Er waren wel straljagers up the road!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:13 schreef Terecht het volgende:
[..]
Waarom geeft de AIVD niet eigenlijk gewoon al haar beveiligingscamerabeelden vrij? Of een museum?
[..]
Ik dacht dat zo'n beetje de hele aanslag bij elkaar gefotosoept is, hadden ze dat hier niet ook kunnen doen?
[..]
Want jij weet namelijk precies hoe iemand zich in zo'n situatie te gedragen heeft.
[..]
Er waren geen raketinstallaties bij het Pentagon.
Jep, daar komt het wel op neer ja. Waarom vind je dat zo vreemd?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:25 schreef Tingo het volgende:
[..]
Er waren wel straljagers up the road!
Er was 'n national emergency maar 'n onervarende 'piloot' heeft het makkelijk door t hele VS defence system?
Ja hoor!
Ik vind het heel vreemd dat ze waren nog steeds op t tarmac wachten aan opdrachten.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:27 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jep, daar komt het wel op neer ja. Waarom vind je dat zo vreemd?
omdat ze in 2000, 70 onderscheppingen hebben gepleegd waarvan 0 er een dreiging. waren, ook omdat dickie het protocol van onderscheppingen had veranderd.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:27 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jep, daar komt het wel op neer ja. Waarom vind je dat zo vreemd?
En hoeveel daarvan hadden bijv de transponder uit/waren binnen de gestelde tijd? Ook toen was de koude oorlog paraatheid iets van lang lang geleden he.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
omdat ze in 2000, 70 onderscheppingen hebben gepleegd waarvan 0 er een dreiging. waren, ook omdat dickie het protocol van onderscheppingen had veranderd.
mooi hoor, even de USA aanvallen met Russische bommenwerpers, even de transponders uitschakelen en we zijn onzichtbaar, das pas cheap stealth techniek.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:57 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En hoeveel daarvan hadden bijv de transponder uit/waren binnen de gestelde tijd? Ook toen was de koude oorlog paraatheid iets van lang lang geleden he.
Dit is op zoveel manieren niet relevant.. Als ze die onderschepping bijv pas boven de kust uit moesten voeren waren ze eigenlijk al veel te laat he. En zoals ik al schreef, die paraatheid was iets van lang geleden.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
mooi hoor, even de USA aanvallen met Russische bommenwerpers, even de transponders uitschakelen en we zijn onzichtbaar, das pas cheap stealth techniek.
dan schreef je dat fout van die paraatheid, want het is niet waar.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:00 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dit is op zoveel manieren niet relevant.. Als ze die onderschepping bijv pas boven de kust uit moesten voeren waren ze eigenlijk al veel te laat he. En zoals ik al schreef, die paraatheid was iets van lang geleden.
Prove me wrongquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dan schreef je dat fout van die paraatheid, want het is niet waar.
dat kan ik ook omdraaien, maar ik verwacht deze domme comments echt niet van jou, vooral omdat je die award hebt gewonnen.quote:
Het is idd vaker gesproken. Daarom zou je ook beter moeten weten...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat kan ik ook omdraaien, maar ik verwacht deze domme comments echt niet van jou, vooral omdat je die award hebt gewonnen.
je weet echt beter dan dit, het is ook al wel vaker besproken in deze reeks.
ooh, nu ligt het aan mij? ik moet beter weten, omdat het jou even niet uitkomt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:14 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Het is idd vaker gesproken. Daarom zou je ook beter moeten weten...
Nee, je zou gewoon beter moeten weten.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ooh, nu ligt het aan mij? ik moet beter weten, omdat het jou even niet uitkomt.
ik weet ook beter omdat ik veel meer kennis en kunde hebt over het 9/11 onderwerp, dat anderen niet willen luisteren, kan ik niks aan doen. zolang er geen breaking news komt, staat dit onderwerp gewoon in the freezer.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:17 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nee, je zou gewoon beter moeten weten.
Maar waarom toch?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:19 schreef Tingo het volgende:
IMO waren er geen vliegtuigen dus (voor mij) veel van 't 911 verhaal wordt niet relevante.
Geen vliegtuigen,geen passagiers,geen piloten,geen slachtoffers,geen helden.....een grote hollywood drama/documentary productie is het.
Net zo indrukwekkend als je kennis over nukes en straling?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik weet ook beter omdat ik veel meer kennis en kunde hebt over het 9/11 onderwerp, dat anderen niet willen luisteren, kan ik niks aan doen. zolang er geen breaking news komt, staat dit onderwerp gewoon in the freezer.
Hoe verklaar jij de ooggetuigen dan?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:19 schreef Tingo het volgende:
IMO waren er geen vliegtuigen dus (voor mij) veel van 't 911 verhaal wordt niet relevante.
Geen vliegtuigen,geen passagiers,geen piloten,geen slachtoffers,geen helden.....een grote hollywood drama/documentary productie is het.
Want nu moet opeens voorkomen worden dat de uitvoerders van dit ongekende complot te veel te doen krijgen.quote:
dat is het punt, die geheime nukes geven schijnbaar weinig of maar korte straling af, niet iets wat jij op school leert want dit is oude koek.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:23 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Net zo indrukwekkend als je kennis over nukes en straling?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is het punt, die geheime nukes geven schijnbaar weinig of maar korte straling af, niet iets wat jij op school leert want dit is oude koek.
Hoezo schijnbaar?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is het punt, die geheime nukes geven schijnbaar weinig of maar korte straling af, niet iets wat jij op school leert want dit is oude koek.
oude natuurkundige dingenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:32 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hoezo schijnbaar?Er is logisch gezien zoveel mis met zo'n redenering. Er waren nukes! Ja maar geen straling... Ok! Blijkbaar lieten deze niet zo veel straling achter want er waren nukes!
Alle natuurkundige dingen gingen die dag blijkbaar even het raam uit of zo.
Sprak Edward Witten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |