de gym is voor de rest perfect met alles wat je wilt hebben, alleen de ruimte vinden om te dealiften is gewoon wat lastiger vooral omdat ik op een drukker tijdstip train, maar ik weet zeker dat ik alles wat ik in deze gym heb ik niet terug vind in de standaard fit for free / basic fit gyms.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:06 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Precies: waarom (blijven) trainen in een kutgym?
Fit4free heeft ook alles. Meer nog dan die klotegym van jou want ik heb wel gewoon ruimte om te deadliften.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:11 schreef Questular het volgende:
[..]
de gym is voor de rest perfect met alles wat je wilt hebben, alleen de ruimte vinden om te dealiften is gewoon wat lastiger vooral omdat ik op een drukker tijdstip train, maar ik weet zeker dat ik alles wat ik in deze gym heb ik niet terug vind in de standaard fit for free / basic fit gyms.
Klotegym? Wat jij wilt, ik ben er tevreden mee.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:43 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Fit4free heeft ook alles. Meer nog dan die klotegym van jou want ik heb wel gewoon ruimte om te deadliften.
Gast je hebt niet eens genoeg ruimte om te deadliften en dan kom je f4f hier afzeiken?quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:46 schreef Questular het volgende:
[..]
Klotegym? Wat jij wilt, ik ben er tevreden mee.
Ik zit nu bij f4f en ik vind het ook prima. Genoeg ruimte, alles is er wat nodig is (op het squatrek na) en de toestellen zijn in prima staat.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:59 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gast je hebt niet eens genoeg ruimte om te deadliften en dan kom je f4f hier afzeiken?
Squat net aan 1xbw, misschien over een tijdje:) Maar dat is wel vrij lastig als je wat groter bent lijkt mij. Of je nou 140kg moet doen of 210kg.quote:
Een gym zonder squatrack is per definitie geen goede gym.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:16 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Ik zit nu bij f4f en ik vind het ook prima. Genoeg ruimte, alles is er wat nodig is (op het squatrek na) en de toestellen zijn in prima staat.
Over die tanktop, ik ga nu naar een andere gym waar dat ook niet mag. Daar zeggen ze dat het om de hygiëne gaat, maar dat snap ik niet. Want ik zie mensen met tshirts helemaal bezweet en iedereen is verplicht om een handdoek bij te hebben.
ergens tussen de 77 en 79 kilo, 4x145kg squat. Bench daarentegen 8x75 kgquote:
wuuuutquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:41 schreef fathank het volgende:
[..]
ergens tussen de 77 en 79 kilo, 4x145kg squat. Bench daarentegen 8x75 kg. Heb van m'n 10e tot m'n 17e op een aardig niveau geschaatst, vandaar de sterke benen.
Respect voor je squat!quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:41 schreef fathank het volgende:
[..]
ergens tussen de 77 en 79 kilo, 4x145kg squat. Bench daarentegen 8x75 kg. Heb van m'n 10e tot m'n 17e op een aardig niveau geschaatst, vandaar de sterke benen.
Met rackpulls hoef je niet meer onder de knie Hi-ha-hoquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:54 schreef Ties02 het volgende:
Mijn deadlift is verhoudings gewijs het zwakst denk ik
Komt omdat ik nog steeds die techniek niet perfect onder de knie heb
quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:30 schreef VASND het volgende:
[..]
Met rackpulls hoef je niet meer onder de knie Hi-ha-ho [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Happiness is not getting more, but wanting less"
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:56 schreef 16meter het volgende:
Kwam net weer zo'n ouwe vadsige curl endo naar me toe. "Waarom tik je de grond aan met deadliften? Je kunt beter de spanning erop houden, dan krijgen je spieren niet steeds zo'n klap!".
Ik zei "Waarom heet de oefening deadlift, denk je?""Uhh.. nou ja, ik zeg het maar. Want ik ken.." "Gaat prima zo, hoor".
FUCK OUT DA WHEY!!!!1 Lemme do whatever the FUCK I wanna do. (dit zei ik natuurlijk niet =$)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |