SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verveel me dus ja..quote:Op woensdag 16 januari 2013 08:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey fotoJij bent er weer vroeg bij vandaag?!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 08:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik luister wel. Volgens mij begrijp jij het gewoon niet.
Dat ik er goed uit zie, betekent nog niet dat ik direct vanalles kan regelen. Zo makkelijk gaat dat écht niet.het komt niet aanwaaien.quote:Op woensdag 16 januari 2013 08:47 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het makkelijk gaat, ik moet er zelf ook meestal goed mijn best voor doen hoor
Ik zeg dat het te regelen zou moeten zijn!![]()
Nee, maar je zegt dat 'ik het toch wel zou moeten kunnen regelen' alsof het zo makkelijk gaat.quote:
Ik luister wel.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Maargoed, ik was zo lekker vrolijk. Ik heb geen zin in deze discussie voor ik daadwerkelijk chagrijnig word.What you forget, you are gonna repeat.
Ik ook, ik hoefde niet te fietsen/lopen vandaagquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maargoed, ik ben zo lekker vrolijk.![]()
![]()
Hoe ging de reis? Beetje goed te doen op de weg?quote:Op woensdag 16 januari 2013 08:59 schreef rival het volgende:
[..]
niks gemist... Ik kwam je dorpie voorbij gisteren![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maargoed, ik was zo lekker vrolijk. Ik heb geen zin in deze discussie voor ik daadwerkelijk chagrijnig word.kopje thee/koffie?
![]()
De weg was leeg, geen files, geen sneeuw... beetje saai zelfs.quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe ging de reis? Beetje goed te doen op de weg?
Dus ik was wel lekker snel thuis![]()
![]()
Nee, dankje. Ik ga maar richting trein. Hopen dat deze wel gewoon rijd..quote:
What you forget, you are gonna repeat.
Of de buurjongen te appenquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:00 schreef rival het volgende:
[..]
nou jij hoeft alleen maar lief te kijken zeg je net
Maar zonder relatie komt voor de meeste iig niet aanwaaien![]()
![]()
Hmpf... zou de markt met deze kou gewoon om 9:00 beginnen?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hopelijk wel ja..quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik ga maar richting trein. Hopen dat deze wel gewoon rijd..![]()
Dat is wel lekkerquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:02 schreef rival het volgende:
[..]
De weg was leeg, geen files, geen sneeuw... beetje saai zelfs.
Dus ik was wel lekker snel thuisOok niet met relatie hoorquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Of de buurjongen te appen
![]()
Wacht jij maar tot je wat langer aan hem hangt te bungelenquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wil ik nog niet aan denkenquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wacht jij maar tot je wat langer aan hem hangt te bungelen![]()
![]()
Als gescheiden vrouw met 2 kinderen van 2 verschillende papa's lig je niet erg gewillig op de markt denk ikquote:![]()
![]()
![]()
Buurjongen bellen dan maar.quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als gescheiden vrouw met 2 kinderen van 2 verschillende papa's lig je niet erg gewillig op de markt denk ik![]()
![]()
Dat valt toch wel mee ? Zo lang die 2 exen maar niet om de haverklap op de stoep staan te hijgen en zich wel aan afspraken houden zijn er toch mannen zat die ook in een vergelijkbaar schuitje zitten?quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als gescheiden vrouw met 2 kinderen van 2 verschillende papa's lig je niet erg gewillig op de markt denk ik
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Met relatie ook nietquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar zonder relatie komt voor de meeste iig niet aanwaaien.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
En ik kan dat zo goedquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:00 schreef rival het volgende:
[..]
nou jij hoeft alleen maar lief te kijken zeg je net
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
Sjah jijquote:
Oh vergelijkbaar vast wel.quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee ? Zo lang die 2 exen maar niet om de haverklap op de stoep staan te hijgen en zich wel aan afspraken houden zijn er toch mannen zat die ook in een vergelijkbaar schuitje zitten?Deze vrouwquote:![]()
![]()
Wie zegt dat het aan de mannen ligt ?quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij ook al niet. Waar gaat het heen met de mannen van tegenwoordigProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ikquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wie zegt dat het aan de mannen ligt ?![]()
![]()
quote:Het ligt toch altijd aan de mannen
![]()
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2013 09:10:56 ]![]()
Maar een mooie woeste bling-bling 6-packende testosteronhengst met goede vaardigheden met kids en een leuke job en een goed sociaal leven, die zul je er vast niet snel uitvissenquote:
Het afvoerputje, ik zeg het jequote:Op woensdag 16 januari 2013 09:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij ook al niet. Waar gaat het heen met de mannen van tegenwoordig.
quote:Hier geen vlok meer sinds het weekend
Iewquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar een mooie woeste bling-bling 6-packende testosteronhengst met goede vaardigheden met kids en een leuke job en een goed sociaal leven, die zul je er vast niet snel uitvissen![]()
![]()
*ghegheghe* Ik heb er zoeen op het werk rondlopen; iedere niet werkende minuut zit ie wel met een andere mooie vrouw te koffie-en, thee-en of anderszinds in een knus hoekje te kletsen.quote:
2-dagen baardje, afgetraind, zongebruind, oow en met een gezinnetje thuis...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Zo één wil ik er niet eens uit vissenquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar een mooie woeste bling-bling 6-packende testosteronhengst met goede vaardigheden met kids en een leuke job en een goed sociaal leven, die zul je er vast niet snel uitvissen.
Maar dan heb je ook gezeik hoorquote:
Want dan word het: Nee dit kan niet en word het zoenen.
Maar blijf niet bij zoenen. Dus krijg je een beurt. En dan tijdens hoor je nog steeds: Eigenlijk kan dit niet.
En er na hoor je het nooit meer en heb je er een fuckbuddy bij..
Echt hequote:Op woensdag 16 januari 2013 09:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo één wil ik er niet eens uit vissen.
![]()
![]()
Sjah en dan wordt het plannen, wanneer thuis en wanneer bij de fuckbuddy, en bij welke fuckbuddy dan wanneer....quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar dan heb je ook gezeik hoor
Want dan word het: Nee dit kan niet en word het zoenen.
Maar blijf niet bij zoenen. Dus krijg je een beurt. En dan tijdens hoor je nog steeds: Eigenlijk kan dit niet.
En er na hoor je het nooit meer en heb je er een fuckbuddy bij..Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mja ik val toch echt niet op dat soort typesquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
*ghegheghe* Ik heb er zoeen op het werk rondlopen; iedere niet werkende minuut zit ie wel met een andere mooie vrouw te koffie-en, thee-en of anderszinds in een knus hoekje te kletsen.
2-dagen baardje, afgetraind, zongebruind, oow en met een gezinnetje thuis...![]()
![]()
Plannen? Nee joh. Das heul niet leuk. Spontane beurten zijn leuk. Zowel thuis als buiten de deur.quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjah en dan wordt het plannen, wanneer thuis en wanneer bij de fuckbuddy, en bij welke fuckbuddy dan wanneer....
Nou ja vroeger dan heTegenwoordig alleen nog maar thuis
Ik ook niet. Ik vind die zelfs vervelendquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja ik val toch echt niet op dat soort types
Ik heb echt zo'n geen zin he, om naar de boodschappendinges te gaan.... maar m'n ouders staan vanavond op de stoep voor een bord eten....
En ik heb geen idee wat ik bij kiprollade moet neerzetten..Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Zo'n iemand komt al snel genoeg over als smooth, patserig, altijd de juiste woorden klaar hebben.. nee ik pasquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik vind die zelfs vervelend![]()
Haricoverts!quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:16 schreef fietsie het volgende:
Ik heb echt zo'n geen zin he, om naar de boodschappendinges te gaan.... maar m'n ouders staan vanavond op de stoep voor een bord eten....
En ik heb geen idee wat ik bij kiprollade moet neerzetten..
Gebakken krieltjes en lekkere verse spercieboontjesquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:16 schreef fietsie het volgende:
En ik heb geen idee wat ik bij kiprollade moet neerzetten..![]()
![]()
Ik herken je beschrijving helemaal in deze klegaquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo'n iemand komt al snel genoeg over als smooth, patserig, altijd de juiste woorden klaar hebben.. nee ik pas
succesquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, dankje. Ik ga maar richting trein. Hopen dat deze wel gewoon rijd..![]()
![]()
ik weetetquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
![]()
Hmz.... boontjes... en dan moet ik die van me eige natuurlijk zelf doppen
Goed idee! Nu nog wat dingen op mijn lijstje zetten die groot genoeg van volume zijn dat ik niet met de fiets kan, maar wel met de auto moet
En dan doe je aardappeltjes uit de oven! Aardappeltjes in schilquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:19 schreef fietsie het volgende:
Hmz.... boontjes... en dan moet ik die van me eige natuurlijk zelf doppen
Goed idee! Nu nog wat dingen op mijn lijstje zetten die groot genoeg van volume zijn dat ik niet met de fiets kan, maar wel met de auto moet
Beetje olijfolie d'r over. Provinciaalse kruiden of wat knoflook er bij. En dan in de oven!
He!quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Het ligt toch altijd aan de mannen
![]()
![]()
![]()
Ik heb er geen meer. Althans geen die ik meer wilquote:
En nee de ene was een rammer. Dus een rauwe harde beurt.
En de andere was een loverDie deed aan lieve seks.
Zoekt muts wanten en dikkere sokken....
(ideaal zo'n peuterschool, even je handen vrij)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
jezus rondwipper, ik had het over je ventquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb er geen meer. Althans geen die ik meer wil
En nee de ene was een rammer. Dus een rauwe harde beurt.
En de andere was een loverDie deed aan lieve seks.
![]()
![]()
Nomz HOMMERquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:20 schreef Tally het volgende:
[..]
En dan doe je aardappeltjes uit de oven! Aardappeltjes in schil
Beetje olijfolie d'r over. Provinciaalse kruiden of wat knoflook er bij. En dan in de oven!Ik in ... hmm warme douche + massage en dan seksquote:
Moet zo eerst aquarium ff schoonmaken en wat slakjes vermoorden![]()
Och, ik klaag nietquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:22 schreef rival het volgende:
[..]
nee dat lees ik hier.... misschien moeten ze hun mond eens opentrekken.
Hier ook kindloos (altijd woensdagochtend) HEEEEEEEEEEEERLIJKquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:22 schreef fietsie het volgende:
Zoekt muts wanten en dikkere sokken....
(ideaal zo'n peuterschool, even je handen vrij)![]()
![]()
Oh, dat klinkt lekkerquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nomz HOMMER
[..]
Ik in ... hmm warme douche + massage en dan seks
Moet zo eerst aquarium ff schoonmaken en wat slakjes vermoorden. Zit er hier niet in, vandaag
.
Echt welquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier ook kindloos (altijd woensdagochtend) HEEEEEEEEEEEERLIJKEn hier nog een middagdutje na de peuterklas dus na de lunch nog 2 uurtjes handjes vrij
Ik heb een goede manquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:23 schreef rival het volgende:
[..]
De goede mannen kunnen er niks aan doen dat jullie zo slecht zijn in uitzoeken![]()
![]()
Ik breng niks ter sprake, ik hielp even één fabeltje de wereld uit.quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:25 schreef rival het volgende:
[..]
Je brengt het wel steeds ter sprake“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Goed plan!quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:23 schreef LovelyLady het volgende:
Ik in ... hmm warme douche + massage en dan seksProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hier ook niet, alhoewel ik misschien straks wel even uitgebreid kan gaan douchenquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt lekker. Zit er hier niet in, vandaag
.
Vanmiddag weer rennen vliegenquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Echt welEn hier nog een middagdutje na de peuterklas dus na de lunch nog 2 uurtjes handjes vrij
![]()
![]()
Ooo mijn manquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:23 schreef rival het volgende:
[..]
jezus rondwipper, ik had het over je vent
Ik dacht dat je bedoelde iemand die ik wel wilde delen
Nee mijn man is ook geen masseur. Of ik moet last van mijn tieten hebben, die wil hij wel masseren
Ideaal ook die douchegel waardoor je handen af en toe uitglijdenquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier ook niet, alhoewel ik misschien straks wel even uitgebreid kan gaan douchen
Nee, hoor.quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:27 schreef rival het volgende:
douche, seksen, masseren....
waarom hoor ik niemand over werken? ben ik soms de enige?
Ik ben ook aan de arbeid.![]()
Bijzonder type massagequote:Op woensdag 16 januari 2013 09:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ooo mijn man
Nee mijn man is ook geen masseur. Of ik moet last van mijn tieten hebben, die wil hij wel masserenMeestal zouden daar toch spieren bij betrokken horen te zijn, of ben ik nou te serieus...
Seksen en masseren is ook werkquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:27 schreef rival het volgende:
waarom hoor ik niemand over werken? ben ik soms de enige?![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:27 schreef rival het volgende:
waarom hoor ik niemand over werken? ben ik soms de enige?![]()
![]()
Werken??? Op woensdag???quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:27 schreef rival het volgende:
waarom hoor ik niemand over werken? ben ik soms de enige?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Heel vervelend jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ideaal ook die douchegel waardoor je handen af en toe uitglijden![]()
![]()
Als je werkt kan je niet dagdromen?quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:27 schreef rival het volgende:
waarom hoor ik niemand over werken? ben ik soms de enige?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Mijn tieten staan op ontploffen. Dus spier of niet, ik ben blij als hij even wil knedenquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bijzonder type massageMeestal zouden daar toch spieren bij betrokken horen te zijn, of ben ik nou te serieus...
Ik ben ook gewoon aan het werk hoorquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:27 schreef rival het volgende:
waarom hoor ik niemand over werken? ben ik soms de enige?
Ik moet echt schoene enzo gaan aandoen want anders is het zo ophaal-tijd en zit ik nog achter de laptop te fantaseren over douche-uitstapjes....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
wil je je man niet delen dan? heb je ook eens rust!quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ooo mijn man
Nee mijn man is ook geen masseur. Of ik moet last van mijn tieten hebben, die wil hij wel masseren![]()
Sta nog steeds op A'foort station. Werk maar gebeld dat ik 11 uur niet ga reddenquote:
What you forget, you are gonna repeat.
En dan biedt jij je vrijwillig aan hem aan?quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:34 schreef rival het volgende:
[..]
wil je je man niet delen dan? heb je ook eens rust!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
is ook weer eens wat nieuwsquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
En dan biedt jij je vrijwillig aan hem aan?![]()
![]()
Pfffquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sta nog steeds op A'foort station. Werk maar gebeld dat ik 11 uur niet ga redden![]()
![]()
Bye @ allProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Als je NS.nl had gecheckt dan had je geweten dat er een seinstoring is tussen Amersfoort en Apeldoorn (ProRail's pakkie an) en dat er dus bussen rijden. Verwacht wordt dat het tot half elf aanhoudt.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik wil geen rust. Een dag niet geneukt is een dag niet geleefdquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:34 schreef rival het volgende:
[..]
wil je je man niet delen dan? heb je ook eens rust!
Dat heb ik gedaan. Tot kwart over stond er nog dat de trein van 24 over 9 gewoon zou rijden. Kwart over was ik op het station. Dus hou die 'wijsheid die alleen jij bezit' maar voor je.quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je NS.nl had gecheckt dan had je geweten dat er een seinstoring is tussen Amersfoort en Apeldoorn (ProRail's pakkie an) en dat er dus bussen rijden. Verwacht wordt dat het tot half elf aanhoudt.What you forget, you are gonna repeat.
Inmiddels zit ik lekker warm in een trein die me naar Hengelo brengt.What you forget, you are gonna repeat.
+1quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wil geen rust. Een dag niet geneukt is een dag niet geleefd
Alleen zou ik willen dat dit ook het motto van mijn vrouw was.![]()
Chagrijnquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan. Tot kwart over stond er nog dat de trein van 24 over 9 gewoon zou rijden. Kwart over was ik op het station. Dus hou die 'wijsheid die alleen jij bezit' maar voor je..
En ik van mijn manquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:43 schreef Nixx- het volgende:
[..]
+1
Alleen zou ik willen dat dit ook het motto van mijn vrouw was.
Hier zie ik geen verband. Ja alleen als hij het druk op zijn werk is dan hoef ik er niet eens over te hintenquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:44 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik zie hier wel een verband, maar ik wil er geen conclusies uit trekken.
Ik zie hem zoals Joris uit Divorce. Het boeit hem niet echtToevallig van de week nog over gehad met hem
Als in, seks boeit hem niet?quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Hier zie ik geen verband. Ja alleen als hij het druk op zijn werk is dan hoef ik er niet eens over te hinten
Ik zie hem zoals Joris uit Divorce. Het boeit hem niet echtToevallig van de week nog over gehad met hem
Is Divorce leuk, trouwens?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Als we seks hebben boeit het hem enormquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als in, seks boeit hem niet?
Is Divorce leuk, trouwens?En wil hij zeker wel.
Maar het is niet zo dat hij er enkele minuut aan denkt zoals je bij de meeste mannen zou denken
Seks vind hij geweldig. Maar het hoeft voor hem niet dagelijks. Of zelfs maar wekelijks
Mwah.. Maar op dat tijdstip is er geen ruk op tvWhehehehe...
Neequote:Op woensdag 16 januari 2013 09:49 schreef Fototoestel90 het volgende:
Hardlopen op witte en/of spiegelgladde wegen is niet slim toch?
Mogguh Ish![]()
![]()
Ahaquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Als we seks hebben boeit het hem enormEn wil hij zeker wel.
Maar het is niet zo dat hij er enkele minuut aan denkt zoals je bij de meeste mannen zou denken
Seks vind hij geweldig. Maar het hoeft voor hem niet dagelijks. Of zelfs maar wekelijks
Mwah.. Maar op dat tijdstip is er geen ruk op tvWhehehehe...
.
Ligt aan je doelquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:49 schreef Fototoestel90 het volgende:
Hardlopen op witte en/of spiegelgladde wegen is niet slim toch?.
Kan ook leuk zijnquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
Anders zit je gewoon de hele nacht te gamen![]()
![]()
Nerdquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
Anders zit je gewoon de hele nacht te gamen![]()
![]()
Hihi huismannetjequote:Op woensdag 16 januari 2013 09:58 schreef Ishimaru het volgende:
Benieuwd of ik terug word gebeld voor 2de gesprek.
Straks ff huis opruimen en boodschappen doen![]()
![]()
Goeie ouwe tijdenquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
Anders zit je gewoon de hele nacht te gamen
Ik gebruik mijn console als mediaplayer, er wordt amper op gegamed![]()
![]()
Mjah, nieuw character opgezet.. ben gewoon de tijd vergetenquote:Enormquote:![]()
![]()
Ik game er soms op maar nu zat ik achter de pc.. Ik zou om een uur of 3 gaan slapenquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:59 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Goeie ouwe tijden
Ik gebruik mijn console als mediaplayer, er wordt amper op gegamed
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Kan idd pijn aan de ogen doen jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:06 schreef Ishimaru het volgende:
Er lopen mensen naakt hier in huis, mijn ogen![]()
![]()
Ik ook straksquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:06 schreef Ishimaru het volgende:
Er lopen mensen naakt hier in huis, mijn ogen
niemand thuis![]()
![]()
Ik stond om half zeven al langs m'n bedquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben al vanaf 7:15 aan het ronddraaien in bed. Werd wakker van whatsapp![]()
![]()
![]()
Waarom blijf je dan liggenquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben al vanaf 7:15 aan het ronddraaien in bed. Werd wakker van whatsapp?
Doh, bed.
Naast.quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik stond om half zeven al langs m'n bed![]()
Waarom zo vroeg?Ik wilde nog verder slapenquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom blijf je dan liggen?
Doh, bed.
![]()
![]()
Iemand die mij snaptquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kan idd pijn aan de ogen doen ja
Ja maar dat ben jijquote:![]()
![]()
Naast.quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik stond om half zeven al langs m'n bed
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Nah mag van mij wel ff flink vriezen dan hebben die friezen hun elfstedentoch weer een keer kunnen doen en hoor je de rest van het jaar niets meer van zequote:![]()
![]()
Naast.quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
[..]
Langs
Omdat wekker ging.. en ik klaarwakker was
HAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
Ik heb een probleem. Ik kan mn bed niet uit omdat mn rug vast zit en gewoon niet mee doet vandaag.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een probleem. Ik kan mn bed niet uit omdat mn rug vast zit en gewoon niet mee doet vandaag.![]()
![]()
NAAST. MET JE KUT DIALECTquote:Bummerquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een probleem. Ik kan mn bed niet uit omdat mn rug vast zit en gewoon niet mee doet vandaag.![]()
![]()
Dat mag ook. Maar dan wel met zoveel sneeuw en ijs dat er twee weken ijsvrij isquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:13 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Nah mag van mij wel ff flink vriezen dan hebben die friezen hun elfstedentoch weer een keer kunnen doen en hoor je de rest van het jaar niets meer van ze.
Vinnnieeeee!quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Allebei zijn niet fijn als het familieleden zijn.quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hoeft niet eens volledig naakt te zijnLekker tegen elkaar aankruipen onder een deken met een mok chocoquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat mag ook. Maar dan wel met zoveel sneeuw en ijs dat er twee weken ijsvrij is.
![]()
![]()
Waarom niet?quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Loop je dan helemaal naakt rond?![]()
![]()
wat iemand? ikke!!quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand het ging roepen.
![]()
![]()
Wie heeft er dan ook cactussen in huisquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:24 schreef rival het volgende:
[..]
ik hou toch minimaal een boxer aan, straks zie ik de cactus over het hoofd ofzo![]()
![]()
Die kan mn rug niet los krijgen hoor.quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Nou niet een te groot ego krijgen hèquote:Geloof het welquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe running gag, hier?
.
![]()
ik vind hem grappig!quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
en ik pest huppel ermee. maar het is niet zo erg dat ze boos op me kan worden. win-win.![]()
![]()
Kewl.quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:25 schreef rival het volgende:
[..]
ik vind hem grappig!
en ik pest huppel ermee. maar het is niet zo erg dat ze boos op me kan worden. win-win.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Alleen van Rivquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
[b]AirwiN schreef [/b]
ikke, zo'n grote echte die je in de woestijn zou vinden. tenminste, hij gaat straks tot aan het plafondquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wie heeft er dan ook cactussen in huis![]()
![]()
Lol.quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou niet een te groot ego krijgen hè
[..]
Geloof het wel.
[b]AirwiN schreef [/b]
Geloof niet dat ik ooit echt boos op jou ben geweest, of wel?quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:25 schreef rival het volgende:
[..]
ik vind hem grappig!
en ik pest huppel ermee. maar het is niet zo erg dat ze boos op me kan worden. win-win.
En je hebt heel wat klootzakkerige acties gehad!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Goeiedag forum.
Straks sneeuwruimen anders lig ik misschien weer op m'n bakkes.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Succes!quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:28 schreef sararaats het volgende:
Goeiedag forum.
Straks sneeuwruimen anders lig ik misschien weer op m'n bakkes.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:28 schreef sararaats het volgende:
Goeiedag forum.
Straks sneeuwruimen anders lig ik misschien weer op m'n bakkes.![]()
![]()
Succesquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:28 schreef sararaats het volgende:
Goeiedag forum.
Straks sneeuwruimen anders lig ik misschien weer op m'n bakkes.![]()
![]()
Ik? klootzakkerig? nooitquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geloof niet dat ik ooit echt boos op jou ben geweest, of wel?
En je hebt heel wat klootzakkerige acties gehad!![]()
![]()
Uit de buurt blijven dan als je naakt looptquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:26 schreef rival het volgende:
[..]
ikke, zo'n grote echte die je in de woestijn zou vinden. tenminste, hij gaat straks tot aan het plafond![]()
![]()
Blijven geloven!quote:
Inmiddels heb ik het voor elkaar om op het randje van mn bed te zitten!
[b]AirwiN schreef [/b]
Waarom uberhaupt franse films kijken?quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:31 schreef Vinniiee het volgende:
Heb ik weer... wil ik een Franse film kijken, kan ik geen goede ondertitels vinden![]()
![]()
Iets met terpentinedampen. Denk ik. Of ik word ziek, maar dat denk ik niet.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Welke?quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:31 schreef Vinniiee het volgende:
Heb ik weer... wil ik een Franse film kijken, kan ik geen goede ondertitels vindenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:31 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Waarom uberhaupt franse films kijken?Taxi.quote:![]()
terpetine is bedoeld voor in de verf, niet in je haarquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iets met terpentinedampen. Denk ik. Of ik word ziek, maar dat denk ik niet.![]()
![]()
Loop 's ochtends eerder in een badjas, kan ik tenminste potloodventer spelenquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uit de buurt blijven dan als je naakt loopt![]()
![]()
Un Long Dimanche de Fiançaillesquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:31 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Waarom uberhaupt franse films kijken?. Of Amelie, of Intouchables.
Haiquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:35 schreef AldoTheApache het volgende:
* AldoTheApache Aldo de zieke Apache meldt zich![]()
![]()
![]()
Ik smeerde het dan ook niet in m'n haar, gek.quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:33 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
terpetine is bedoeld voor in de verf, niet in je haar“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ahww..quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
koorts en buikpijn, koppijn en spierpijn![]()
![]()
![]()
Ik heb echt geen zin meer.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
is echt heel k*t en dan moet ik zo ook nog heel ff naar de uni heen en weerquote:![]()
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Dan blijft er maar 1 plek overquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik smeerde het dan ook niet in m'n haar, gek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is helemaal kut.. moet het echt?quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is echt heel k*t en dan moet ik zo ook nog heel ff naar de uni heen en weer![]()
Ik weiger namelijk bijna altijd.. geen gratis OV meer![]()
![]()
ik moet echt jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat is helemaal kut.. moet het echt?
Ik weiger namelijk bijna altijd.. geen gratis OV meerIk moet even iets ophalen en vandaag is de laatste dag dat t kan
Niemand die toevallig ook die kant op moet?quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik moet echt jaIk moet even iets ophalen en vandaag is de laatste dag dat t kan
![]()
![]()
alleen ik kan het ophalen helaasquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niemand die toevallig ook die kant op moet?
Kut..quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
alleen ik kan het ophalen helaas![]()
![]()
ja hequote:en dan is het ook nog 20 minuten heen wandelen, en 20 terug
want ik heb geen fiets en ov is hier niet
Nog ergerquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja heen dan is het ook nog 20 minuten heen wandelen, en 20 terug
want ik heb geen fiets en ov is hier niet
![]()
![]()
Gelukkig heeft de bus steeds meer vertraging.
Zow dat was lekker frisEn lekker rustig in de supermarkt
De "pret winkelaars" zitten natuurlijk thuis
quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik denk dat ik dood ga halverwege
Die koste mich de poekel roetsje![]()
whut?quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Die koste mich de poekel roetsje
oh fuck vergeten 4WD van mijn auto uit te zetten vannacht![]()
* Ishimaru zich snel omkleed en naar auto loopt![]()
Uiteraardquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:45 schreef fietsie het volgende:
Zow dat was lekker frisEn lekker rustig in de supermarkt
De "pret winkelaars" zitten natuurlijk thuis![]()
![]()
al die oudjes die je op zaterdagmorgen tegen komt die verdomme de hele week de tijd hebbenquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:45 schreef fietsie het volgende:
De "pret winkelaars" zitten natuurlijk thuis![]()
![]()
Wil je nu zeggen dat ik oud benquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:47 schreef rival het volgende:
[..]
al die oudjes die je op zaterdagmorgen tegen komt die verdomme de hele week de tijd hebben![]()
![]()
ka je toch uitzetten als je ermee gaat rijden?quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:47 schreef Ishimaru het volgende:
oh fuck vergeten 4WD van mijn auto uit te zetten vannacht![]()
* Ishimaru zich snel omkleed en naar auto loopt![]()
![]()
Sowieso moeten er regels komen voor gepensioneerden en supermarktenquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:47 schreef rival het volgende:
[..]
al die oudjes die je op zaterdagmorgen tegen komt die verdomme de hele week de tijd hebben
Alleen voor 9:00 s'ochtends, tussen de middag en na 20:00 wat mij betreft. En niet op zaterdag en koopzondag
Niet handig als je auto een dag niet gebruiken gaatquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:48 schreef rival het volgende:
[..]
ka je toch uitzetten als je ermee gaat rijden?![]()
ben jij er zo 1? dan kan ik je net zo goed oud noemen jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat ik oud ben![]()
![]()
Nog erger, na vijven.quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:47 schreef rival het volgende:
[..]
al die oudjes die je op zaterdagmorgen tegen komt die verdomme de hele week de tijd hebben“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
hij staat stil....quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:49 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Niet handig als je auto een dag niet gebruiken gaat![]()
Ik heb de hele week de tijd en toch ga ik vaak zaterdagmorgen jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
ben jij er zo 1? dan kan ik je net zo goed oud noemen ja![]()
![]()
Sjah het is de vraag of het mechanisch, pneumatisch of hydrolisch is.quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:48 schreef rival het volgende:
[..]
ka je toch uitzetten als je ermee gaat rijden?
Die laatste 2 willen met vorst weles kuren geven....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Het ergste zijn van die mensen die gaan vergaderen in een gangpad, met de buurvrouw die ze al 3 minuten niet gezien hebben....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
gewoon om ons dwars te zitten? De hardwerkende mensen?quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:49 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik heb de hele week de tijd en toch ga ik vaak zaterdagmorgen ja![]()
![]()
Socializen in de winkelquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het ergste zijn van die mensen die gaan vergaderen in een gangpad, met de buurvrouw die ze al 3 minuten niet gezien hebben....![]()
![]()
Aquarium weer op orde, geen zin om te douchen want dan kak ik helemaal in
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2013 10:51:16 ]![]()
terwijl ze met hun karretjes de deur van de koeling blokkerenquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het ergste zijn van die mensen die gaan vergaderen in een gangpad, met de buurvrouw die ze al 3 minuten niet gezien hebben....![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
gewoon om ons dwars te zitten? De hardwerkende mensen?![]()
![]()
heb jij een aquarium ja?quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:51 schreef LovelyLady het volgende:
Jammer welquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:51 schreef LovelyLady het volgende:
Aquarium weer op orde, geen zin om te douchen want dan kak ik helemaal in![]()
![]()
Die haat ik.quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het ergste zijn van die mensen die gaan vergaderen in een gangpad, met de buurvrouw die ze al 3 minuten niet gezien hebben....“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik heb meestal grote lol, al die geirriteerde mensen!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oow, ik ga net die kant op; het water stoomt alquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:51 schreef LovelyLady het volgende:
Zodat jij geen pizza's kan kopen natuurlijkquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:51 schreef rival het volgende:
[..]
terwijl ze met hun karretjes de deur van de koeling blokkeren
[b]AirwiN schreef [/b]
sopperdesopsopquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet straks de kinderen ophalen, als ik nu ga douchen dan weet ik het wel
Euh nog een klein uurtje toch>? Zo lang doe je daar niet over?quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet straks de kinderen ophalen, als ik nu ga douchen dan weet ik het welProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
waarom kan je hem niet voor het starten weer goed zetten en waarom kan je niet met 4wd starten? leg uit...quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:52 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
yups, gaat leuk worden als ik m in 4wd laat staan en morgen auto ga starten.![]()
Maar douchen isquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet straks de kinderen ophalen, als ik nu ga douchen dan weet ik het wel![]()
Maar als je dan helemaal inkakt beter van niet![]()
![]()
Ik ben naar de woonkamer gestrompeld![]()
Mn stippen hangen nog![]()
Daar ga ik zo maar even mee verder
[b]AirwiN schreef [/b]
Goedzo!quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Daar ga ik zo maar even mee verder![]()
je moest eens weten hoe "normaal" ik eetquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zodat jij geen pizza's kan kopen natuurlijk![]()
![]()
Het gaat meer om daarnaquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Euh nog een klein uurtje toch>? Zo lang doe je daar niet over?![]()
![]()
Yeahquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Daar ga ik zo maar even mee verder![]()
![]()
4wd, wat is dat dan?quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
waarom kan je hem niet voor het starten weer goed zetten en waarom kan je niet met 4wd starten? leg uit...![]()
![]()
Ik snap er ook geen hol vanquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
waarom kan je hem niet voor het starten weer goed zetten en waarom kan je niet met 4wd starten? leg uit...![]()
![]()
Erna? Dat is toch alleen bij mannen zo? Dat we in slaap sukkelen?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Erna? Dat is toch alleen bij mannen zo? Dat we in slaap sukkelen?![]()
![]()
Dat komt doordat ze de pizza's blokkeren natuurlijkquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:54 schreef rival het volgende:
[..]
je moest eens weten hoe "normaal" ik eet
[b]AirwiN schreef [/b]
Ohquote:
Ik weet alleen dat ik de handrem er niet op moet hebben nu. Dacht al, dadelijk start die van mij ook niet meer
Maar ik heb geen vier wiel aandrijving![]()
![]()
Nee hoorquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Erna? Dat is toch alleen bij mannen zo? Dat we in slaap sukkelen?
[b]AirwiN schreef [/b]
als ik pizza eet bestel ik die eerder... of tegenwoordig zelf makenquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat komt doordat ze de pizza's blokkeren natuurlijk![]()
![]()
Ik weet het niet zeker maar ik denk vanwege:quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
waarom kan je hem niet voor het starten weer goed zetten en waarom kan je niet met 4wd starten? leg uit...
- mechanisch handeling van motor lijkt het in en uitschakelen van 4wd wil je niet met een koude motor doen.
- meer verbruik van benzine bij starten van het motor![]()
Jij keukenprins!!quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:56 schreef rival het volgende:
[..]
als ik pizza eet bestel ik die eerder... of tegenwoordig zelf makenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zelf makenquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:56 schreef rival het volgende:
[..]
als ik pizza eet bestel ik die eerder... of tegenwoordig zelf makenlekkerder, en gezonder
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2013 10:58:01 ]![]()
En wat is het verschil met het omzetten terug naar 2WD nu of zodra je gaat rijden? Aangezien de motor nu ook al koud is...quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:56 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker maar ik denk vanwege:
- mechanisch handeling van motor lijkt het in en uitschakelen van 4wd wil je niet met een koude motor doen.
- meer verbruik van benzine bij starten van het motor![]()
Ik ga lekker ff stoomdouche, bye
benzine verbruik, ik had na vannacht voor ik de auto uitzette 4wd uit moeten schakelenquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En wat is het verschil met het omzetten terug naar 2WD nu of zodra je gaat rijden? Aangezien de motor nu ook al koud is...![]()
![]()
pas 1 keer gedaan maar was erg goed bevallenquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zelf makenlekkerder, en gezonder
![]()
![]()
Veel plezierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja dus nu heeft het toch geen nut in vergelijking met wanneer je de auto daadwerkelijk weer nodig hebt....quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:59 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
benzine verbruik, ik had na vannacht voor ik de auto uitzette 4wd uit moeten schakelen![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Veel plezier
Je mag mee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En da's voor die ene keer zo erg dat het liters weg slurpt?quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:59 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
benzine verbruik, ik had na vannacht voor ik de auto uitzette 4wd uit moeten schakelen![]()
![]()
![]()
de varkentjes zijn lekkerderquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[ afbeelding ]
Heb al driekwart zak op vandaag![]()
![]()
Lekkerquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik zou er misselijk van wordenquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:00 schreef rival het volgende:
[..]
ja dus nu heeft het toch geen nut in vergelijking met wanneer je de auto daadwerkelijk weer nodig hebt....Normaal niet, maar heb een lege tank en met sneeuw op de weg duurt het rijden van mijn huis naar de tankstation een half uur (normaal 5 minuten).quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En da's voor die ene keer zo erg dat het liters weg slurpt?![]()
Mja, tis mijn ontbijt vandaagquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou er misselijk van worden![]()
![]()
Wat heb je gekocht?quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja bestelling van H&M was binnen gekomen gister...even uitpakken
![]()
![]()
heb je wel eerst goed ontbetenquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Die zijn ook lekker ja. Gelukkig heb ik daar geen zak van meegenomen![]()
![]()
Lekker ontbijtquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, tis mijn ontbijt vandaag![]()
![]()
Wie tankt er dan ook niet eerst voordat hij naar huis gaatquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:02 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
[..]
Normaal niet, maar heb een lege tank en met sneeuw op de weg duurt het rijden van mijn huis naar de tankstation een half uur (normaal 5 minuten).En zijn de wegen daar nu nog niet schoon?
![]()
![]()
#!$^#$^@#&$#&*%$*%&$^@#$*$(*quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:02 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
[..]
Normaal niet, maar heb een lege tank en met sneeuw op de weg duurt het rijden van mijn huis naar de tankstation een half uur (normaal 5 minuten).![]()
![]()
quote:quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
![]()
ik tank pas als het echt echt moet... maar bijna nooit met naar huis rijden, dan wil ik naar huis!quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wie tankt er dan ook niet eerst voordat hij naar huis gaatEn zijn de wegen daar nu nog niet schoon?
![]()
![]()
Wanneer je tank dus bijna leeg is, en je weet dat er nu sneeuw ligt en je er langer over doetquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:05 schreef rival het volgende:
[..]
ik tank pas als het echt echt moet... maar bijna nooit met naar huis rijden, dan wil ik naar huis!![]()
![]()
Ikquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wie tankt er dan ook niet eerst voordat hij naar huis gaatEn zijn de wegen daar nu nog niet schoon?
Had niet gezien of er nog voldoende benzine was. Pas toen ik thuis was.
De hoofdwegen wel, maar zijstraten zijn net ijsbanen. Tankstation waar ik altijd tank bevindt zich aan het einde van een zijstraat![]()
Gewoon vol gas.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:06 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
IkHad niet gezien of er nog voldoende benzine was. Pas toen ik thuis was.
De hoofdwegen wel, maar zijstraten zijn net ijsbanen. Tankstation waar ik altijd tank bevindt zich aan het einde van een zijstraat![]()
waar langer over doe? ik ben je kwijt?quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wanneer je tank dus bijna leeg is, en je weet dat er nu sneeuw ligt en je er langer over doet
Forum Opties Forumhop: Hop naar: