Aahhwwquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:23 schreef toetsenbordridder het volgende:
Nou, mijn grijze rat is zojuist overleden.Had net de kooi schoongemaakt en eten erin gestrooid toen ie direct naar boven liep en ging slapen, wat ie normaal nooit doet. 10 minuten daarna kroop hij héél langzaam naar beneden en ging ondersteboven liggen "hikken". Dus pakte haar op en hield haar in mijn handen, ze gaf een laatste ademstoot en lag toen slap. Kut.
Gecondoleerd. Kan idd heel snel gaanquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:23 schreef toetsenbordridder het volgende:
Nou, mijn grijze rat is zojuist overleden.Had net de kooi schoongemaakt en eten erin gestrooid toen ie direct naar boven liep en ging slapen, wat ie normaal nooit doet. 10 minuten daarna kroop hij héél langzaam naar beneden en ging ondersteboven liggen "hikken". Dus pakte haar op en hield haar in mijn handen, ze gaf een laatste ademstoot en lag toen slap. Kut.
Sterkte..quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:11 schreef toetsenbordridder het volgende:
1,5 jaar zo'n beetje. In oktober zou ze 2 jaar zijn.
Nog nooit iets zien doodgaan in het echt. Laat staan in mijn handen
Haha cute!!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:38 schreef Muck het volgende:
Men neme een ovenschaal, een plens water en een stapeltje warme ratten....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pas maar op, voor je het weet kom je er achter wat ze met 'traliebevruchting' bedoelenquote:Op woensdag 16 juli 2014 07:48 schreef Cici het volgende:
Buttje weet hoe ze vanaf de bank op tafel moet springen...
Die kan ik dus niet meer even alleen laten..
Als ik Bob op de bank had kon ik rustig even naar de winkel (zit dichtbij), die sliep wel. Of ik rookte even buiten een sigaretje..
Maar Buttje vind de heren erg interessant, de kooi van de heren staat achter de tafel.
Ze is al 2 keer mis gesprongen hehe.
Niet van zo hoog en ze kwam goed terecht hoor.
Ben er niet zo happig op dat ze op de kooi van de heren springen, aangezien die aan de buitenkant is bekleed met gaas.
Bank naar achteren en beter in de gaten houden maar.
Daar had ik al over gehoord en houd ik uiteraard rekening mee, haha!quote:Op maandag 21 juli 2014 16:41 schreef Dipkip het volgende:
Wat sneu toetsenbordridderwas ze je enige rat?
[..]
Pas maar op, voor je het weet kom je er achter wat ze met 'traliebevruchting' bedoelen
Ah super fijn dat het goed gegaan is!quote:Op zondag 27 juli 2014 11:04 schreef Ceased2Be het volgende:
Nou, de groep van Summer2Bird introduceren met die 2 mannen van ons ging niet geheel zonder slag of stoot, maar we hebben nu een groepje van 4 wat het geweldig met elkaar kan vinden
[ afbeelding ]
Na, iets langer dan gepland, in de ziekenboeg te hebben gezeten mochten ze vandaag met z'n viertjes de grote kooi verkennen... en waren allemaal helemaal hyper van de extra ruimte
Boven zijn Piep en Truuskloon (althans zo noem ik hem, lijkt als 2 druppels water op Truus van een paar jaar terug) aan het verkennen bij de Sputnik.
Onderin zijn Bolle en Meneer de boel uit aan het checken. Bolle is blij met het trappetje, meneer boeit het niets die springt nog vlot van platform naar platform.
Ja, alleen heeft die naaktmans van ons besloten dat hij de baas moet zijn. Die zag er behoorlijk gehavend uit en hebben we maar even apart gezet. Zitten nog te twijfelen of we hem gaan laten castreren of dat we het dadelijk in de grote kooi nog eens proberen.quote:Op zondag 27 juli 2014 11:16 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Ah super fijn dat het goed gegaan is!
Wij gaan vandaag ook de groep compleet maken....
Heb alleen geen verse houtsnippers in huis dus dat wordt spannend!
Wel gaan Coco en Chanel mee terug naar de rattery om de nieuwe meisjes op te halen. Het worden trouwens iets oudere rittens van een andere collega rattery...
quote:Op zondag 27 juli 2014 11:04 schreef Ceased2Be het volgende:
Nou, de groep van Summer2Bird introduceren met die 2 mannen van ons ging niet geheel zonder slag of stoot, maar we hebben nu een groepje van 4 wat het geweldig met elkaar kan vinden
[ afbeelding ]
Na, iets langer dan gepland, in de ziekenboeg te hebben gezeten mochten ze vandaag met z'n viertjes de grote kooi verkennen... en waren allemaal helemaal hyper van de extra ruimte
Boven zijn Piep en Truuskloon (althans zo noem ik hem, lijkt als 2 druppels water op Truus van een paar jaar terug) aan het verkennen bij de Sputnik.
Onderin zijn Bolle en Meneer de boel uit aan het checken. Bolle is blij met het trappetje, meneer boeit het niets die springt nog vlot van platform naar platform.
quote:Op zondag 27 juli 2014 11:27 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja, alleen heeft die naaktmans van ons besloten dat hij de baas moet zijn. Die zag er behoorlijk gehavend uit en hebben we maar even apart gezet. Zitten nog te twijfelen of we hem gaan laten castreren of dat we het dadelijk in de grote kooi nog eens proberen.
Voor de rest mogen we niet klagen, de nieuwe 3 van Summer zijn echt schatten stuk voor stuk
Ja we zaten de hele tijd de namen door de war te halen en bij ons komen de namen vanzelf wel als we ze een paar dagen hebben.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:16 schreef summer2bird het volgende:
[..]!
Hoe heb je ze nu genoemd?![]()
En een groepje van 4? Is toch 5?
Ik zit hier nu ook met een soortgelijk probleem.quote:Op zondag 27 juli 2014 11:27 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja, alleen heeft die naaktmans van ons besloten dat hij de baas moet zijn. Die zag er behoorlijk gehavend uit en hebben we maar even apart gezet. Zitten nog te twijfelen of we hem gaan laten castreren of dat we het dadelijk in de grote kooi nog eens proberen.
Voor de rest mogen we niet klagen, de nieuwe 3 van Summer zijn echt schatten stuk voor stuk
Ach, zo klein nogquote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:54 schreef Muck het volgende:
Hahaha, heerlijk is dat Pepper![]()
"Ik ben de baaaaaaasAh fuck it, ik wil knuffelen
"
Zou het bij Putin ook zo werken? Heeft de man gewoon een knuffel nodig?
Ennnnn omdat het kan: foto's van de kleine mannetjes
Govert Goudglans a.k.a. Goofy heeft een prachtige gouden glans en springt soms een heel eind
[ afbeelding ]
Mini-neger lijkt ontzettend op zijn vader
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Grote Koe
I.t.t. zijn broertje Kleine Koe is hij groot en gevlekt![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |