SPOILER: MAL lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.“An interesting thing is a good thing.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Kyubey op 15-01-2013 21:10:49 ]Helemaal super.
Alsjeblieft, ik heb net gegeten ja? Dank.quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:02 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Alsjeblieft, ik heb net gegeten ja? Dank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Kyubey op 15-01-2013 21:10:39 ]Helemaal super.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Ja. We beschermen, onder andere, mijn gevoelige ogen tegen kanker. Problemen mee?quote:
Vanaf nu kan ik dus echte kanker verspreiden via het internet. Dit maakt mij een machtige persoon.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ja. We beschermen, onder andere, mijn gevoelige ogen tegen kanker. Problemen mee?
Van mij zal het niet komen hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
Kolere, zo bedoelde ik het niet. verspreid alsjeblfilet geen lelijke cosplayers hebben mijn arme ogen dan nog niet genoeg geleden?
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:14 schreef Kyubey het volgende:
[..]Persoonlijk archief?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ben ik. Die laatste dan.quote:
Dit wisten we al.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:54 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dat ben ik. Die laatste dan.
Ik doe mij alleen maar voor als meisje![]()
Dan kan ik me meer in de rol verdiepen.
Gna gna.
Ik kijk pas echt actief anime sinds vorig jaarquote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:47 schreef .Cake. het volgende:
De eerste @flevering v@n Sasami-san@Ganbaranai st@@t op @nimees.
Ik d@cht teveel @@n het @-teken in de titel dus nu ver@nderd de hele wereld l@ngz@@m in een grote @. Beginnend met de @.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:05 schreef Kyubey het volgende:
Emmer-kun is eigenlijk Mohammed, in een laatste plottwist. En om opstanden en vernieling te voorkomen bedekken ze zijn hoofd.
Gr gr
Deze drie posts hebben mijn uiterste goedkeuring.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |