quote:
Ik vind het zo'n goedkope kleur. Het haalt d'r wallen ook zo lekker op.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:11 schreef mignonne het volgende:
[..]
trouwen?![]()
herkenbaarhet blijft hier nog beperkt tot pyjama's en ondergoed vooral, daar heeft ze vrije hand in en ze wordt er zo gelukkig van
schattig is het
![]()
die snowboots hihi, mijn grote is vast jaloers! Maar goed, gelukkig zijn t snowboots die hebben ze toch maar weinig aan. Februari kunnen ze weer achterin de kast op marktplaats.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:18 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n goedkope kleur. Het haalt d'r wallen ook zo lekker op.
Ik ben echt dol op paarsquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:09 schreef -Spring het volgende:
Leuk, Mignonne! <3
En meer dan afschuwelijk, KD. N. koopt ook altijd dat soort ellende voor L. Net als K3-cd's en zo.
Ik kom er nog redelijk onderuit. Hoewel, laatst in de V&D kocht ik twee truitjes voor 'r en wilde ze graag 'de paarse'want 'die vind ik práchtig, mama!' Voorheen kwam ik weg met een 'nee joh, geen paars, dat vind ik niet mooi', maar nu kreeg ik daar een 'maar hij is toch ook niet voor jou?!' op terug.
En ze had nog gelijk ook. Dus nu heeft ze 'een paarse'.
Ik voor Isabel! ♥♥quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:02 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Ohh die linker MOET ik hebben voor Robinson!!
Lila. Vreselijk.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:23 schreef Kleurdoos het volgende:
Donkerpaars vind ik nog wel meevallen,maar alles tussen lila en donkerpaarsblauw in, vind ik ook niet mooi
Die is er alleen nog in 116.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:35 schreef -Spring het volgende:
Potver. Dit vestje, zien jullie dat eerst ook in mooi donkerblauw tót je op maat 110 klikt? Dan kan ik die kleur ineens niet (meer?) kiezen.
Ja hoorquote:
Door onsquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:16 schreef twentemeisje het volgende:
Waarom kijk ik hier verdorie toch weer elke keer? Ik koop me helemaal ziek door jullie.
Ja, jullie allemaal. Om dezelfde reden als twentemeisjequote:Op woensdag 16 januari 2013 17:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Door ons![]()
Wanneer is er weer een meeting?
Kyara, ik, stom???
Jij bent wel een van de grote aanstichtsters mevrouw Marrije!quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Door ons![]()
Wanneer is er weer een meeting?
Kyara, ik, stom???
Dat dus!quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:33 schreef Kyara het volgende:
eigenlijk moet dit topic in het keldertje of zo. In elk geval daar waar ik niet mag komen.
Ik ben het levende bewijs dat je kunt afkicken.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:33 schreef Kyara het volgende:
eigenlijk moet dit topic in het keldertje of zo. In elk geval daar waar ik niet mag komen.
hoe heb je dat gedaan?quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben het levende bewijs dat je kunt afkicken.
Heel veel ijs eten.quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:59 schreef laziness het volgende:
Ja morgen komt Lindex en ga ik dat en Moonkids inpakken.
Dan roep ik een meeting bij elkaar en moeten jullie het totaalbedrag als een mantra opdreunen een uur lang.
quote:
Ik heb geen Moonkids besteld, ben ik nu nog te redden?quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:59 schreef laziness het volgende:
Dan roep ik een meeting bij elkaar en moeten jullie het totaalbedrag als een mantra opdreunen een uur lang.
Dat zou hooguit een martelgang voor mannen zijn.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:59 schreef laziness het volgende:
Reddeloos verloren.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:02 schreef twentemeisje het volgende:
[..]En wat als je niet zo'n ijsfan bent? En ook geen chocoladefan?
quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:59 schreef laziness het volgende:
Ik heb niet gezien wie er allemaal bij je besteld heeft, maar..... 220 euro vind ik wel een mantra waard?quote:
Enkel moonkids was al meerquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:12 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik heb niet gezien wie er allemaal bij je besteld heeft, maar..... 220 euro vind ik wel een mantra waard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |