in dit kader is dit wel een interessant document: http://www.railforum.nl/lay-out/templates/test.asp?s=2&m=23&v=3quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:22 schreef Ou-Tannu het volgende:
hm zit ik net Unstoppable te kijken.. vraag ik me ineens af,
die treinstam is 39 wagens lang, en behoorlijk zwaar natuurlijk..
nou schijnen die 2 Diesel brommers 5000 Liter brandstof mee te hebben, alleen hoelang kan een beetje Dieselbrommer daar een gemiddelde lading achter hangend en met 110~120 km/h door racen voor de diesel op is?
Die plannen liggen diep opgeborgen in een kast.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:10 schreef b2py het volgende:
Hoe zou het met de winterdienstregeling zijn die ooit getest is op een warme zomer dag?
Mischien moeten ze ook maar een EXTREME zomer dienstregeling maken tegen oververhitte machinisten en treinstellenquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:12 schreef James1988 het volgende:
[..]
Die plannen liggen diep opgeborgen in een kast.
Ah, doet me denken aan Plan V dat het station komt binnenrijden nadat het buiten in de zon heeft staan bakken... Broeieriger kan het nietquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:17 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
oververhitte machinisten en treinstellen
twitter:NS_online twitterde op woensdag 16-01-2013 om 16:27:09Amsterdam-Breda: FYRA rijdt niet door een wisselstoring. http://t.co/z23egl7C #AsdBd reageer retweet
twitter:NS_online twitterde op woensdag 16-01-2013 om 16:42:54Let op: ook morgen aangepaste dienstregeling. Lastig, maar nodig om grotere problemen te voorkomen. #spoorbericht reageer retweet
Yep, Siemens Vectron voor Polen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:46 schreef bork het volgende:
Nieuwe trein(-en) voor Schenker Polen, Siemens denk ik?
[ afbeelding ]
meer op DB FB
Nou ben ik er wel een beetje klaar mee eigenlijk..quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:46 schreef KnightSolaire het volgende:
En ook morgen wordt er met een aangepaste dienstregeling gereden.twitter:NS_online twitterde op woensdag 16-01-2013 om 16:42:54Let op: ook morgen aangepaste dienstregeling. Lastig, maar nodig om grotere problemen te voorkomen. #spoorbericht reageer retweet
daar zakt de broek van af. Echt, een nodeloos gebrek aan ambitiequote:Op woensdag 16 januari 2013 16:46 schreef KnightSolaire het volgende:
En ook morgen wordt er met een aangepaste dienstregeling gereden.twitter:NS_online twitterde op woensdag 16-01-2013 om 16:42:54Let op: ook morgen aangepaste dienstregeling. Lastig, maar nodig om grotere problemen te voorkomen. #spoorbericht reageer retweet
Wat denk je nou zelf? Dat gaat ook voor vrijdag gelden, en voor zaterdag, en voor zondag en voor maandag. Minimaal.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:48 schreef b2py het volgende:
[..]
Nou ben ik er wel een beetje klaar mee eigenlijk..
ik vrees van nietquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:51 schreef James1988 het volgende:
Hopelijk is het de 26e een beetje normaal, en dan bedoel ik vooral de Fyra.
Heb je al geboekt?quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:51 schreef James1988 het volgende:
En anders toch lekker viaquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:51 schreef James1988 het volgende:
Lekker met de bus tussen Roosendaal en Antwerpenquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:53 schreef Ireyon het volgende:
[..]
En anders toch lekker viaRoosendaal
. Zoals het hoort.
"om de reizigers nog enig comfort te kunnen bieden"quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:54 schreef James1988 het volgende:
[..]
Lekker met de bus tussen Roosendaal en Antwerpen
Ik moet vrijdag naar Amersfoort, en die hoeren hebben de IC van Amsterdam naar Amersfoort geschrapt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf? Dat gaat ook voor vrijdag gelden, en voor zaterdag, en voor zondag en voor maandag. Minimaal.
op een normale dag is die al niet normaal. Dus vrees het ergstequote:Op woensdag 16 januari 2013 16:51 schreef James1988 het volgende:
#yolo!quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:51 schreef James1988 het volgende:
Enschede zo te zienquote:
Ja gvd. Vanochtend Om 7 uur van huis vertrokken en nog steeds te laat aangekomen Trein liep eniorme vertraging op vanwege veel te vol. Uit en instappen is niet te doenquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:16 schreef James1988 het volgende:
Ook morgen aangepaste dienstregeling, en ook minder Fyra Brussel-treinen.
Wat een ontzettend sneue bedoening is dit weer.
Of bussen Roosendaal-Essen of bussen Breda-Antwerpen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:54 schreef James1988 het volgende:
[..]
Lekker met de bus tussen Roosendaal en Antwerpen
twitter:Thommeh91 twitterde op woensdag 16-01-2013 om 17:18:02@NSHispeed Hoe veilig is de keuze om 26 januari met Fyra Brussel naar Brussel te gaan en dat hij rijdt? Met deze winterdrama.. reageer retweet
Bedankt voor het vertrouwen!twitter:NSHispeed twitterde op woensdag 16-01-2013 om 17:29:20@Thommeh91 Het weer en invloed is lastig te voorspellen. Maar wij doen er alles aan om zo veel mogelijk volgens planning te rijden. reageer retweet
Ja, als varkens konden vliegen...quote:Als we alleen maar rechte stukken spoor zouden hebben in Nederland, zouden zich veel minder problemen voordoen.
Ik plan hem voor vandaag. Niet voor morgenquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:51 schreef b2py het volgende:
Lekker gefaal trouwens, ik wil alvast een reisadvies opzoeken om naar Amersfoort te geraken vrijdag.
Ik denk, doe dat nu even en reken even terug alsof het eerder op de dag is. Staat de Intercity van Amsterdam naar Amersfoort gewoon nog in de reisplanner, terwijl dat ding helemaal niet rijdt..
En waarom ook niet? Niemand heeft er last van, behalve de reiziger. En die mag blij zijn dat hij weet waar hij aan toe is, blijkbaarquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:49 schreef James1988 het volgende:
Hou je maar vast, de vorige keer dat er in de winterperiode aanpassingen werden gedaan duurde dat geintje twee weken.
IC Den Haag - Schothorst was vanmorgen een stel langer langer dan normaal.quote:
Ye, de IC Nijmegen - Den Helder heb ik met vrijwel alleen maar losse stellen zien rijden..quote:
Nog altijd beter dan een viertjequote:Op woensdag 16 januari 2013 18:05 schreef b2py het volgende:
[..]
Ye, de IC Nijmegen - Den Helder heb ik met vrijwel alleen maar losse stellen zien rijden..
Ohja, twee keer 10 bakken maar dat was om 14:00...
De trein met vertrek 16:23 en 16:53 te Amsterdam C naar Utrecht reden met solo zesje..
10 baks ICRm + loc past niet tussen Nijmegen en Zwollequote:Op woensdag 16 januari 2013 18:15 schreef Ireyon het volgende:
De praktisch 1x per uur IC Roosendaal - Zwolle is ook nog altijd een simpel 7-baks ICRm setje. Maar veel langer kan niet aangezien 't ding ook regelmatig als stoptrein naar Zwolle rijdt blijkbaar..
Tussen Roosendaal en Nijmegen net zo minquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:17 schreef b2py het volgende:
[..]
10 baks ICRm + loc past niet tussen Nijmegen en Zwolle(op de stoptrein stations)
Waarom 1x/u? Rijdt toch gewoon een halfuursdienst? En meer dan 7 bakken ICR+Lok passen niet.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:15 schreef Ireyon het volgende:
De praktisch 1x per uur IC Roosendaal - Zwolle is ook nog altijd een simpel 7-baks ICRm setje. Maar veel langer kan niet aangezien 't ding ook regelmatig als stoptrein naar Zwolle rijdt blijkbaar..
In theorie wel ja, maar zowel vanmorgen als gistermorgen reed mijn trein niet (7:21 en 8:51 uur resp). En ik weet dat 't niet past, vandaar de toevoeging "veel langer kan niet". Maar het is nu gewoon te krap. Het is überhaupt in een normaal functionerende spits al te krap, dan helpt het niet als-tie chronisch uitvalt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:21 schreef greavy het volgende:
[..]
Waarom 1x/u? Rijdt toch gewoon een halfuursdienst?
Ja, die staat te wachten op een kapoete V250 die er voor staat. Dat verwacht je niet, dat die dingen kapot gaat. Ik hoop dat ze een rijverbod krijgen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:32 schreef Koen66 het volgende:
HSL problemen? Zag net een stilstaande Thalys bij Roelofarendsveen
Yes!quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:23 schreef James1988 het volgende:
@Fles en RubenK: gaan jullie jij voor Weekend Vrij/JTK + Go Pass + grenskaartje + Fyra-supplement a 4 euro net asl greavy?
Go Pass is alleen voor 26-
Yepquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:36 schreef greavy het volgende:
Vandaag heeft de eerste diesel Traxx testritten gereden op de Betuweroute. Straks ook dieselTraxx'en in Nederland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |