abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142309083
Hahaha ja! Ik keek zo, :|W :') , toen ik de namen hoorde maar merk wel dat ik me er nog best snel bij neergelegd heb. Zou je mn dochter kennen ze je het ook misschien stiekem zelfs logisch vinden! :D _O-
The waves you made will always be
pi_142351932
Buttje weet hoe ze vanaf de bank op tafel moet springen...
Die kan ik dus niet meer even alleen laten..

Als ik Bob op de bank had kon ik rustig even naar de winkel (zit dichtbij), die sliep wel. Of ik rookte even buiten een sigaretje..

Maar Buttje vind de heren erg interessant, de kooi van de heren staat achter de tafel.
Ze is al 2 keer mis gesprongen hehe.
Niet van zo hoog en ze kwam goed terecht hoor.
Ben er niet zo happig op dat ze op de kooi van de heren springen, aangezien die aan de buitenkant is bekleed met gaas.

Bank naar achteren en beter in de gaten houden maar.
  woensdag 16 juli 2014 @ 10:23:26 #278
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_142354024
Nou, mijn grijze rat is zojuist overleden. :{ Had net de kooi schoongemaakt en eten erin gestrooid toen ie direct naar boven liep en ging slapen, wat ie normaal nooit doet. 10 minuten daarna kroop hij héél langzaam naar beneden en ging ondersteboven liggen "hikken". Dus pakte haar op en hield haar in mijn handen, ze gaf een laatste ademstoot en lag toen slap. Kut. ;(
pi_142354098
quote:
9s.gif Op woensdag 16 juli 2014 10:23 schreef toetsenbordridder het volgende:
Nou, mijn grijze rat is zojuist overleden. :{ Had net de kooi schoongemaakt en eten erin gestrooid toen ie direct naar boven liep en ging slapen, wat ie normaal nooit doet. 10 minuten daarna kroop hij héél langzaam naar beneden en ging ondersteboven liggen "hikken". Dus pakte haar op en hield haar in mijn handen, ze gaf een laatste ademstoot en lag toen slap. Kut. ;(
Aahhww :'(

Gecondoleerd! hoe oud is ze geworden?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_142356853
-O- ahh, wat naar. Heel veel sterkte.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_142358026
quote:
9s.gif Op woensdag 16 juli 2014 10:23 schreef toetsenbordridder het volgende:
Gecondoleerd. Kan idd heel snel gaan ;(
Twiddel
  woensdag 16 juli 2014 @ 14:11:06 #282
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_142360993
1,5 jaar zo'n beetje. In oktober zou ze 2 jaar zijn.
Nog nooit iets zien doodgaan in het echt. Laat staan in mijn handen ;(
  woensdag 16 juli 2014 @ 14:25:38 #283
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_142361552
Oh wat naar ;(
Sterkte!
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_142366093
Voor degene die nog een (grotere) kooi zoeken trouwens:
V&A / [TK] knaagdierenkooi Jenny Furet Ferplast XL
Ik doe mijn oude kooi in de verkoop. :)
Twiddel
pi_142372567
quote:
9s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:11 schreef toetsenbordridder het volgende:
1,5 jaar zo'n beetje. In oktober zou ze 2 jaar zijn.
Nog nooit iets zien doodgaan in het echt. Laat staan in mijn handen ;(
Sterkte..
  zaterdag 19 juli 2014 @ 11:38:41 #286
112545 Muck
pi_142473140
Men neme een ovenschaal, een plens water en een stapeltje warme ratten.... *O*

pi_142545634
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 11:38 schreef Muck het volgende:
Men neme een ovenschaal, een plens water en een stapeltje warme ratten.... *O*

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Haha cute!!

Als het weer zo erg heet is ga ik dat ook doen met de mannen!
Die hebben er namelijk meer dan genoeg ruimte voor.
pi_142558936
Wat sneu toetsenbordridder ;( was ze je enige rat?

quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 07:48 schreef Cici het volgende:
Buttje weet hoe ze vanaf de bank op tafel moet springen...
Die kan ik dus niet meer even alleen laten..

Als ik Bob op de bank had kon ik rustig even naar de winkel (zit dichtbij), die sliep wel. Of ik rookte even buiten een sigaretje..

Maar Buttje vind de heren erg interessant, de kooi van de heren staat achter de tafel.
Ze is al 2 keer mis gesprongen hehe.
Niet van zo hoog en ze kwam goed terecht hoor.
Ben er niet zo happig op dat ze op de kooi van de heren springen, aangezien die aan de buitenkant is bekleed met gaas.

Bank naar achteren en beter in de gaten houden maar.
Pas maar op, voor je het weet kom je er achter wat ze met 'traliebevruchting' bedoelen :')
pi_142566548
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 16:41 schreef Dipkip het volgende:
Wat sneu toetsenbordridder ;( was ze je enige rat?

[..]

Pas maar op, voor je het weet kom je er achter wat ze met 'traliebevruchting' bedoelen :')
Daar had ik al over gehoord en houd ik uiteraard rekening mee, haha!
Ik laat de dames gewoon niet alleen.
Als de een niet knaagt, dan springt de ander wel...
  zondag 27 juli 2014 @ 11:04:19 #290
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_142773176
Nou, de groep van Summer2Bird introduceren met die 2 mannen van ons ging niet geheel zonder slag of stoot, maar we hebben nu een groepje van 4 wat het geweldig met elkaar kan vinden :)

Na, iets langer dan gepland, in de ziekenboeg te hebben gezeten mochten ze vandaag met z'n viertjes de grote kooi verkennen... en waren allemaal helemaal hyper van de extra ruimte :D

Boven zijn Piep en Truuskloon (althans zo noem ik hem, lijkt als 2 druppels water op Truus van een paar jaar terug) aan het verkennen bij de Sputnik.
Onderin zijn Bolle en Meneer de boel uit aan het checken. Bolle is blij met het trappetje, meneer boeit het niets die springt nog vlot van platform naar platform.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_142773323
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 11:04 schreef Ceased2Be het volgende:
Nou, de groep van Summer2Bird introduceren met die 2 mannen van ons ging niet geheel zonder slag of stoot, maar we hebben nu een groepje van 4 wat het geweldig met elkaar kan vinden :)

[ afbeelding ]

Na, iets langer dan gepland, in de ziekenboeg te hebben gezeten mochten ze vandaag met z'n viertjes de grote kooi verkennen... en waren allemaal helemaal hyper van de extra ruimte :D

Boven zijn Piep en Truuskloon (althans zo noem ik hem, lijkt als 2 druppels water op Truus van een paar jaar terug) aan het verkennen bij de Sputnik.
Onderin zijn Bolle en Meneer de boel uit aan het checken. Bolle is blij met het trappetje, meneer boeit het niets die springt nog vlot van platform naar platform.
Ah super fijn dat het goed gegaan is! ^O^
Wij gaan vandaag ook de groep compleet maken....
Heb alleen geen verse houtsnippers in huis dus dat wordt spannend!
Wel gaan Coco en Chanel mee terug naar de rattery om de nieuwe meisjes op te halen. Het worden trouwens iets oudere rittens van een andere collega rattery...
  zondag 27 juli 2014 @ 11:27:48 #292
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_142773500
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 11:16 schreef pepper_961 het volgende:

[..]

Ah super fijn dat het goed gegaan is! ^O^
Wij gaan vandaag ook de groep compleet maken....
Heb alleen geen verse houtsnippers in huis dus dat wordt spannend!
Wel gaan Coco en Chanel mee terug naar de rattery om de nieuwe meisjes op te halen. Het worden trouwens iets oudere rittens van een andere collega rattery...
Ja, alleen heeft die naaktmans van ons besloten dat hij de baas moet zijn. Die zag er behoorlijk gehavend uit en hebben we maar even apart gezet. Zitten nog te twijfelen of we hem gaan laten castreren of dat we het dadelijk in de grote kooi nog eens proberen.
Voor de rest mogen we niet klagen, de nieuwe 3 van Summer zijn echt schatten stuk voor stuk :)
pi_142774402
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 11:04 schreef Ceased2Be het volgende:

[ afbeelding ]

:D!
Hoe heb je ze nu genoemd? :)
En een groepje van 4? Is toch 5?
Twiddel
pi_142774417
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 11:27 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ja, alleen heeft die naaktmans van ons besloten dat hij de baas moet zijn. Die zag er behoorlijk gehavend uit en hebben we maar even apart gezet. Zitten nog te twijfelen of we hem gaan laten castreren of dat we het dadelijk in de grote kooi nog eens proberen.
Voor de rest mogen we niet klagen, de nieuwe 3 van Summer zijn echt schatten stuk voor stuk :)
:)
Ben blij dat ze het zo goed maken :)
Twiddel
  zondag 27 juli 2014 @ 12:52:42 #295
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_142775277
quote:
99s.gif Op zondag 27 juli 2014 12:16 schreef summer2bird het volgende:

[..]

:D!
Hoe heb je ze nu genoemd? :)
En een groepje van 4? Is toch 5?
Ja we zaten de hele tijd de namen door de war te halen en bij ons komen de namen vanzelf wel als we ze een paar dagen hebben.
Dus de grote is nu Bolle, de husky dumbo is Truuskloon (volgens mij noemt Mjan hem weer anders, komt hem vast niet ten goede :')) en de kleine hebben we 'Meneer' gedoopt :D

We proberen altijd wel normale namen te verzinnen, maar meestal wordt het toch wat anders :')
Die naaktrat van ons (nr 5) zit even apart omdat ie teveel de alpha uit wilde hangen, maar compleet in elkaar getrimd werd door de rest :')
Die hadden we initieel 'zeempje' genoemd, maar werd als snel 'Naaktmans' of 'Meneer Blotepiemelmans' genoemd :D
pi_142789339
Woensdag worden mijn heren gecastreerd en dan mogen ze over een week of 4 tot 6 bij de vrouwtjes in!
Het zijn broertjes en zusjes.
Zullen daar problemen mee komen, vechten enzo?
Mannetjes en vrouwtjes bedoel ik, denk niet dat ze elkaar herkennen als broers en zussen...
pi_142800204
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 11:27 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik zit hier nu ook met een soortgelijk probleem. :D :')
Chanel heeft besloten de baas te zijn, Coco zal het worst wezen en is al vriendjes met beertje en knorretje.
Vooral beertje is een pientere tante en het is om je te bescheuren hoe ze Chanel steeds te slim af is of de stuipen op het lijf jaagt. Zo klein als ze is....beslist niet bang!

:D :D
pi_142800358
Hahaha het begint al minder op oorlog en meer op spelen te lijken nu. Chanel is kapot van die hele middag en avond machtstrijd, beertje en knorretje nog steeds energie voor tien! Zag net beertje op chanel's rug duiken en Chanel liet het maar gewoon gaan. :D O+
  dinsdag 29 juli 2014 @ 18:54:32 #299
112545 Muck
pi_142856571
Hahaha, heerlijk is dat Pepper :D
"Ik ben de baaaaaaas :( Ah fuck it, ik wil knuffelen *; "

Zou het bij Putin ook zo werken? Heeft de man gewoon een knuffel nodig?

Ennnnn omdat het kan: foto's van de kleine mannetjes O+

Govert Goudglans a.k.a. Goofy heeft een prachtige gouden glans en springt soms een heel eind :o

Mini-neger lijkt ontzettend op zijn vader

Grote Koe
I.t.t. zijn broertje Kleine Koe is hij groot en gevlekt ):O
pi_142875638
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 18:54 schreef Muck het volgende:
Hahaha, heerlijk is dat Pepper :D
"Ik ben de baaaaaaas :( Ah fuck it, ik wil knuffelen *; "

Zou het bij Putin ook zo werken? Heeft de man gewoon een knuffel nodig?

Ennnnn omdat het kan: foto's van de kleine mannetjes O+

Govert Goudglans a.k.a. Goofy heeft een prachtige gouden glans en springt soms een heel eind :o
[ afbeelding ]

Mini-neger lijkt ontzettend op zijn vader
[ afbeelding ] [ afbeelding ]

Grote Koe
I.t.t. zijn broertje Kleine Koe is hij groot en gevlekt ):O
[ afbeelding ]
Ach, zo klein nog O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')