abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122872960
Nou hè? :D

L wil een broertje én een zusje. Ik heb 'r maar geantwoord dat ik m'n best zal doen maar dat ik niets kan beloven. :P

En laatst zei ze: "Als ik later een broertje krijg, mag jij 'm wel hebben, hoor, mama." Want dan kon ie melk drinken uit mijn 'borstjes', bleek na doorvragen.
Da's wel zo praktisch idd. :P
pi_122872985
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:55 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En Poppedein zelf, geen rammels? :P
ha! ik heb vandaag 4 kinders onder de 3,5 onder mijn hoede, geen rammel te bespeuren hier hoor :o Ik snuif heel veel heerlijke versheid bij mijn 2 wkn oude nichtje op O+
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_122873061
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:00 schreef Risu het volgende:
Wat een leuk nieuws Spring. Goed gevoel geeft dat straks als je de laatste lading gaat halen. En dan een tweede kindje. Dat lijkt me straks helemaal gaaf, gewoon een broertje of zusje voor de eerste. Dan kan je er met z'n 3en van genieten O+
Wat zeg je dat lief. O+ In m'm omgeving krijg ik alleen maar het advies om niet zo lang te wachten. Met alle argumenten van dien.
pi_122873123
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:19 schreef Poppedein het volgende:

[..]

ha! ik heb vandaag 4 kinders onder de 3,5 onder mijn hoede, geen rammel te bespeuren hier hoor :o Ik snuif heel veel heerlijke versheid bij mijn 2 wkn oude nichtje op O+
Haha, dat herken ik wel. Ik heb een immere droomrammel, maar als puntje bij paaltje komt dan blijk ik in de realiteit van alledag toch echt niet te rammelen.
pi_122873236
Ik rammel al voor een derde, maar dat ga ik er echt niet doorkrijgen. Ik heb er ook niets meer tegenover te zetten. Trouwen gaan we al. :P

Dan maar twee en af en toe een pleegkindje of zo. Moet ik wel stoppen met werken want parttime pleegzorg kan (hier) niet.
pi_122873429
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:21 schreef -Spring het volgende:

[..]

Wat zeg je dat lief. O+ In m'm omgeving krijg ik alleen maar het advies om niet zo lang te wachten. Met alle argumenten van dien.
Ja heerlijk die mensen uit je omgeving...
Hier kreeg ik zelfs nar mn kop gesmeten dat het zielig was voor dana als er mischien wel nooit een 2e bij kwam
boeiuh! :D
pi_122873519
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:31 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

Hier kreeg ik zelfs nar mn kop gesmeten dat het zielig was voor dana als er mischien wel nooit een 2e bij kwam
hier kregen we pas te horen,dat we toch maar voor een broertje of zusje moeten gaan.
Want Roy zou niet voor ons kunnen zorgen als we oud zijn,en dan staan we er alleen voor.
Een gezond broertje of zusje kan dan voor ons en voor roy zorgen.

Ik heb me in kunnen houden,maar wat was ik kwaad :(
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_122874255
Oh, nou, dat zou ook wel handig zijn, toch, Bar?

:')
pi_122874367
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:33 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

hier kregen we pas te horen,dat we toch maar voor een broertje of zusje moeten gaan.
Want Roy zou niet voor ons kunnen zorgen als we oud zijn,en dan staan we er alleen voor.
Een gezond broertje of zusje kan dan voor ons en voor roy zorgen.

Ik heb me in kunnen houden,maar wat was ik kwaad :(
sommige mensen....vraag me soms uberhaupt af waar mensen zich mee bemoeien hoor, waarom ze menen een mening te moeten geven over dit soort dingen.
pi_122874658
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:53 schreef -Spring het volgende:
Oh, nou, dat zou ook wel handig zijn, toch, Bar?

:')
:6
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_122875459
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:31 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

Ik heb geen broers en zussen maar als ik kijk naar hoe het gaat tussen sommige broers en zussen in mijn omgeving ben ik daar zo erg blij mee. Als ik kijk naar hoe mijn kleintjes nu met elkaar om gaan dan denk ik wel eens ja jammer dat ik dat niet heb gehad..
Maar je weet nooit of het wel echt klikt.

En Bar wat erg :o
pi_122875811
nee dat weet je inderdaad nooit. Maar voor mij in elk geval geen reden om er dan nog maar eentje te nemen.

Nja deze persoon zal straks blij zijn als ze erachter komen dat we alsnog voor een 2e gaan..kunnen ze tenminste weer rustig slapen :6

Ow en baby's....rammel O+
pi_122885372
Wat fijn Spring, een datum!

Hier baby gevoeld bij een zwangere vrouw van cliënt die ik ook nog eens via via via vaag 'ken'. (wat een zin :') )Toen ter sprake waar ik voorheen werkte vroeg ze of ik wilde voelen hoe de baby ligt. Ze had wel haar vermoedens maar wilde 'bevestiging' :D Wel aangegeven dat ik 100% bevestiging niet durfde/wilde te geven en dat ik het eigenlijk een beetje gek/raar vond. Maar het was zo'n leuk gesprek dat ik het uiteindelijk toch wel durfde. En eigenlijk is het ook heel leuk O+
Nooit gedacht dat ik dit in mijn huidige functie nog mee zou maken! Maar uhm... rammel! :@
pi_122885799
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:04 schreef -Spring het volgende:
Whoop, het staat vast. 1 juni 2014 gaat hier de pil de prullenbak in. O+
Tof voor je/jullie! Een broertje of zusje voor je meisje. O+.

En we gaan dan tegelijk! :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_122886651
Mabawa, wat voor werk deed je dan?

Dank je, DAD! Zelfde plannen?
pi_122886718
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 20:11 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Tof voor je/jullie! Een broertje of zusje voor je meisje. O+.

En we gaan dan tegelijk! :+.
een datum!! *O*
Kwak
pi_122891143
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 20:26 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

een datum!! *O*
:o Had ik overheen gelezen kwak! :D

Hoe gaaf! *O*
pi_122891460
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:32 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

:o Had ik overheen gelezen kwak! :D

Hoe gaaf! *O*
nee, dat was voor DaD! ik heb geen echte datum (misschien wel oktober dit jaar al :o )
Kwak
pi_122891583
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:25 schreef -Spring het volgende:
Ik rammel al voor een derde, maar dat ga ik er echt niet doorkrijgen. Ik heb er ook niets meer tegenover te zetten. Trouwen gaan we al. :P

Tweeling ^O^
pi_122891951
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:38 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

nee, dat was voor DaD! ik heb geen echte datum (misschien wel oktober dit jaar al :o )
OMG OMG!

Ik bedoelde dat ik er bij DaD overheen gelezen had, en er dankzij jou achterkwam. Maar nu kom ik er dus gewoon achter dat niet alleen DaD een datum heeft, maar jij ook al een beetje :D :D :o :o

HOE ONTZETTEND SPANNEND EN TOF IS DAT :D O+

Ik vind het serieus echt heel gaaf :D Ooohhhh, en misschien kan ik dan wel met jullie meedoen in het streepjes topic *O*
pi_122892222
Kwak ^O^

Coco weet jij op wat voor termijn jij weer zou "mogen"?

Ik steek hier mijn kop in het zand en blijf voorlopig even geloven dat een volgende "vanzelf" gaat.
pi_122892269
:P nou ja, eerst maar eens zien of puntje bij paaltje komt (maar als ik een vast contract krijg 1 augustus - dat is bijna zeker) en vriendje studeert gewoon af en heeft zicht op werk... dan denk ik dat we gaan proberen. tenzij ik t ineens in mn kop krijg dat ik eerst wil trouwen of meer wil afvallen :P
Kwak
pi_122892569
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:51 schreef kwakz0r het volgende:
:P nou ja, eerst maar eens zien of puntje bij paaltje komt (maar als ik een vast contract krijg 1 augustus - dat is bijna zeker) en vriendje studeert gewoon af en heeft zicht op werk... dan denk ik dat we gaan proberen. tenzij ik t ineens in mn kop krijg dat ik eerst wil trouwen of meer wil afvallen :P
Ik moest giechelen als een oversekst schoolmeisje bij dat stukje :')

Maar spannend man! Hopelijk gaat dat allemaal goed dan :Y En als trouwen/afvallen prioriteit heeft voor je dan, dan is dat op dat moment ook goed natuurlijk. Maar stiekem hoop ik op een zwangere kwak, lijkt me tof O+

quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
Coco weet jij op wat voor termijn jij weer zou "mogen"?
Geen idee. In eerste instantie zou ik een jaar 'moeten' wachten ivm de keizersnede. Maar had na een overleg met gyn al voor mezelf besloten dat het al zou mogen als Saartje een maand of 9 is.

Alleen, nu ik net de longembolie heb gehad, en ik sowieso een half jaar bloedverdunners krijg (en misschien langer), weet ik het niet. Morgen intake/infogesprek bij de trombosedienst, ga het dan een navragen. En over 2 weken afspraak met de longarts, dan meteen ook even checken of dit nog invloed gaat hebben daarop. Ze linken op dit moment de longembolie toch vooral aan de zwangerschap icm keizersnede, maar weten het ook niet zeker.
pi_122893225
Kwak! *O* .

En ik had onze datum hier wel al eens gepost, hoor! Paar maand geleden hebben we die afgesproken. Ik hoop alleen dat het wat eerder wordt nog, nu met het nieuwe huis. :@.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_122893289
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kwak! *O* .

En ik had onze datum hier wel al eens gepost, hoor! Paar maand geleden hebben we die afgesproken. Ik hoop alleen dat het wat eerder wordt nog, nu met het nieuwe huis. :@.
Oh, dan zijn jullie er idd al wat eerder 'klaar' voor dan verwacht, in ieder geval in dat opzicht :Y

Spannend :D :D O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')