Nee, qua mentaliteit zouden ze het ver kunnen schoppen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:18 schreef thedeedster het volgende:
Gelukkig hebben onze zuiderburen niet zoveel last van dikke nekken.
In goede doen zijn ze inderdaad vergelijkbaar met NL. En dus ook met bijvoorbeeld Portugal, Engeland, Italie en Frankrijk. Dan moeten er een aantal teams toch behoorlijk onder de maat spelen wil je kans maken op de wereldtitel.quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:22 schreef peasant het volgende:
Zou wel eens tijd worden dat ze zich plaatsen en daadwerkelijk een goed toernooi gaan spelen. Zeker aangezien ze goed spelersmateriaal hebben (op de ervaring na, toch wel gelijk aan bv Nederland)
ik zie wilmots wel een 2de guy thijs worden hoor.quote:
Eens, maar betekend wel dat het tijd wordt dat ze zich gaan plaatsen en dat ze weer eens een goed toernooi moeten gaan spelenquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:27 schreef ShaoliN het volgende:
elijkbaar met NL. En dus ook met bijvoorbeeld Portugal, Engeland, Italie en Frankrijk. Dan moeten er een aantal teams toch behoorlijk onder de maat spelen wil je kans maken op de wer
Was dit misschien bedoelt als een soort (mislukte) belgengrap?quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:17 schreef Marius95 het volgende:
België moet natuurlijk eerst nog wel de WK halen, dat is niet helemaal zeker nog.
Als ze zich plaatsen zie ik ze als outsider, en een outsider KAN een toernooi winnen, hoewel je waarschijnlijk het WK bedoeld, want naar mijn weten is er geen EK in 2014.
als ik spelers ga wegstrepen van beide elftallen vind ik de selectie van Belgie op dit moment toch wel veel beter hoor.quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:27 schreef ShaoliN het volgende:
In goede doen zijn ze inderdaad vergelijkbaar met NL.
da's ook wel zo...quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:52 schreef Chase_Utley het volgende:
Nogal een grote mond voor een land dat al jaren niet meer op een eindronde actief is geweest.
Dit slaat natuurlijk nergens op. De situatie is nu eenmaal zoals het nu is, klaar!quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:54 schreef r0binhood het volgende:
[..]
da's ook wel zo...
maar Nederland teert nu ook al een tijdje op succesen die in't verleden behaald zijn.
NL speelt wel toernooien mee en met veel mazzel de finale tegen spanje bereikt maar uiteindelijk ook zwaar overklast.
en Polen / ukraine
daarbij als je de kwalificatiepoules van NL en Belgie vergelijkt dan moet NL wel erg slecht spelen om het niet te halen.
Als NL in de Belgische poule zat dan was het nog maar de vraag of NL zelf wel van de partij ging zijn.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:45 schreef r0binhood het volgende:
[..]
als ik spelers ga wegstrepen van beide elftallen vind ik de selectie van Belgie op dit moment toch wel veel beter hoor.
als ik kijk naar de laatste opstelling waar NL mee gespeeld heeft...
Maarten Stekelenburg
Ricardo van Rhijn
John Heitinga
Ron Vlaar
Bruno Martins Indi
Nigel de Jong
Luciano Narsingh
Kevin Strootman
Robin van Persie
Rafael van der Vaart
Jeremain Lens
een keeper die op de bank zit in italie.
heel wat jonges die in Nederland spelen nog.
enige goeie is van persie
de rest is toch beduidend minder dan wat in het belgisch elftal speelt.
ja, nee een oefeninterland waar het 1 grote wisselpartij was en tig debutanten is inderdaad een uitstekend argument dat Belgie beter isquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:54 schreef r0binhood het volgende:
[..]
da's ook wel zo...
maar Nederland teert nu ook al een tijdje op succesen die in't verleden behaald zijn.
NL speelt wel toernooien mee en met veel mazzel de finale tegen spanje bereikt maar uiteindelijk ook zwaar overklast.
en Polen / ukraine
daarbij als je de kwalificatiepoules van NL en Belgie vergelijkt dan moet NL wel erg slecht spelen om het niet te halen.
Als NL in de Belgische poule zat dan was het nog maar de vraag of NL zelf wel van de partij ging zijn.
Wat een slap gelul. Op Hazard na is geen enkele Belg bepalend bij zijn team. Hoogstens nuttig. Als de Nl'se sterspelers in vorm zijn hebben we minstens 4 spelers waar geen Belg bij in de buurt komt. Alleen onze verdediging is kut.quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:45 schreef r0binhood het volgende:
[..]
als ik spelers ga wegstrepen van beide elftallen vind ik de selectie van Belgie op dit moment toch wel veel beter hoor.
als ik kijk naar de laatste opstelling waar NL mee gespeeld heeft...
Maarten Stekelenburg
Ricardo van Rhijn
John Heitinga
Ron Vlaar
Bruno Martins Indi
Nigel de Jong
Luciano Narsingh
Kevin Strootman
Robin van Persie
Rafael van der Vaart
Jeremain Lens
een keeper die op de bank zit in italie.
heel wat jonges die in Nederland spelen nog.
enige goeie is van persie
de rest is toch beduidend minder dan wat in het belgisch elftal speelt.
Ze staan vandaag de dag al op de 20ste plaats op de fifa ranking en 1ste in hun wk kwalificatie poule. Gaat dus de goede kant op.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:27 schreef Dos37 het volgende:
Ik moet zeggen dat ze meer talent hebben dan wij. Maar je moet er nog wel een team van maken en staan ze ver achteraan in de ranking waardoor ze moeilijk poules krijgen.
De lichting van 1996 kan misschien nog beter zijn , als ze hun potentie waarmaken.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:37 schreef PBateman1978 het volgende:
Ze hebben ook eens 1 lichting die talentvol is heur...
Ja alle andere landen gaan het WK spelen dus België strijdt in 2014 met San Marino en Andorra om de EK titel.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:17 schreef Caland het volgende:
Het EK in 2014.
Dit topic is zeker geopend door een Belg?
Ah leuk voor ze, doen ze toch weer een keer mee op een eindronde.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja alle andere landen gaan het WK spelen dus België strijdt in 2014 met San Marino en Andorra om de EK titel.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:00 schreef Arolsen het volgende:
Laat ze zich eerst maar voor het eerst in 10 jaar plaatsen.
Dembele, Fellaini, Benteke en Lukaku zijn ontzettend bepalend voor hun teams - alhoewel de laatste twee natuurlijk bij kleinere teams spelen. Ik vind Dembele zeker ook een wereldtopper.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:15 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wat een slap gelul. Op Hazard na is geen enkele Belg bepalend bij zijn team. Hoogstens nuttig. Als de Nl'se sterspelers in vorm zijn hebben we minstens 4 spelers waar geen Belg bij in de buurt komt. Alleen onze verdediging is kut.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:00 schreef Arolsen het volgende:
Laat ze zich eerst maar voor het eerst in 10 jaar plaatsen.
haha nee jij hebt er verstand van idd.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:15 schreef ShaoliN het volgende:
Wat een slap gelul. Op Hazard na is geen enkele Belg bepalend bij zijn team.
Kompany staat nu hoeveel punten achter als captain op wie ook al weer, met welke topscorer ook alweer?quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:24 schreef r0binhood het volgende:
[..]
haha nee jij hebt er verstand van idd.
stekelenburg zit op de bank bij as roma.
die is idd 10 x beter dan courtois, die alle wedstrijden speelde en de uefacup heeft gewonnen met altletico madrid.
en kompany is captain bij manchester city en heeft de premier league gewonnen vorig jaar.
maar bruno martens indi, heitinga of ron vlaar zijn idd 10x beter dan hem
Een wereldtopper! Ex-Fulham, hou toch óp ouwe reus! Heb jij trouwens kijk op de werkwijze van de coach? Wat doet hij goed/fout?quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:24 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
Dembele, Fellaini, Benteke en Lukaku zijn ontzettend bepalend voor hun teams - alhoewel de laatste twee natuurlijk bij kleinere teams spelen. Ik vind Dembele zeker ook een wereldtopper.
Belgie mist nog een paar goede backs en een coach. Het is een goed team, en volgens mij ook beter dan Nederland, maar het heeft het nog niet bewezen. Ze zitten in de groep van subtoppers op wereldniveau, samen met Nederland en Engeland bijvoorbeeld.
Dat klopt, inderdaad. Vlaar is de besteu. Voor de rest: snel je schuilkelder weer in. Belgen en een rare ideeën... brrrrrrrrquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:24 schreef r0binhood het volgende:
[..]
haha nee jij hebt er verstand van idd.
stekelenburg zit op de bank bij as roma.
die is idd 10 x beter dan courtois, die alle wedstrijden speelde en de uefacup heeft gewonnen met altletico madrid.
en kompany is captain bij manchester city en heeft de premier league gewonnen vorig jaar.
maar bruno martens indi, heitinga of ron vlaar zijn idd 10x beter dan hem
Dembele is awesome hoor!quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:49 schreef tdruppers het volgende:
[..]
Een wereldtopper! Ex-Fulham, hou toch óp ouwe reus! Heb jij trouwens kijk op de werkwijze van de coach? Wat doet hij goed/fout?
Ex-Fulham en heeft zonder problemen Luka Modric vervangen bij Tottenham. Zijn pass, dribble en tacklepercentages zijn zo'n beetje de hoogste van de Premier League, en vergelijk Tottenham's resultaten is met hem in het team en zonder hem dit seizoen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:49 schreef tdruppers het volgende:
[..]
Een wereldtopper! Ex-Fulham, hou toch óp ouwe reus! Heb jij trouwens kijk op de werkwijze van de coach? Wat doet hij goed/fout?
toch wel een paar goeie.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:40 schreef ShaoliN het volgende:
Hoeveel goede keepers hebben jullie achter de hand?
tdruppers kent hem waarschijnlijk enkel van zijn AZ periode.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:33 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
Ex-Fulham en heeft zonder problemen Luka Modric vervangen bij Tottenham. Zijn pass, dribble en tacklepercentages zijn zo'n beetje de hoogste van de Premier League, en vergelijk Tottenham's resultaten is met hem in het team en zonder hem dit seizoen.
Dembele is gewoon een geweldige speler sinds hij als centrale middenvelder speelt.
Dat kan nou juist in je voordeel werken dan heb je niet dat haantjes gedrag maar 1 haantje!quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:24 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
Dembele, Fellaini, Benteke en Lukaku zijn ontzettend bepalend voor hun teams - alhoewel de laatste twee natuurlijk bij kleinere teams spelen. Ik vind Dembele zeker ook een wereldtopper.
Belgie mist nog een paar goede backs en een coach. Het is een goed team, en volgens mij ook beter dan Nederland, maar het heeft het nog niet bewezen. Ze zitten in de groep van subtoppers op wereldniveau, samen met Nederland en Engeland bijvoorbeeld.
Dom renpaard die Dembele. Zolang jullie de prestaties van NL-spelers blijven bagatelliseren kan ik jullie met jullie B-ploeg niet serieus nemen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:42 schreef sausagin het volgende:
[..]
tdruppers kent hem waarschijnlijk enkel van zijn AZ periode.
Iemand die de PL volgt weet wel dat hij op die positie in het middenveld heerst.
Statistieken van tottenham zonder en met hem op het veld zegt genoeg.
Ja, en na dat gegeven (het 'EK 2014', niet het belg-zijn), moeten we de rest van zijn post(s) zeker serieus gaan nemen. Ik heb daar nogal moeite mee.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:17 schreef Caland het volgende:
Het EK in 2014.
Dit topic is zeker geopend door een Belg?
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:25 schreef tochweerhenk het volgende:
Belgen die al 10 jaar denken dat "deze selectie " een prijs gaat winnen
Oefenwedstrijdje vergelijken met recentelijk nog in de finale hebben gestaanquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:37 schreef r0binhood het volgende:
[..]![]()
arrogante 'ollanders die zich zoveel beter voelen.
en dan 2 jaar later met 0 punten achter denemarken blijven in de poulefasequote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:42 schreef HeatWave het volgende:
recentelijk nog in de finale hebben gestaan
Hoe deed belgie het toen?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:43 schreef r0binhood het volgende:
[..]
en dan 2 jaar later met 0 punten achter denemarken blijven in de poulefase
belgie zat in een kwalificatie ploeg met turkije, oostenrijk en duitsland.quote:
Als je kampioen wil worden moet je van iedereen winnen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:48 schreef r0binhood het volgende:
[..]
belgie zat in een kwalificatie ploeg met turkije, oostenrijk en duitsland.
da's bijna al een EK op zich.
nederland moest tegen hakkie takkie landen als Hongarije, Finland, Moldavie, San Marino en zweden.
2de worden of 1ste eindigen en je bent door.
san marino uit...ja altijd lastig
nederland zou in de ploeg van belgie het ook niet gehaald hebben hoor.
nederland heeft ook deze editie weer GELUK dat ze zo'n makkelijke poule hebben. Turkije isde enige 'moeijlijke' tegenstander. belgie zou de poule van NL op z'n sloffen halen.quote:
Tijd dat Nederland eens in een poule met Duitsland, Frankrijk, Spanje, Italië komt en dat landen als België standaard het EK of WK halen!!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:54 schreef r0binhood het volgende:
[..]de enige reden waarom NL elke keer op't tournooi mee doet is omdat de tegenstanders in de kwalificatiepoules zo makkelijk zijn.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:54 schreef r0binhood het volgende:
[..]
nederland heeft ook deze editie weer GELUK dat ze zo'n makkelijke poule hebben. Turkije isde enige 'moeijlijke' tegenstander. belgie zou de poule van NL op z'n sloffen halen.
belgie moet weer opboxen tegen kroatie, Servie en schotland onder andere.
overgens staat belgie bovenaan op dit moment. dus zo slecht nog niet.
de enige reden waarom NL elke keer op't tournooi mee doet is omdat de tegenstanders in de kwalificatiepoules zo makkelijk zijn.
Ze staan 1ste in de kwalificatiegroep dus ze zitten op schema , 10/12 met 8 doelpunten gescoord en maar 1 doelpunt tegen. En 0-3 in Servië gaan winnen zie ik niet veel landen doenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je kampioen wil worden moet je van iedereen winnen.
Haal het WK nou eerst maar eens voor je gaat blaten. Zo geweldig doen jullie het niet.
Als ze ooit de kans hebben dan is het nu. Die hebben echt een wereldlichting. Het enige wat Belgie tegenheeft is dat het op z'n Belgs speeltquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:51 schreef Van_Poppel het volgende:
De Belgen brullen dus alweer dat ze het WK gaan winnen.
Hoogmoed komt voor de val.
Goede kansberekening van jou. Niet. Gebaseerd op nonsensquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:41 schreef Nober het volgende:
De kans dat België het WK wint is net zo groot als dat Nederland het WK wint, nul procent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |