Ik woon inderdaad alleen, omdat ik nog niet samenwoon. Weet ook niet of ik dat wel wil. En ja met een enkel inkomen is het compleet kut inderdaad.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:05 schreef Sloggi het volgende:
[..]
[..]
Voor een alleenstaande is het minimumloon weinig. Als je met z'n tweeën bent (en met z'n tweeën werkt) kun je er prima van leven.
Verder zijn je bedragen flink aan de hoge kant.
Kut, maar niet ondoenbaar.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik woon inderdaad alleen, omdat ik nog niet samenwoon. Weet ook niet of ik dat wel wil. En ja met een enkel inkomen is het compleet kut inderdaad.
Klopt, ik zit nu op 372% grootte of zoiets. Stuur maar een dmquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:06 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Je inbox is vol volgens mijn PM systeem. Ik heb in ieder geval van H&L een woonpakket. Exacte inhoud weet ik niet omdat dat via mijn moeder en een tussenpersoon is geregeld maar je kan misschien zelf even kijken.
14 km van Utrecht. Dat is toch randstad te noemen lijkt mequote:Op donderdag 17 januari 2013 17:11 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Nice? Maar waar? in de randstad (waar helaas ook het meeste werk te vinden is) betaal je het dubbele daarvoor (minus huurtoeslag want dat krijg niet boven de 670 ofzo).
Tot jij kwam wel jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:16 schreef Five_Horizons het volgende:
Mag het geneuzel over het minimumloon elders plaatsvinden? In een speciaal daarvoor geopend topic? Dank u... hier mag het weer gaan over de manier waarop men ontslagen wordt. Het was namelijk een leuk topic....
Er zitten altijd twee kanten aan een verhaal en het lijkt me logisch dat alle partijen er zo goed mogelijk uit willen komen.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:34 schreef kastanova het volgende:
Ik ben bij veel van de genoemde verhalen toch ook wel benieuwd naar de andere kant van het verhaal.
Zo heb ik zelf eens een werknemer gehad die consequent te laat kwam, net zo vaak ziek was en continu een negatieve invloed had op de sfeer. En nadat ze ook 3 maanden lang, ondanks allerlei trainingen, haar targets niet behaalde werd ze er vervolgens toch echt uitgegooid.
Haar verhaal richting de collega's: Men had de pik op haar dus ondanks haar geweldige werkhouding was ze er uit gegooid omdat ze drie maanden geleden een keer haar target niet had gehaald.
Tja...
Hey kasta, vertel je @Home-verhaal nog eens? Past prima in dit topic.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:34 schreef kastanova het volgende:
Ik ben bij veel van de genoemde verhalen toch ook wel benieuwd naar de andere kant van het verhaal.
Zo heb ik zelf eens een werknemer gehad die consequent te laat kwam, net zo vaak ziek was en continu een negatieve invloed had op de sfeer. En nadat ze ook 3 maanden lang, ondanks allerlei trainingen, haar targets niet behaalde werd ze er vervolgens toch echt uitgegooid.
Haar verhaal richting de collega's: Men had de pik op haar dus ondanks haar geweldige werkhouding was ze er uit gegooid omdat ze drie maanden geleden een keer haar target niet had gehaald.
Tja...
Hahaha, dat was vanuit de werkgever bezien een terecht ontslag, dus past verder niet in dit topicquote:Op zondag 20 januari 2013 13:33 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Hey kasta, vertel je @Home-verhaal nog eens? Past prima in dit topic.
Vertellen of een linkje naar het topicquote:Op zondag 20 januari 2013 13:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hahaha, dat was vanuit de werkgever bezien een terecht ontslag, dus past verder niet in dit topic.
Dit komt inderdaad vaak voor. Toch valt het niet te ontkennen, dat werkgevers soms echt een smerig spelletje spelen, om je eruit te krijgen.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:34 schreef kastanova het volgende:
Tja...
Maar het was wel een mooi verhaalquote:Op zondag 20 januari 2013 13:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hahaha, dat was vanuit de werkgever bezien een terecht ontslag, dus past verder niet in dit topic.
Maar dat is niet echt op een lullige manier ontslagen worden ofzo.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Na 12 jaar kreeg ik een andere functie. 5 maanden later een reorganisatieronde, 5 man er uit en was mijn nieuwe functie overcompleet en kon ik gaan. Mijn oude functie die ik dus twaalf jaar lang had bekleed bleef gewoon bestaan.
Dezelfde dag op non-actief en naar huis. Lekker in crisistijd met 3 kinderen en 1 inkomen.
quote:Op zondag 20 januari 2013 21:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar dat is niet echt op een lullige manier ontslagen worden ofzo.
Het was alleen wel heel vervelend voor jouw.
De boel werd gereorganiseerd, daar kan je werkgever weinig aan doen.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Niet? Ik ben op een zijspoor gerangeerd zodat ze van me af konden
Geloof me, dit is allemaal opzet geweest.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De boel werd gereorganiseerd, daar kan je werkgever weinig aan doen.
Want je bent ervan overtuigd dat het met voorbedachten rade was?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Niet? Ik ben op een zijspoor gerangeerd zodat ze van me af konden
Maar waarom dan?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Geloof me, dit is allemaal opzet geweest.
Politiek steekspelletje. Ik werkte bij een relatief klein bedrijf. Middenkader, direct onder het MT. En het MT en 4 van de 5 ontslagenen lagen elkaar zakelijk niet zo. Die 4 hebben wel vanaf een pril begin bij dit bedrijf gewerkt en het van niets tot marktleider in de Benelux in hun branche gebracht.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Want je bent ervan overtuigd dat het met voorbedachten rade was?
Waarom wilden ze je kwijt?
Als je ergens 12 jaar werkt, in 2 delen (6 jaar gewerkt. Toen heb ik ontslag genomen, ook toen al omdat we verschil in inzichten hadden. Na 4 maanden hebben ze me gevraagd terug te komen en heb ik er dus weer bijna 6 jaar gewerkt) dan is in het algemeen je werk primaquote:Op zondag 20 januari 2013 21:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar waarom dan?
Werkte jij niet goed? Ik bedoel, er moet toch een rede zijn geweest waarom ze je opzettelijk eruit hebben gekieperd?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |