Rond de 250 euro?quote:
Ohwquote:Op [url=http://forum.fok.nl:o/topic/1921000/4/25#121647431]woensdag 16 januari 2013 19:13[/url] schreef laziness het volgende:
[..]
Enkel moonkids was al meer
Oh.... nu heb je me overgehaald om toch etsy in te typen in mijn url balkquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:17 schreef Lamb29 het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie hadden het over ijs
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ohhhh zo toch eens uitrekenen hoe het met de maatvoering zit.. anders wil ik deze voor in juli
quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:17 schreef Claudia_x het volgende:
Feitelijk is laziness jullie dealer.
bij moonkids zat je met 2 man al snel over de 100 equote:Op woensdag 16 januari 2013 19:17 schreef laziness het volgende:
TM![]()
Maar jij verraadt in wat voor grote bedragen je zelf handelt. Beetje grootheidswaanzin en zo
Nee joh, die DPAM-bestelling was destijds geloof ik 580 euro of iets in die regioquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:17 schreef laziness het volgende:
TM![]()
Maar jij verraadt in wat voor grote bedragen je zelf handelt. Beetje grootheidswaanzin en zo
She is! Ze zouden d'r op moeten pakken!quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:17 schreef Claudia_x het volgende:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:17 schreef Claudia_x het volgende:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:19 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zie d'r al bij de basisscholen staan. Pstt, jij daar, ben je het ook zo zat om in H&M te lopen? Ik heb Moonkids, Kidscase en Kik-Kid. Geef maar door aan je moesje.
quote:
Whehehequote:Op woensdag 16 januari 2013 19:19 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zie d'r al bij de basisscholen staan. Pstt, jij daar, ben je het ook zo zat om in H&M te lopen? Ik heb Moonkids, Kidscase en Kik-Kid. Geef maar door aan je moesje.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:19 schreef Claudia_x het volgende:
Preciesquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:21 schreef Poppejans het volgende:
[..]wat een bedragen zie ik voorbij komen,wat erg! Nou snap ik ook helemaal je opmerking dat het met de crisis wel meevalt hier
quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:22 schreef laziness het volgende:
[..]
Preciesen ik ben zelf bij beiden niet de gene met het grootste bedrag. Verre van. Bij moonkids ben jij dat
Dat wordt hoog tijd.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:25 schreef Poppejans het volgende:
[..]![]()
En wat heb ik nu gewonnen? Dan mag ik vast de voorzitter zijn bij de eerstvolgende AS bijeenkomst
quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:22 schreef laziness het volgende:
[..]
Preciesen ik ben zelf bij beiden niet de gene met het grootste bedrag. Verre van. Bij moonkids ben jij dat
Nou ik ben omkoopbaar en zoquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:28 schreef twentemeisje het volgende:
[..]Nou ja zeg, heb jij geen beroepsgeheim ofzo?
Ik zou juist zeggen klein, koop zeker 4Tquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:29 schreef Poppejans het volgende:
T= inderdaad leeftijd in jaren.Al moet je Amerikaanse maatvoering wel met een korreltje zout nemen,wat ik daar gekocht heb viel groot en breed.
Ok tnxs... 2 is dan ws weer wat tricky.. en 4 misschien nog te groot..quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:29 schreef Poppejans het volgende:
T= inderdaad leeftijd in jaren.Al moet je Amerikaanse maatvoering wel met een korreltje zout nemen,wat ik daar gekocht heb viel groot en breed.
Ligt dan aan winkel denk ik. Gymboree 2T trui en een 3T longsleeve lijken als maat 104 te vallen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:30 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik zou juist zeggen klein, koop zeker 4T
Wat een super leuke shop zegquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:18 schreef Lamb29 het volgende:
Proest
Je moet wel even die link hierboven hebben Spees.... Esty is een verzameling van allemaal kleine winketjes
Ik wilde net over de Palestijnse kwestie beginnen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:01 schreef -Spring het volgende:
Jemig, wat een oppervlakkig geblaat hier.
Ik moest net nog denken aan die DPAM-meetquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:29 schreef Claudia_x het volgende:
Als we nou in het voorjaar gaan meeten bij TM wil ik ook wel weer met een schandalige bestelling meedoen.
Je zou ons ook kunnen prijzen omdat we geen bont kopen Spring!quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:01 schreef -Spring het volgende:
Jemig, wat een oppervlakkig geblaat hier.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:10 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik wilde net over de Palestijnse kwestie beginnen.
zouden ze in Palestina mooie kleertjes hebben?
Dat is je geraaien.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:25 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik moest net nog denken aan die DPAM-meet. Ik vind het prima! :-)
[..]
Je zou ons ook kunnen prijzen omdat we geen bont kopen Spring!
[..]
Wat is Saar dan een onhandig kind! Ik zie haar dat nog niet doen! Wat doe ik fout?quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:28 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dat is je geraaien.
Nu nog shops vermijden die kleertjes verkopen die worden gemaakt door meisjes van Saars leeftijd.
TM! Heb je deze ook al?quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:47 schreef twentemeisje het volgende:
Maar djiezzz wat valt Maxomorra groo-hoot! Die ga ik even ruilen voor een maatje kleiner. Zie hier het vergelijk met GMK, allebei maat 62/68! kleuren kloppen niet helemaal op deze foto btw
[ afbeelding ]
Nee, hoor. Maar ik mijd wel bewust die goedkope ebayshops en zo. Die vertrouw ik niet. En ik koop expres zoveel mogelijk tweedehands (ook voor mezelf) en bij de Hema en zo.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:33 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Wat is Saar dan een onhandig kind! Ik zie haar dat nog niet doen! Wat doe ik fout?![]()
[serious] Heb je een lijstje van dat soort shops Spring? [/serious]
Hier idem dito...quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:21 schreef twentemeisje het volgende:
[..]M kijkt me hier aan alsof ik niet goed snik ben, ik moest er hardop om lachen
Ik was luiquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar wat was je ook laat met je bestelling dan!
Ik zat om 7 uur klaarEn toen zag ik die rode tuinbroek al hard gaan.
Aan een 68 heb ik echt niks meer
Heb je toevallig nog O kleertjes in maat 86 of 92? Snuffel ik daar ff tussen, kan het ijn een keerquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:37 schreef laziness het volgende:
*kijkt naar de stapel lindex en moonkids* Ik heb nu alweer spijt. Dat stomme inpakken. Dit was echt echt voorlopig de laatste keer.
Maar goed, alles is binnen dus
Hahaha,dat!quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:38 schreef Kyara het volgende:
dat zei je vorige keer ook al Laziness
Ik hetzelfde model mr andere kleur v 12 euro!quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:50 schreef Marrije het volgende:
Ik zit te kijken op de site van moonkids, maar sommige prijzen zijn gewoon omhoog gegaan
Deze heb ik gekocht voor 9 dacht ik.
[ afbeelding ]
Nu is het opeens 19 e![]()
Nou de broek valt niet als een 98 meer een 92/98 want hij draagt maat 92 broeken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:38 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik hetzelfde model mr andere kleur v 12 euro!
Oooh wat staat Puck dat leuk!! Super.Ben al overtuigd dat ik dus een leuke combinatie gekocht heb.En begrijp ik dus goed dat hij in dezelfde maat als Wolf zit?
Ja voor op de groei was het maar de broek valt helaas wat korter dan gehoopt dus nu is het niet helemaal in verhouding helaas.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:58 schreef Sonnetje85 het volgende:
Heb je gewoon maat 104 voor m![]()
Vond m al zo ruim bij m als ik vergelijk hoe hij bij Floris zit
Schijt,dan hoop ik echt niet datquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:56 schreef laziness het volgende:
[..]
Nou de broek valt niet als een 98 meer een 92/98 want hij draagt maat 92 broeken.
Het 104 shirt zit ruim. Lange mouwen,Ik erg lang op de kont dus alle ruimte om te groeien nog.
Maar als Wolf 94cm en O. 93cm dan zitten ze zo ongeveer in dezelfde maat denk ik ja
1e is leuk, maar verzenden niet naar NL ???quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:50 schreef PureEvil het volgende:
ik kwam net deze sites tegen:
http://www.mawaju.de
http://milledille.com
merkkleding
Nee klopt, maar ik woon in dldquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:17 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
1e is leuk, maar verzenden niet naar NL ???
Wat een prachtig merk ! Heb je een website tip ?quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:27 schreef Poppejans het volgende:
Doet een bekentenis tijdens de AS kringtherapie: Ik heb een Bieq pakje besteld,het werd net bezorgd.
Zoooo schattig!
Kan niet knippen/plakken maar het is de "Mo" suit. (nee ik heb er niet de originele prijs v betaald hoordat kan/wil ik er niet v neertellen)
Hoeveel kost het verzenden van jou naar mij? Want de webshop (die 1e in elk geval) verzendt gratis, toch?quote:
Wir liefern innerhalb Deutschland, ab einem Bestellwert von 25,00 EUR, grundsätzlich versandkostenfrei. Es fällt lediglich eine Verpackungs- und Versicherungspauschale von 0,99 EUR an. In der Regel dauert die Lieferung zwischen 2 und 5 Werktagen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoeveel kost het verzenden van jou naar mij? Want de webshop (die 1e in elk geval) verzendt gratis, toch?
Je hebt mijn adres nodig, en mn achternaam. anders gaat het pakketje alsnog retour afzender...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:49 schreef Marrije het volgende:
Hoe werkt het PE, kan ik daar met ideal betalen en moet ik dan jouw adres opgeven?
Marrije, ik ga even niks bestellen nu. Maar als ik het doe is het geen probleem ! Dan laat ik het weten. Pay Pal aanmaken is trouwens niet moeilijk en je hebt geen CC nodig.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:57 schreef Marrije het volgende:
Misschien dat KZ mijn bestelling mee kan nemen dan als ze die van zichzelf plaatst, ik heb geen pp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |