'Ik ben Herman, voor sommige anderen tong80, die 200.000 vrienden noemen me vaak Tong of Tongie. Yvonne wil niet met me neuken, dus maar een date op deze manier geprobeerd.
Je hoeft geen Yvonne te heten, maar aanbeveling is wel dat je ketting-rookt en Leffe-bier drinkt. Mag ook gewoon Heineken zijn. Nou ja drinkt. Dat je niet kunt stoppen met zuipen als je éénmaal aan het drinken bent. Dat je lekker aangeschoten wordt. Ladderzat mag ook. Net zoals mijn heldin dus. Je mag ook Marianne, Ans of Geertruida heten. Zolang je maar dom, blond en Cup-D hebt. Ik zelf ben een Adonis van 50. Zie er eigenlijk voor mijn leeftijd jong uit. De meesten schatten me niet ouder dan 48. Ik laat mijn baard altijd staan sinds ik hem in de keel kreeg toen ik 14 was. Ik wil ook wel iets in jouw keel laten staan. Wel slap lullen achteraf. Verder houd ik niet van pis-en poepsex. Dus dan ben je bij mij aan het verkeerde adres. Weet wel een paar adresjes waar je dat voor een billijke prijs kunt doen. Maar dat heb ik van horen zeggen.
Verdere interesses zijn : Sjoelen, Koos Alberts, Zwangere kamelen, Scheve schaatsen en Postzegelslikken. Dat laatse zal je waarschijnlijk niet verbazen met tong80.
Ik hoop op een leuke afspraak in een leuk café. Je moet je niet verbazen als ik vaak moet pissen.
Of plots uit het niets vraag of je wil neuken. Ik hoop dat je tegen een stootje kan. Zo niet kunnen we altijd nog gaan biljarten. Of gaan darten. Niet gegooid is immers altijd mis..
Groetjes van een eventuele partner. Je mag nu al Tongie zeggen.
PS dit mag ook allemaal in de darkroom.'
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !