ha! ik heb vandaag 4 kinders onder de 3,5 onder mijn hoede, geen rammel te bespeuren hier hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:55 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En Poppedein zelf, geen rammels?
Wat zeg je dat lief.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:00 schreef Risu het volgende:
Wat een leuk nieuws Spring. Goed gevoel geeft dat straks als je de laatste lading gaat halen. En dan een tweede kindje. Dat lijkt me straks helemaal gaaf, gewoon een broertje of zusje voor de eerste. Dan kan je er met z'n 3en van genieten
Haha, dat herken ik wel. Ik heb een immere droomrammel, maar als puntje bij paaltje komt dan blijk ik in de realiteit van alledag toch echt niet te rammelen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:19 schreef Poppedein het volgende:
[..]
ha! ik heb vandaag 4 kinders onder de 3,5 onder mijn hoede, geen rammel te bespeuren hier hoorIk snuif heel veel heerlijke versheid bij mijn 2 wkn oude nichtje op
Ja heerlijk die mensen uit je omgeving...quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:21 schreef -Spring het volgende:
[..]
Wat zeg je dat lief.In m'm omgeving krijg ik alleen maar het advies om niet zo lang te wachten. Met alle argumenten van dien.
hier kregen we pas te horen,dat we toch maar voor een broertje of zusje moeten gaan.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:31 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Ja heerlijk die mensen uit je omgeving...
Hier kreeg ik zelfs nar mn kop gesmeten dat het zielig was voor dana als er mischien wel nooit een 2e bij kwam
boeiuh!
sommige mensen....vraag me soms uberhaupt af waar mensen zich mee bemoeien hoor, waarom ze menen een mening te moeten geven over dit soort dingen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:33 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
hier kregen we pas te horen,dat we toch maar voor een broertje of zusje moeten gaan.
Want Roy zou niet voor ons kunnen zorgen als we oud zijn,en dan staan we er alleen voor.
Een gezond broertje of zusje kan dan voor ons en voor roy zorgen.
Ik heb me in kunnen houden,maar wat was ik kwaad
quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:53 schreef -Spring het volgende:
Oh, nou, dat zou ook wel handig zijn, toch, Bar?
Ik heb geen broers en zussen maar als ik kijk naar hoe het gaat tussen sommige broers en zussen in mijn omgeving ben ik daar zo erg blij mee. Als ik kijk naar hoe mijn kleintjes nu met elkaar om gaan dan denk ik wel eens ja jammer dat ik dat niet heb gehad..quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:31 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Ja heerlijk die mensen uit je omgeving...
Hier kreeg ik zelfs nar mn kop gesmeten dat het zielig was voor dana als er mischien wel nooit een 2e bij kwam
boeiuh!
Tof voor je/jullie! Een broertje of zusje voor je meisje.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:04 schreef -Spring het volgende:
Whoop, het staat vast. 1 juni 2014 gaat hier de pil de prullenbak in.
een datum!!quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tof voor je/jullie! Een broertje of zusje voor je meisje..
En we gaan dan tegelijk!.
nee, dat was voor DaD! ik heb geen echte datum (misschien wel oktober dit jaar alquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]Had ik overheen gelezen kwak!
Hoe gaaf!
Tweelingquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:25 schreef -Spring het volgende:
Ik rammel al voor een derde, maar dat ga ik er echt niet doorkrijgen. Ik heb er ook niets meer tegenover te zetten. Trouwen gaan we al.
OMG OMG!quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee, dat was voor DaD! ik heb geen echte datum (misschien wel oktober dit jaar al)
Ik moest giechelen als een oversekst schoolmeisje bij dat stukjequote:Op donderdag 14 februari 2013 21:51 schreef kwakz0r het volgende:
nou ja, eerst maar eens zien of puntje bij paaltje komt (maar als ik een vast contract krijg 1 augustus - dat is bijna zeker) en vriendje studeert gewoon af en heeft zicht op werk... dan denk ik dat we gaan proberen. tenzij ik t ineens in mn kop krijg dat ik eerst wil trouwen of meer wil afvallen
Geen idee. In eerste instantie zou ik een jaar 'moeten' wachten ivm de keizersnede. Maar had na een overleg met gyn al voor mezelf besloten dat het al zou mogen als Saartje een maand of 9 is.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
Coco weet jij op wat voor termijn jij weer zou "mogen"?
Oh, dan zijn jullie er idd al wat eerder 'klaar' voor dan verwacht, in ieder geval in dat opzichtquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kwak!.
En ik had onze datum hier wel al eens gepost, hoor! Paar maand geleden hebben we die afgesproken. Ik hoop alleen dat het wat eerder wordt nog, nu met het nieuwe huis..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |