OP's verbouwen, we hebben ook nog een leven hoorquote:
Het duurt vervolgens ook 3 jaar voordat je (of je kloon) eruit wordt gehaald, dus het is het wel waard!quote:
Ik lees alleen mee, maar heb een Kawasaki KLX650R met supermotard velgen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:05 schreef Naitsirk het volgende:
Rijdt hier iedereen nou SS?![]()
Geen sumo of crosser?
Flink doorstoken, hoge toeren rijden, etc. Global warming even wat sneller laten gaanquote:
Was lekker met blikquote:Op donderdag 17 januari 2013 01:53 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Flink doorstoken, hoge toeren rijden, etc. Global warming even wat sneller laten gaanKan nie wachten.
Ik ben ook maar met het blik. Maar de reden dat ik het blik hier heb is voornamelijk dat ik volgende week eindelijk weg kan verhuizen hierquote:Op donderdag 17 januari 2013 01:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Was lekker met blikmaar idd ik zal vannacht de motor wel aanzetten met de choke open
Dat Limburgse taaltjequote:Op donderdag 17 januari 2013 02:12 schreef Geerd het volgende:
http://www.sbs6.nl/progra(...)kers-aflevering-241/
Vanaf 11.00 paar motoren
Cheersquote:
Hmja, dat is ook wel wat ik de volgende keer van plan ben. Nu deed ik het ook om te kijken hoeveel km ik op een dag kon handelen op reis - de top was volgens mij op dag 2 met 535 km, met de dag ervoor 460. Dat doe ik niet snel nog een keerquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:56 schreef motorbloempje het volgende:
Is hetkan je ook aanraden om er wat langer doorheen te rijden
Heb er zelf toen 14 dagen over gedaan, met wat dubbele overnachtigen her en der. Was nice!
![]()
Wie hebben we daarrrrr!quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:32 schreef Lilliesleaf het volgende:
Woensdag m'n rijbewijs afhalen bij gemeentehuis. Tot die tijd nog even hard knokken voor studie en leren voor tentamentjes, daarna tentamentjes maken en die week daarop een week vrij zonder colleges; dat wordt heel erg veel rijden.
Ik zit hier al zeker wel meer als een jaarquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:17 schreef Anne het volgende:
van je motor en smeken tot je een ons weegt.
Nieuwelingen moeten eerst bewijzen dat ze een jaar lang kunnen posten alvorens er moeite wordt gedaan om de OP aan te passen.
Mooie is nog wel, dat het gister wel overal ruim -12 en lager wasquote:Op donderdag 17 januari 2013 07:56 schreef Sounddragon het volgende:
Nou, die Paulusma kan ook wel in de schuur op de plank met nutteloze dingenOndanks indianenverhalen van -18 bladiebla, is het hier amper -5
Spikesquote:Op donderdag 17 januari 2013 08:08 schreef motorbloempje het volgende:
Hier is 't wel -10 nu, brrrrr.
De hele straat en stoep zijn een ijsbaan
-6 gaf mijn auto aan.quote:Op donderdag 17 januari 2013 07:56 schreef Sounddragon het volgende:
Nou, die Paulusma kan ook wel in de schuur op de plank met nutteloze dingenOndanks indianenverhalen van -18 bladiebla, is het hier amper -5
Gewoon handschoenen aan doenquote:Op donderdag 17 januari 2013 08:40 schreef Anne het volgende:
[..]
-6 gaf mijn auto aan.
Stuurverwarming in de auto lijkt mij wel wat trouwens. Kouwe fikken elke keer.
Mijn ZX-6R superbrommer telt ook mee vind ikquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
Volgens mij zit hier een ninja 250, voor zover dat ss is. Verder alleen all-roads, nakeds en sport toers.
oke oke !quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:43 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Mijn ZX-6R superbrommer telt ook mee vind ik
Doet me denken aan de Antiliaan die op een Busa met verlengde chrome achterbrug door Nijmegen rijdtquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
oke oke !
En die ene antiliaan natuurlijk
Sowieso, dat je zo'n ding als stadsmotor hebtquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:48 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Doet me denken aan de Antiliaan die op een Busa met verlengde chrome achterbrug door Nijmegen rijdt![]()
lurkert! Doe es pics? Bruut masjientjequote:Op donderdag 17 januari 2013 01:31 schreef bascross het volgende:
[..]
Ik lees alleen mee, maar heb een Kawasaki KLX650R met supermotard velgen.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
lurkert! Doe es pics? Bruut masjientje
Effe vingerloze handschoenen aanquote:Op donderdag 17 januari 2013 08:40 schreef Anne het volgende:
[..]
-6 gaf mijn auto aan.
Stuurverwarming in de auto lijkt mij wel wat trouwens. Kouwe fikken elke keer.
Oioioi, en nog met een Leo erop ookquote:
Niks, want ze heeft niemand om hem te verkopen voor d'r hierquote:
Gratis is altijd goedquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Niks, want ze heeft niemand om hem te verkopen voor d'r hier![]()
Dude, srslyquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
Volgens mij zit hier een ninja 250, voor zover dat ss is. Verder alleen all-roads, nakeds en sport toers.
Ik heb hem nog niet zo lang, dus ik heb nog geen problemen gehad met de politie. Hopelijk blijft dat zo.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Oioioi, en nog met een Leo erop ook![]()
![]()
Niet goei voor mijn rijbewijs though
Geen hoofdprijs in elk geval. Op marktplaats komen ze, zo zagen we gisteren, zo vanaf een euro of 1250 zonder koffers. Hier zitten nog koffers bij. Zaten eerst aan <1000 te denken, maar daar komt wel iets bovenop, maar geen 2000quote:
Geef effe een gil als je de prenten zat bent?quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:25 schreef bascross het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet zo lang, dus ik heb nog geen problemen gehad met de politie. Hopelijk blijft dat zo.
je kan hem toch wel gewoon op mp zetten en dan een vriend de bezichtiging laten regelen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Geen hoofdprijs in elk geval. Op marktplaats komen ze, zo zagen we gisteren, zo vanaf een euro of 1250 zonder koffers. Hier zitten nog koffers bij. Zaten eerst aan <1000 te denken, maar daar komt wel iets bovenop, maar geen 2000. Binnenkort even een verkoper zoeken die 'm voor ons wil verpatsen, aangezien we zelf in het VK zitten.
Ja, dat gaan we ook doen. Maar dan moeten we nog even kijken wie en waar dat voor ons wil regelenquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
je kan hem toch wel gewoon op mp zetten en dan een vriend de bezichtiging laten regelen?
Is goed, ben er voorlopig nog niet op uitgekeken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geef effe een gil als je de prenten zat bent?
Thanks.quote:
Ik heb hem zo gekocht.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:41 schreef Sounddragon het volgende:
Heb je hem zo gekocht? of zelf verbouwd?
KLX heeft ook sissystart toch?
Ah OK, effe snel gespiekt; Mehmet (quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:44 schreef bascross het volgende:
[..]
Ik heb hem zo gekocht.
Sissystart als in elektrische start? Dat is de KLX650C. Die van mij heeft alleen kickstart.
Er staan inderdaad niet zoveel te koop. Qua onderdelen is overigens wel gewoon alles nieuw te krijgen, dus dat is handig.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah OK, effe snel gespiekt; Mehmet () heeft er nog eentje in de aanbieding
![]()
Heb een KLR gehad ooit, ook met alleen kick, en die heeft me toch een paar keer lelijk in mijn poot gebeten, het loeder
Mwoah, de mijne startte op zich gewoon goed, maar soms was hij een beetje sjaggo, en dan trapte hij terug. Niet erg, als je er maar op bedacht bent, anders loop je effe een dagje mankquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:51 schreef bascross het volgende:
[..]
Er staan inderdaad niet zoveel te koop. Qua onderdelen is overigens wel gewoon alles nieuw te krijgen, dus dat is handig.
Kickstart is inderdaad niet altijd fijn, vooral niet als hij moeilijk start.
Zag hem al op MM, gewoon slekt; kind is denk ik 6,7,8 jaar oud ofzo, dat zet je niet zo los achterop de motor, dan ben je een debiel imo.quote:
Mwa, ik zat met mijn 7e ook achterop.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zag hem al op MM, gewoon slekt; kind is denk ik 6,7,8 jaar oud ofzo, dat zet je niet zo los achterop de motor, dan ben je een debiel imo.
Met een koffer erachter OK, dan nog is het link, maar dit kan gewoon niet vind ik.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:19 schreef lipjes het volgende:
[..]
Mwa, ik zat met mijn 7e ook achterop.
Enige verschil was dat mijn pa een tourmotor had toen met een topkoffer, dus achterover sukkelen kan niet
een kind wil je ook niet vastmaken aan de motor
Daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Met een koffer erachter OK, dan nog is het link, maar dit kan gewoon niet vind ik.
Vastmaken is idd ook geen optie; gewoon niet meenemen daarentegen wél.
Niet bepaald nee, met die korte beentje heb je mazzel als hij evt wat steun vindt op een kofferrek ofzo.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:45 schreef lipjes het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
Volgens mij kon die ook niet echt met zijn voeten bij de stepjes
En dan ga jij eten maken?quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:18 schreef lipjes het volgende:
Eensch!
Btw, eens kijken wat ik van het weekend voor vriendin ga maken.
Niemand thuis zondag dus lekker met zijn 2tjes eten
Pizza; oven opwarmen, pizza in, oven dicht en effe wachtuuuuuhhh..quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:18 schreef lipjes het volgende:
Eensch!
Btw, eens kijken wat ik van het weekend voor vriendin ga maken.
Niemand thuis zondag dus lekker met zijn 2tjes eten
Waarom?quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
En dan ga jij eten maken?
Doe je toch iets verkeerd
Ik verwen mijn vriendin graagquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
En dan ga jij eten maken?
Doe je toch iets verkeerd
Nee, even kijken maar zal iets exostisch weer wordenquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Pizza; oven opwarmen, pizza in, oven dicht en effe wachtuuuuuhhh..
Is dat wat ik straks krijg?quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Pizza; oven opwarmen, pizza in, oven dicht en effe wachtuuuuuhhh..
Nee, liggen nog andere dingen die op moeten; die pizza's liggen prima waar ze nu liggenquote:
Ja, filet de la Dushi, als het kreng nog effe doorgaat met dat domme gemiauwquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:33 schreef Geerd het volgende:
Op donderdag 17 januari 2013 15:29 schreef Anne het volgende:
Hehequote:
Ik kook niet graag en ben er slecht in. Ha! Beat that.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:37 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hehe
Beetje makkelijk he. Ik kook ook graag hoorBen er alleen bijzonder slecht in
Da's geen antwoord op de vraag/ uitleg van de opmerking die je plaatste.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:37 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hehe
Beetje makkelijk he. Ik kook ook graag hoorBen er alleen bijzonder slecht in
BL heeft waarschijnlijk geen vriendin *grinnik*.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's geen antwoord op de vraag/ uitleg van de opmerking die je plaatste.
Kan ik me wat bij voorstellen gezien de opmerkingen die hij geregeld richting personen van het andere geslacht uitquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:39 schreef Anne het volgende:
[..]
BL heeft waarschijnlijk geen vriendin *grinnik*.
Jeh, lekker stukkie Fricandeau, en dat ze dan glashard zegt dat ze liever een cordon bleu heeftquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:40 schreef Geerd het volgende:
Beetje man kan toch wel een lekker stukje vlees braden?
Ik ben gewoon niet zo'n vleesch-mensquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jeh, lekker stukkie Fricandeau, en dat ze dan glashard zegt dat ze liever een cordon bleu heeft
Hehequote:Op donderdag 17 januari 2013 15:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jeh, lekker stukkie Fricandeau, en dat ze dan glashard zegt dat ze liever een cordon bleu heeft
Een McKroket is gelukkig geen vleesquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet zo'n vleesch-mensen hompen vlees zijn dus niet aan mij besteed.
Ik zou best vegetarisch kunnen zijn, als de frikandellen speciaal niet zo lekker waren.
Geregeld?quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kan ik me wat bij voorstellen gezien de opmerkingen die hij geregeld richting personen van het andere geslacht uit
Frikandellen is dat vlees?quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet zo'n vleesch-mensen hompen vlees zijn dus niet aan mij besteed.
Ik zou best vegetarisch kunnen zijn, als de frikandellen speciaal niet zo lekker waren.
Ik twijfelde al om het op die manier te brengenquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Frikandellen is dat vlees?
Zijn toch van het bot af geschraapte restjes door een papje gehaald en gefrituurd?
Wel lekker maar echt vlees?
Geen zin om terug te bladeren, maar de vorige was ook deze week geloof ik, toen zei ik er ook al wat van.. misschien heb je het zelf niet in de gatenquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:44 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Geregeld?Citeer er nog eens één dan?
Ik heb geen vaste vriendin momenteel, nee. Alleen een uit de hand gelopen friends with benefits relatie. In dit geval kan zij veel beter koken en doet het graag, dus hoef ik het niet te doen. Ben er echter niet te beroerd voor als het een keer voorkomt. Vorig jaar wel samengewoond, toen heb ik het grootste deel van de tijd inderdaad wel gekookt. Niet alles zo serieus nemen.
Wat zit er normaal om bot dan? Piepschuim?quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Frikandellen is dat vlees?
Zijn toch van het bot af geschraapte restjes door een papje gehaald en gefrituurd?
Wel lekker maar echt vlees?
Hint, kip tandoori is lekkerquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:43 schreef Sounddragon het volgende:
Hier wordt het pasta denk ik als ik zo in de fridge kijk; het hoe en wat precies vlooi ik wel uit als ik bezig ben
[..]
Een McKroket is gelukkig geen vlees
Nee, vandaar dat kantklossenquote:
Als jij dat kantklossen wil noemen wat we hebben gedaan, dan mag jij dat kantklossen noemenquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, vandaar dat kantklossen
I don't like Tandooriquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:46 schreef lipjes het volgende:
[..]
Hint, kip tandoori is lekker
Wel even een groentepakketje erdoorheen gooien.
Staat niet op de doos maar komt de smaak ten goede.
Dat in combinatie met pittige kruiden
Zelfde verhaal met vis, ohw is zo lekker !! En dan vraag je wat ze altijd eten ja kibbeling met knoflooksausquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:46 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wat zit er normaal om bot dan? Piepschuim?
Misschien heb jij gewoon de verkeerde user in gedachtequote:Op donderdag 17 januari 2013 15:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geen zin om terug te bladeren, maar de vorige was ook deze week geloof ik, toen zei ik er ook al wat van.. misschien heb je het zelf niet in de gaten
= ook lekker, en kibbeling is origineel nog het lekkerste stuk van de Gul ook, alleen vernaggelt de visboer het recept meestal door er gewoon filets voor kort te snijdenquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:48 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zelfde verhaal met vis, ohw is zo lekker !! En dan vraag je wat ze altijd eten ja kibbeling met knoflooksaus
Kokos, terechte klacht ja.quote:
Je moet niet meteen zo happen; onze opmerkingen waren ook semi-serieus, en kijk wie er spontaan in de verdediging schiet?quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:49 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Misschien heb jij gewoon de verkeerde user in gedachteIs ook niet belangrijk trouwens. Ik heb dat zelf prima in de gaten en houd het bij wat niet serieuze opmerkingen die ik regelmatig in andere vorm ook naar mijn eigen hoofd geslingerd krijg. Wij kunnen daar allebei wél tegen, en zoals ik zei ben ik er niet zo een die de hele dag op de bank hangt te wachten op zijn voer en gewassen kleren. Maar goed, laat het maar rusten.
Mehquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je moet niet meteen zo happen; onze opmerkingen waren ook semi-serieus, en kijk wie er spontaan in de verdediging schiet?![]()
Jup echte kibbeling is ook nog wel gezond ook, maar tegenwoordig pleuren ze er van alle soorten door heen en "afval" net als de frikan.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
= ook lekker, en kibbeling is origineel nog het lekkerste stuk van de Gul ook, alleen vernaggelt de visboer het recept meestal door er gewoon filets voor kort te snijden [ afbeelding ]
Het hoort van kopvlees te zijn iig; het is normaliter ook het 'afval' wat er overblijft na het fileren, maar omdat er veel vraag naar is hakken ze gewoon filets kort, terwijl het kopvlees eigenlijk veel malser is.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jup echte kibbeling is ook nog wel gezond ook, maar tegenwoordig pleuren ze er van alle soorten door heen en "afval" net als de frikan.
Gister nog een grote bak gehadquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het hoort van kopvlees te zijn iig; het is normaliter ook het 'afval' wat er overblijft na het fileren, maar omdat er veel vraag naar is hakken ze gewoon filets kort, terwijl het kopvlees eigenlijk veel malser is.
Magoed, ik maak me er ook schuldig aan; ik vind kibbeling wel heel erg lekker, ook al is het eigenlijk patatvis
Ik kwam vanmorgen nog een kraam tegen, chauffeur trapte al op de rem, maar we hebben ons beheerst en zijn doorgeredenquote:
Een jaar lang pizza kebab chinees etc is wel lekker en makkelijk, maar daarna een karbonade met wat gekookte aardappelen en wat spinazie heerlijkquote:
Sterker nog; ik heb net 4 maanden in de Caraïben gehangen en daar dagelijks op kosten van de baas exotische shit zitten bunkeren in de lokale restaurants, maar zelfs dát ben je na een tijdje helemaal kotszat. Doe mij maar lekker hollandse zelfgebouwde kostquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Een jaar lang pizza kebab chinees etc is wel lekker en makkelijk, maar daarna een karbonade met wat gekookte aardappelen en wat spinazie heerlijk
Een vriend van me heeft een jaar lang geleefd op van die sate bakjes uit de magnetron en kant&klaar pannekoekenquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Een jaar lang pizza kebab chinees etc is wel lekker en makkelijk, maar daarna een karbonade met wat gekookte aardappelen en wat spinazie heerlijk
Haha wat een held!quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:31 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft een jaar lang geleefd op van die sate bakjes uit de magnetron en kant&klaar pannekoeken
A.K.A de eeuwige vrijgezelquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:31 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft een jaar lang geleefd op van die sate bakjes uit de magnetron en kant&klaar pannekoeken
Oh dat ontken ik ook niet hoor (sterker nog - in de 6 jaar dat ik nu op mezelf woon heb ik nog nooit fastfood gehaald of iets gefrituurd/gemagnetronneerd). Zelf koken is de bom.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Benieuwd waar ze in februari mee komen. Aardige cliffhanger was die midseason finale.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:43 schreef Geerd het volgende:
The walking dead, best wel gave serie,
Tot nu toe 3 seizoenen toch?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:45 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Benieuwd waar ze in februari mee komen. Aardige cliffhanger was die midseason finale.
Zo dan, nou keertje lekker kanen van de chinees varkenshaasje in paprika ofzo lekker hoor.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Oh dat ontken ik ook niet hoor (sterker nog - in de 6 jaar dat ik nu op mezelf woon heb ik nog nooit fastfood gehaald of iets gefrituurd/gemagnetronneerd). Zelf koken is de bom.
Niks mis met uit de muur (of in ons geval ook wel eens uit de vloerquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zo dan, nou keertje lekker kanen van de chinees varkenshaasje in paprika ofzo lekker hoor.
Ik heb toch een tijd hoofdzakelijk uit de magnetron of via een bezorger gegeten. Dat was toen ik nog zowel stage als werk had.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Oh dat ontken ik ook niet hoor (sterker nog - in de 6 jaar dat ik nu op mezelf woon heb ik nog nooit fastfood gehaald of iets gefrituurd/gemagnetronneerd). Zelf koken is de bom.
Die ga ik juist nu deïnstalleren.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:37 schreef BlackLining het volgende:
Ik ga de laptop eens onder het mes nemen. Windows 8 installeren. Ik ga hier spijt van krijgen
Ik vind het wel fijn werken, hoor. Alleen ik heb een upgrade van win 7 gedaan en heb wel veel problemen met de windows installer.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:37 schreef BlackLining het volgende:
Ik ga de laptop eens onder het mes nemen. Windows 8 installeren. Ik ga hier spijt van krijgen
Duurt langquote:
Ik heb het nu een weekie of 2 geloof ik, is wel aan te wennen, alleen dat startscherm is een beetje vaginaalquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:37 schreef BlackLining het volgende:
Waarom? Ik heb de startknop geen seconde gemist, omdat ik toch al veel met het toetsenbord doe.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:47 schreef Mirgeam het volgende:
Windows 8 even op de laptop geprobeerd, maar zonder touchscreen is het waardeloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |