Wel vreemd hoor.quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:29 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Totaal onverwacht ook. Gisterochtend was hij nog druk aan het spelen.
Bij een hobbyfokker.quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:36 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Wel vreemd hoor.![]()
Waar had je hem vandaan?
Mocht je nieuwe willen, bij "onze" rattery zijn voor zover ik weet nog vier mannetjes over.quote:
Hah, waar woon je?quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:40 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Mocht je nieuwe willen, bij "onze" rattery zijn voor zover ik weet nog vier mannetjes over.
quote:
Haarlem ligt te ver weg voor mij, woon in Deventer, en kan niet ver reizen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:48 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee niet bij mij, ik haal de mijne bij de rattery. Wij komen er al jaren, altijd leuke lieve gezonde rittens gehad. Stukje terug in dit topic zijn de meisjes, die zijn nu allemaal vergeven, dit zijn daar de broertjes van. Rattery zit in Haarlem.
Beide.quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:53 schreef mjan het volgende:
Och summer, dat is echt wel heel naar voor je. Waarom doe je ze nu weg? Heb je het gevoel dat je er niet goed voor kan zorgen of ben je geschrokken van het overlijden van je ratjes vlak achter elkaar?
Ok, waarschijnlijk dan een goede beslissing. Ik vind het wel sneu voor je omdat je er volgens mij ook veel plezier uit haalde.quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:56 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Beide.
Ik ben recentelijk verhuist en sindsdien kan ik er niet meer zo goed voor zorgen als eerst.
De kooi is groter geworden, mijn hoofd zit vol stress, en ze krijgen gewoon minder aandacht.
Ik heb vanalles geprobeerd, maar het lukt niet meer.
Vandaar.
Ik wil gewoon dat ze een goed thuis krijgen, en dat is hier niet meer. Daarom doe ik ze weg.
Momentje summer, ben even met mjan aan het overleggenquote:Op woensdag 25 juni 2014 14:56 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Beide.
Ik ben recentelijk verhuist en sindsdien kan ik er niet meer zo goed voor zorgen als eerst.
De kooi is groter geworden, mijn hoofd zit vol stress, en ze krijgen gewoon minder aandacht.
Ik heb vanalles geprobeerd, maar het lukt niet meer.
Vandaar.
Ik wil gewoon dat ze een goed thuis krijgen, en dat is hier niet meer. Daarom doe ik ze weg.
Okiedokiequote:Op woensdag 25 juni 2014 15:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Momentje summer, ben even met mjan aan het overleggen
Die met die gouden glans, bovenin, is dat een satijn?quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:40 schreef Muck het volgende:
Ze lijken steeds meer op ratjes dan op garnalen
[ afbeelding ]
- Zwarte glans
- Wit met lichtgrijze streep
- Wit kopje, lichtgrijs lijf
- Govert (heeft een gouden glans)
- Wit met lichtgrijze streep
- Wit met grijze kop
- Dikke koe
- Kleine koe
- Bruine krullie
Dat is inderdaad een satijnquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:55 schreef Cici het volgende:
[..]
Die met die gouden glans, bovenin, is dat een satijn?
Mooi grut hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |