Wat was dan de rede?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je ergens 12 jaar werkt, in 2 delen (6 jaar gewerkt. Toen heb ik ontslag genomen, ook toen al omdat we verschil in inzichten hadden. Na 4 maanden hebben ze me gevraagd terug te komen en heb ik er dus weer bijna 6 jaar gewerkt) dan is in het algemeen je werk prima
Ah oke,quote:Op zondag 20 januari 2013 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Politiek steekspelletje. Ik werkte bij een relatief klein bedrijf. Middenkader, direct onder het MT. En het MT en 4 van de 5 ontslagenen lagen elkaar zakelijk niet zo. Die 4 hebben wel vanaf een pril begin bij dit bedrijf gewerkt en het van niets tot marktleider in de Benelux in hun branche gebracht.
Vertel eens wat meer danquote:Op zondag 20 januari 2013 21:50 schreef Ambipur het volgende:
Mijn vroegere manager is eruit op slimme manier uitgewerkt door twee nieuwe collega's.. Nog steeds respect, dat ze zo enorm achterbaks konden zijn
Zeg dan gewoon niksquote:Op zondag 20 januari 2013 21:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Neuh, dit is zo'n unieke situatie, ik maak mijzelf herkenbaar voor Fokkende collega's.
ONZ / [MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammenquote:Op zondag 20 januari 2013 21:17 schreef Loll het volgende:
[..]
Vertellen of een linkje naar het topic
Nou inderdaad, ik heb dat topic toen meegelezen en ik geloof kort daarna me geregistreerd... Dat is verdomme 7 jaar geledenquote:Op zondag 20 januari 2013 23:59 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
ONZ / [MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammen
2005, pfff... zit ik alweer zo lang op Fok! joh?
quote:Op zondag 20 januari 2013 23:59 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
ONZ / [MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammen
2005, pfff... zit ik alweer zo lang op Fok! joh?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |