Dankjewel, dat lijkt me een goede motivatie.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:29 schreef xminator het volgende:
Dat je bijvoorbeeld dichter bij de klant staat? Dat je die bedrijven als geheel beter kunt beheersen.
Ik heb wel wat ideeën maar geen praktijkervaring. Ik had gehoopt dat jullie hier meer over konden vertellen.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:32 schreef MJ23 het volgende:
Wat lijkt je zelf leuker om voor MKB klanten te werken?
Zie hierboven.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Denk dat dit inderdaad de beste vraag is.
Bij een kleinere organisatie heb je ook een minder groot team, waardoor het team hechter/gezelliger is.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:32 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Dankjewel, dat lijkt me een goede motivatie.
[..]
Ik heb wel wat ideeën maar geen praktijkervaring. Ik had gehoopt dat jullie hier meer over konden vertellen.
[..]
Zie hierboven.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boek strategisch management:quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:20 schreef ikwordra het volgende:
[..]
Bij een kleinere organisatie heb je ook een minder groot team, waardoor het team hechter/gezelliger is.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat mij niet om het verschil tussen een BIG4-kantoor en een kleiner kantoor. Het gaat mij om verschil van werkzaamheden grote klant en een middenbedrijf en had dus gehoopt dat jullie vanuit de praktijkervaring hier meer over kunnen vertellen. Verder gaat het mij niet om wat me leuk lijkt, maar om de verschillen. Uit deze verschillen kan ik dan "cherry picking" doen en deze meenemen in mijn motivatie.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:18 schreef MJ23 het volgende:
Neem aan dat je toch wel zelf hebt nagedacht waarom je voor een kleiner kantoor of een big four kantoor wilt werken? Als jij nou eens aangeeft waarom je dat wilt, kunnen wij wel zeggen of dat een beetje overeenkomt met de werkelijkheid
Een top 8 kantoor.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:54 schreef ikwordra het volgende:
Hoeveel kleiner is kleiner trouwens?
Zit je op een echt heel klein kantoor dan word je m.i. alsnog niet opgeleid tot generalist, aangezien je dan weinig te zien krijgt.
Betere arbeidsvoorwaarden/arbeidsomstandigheden --> personeel doet beter hun best --> betere prestaties.....quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:22 schreef MJ23 het volgende:
Wat zou het verband kunnen zijn tussen het toepassen van adequate arbeidsvoorwaarden en arbeidsomstandigheden binnen een concern en het creëren van aandeelhouderswaarde?:+
Thx, ja ik doe dit jaar eindexamen.quote:
Dat denk (vrees) ik niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:16 schreef ikwordra het volgende:
[..]
Ik hoorde dat alleen KPMG dat heeft afgeschafd (en misschien weer terug wil gaan invoeren).EY heeft de eerste 100 overuren voor jezelf.
Deloitte en Pwc geen idee
Het is makkelijker om een account aan te maken voor één vraag dan om het zelf op te zoekenquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:03 schreef MacorgaZ het volgende:
In het vorige topic stond wel een standaardlijstje volgensmij.
Zelf wat teruglezen is ook handig.
Ik ben starter bij een big4 en rijd nu een audi a6. Het is behelpen, maarja.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:54 schreef jtd10 het volgende:
Iemand die mij info kan geven over leaseauto's?
Wat is de meest voorkomende auto? en wat betaal je hier zelf ongeveer aan mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop