SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verveel me dus ja..quote:Op woensdag 16 januari 2013 08:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey fotoJij bent er weer vroeg bij vandaag?!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 08:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik luister wel. Volgens mij begrijp jij het gewoon niet.
Dat ik er goed uit zie, betekent nog niet dat ik direct vanalles kan regelen. Zo makkelijk gaat dat écht niet.het komt niet aanwaaien.quote:Op woensdag 16 januari 2013 08:47 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het makkelijk gaat, ik moet er zelf ook meestal goed mijn best voor doen hoor
Ik zeg dat het te regelen zou moeten zijn!![]()
Nee, maar je zegt dat 'ik het toch wel zou moeten kunnen regelen' alsof het zo makkelijk gaat.quote:
Ik luister wel.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Maargoed, ik was zo lekker vrolijk. Ik heb geen zin in deze discussie voor ik daadwerkelijk chagrijnig word.What you forget, you are gonna repeat.
Ik ook, ik hoefde niet te fietsen/lopen vandaagquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maargoed, ik ben zo lekker vrolijk.![]()
![]()
Hoe ging de reis? Beetje goed te doen op de weg?quote:Op woensdag 16 januari 2013 08:59 schreef rival het volgende:
[..]
niks gemist... Ik kwam je dorpie voorbij gisteren![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maargoed, ik was zo lekker vrolijk. Ik heb geen zin in deze discussie voor ik daadwerkelijk chagrijnig word.kopje thee/koffie?
![]()
De weg was leeg, geen files, geen sneeuw... beetje saai zelfs.quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe ging de reis? Beetje goed te doen op de weg?
Dus ik was wel lekker snel thuis![]()
![]()
Nee, dankje. Ik ga maar richting trein. Hopen dat deze wel gewoon rijd..quote:
What you forget, you are gonna repeat.
Of de buurjongen te appenquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:00 schreef rival het volgende:
[..]
nou jij hoeft alleen maar lief te kijken zeg je net
Maar zonder relatie komt voor de meeste iig niet aanwaaien![]()
![]()
Hmpf... zou de markt met deze kou gewoon om 9:00 beginnen?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hopelijk wel ja..quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik ga maar richting trein. Hopen dat deze wel gewoon rijd..![]()
Dat is wel lekkerquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:02 schreef rival het volgende:
[..]
De weg was leeg, geen files, geen sneeuw... beetje saai zelfs.
Dus ik was wel lekker snel thuisOok niet met relatie hoorquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Of de buurjongen te appen
Maar zonder relatie komt voor de meeste iig niet aanwaaien![]()
![]()
Wacht jij maar tot je wat langer aan hem hangt te bungelenquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wil ik nog niet aan denkenquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wacht jij maar tot je wat langer aan hem hangt te bungelen![]()
![]()
Als gescheiden vrouw met 2 kinderen van 2 verschillende papa's lig je niet erg gewillig op de markt denk ikquote:![]()
![]()
![]()
Buurjongen bellen dan maar.quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als gescheiden vrouw met 2 kinderen van 2 verschillende papa's lig je niet erg gewillig op de markt denk ik![]()
![]()
Dat valt toch wel mee ? Zo lang die 2 exen maar niet om de haverklap op de stoep staan te hijgen en zich wel aan afspraken houden zijn er toch mannen zat die ook in een vergelijkbaar schuitje zitten?quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als gescheiden vrouw met 2 kinderen van 2 verschillende papa's lig je niet erg gewillig op de markt denk ik
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: