Lijkt me erg stug. Waarschijnlijk is er nog geen definitief antwoordmodel.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:48 schreef Crutch het volgende:
Is de afgelopen OAT ergens in te zien met antwoorden e.d?
Ok, afwachten dus.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Lijkt me erg stug. Waarschijnlijk is er nog geen definitief antwoordmodel.
Salderen is soms alleen toegestaan bij gelijksoortige posten, of bij kortlopende schulden met kortlopende vorderingen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:03 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet? Nooit begrepen. Is dat dat netto-investeringen verhaal?
Klopt, er is alleen nog maar een voorlopig model.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Lijkt me erg stug. Waarschijnlijk is er nog geen definitief antwoordmodel.
Die is niet op komen dagen. Hij wist niet dat de OAT gister al wasquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:39 schreef MacorgaZ het volgende:
Hoe is het die ene afgegaan die nog moest vragen hoe lang je de boeken erbij mocht houden?
Soms gooit het audit programma je eruit en dan moet je hem opnieuw opstarten.. en tja, als ik dan toch wachtquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:56 schreef MJ23 het volgende:
Maraca jij werkt toch al? Hoe kan je dan tijd hebben om tijdens je werk op fok te zitten?
Ik heb het niet meer gehad. Wel statistiek dus enige kennis daarvan is wel handigquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef ikwordra het volgende:
Volgens mij krijg je nog een keer levensverzekeringswiskunde
Klinkt niet moeilijkquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:13 schreef xminator het volgende:
Statistiek in de masterfase lijkt net op dat van wiskunde a1,2 in havo 5, alleen dit maal zonder grafische rekenmachientje. Dus formules en al kunnen toepassen incl juiste notaties.
Stuur je mailadres maar.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:03 schreef Janique1 het volgende:
Ook ik heb de oat gemaakt, en dat ging nogal slecht.
Bij ons mag je niets mee naar huis nemen, dus na 2 dagen draait mijn hoofd nog steeds. Wat waren ook alweer de vragen en wat moest het zijn?
Ikwordra? Zou jij ze niet in kunnen scannen toevallig?
MJ23, kun je even linken?
Ik ben zooo benieuwd, ook al weet ik dat ik het niet gehaald heb:(
Dit wist ik dan weer niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:14 schreef xminator het volgende:
Volgens mij kan je zelfs de standaarduitwerkingen krijgen van je docent. Moet je het wel even lief vragen.
Ik wil hem liever checken nadat m'n cijfer bekend is anders ga ik mezelf opvretenquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:33 schreef ikwordra het volgende:
[..]
Dit wist ik dan weer niet.
Als iemand de antwoorden heeft, wil die ze dan doorsturen?
Ging wel lekker eerlijk gezegd. Was een vrij grote meevaller dat ik die boekjes van brenda erbij mocht houden ja. Voor niks dus alle inherente risico cases uit zitten werken, als ik dat wist had ik wat meer tijd in ev gestopt..quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:39 schreef MacorgaZ het volgende:
Hoe is het die ene afgegaan die nog moest vragen hoe lang je de boeken erbij mocht houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |