SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!జ్ఞా
Ik had de lapo nietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:33 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Gvd ik wilde net wat posten steel jij even de lapo.
http://www.ongein.nl/video-hoe-ontslag-nemen-18858.aspx
Truequote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:35 schreef µ het volgende:
[..]
Ik had de lapo niet. En je kan beter je post in de fipo zetten dan dan in de lapo
.
Haha ben eerder benieuwd hoe die 'bosses' er daarna op gereageerd hebbenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:33 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Gvd ik wilde net wat posten steel jij even de lapo.
http://www.ongein.nl/video-hoe-ontslag-nemen-18858.aspx
Dit. Van die hippies die ook mee deden met Occupy. Maar naar 3 dagen toch weer thuis zaten, omdat het niet werkte.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:39 schreef Dale. het volgende:
[..]
echt alleen maar van die kut hippies.
Ooit eens geprobeerd. Is me niet gelukt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:05 schreef µ het volgende:
Bevroren CD'tje. Vlammetje. Bam.
[ afbeelding ]
Te warm?quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:23 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ooit eens geprobeerd. Is me niet gelukt.
Free condomsquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:05 schreef µ het volgende:
Bevroren CD'tje. Vlammetje. Bam.
[ afbeelding ]
quote:
IBHquote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:53 schreef Iemand91 het volgende:
Waar we nu met een paar centimeter sneeuw en wat graden vorst al alle gek worden...
Wat deden we toen? Met z'n allen met de auto over het de het (IJsselmeer)ijs racen, inclusief tankstation midden op het IJsselmeer!
Gewoon mongoolquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe heette hij ook alweer? gucciboy ofzo?
Lee hotti, dat was hetquote:
Guido'squote:Op woensdag 16 januari 2013 18:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe heette hij ook alweer? gucciboy ofzo?
quote:
Mooie beelden. Mooi ook die oproep aan de jeugd....quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:53 schreef Iemand91 het volgende:
Waar we nu met een paar centimeter sneeuw en wat graden vorst al de pleuris uitbreekt...
Wat deden we toen? Met z'n allen met de auto over het de het (IJsselmeer)ijs racen, inclusief tankstation midden op het IJsselmeer!
Precies wat ik dacht. Best jammer he. Lijkt me zoveel mooier om op zo'n manier met elkaar om te gaan.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mooie beelden. Mooi ook die oproep aan de jeugd....
Hoef je tegenwoordig niet meer op te rekenen
Helemaal mee eens... Maar ja, de jeugd van tegenwoordig is hopeloos verlorenquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht. Best jammer he. Lijkt me zoveel mooier om op zo'n manier met elkaar om te gaan.
Nee hoor.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens... Maar ja, de jeugd van tegenwoordig is hopeloos verloren
Ome Adolf kunst, never gets old.quote:
Doen ze er een suikerklontje en een lepeltje naast, maar zit er wel gewoon koffie in het kopjequote:
Dit is het schilderij:quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:48 schreef Mirel het volgende:
Wat doet Salvador Dali hier? Gaat hij die vrouw nog erin verwerken of heeft hij haar daar laten voor de grap laten staan?Ben echt benieuwd.
[ afbeelding ]
er staat een vrouw op de sokkelquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:17 schreef OProg het volgende:
[..]
Dit is het schilderij:
[ afbeelding ]
Ik weet het niet. Misschien ergens gebruikt voor een detail.
Alleen in een andere houding maar zou kunnen dat die een draai heeft gemaakt voor de foto idd.quote:
Nee. Dat komt door de snelheid van de wielen dat het lijkt alsof hij achteruit gaat. Ken je dat niet?quote:
Nou, hij gaat duidelijk achteruit met deze magneet configuratie. Dat ziet een kind zelfs.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee. Dat komt door de snelheid van de wielen dat het lijkt alsof hij achteruit gaat. Ken je dat niet?
Nee hoor.. in deze configuratie gaat hij helemaal niet vooruit of achteruitquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:35 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Nou, hij gaat duidelijk achteruit met deze magneet configuratie. Dat ziet een kind zelfs.
u mad?quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:35 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Nou, hij gaat duidelijk achteruit met deze magneet configuratie. Dat ziet een kind zelfs.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:00 schreef falling_away het volgende:
[..]
Nee hoor.. in deze configuratie gaat hij helemaal niet vooruit of achteruit
Tuurlijk wel. Als ik een magneet voor mijn auto hang kan ik nog steeds rijden hoor.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:00 schreef falling_away het volgende:
[..]
Nee hoor.. in deze configuratie gaat hij helemaal niet vooruit of achteruit
Ja, dat komt door de polen.quote:
Memegenerator.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:33 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hoe heet die site ook al weer waar je zulke plaatjes maakt?
Is ook natuurlijk easy voor die kat. Dat belletje hoor je steeds duidelijk bewegen. En het gehoor van katten is vele malen beter dan die van mensen. Dus peanuts voor die kat.quote:
Och je bent in dit topic de 4e pas.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:26 schreef picodealion het volgende:
Wel even tot het einde blijven kijken.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:26 schreef picodealion het volgende:
Wel even tot het einde blijven kijken.
Oh sorry. Gewoonlijk lees ik het hele topic door maar filmpjes kijk ik meestal niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Och je bent in dit topic de 4e pas.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:25 schreef µ het volgende:
Ook funny: NWS / CocaCola: niemand zou geloven dat VitaminWater gezond is .
merci, blogje van gemaaktquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:39 schreef Dale. het volgende:
Soms krijg ik wel eens van die klote doorstuurmailtjes met zo'n powerpoint presentatie of filmpje van mijn ma of pa... Deze vond ik wel aardig ;-)
Zo trainen ze nieuwe medewerkers ofzo?quote:
Een video uit de jaren 80?quote:
Ik blijf dat ook bizar vinden hoe het er daar aan toe gaat met lawsuits enzoquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:15 schreef Individual het volgende:
[..]
Een video uit de jaren 80?
Amerikaanse koffie en thee staan bij mij niet bekend als goed. Waardeloos zelfs. Starbucks heeft redelijke koffie, maar geen hoogstaande kwaliteit iig.. wel beter dan sommige bocht die je daar krijgt. Wendy's is troep.
Hoe is de McDonalds training video na Liebeck v. McDonalds?
Zoek eens op Stella Liebeck Burns en dan images. Kijken of je dan nog zo zeikt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik blijf dat ook bizar vinden hoe het er daar aan toe gaat met lawsuits enzoAls ik in de VS m'n hond in de magnetron zou doen kan ik daar gewoon miljonair van worden
hoewel dat al eens gedaan is dus dan moet ik even wat anders verzinnen
Hoe heet moet die koffie geweest zijn dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zoek eens op Stella Liebeck Burns en dan images. Kijken of je dan nog zo zeikt.
During the case, Liebeck's attorneys discovered that McDonald's required franchisees to serve coffee at 180–190 °F (82–88 °C). At that temperature, the coffee would cause a third-degree burn in two to seven secondsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoe heet moet die koffie geweest zijn dan?
Maar dan nog, McDonalds heeft die koffie niet over haar heen gegooid, dat heeft ze zelf gedaan
Het was haar eigen fout. Te hete koffie.. kom op man. Uiteindelijk gesetteld voor minder dan $600.000. Nog veel teveel maar goed.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik blijf dat ook bizar vinden hoe het er daar aan toe gaat met lawsuits enzoAls ik in de VS m'n hond in de magnetron zou doen kan ik daar gewoon miljonair van worden
hoewel dat al eens gedaan is dus dan moet ik even wat anders verzinnen
Ja boeiend. Als ik oploskoffie maak met kokend water is dat bijna 100°C, als ik dat over mezelf heen flikker ga ik toch ook de maker van mijn waterkoker niet aanklagen dat het water zo heet isquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
During the case, Liebeck's attorneys discovered that McDonald's required franchisees to serve coffee at 180–190 °F (82–88 °C). At that temperature, the coffee would cause a third-degree burn in two to seven seconds
Dat is gewoon achterlijk heet voor een kop koffie in een plastic/karton verpakking die je bij een McDrive kan meenemen.
fixedquote:
Sorryquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:31 schreef bijdehand het volgende:
Die discussie over dat kopje koffie is een beetje sneu
Dat had ik eerst ook. Nu ga ik achterover zitten en tover ik een glimlach op m'n gezicht. Dat doe ik ook als ik aapjes in de dierentuin zie die poep naar elkaar aan het gooien zijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sorry
Ik ben gewoon een frustie als het om domme Amerikanen gaat
Ghehehe goeie tip, thanksquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat had ik eerst ook. Nu ga ik achterover zitten en tover ik een glimlach op m'n gezicht. Dat doe ik ook als ik aapjes in de dierentuin zie die poep naar elkaar aan het gooien zijn.
Laat die gasten maar lekker doof worden... Is die kut muziek vanzelf uitgeroeidquote:
Dit.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Laat die gasten maar lekker doof worden... Is die kut muziek vanzelf uitgeroeid
Wat is er nou weer mis met zo'n feestje?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Laat die gasten maar lekker doof worden... Is die kut muziek vanzelf uitgeroeid
Weinig. Enige dat ontbreekt is een goede bom er op.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:23 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met zo'n feestje?
Dat zijn toch geen hamburgers?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ze hadden er wel zin in daar bij Wendy's
1. Wat gaat er gebeuren?quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:02 schreef Hyperdude het volgende:
Oudje.
[ afbeelding ]
Uitleg:
http://www.guardian.co.uk/theguardian/2008/nov/01/5
quote:
Goeie!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ze hadden er wel zin in daar bij Wendy's
die reactiequote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Sowieso is Lucille geweldig:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:03 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
die reactie
het leven is net een luciel werner, het kan raar lopen
ik ga stuk![]()
![]()
Zegt ie natuurlijkquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het grappigste is nog dat hij het woord niet eens kent.
Wat naiefquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het grappigste is nog dat hij het woord niet eens kent.
Nou, met die uitspraak en de opmerking 'dat stond in het woordenboek' geloof ik het wel. Hij heeft gewoon geoefend door allerlei zevenletterige woorden uit zijn hoofd te leren.quote:
Wat is er mis met jouquote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, met die uitspraak en de opmerking 'dat stond in het woordenboek' geloof ik het wel. Hij heeft gewoon geoefend door allerlei zevenletterige woorden uit zijn hoofd te leren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.జ్ఞా
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:32 schreef µ het volgende:
How to fold a T-shirt in 5 seconds.Mijn geoefend oog zegt dat daar jaren aan training aan vooraf zijn gegaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:32 schreef µ het volgende:
How to fold a T-shirt in 5 seconds.is dat howtobasic?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ziet er heerlijk uitquote:
Niets bijzonders aan. Het is gewoon een grafische voorstelling van wat je bij normaal vermenigvuldigen doet.quote:
quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 00:48 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]![]()
Je moet er wel wat bier voor op hebben (en dat heb ik)
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niets bijzonders aan. Het is gewoon een grafische voorstelling van wat je bij normaal vermenigvuldigen doet.
het is niet leuk omdat ie zooi maakt op plekken waar je het makkelijk kan opruimenquote:Op zondag 20 januari 2013 09:12 schreef Holy_Goat het volgende:
Die how to gast, en iedereen die m echt leuk vind... Flinke issues...
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:57 schreef Mirel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
KNUPPEL HET DOODquote:Op zondag 20 januari 2013 16:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Soort van NSFW
http://www.liveleak.com/view?i=1b6_1358662735
Meisje zuigt aan haar gebruikte tampon voor aandacht
Tetten.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Soort van NSFW
Het was een dare. Dan is het goed.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Omdat aandachtshoer
https://twitter.com/GiovamaPlowman
"IM BLOODY FAMOUS"quote:Op zondag 20 januari 2013 16:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Omdat aandachtshoer
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:57 schreef Mirel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nadat alle aandacht is gaan liggen hangt ze waarschijnlijk in het trappenhuis.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Soort van NSFW
De vraag is: waarom gaat zo'n filmpje het internet over, terwijl er dagelijks op cam4.com 1000 keer smerigere dingen voorbijkomen. Live, met de mensen herkenbaar in beeld.quote:
hoe kom jij aan die info dat cam4 ontzettend smerig is? Zelf ervaring mee?quote:Op zondag 20 januari 2013 17:43 schreef P8 het volgende:
[..]
De vraag is: waarom gaat zo'n filmpje het internet over, terwijl er dagelijks op cam4.com 1000 keer smerigere dingen voorbijkomen. Live, met de mensen herkenbaar in beeld.
Mensen zijn fucked up en een tampon uitzuigen is op een schaal van 1 tot 10 ongeveer een 3.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 januari 2013 17:43 schreef P8 het volgende:
[..]
De vraag is: waarom gaat zo'n filmpje het internet over, terwijl er dagelijks op cam4.com 1000 keer smerigere dingen voorbijkomen. Live, met de mensen herkenbaar in beeld.
Mensen zijn fucked up en een tampon uitzuigen is op een schaal van 1 tot 10 ongeveer een 3.
[ afbeelding ]
What the Gigantic FUCK!quote:Op zondag 20 januari 2013 16:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Soort van NSFW
"Account suspended"quote:Op zondag 20 januari 2013 16:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Omdat aandachtshoer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door µ op 21-01-2013 18:04:46 ]జ్ఞా
quote:Op maandag 21 januari 2013 18:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Varkensbloed met slangengif
Als het bietensap met agar-agar was, was het trucje lang zo spectaculair niet hequote:
http://www.youtube.com/feed/UCtESv1e7ntJaLJYKIO1FoYwquote:Op maandag 21 januari 2013 18:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als het bietensap met agar-agar was, was het trucje lang zo spectaculair niet he
Sarcasme of?quote:Op maandag 21 januari 2013 18:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als het bietensap met agar-agar was, was het trucje lang zo spectaculair niet he
ik zou haar voorlopig niet zoene danquote:Op maandag 21 januari 2013 20:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zou haar doen, vind die chubby jailbait meisjes wel wat hebben.
Die heb ik gemaakt maar BREIN vind het niet zo leukquote:Op maandag 21 januari 2013 18:29 schreef P8 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/feed/UCtESv1e7ntJaLJYKIO1FoYw
Voor jou, gewoon omdat het kan.
quote:
Dat weet ik wel jahquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:50 schreef Convict het volgende:
weet iemand nog dat filmpje te vinden, van kreunende dames in sex scenes, maar dan is er een classiek nummer van gemaakt
die heeft een banquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:59 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik dacht even dat deze van FunNederland zou zijn![]()
quote:
quote:
Meer dan dit soort plaatjes: GC / Apparaten / technieken die duidelijk worden door plaatjesquote:
Kijk ik nou scheel of hoe heb ik het. Het slot kan toch ook naar links draaien als die pinnen niet boven de lijn komen?quote:
Nee, want de bovenste helften van de pinnetjes zorgen er dan voor dat je 'm niet om kunt draaien.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:02 schreef Platina het volgende:
[..]
Kijk ik nou scheel of hoe heb ik het. Het slot kan toch ook naar links draaien als die pinnen niet boven de lijn komen?
Dat dacht ik ook. En als je hem naar links draait schieten die pennetjes weer omlaag. Kun je hem nooit meer op slot krijgen. Ik denk dat het alleen ter illustratie is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:02 schreef Platina het volgende:
[..]
Kijk ik nou scheel of hoe heb ik het. Het slot kan toch ook naar links draaien als die pinnen niet boven de lijn komen?
Als je naar rechts draait ja, maar naar links houdt niets het slot tegen. Die pinnetjes blokkeren niks omdat het slot 'vlak' is. Heb geen idee hoe dit uit te leggenquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:16 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Nee, want de bovenste helften van de pinnetjes zorgen er dan voor dat je 'm niet om kunt draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |