Dit is weer kippenvel.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:13 schreef indiaantje89 het volgende:
Komt tong80 een dansje doen op het podium?
Toen ging Pinkpop nog los
Heb je de TT wel goed gelezen ?quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:05 schreef Inverted_World het volgende:
Tong dat valt me van je tegen. Dit is op dit moment veruit de beste Nederlandse band:
Ja, ik ben de TT met je eens, maar waar je mee aan komt als beste NL band?quote:
UDS. Rage aganinst the machine ging er mee vandoor na hun voorprogramma bij UDS.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:16 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ja, ik ben de TT met je eens, maar waar je mee aan komt als beste NL band?
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:19 schreef indiaantje89 het volgende:
Mooi dat die kerel van UDS aan de beveiliging aangeeft dat die man lekker mag door gaan op het podium
Kijk eens hoe schattig:quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
UDS. Rage aganinst the machine ging er mee vandoor na hun voorprogramma bij UDS.
Nieuw project idd. Schiet niet op.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:39 schreef Ulx het volgende:
Hij doet niet meer mee met de Phantom Four, Aisumasen.
Ik weet het, en League Of XO Gentlemen is al zo'n 10 jaar geleden uit elkaar gespat, evenals Club of High Eyebrows paar jaar daarna, en Battles of 1977 gaat nog wel even duren, ik ben op de hoogtequote:
was jij bij al hun optredens dan? respectquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:03 schreef tong80 het volgende:
Eat this shit. Sorry Golden Earring, Shocking Blue, Outsiders en andere Wild Romances.
Dit is het beste optreden van de beste Nederlandse band ooit :
Ware helden
Vet optreden man!quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:03 schreef tong80 het volgende:
Eat this shit. Sorry Golden Earring, Shocking Blue, Outsiders en andere Wild Romances.
Ware helden
quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:57 schreef Iwanius het volgende:
Dus als ik het goed begrijp vind Tong80 ook onderstaande groep helemaal niks?
Nog minder dan niks. Rock-homo's.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:57 schreef Iwanius het volgende:
Ach, Patrick wordt zo'n beetje uit elke band geschopt wegens gestoordheid. Goeie showman, maar bij het afscheidoptreden van de PF4 & Arguido in de Melkweg ging hij wéér een keer in zijn egotrip-tegen-de-wereld. Vijf minuten stuurloos gewouwel over het niet worden geaccepteerd in "de scene" omdat "de scene" geen rappers wil bij surfbandjes of zoiets.quote:
Ik ben het helemaal met je ééns dat dit de beste band ever was.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:03 schreef tong80 het volgende:
Ware helden
Ik kan anders nog steeds hartelijk lachen om dat hele verhaal over z´n orthodoxe rap achterban in die VPRO documentaire.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:22 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ach, Patrick wordt zo'n beetje uit elke band geschopt wegens gestoordheid. Goeie showman, maar bij het afscheidoptreden van de PF4 & Arguido in de Melkweg ging hij wéér een keer in zijn egotrip-tegen-de-wereld. Vijf minuten stuurloos gewouwel over het niet worden geaccepteerd in "de scene" omdat "de scene" geen rappers wil bij surfbandjes of zoiets.
En dat na twee jaar lang spetterende show te hebben gegeven waar ontzettend veel mensen ontzettend uit hun plaat gingen.
Minder dan een jaartje later waren Ulx en ik de eerste in NL die moshed naar RATM keken toen ze als voorprograma van SuicidalTendencies speelden.quote:
En dat maakt ons heel stoer. Ikzelf teer er nog steeds op. Ah, de glorie.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:32 schreef Doc het volgende:
[..]
Minder dan een jaartje later waren Ulx en ik de eerste in NL die moshed naar RATM keken
Ga je mond spoelenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:20 schreef Ulx het volgende:
Dit is nu trouwens een van de leukere bands van nederland. Kan die melodieuze kinderpop van he Nozems niet aan tippen.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:26 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je ééns dat dit de beste band ever was.
Ik ontdekte pas op YT het nummer Hemesphere gespeeld op Lowlands, jammer dat dit nooit op cd verschenen is.
Ik vond het fijn dat ik je aan mocht rakenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:20 schreef Ulx het volgende:
[..]
En dat maakt ons heel stoer. Ikzelf teer er nog steeds op. Ah, de glorie.
Ha ha ha ULXquote:Op zondag 17 februari 2013 00:36 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik vond het fijn dat ik je aan mocht raken
Als iemand vraagt: " en wat heb je nou bereikt in je leven" dan hebben wij tenminste een prima weerwoordquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:20 schreef Ulx het volgende:
[..]
En dat maakt ons heel stoer. Ikzelf teer er nog steeds op. Ah, de glorie.
DZMVVOAquote:Op zondag 17 februari 2013 00:36 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik vond het fijn dat ik je aan mocht raken
wat een (verklote pop tyfus kloten lawaai) slechte muziek is datquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:57 schreef Iwanius het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |