SPOILER: MAL lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.“An interesting thing is a good thing.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Kyubey op 15-01-2013 21:10:49 ]Helemaal super.
Alsjeblieft, ik heb net gegeten ja? Dank.quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:02 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Alsjeblieft, ik heb net gegeten ja? Dank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Kyubey op 15-01-2013 21:10:39 ]Helemaal super.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Ja. We beschermen, onder andere, mijn gevoelige ogen tegen kanker. Problemen mee?quote:
Vanaf nu kan ik dus echte kanker verspreiden via het internet. Dit maakt mij een machtige persoon.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ja. We beschermen, onder andere, mijn gevoelige ogen tegen kanker. Problemen mee?
Van mij zal het niet komen hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
Kolere, zo bedoelde ik het niet. verspreid alsjeblfilet geen lelijke cosplayers hebben mijn arme ogen dan nog niet genoeg geleden?
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:14 schreef Kyubey het volgende:
[..]Persoonlijk archief?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ben ik. Die laatste dan.quote:
Dit wisten we al.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:54 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dat ben ik. Die laatste dan.
Ik doe mij alleen maar voor als meisje![]()
Dan kan ik me meer in de rol verdiepen.
Gna gna.
Ik kijk pas echt actief anime sinds vorig jaarquote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:47 schreef .Cake. het volgende:
De eerste @flevering v@n Sasami-san@Ganbaranai st@@t op @nimees.
Ik d@cht teveel @@n het @-teken in de titel dus nu ver@nderd de hele wereld l@ngz@@m in een grote @. Beginnend met de @.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:05 schreef Kyubey het volgende:
Emmer-kun is eigenlijk Mohammed, in een laatste plottwist. En om opstanden en vernieling te voorkomen bedekken ze zijn hoofd.
Gr gr
Deze drie posts hebben mijn uiterste goedkeuring.quote:
Het lachen vergaat je wel als hij je met vieze woorden als imouto begint te schelden.quote:
Wat wat watquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:12 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
*kopieer De_Dakgoot's anime list*
Waar is deze foute bende van ?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Handen omhoog!
De foute soppende bende van ik heb weinig vrienden NEXT, maat.quote:
ahh, pas 1 eps geaired.quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De foute soppende bende van ik heb weinig vrienden NEXT, maat.
I don't have many friends NEXT in het engels of Boku wa Tomotachi ga Sukunai NEXT in romaji
Je kunt altijd het eerste seizoen (opnieuw) kijken.quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:43 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ahh, pas 1 eps geaired.
dan wacht ik nog wel even, klinkt verder wel grappig.
NICE!!!quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:36 schreef De_Dakgoot het volgende:
\NIEUWE GHOST IN THE SHELL ANIME![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IG![]()
http://ieee80211abgn.blog58.fc2.com/blog-entry-2696.html
http://www.animenewsnetwo(...)me-to-launch-in-2013
Oh you niggerquote:Op woensdag 16 januari 2013 02:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Pakketje binnen
Toen ik de eerste film zag vond ik alles daarna onnodig, daarna in SAC vond ik alles buiten de Laughing Man-arc en zelfs delen daarvan onnodig en dankzij de STAND ALONE en COMPLEX structuur heb ik veel kunnen overslaan. Aan de tweede Gig ben ik niet eens begonnen. En nu gaan ze weer door? Mag Majoor Kusanagi niet in vrede rusten?quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:36 schreef De_Dakgoot het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IG![]()
Was er laatst niet al een soort preview hiervan gepost hier?quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:36 schreef De_Dakgoot het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IG![]()
De tweede GiG is nog beter dan SAC hoor. Naar mijn bescheiden mening. Hoewel ik mij er wel minder van herinner. Misschien is het tijd voor een rewatchquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Toen ik de eerste film zag vond ik alles daarna onnodig, daarna in SAC vond ik alles buiten de Laughing Man-arc en zelfs delen daarvan onnodig en dankzij de STAND ALONE en COMPLEX structuur heb ik veel kunnen overslaan. Aan de tweede Gig ben ik niet eens begonnen. En nu gaan ze weer door? Mag Majoor Kusanagi niet in vrede rusten?
Met 'geks' bedoel je 'degelijks'?quote:
quote:
Was toch al gisteren bekend gemaakt?quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:36 schreef De_Dakgoot het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IG![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mooiquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:45 schreef .Cake. het volgende:
[..]![]()
Chihayafuru 2...![]()
Hij is weer als vanouds!
quote:[b]Op woensdag 16 januari 2013 16:42 schreef Blue_Panther_Ninja het
Bleach #523Bleach is toch al gestopt (de manga)?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders wordt het hoog tijd!
Anime was gestopt,manga niet(tot 2020)!!quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:18 schreef Qunix het volgende:
[..]
Bleach is toch al gestopt (de manga)?
Haha hoog tijd, alsjeblieft.. Ze zijn net aan een geheel nieuwe arc begonnen, het gaat nog sowieso weer 2 jaar door.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:18 schreef Qunix het volgende:
[..]
Bleach is toch al gestopt (de manga)?
quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:42 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Was toch al gisteren bekend gemaakt?
Bleach #523SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Haha hoog tijd, alsjeblieft.. Ze zijn net aan een geheel nieuwe arc begonnen, het gaat nog sowieso weer 2 jaar door.
[..]2 jaar door???Zeg maar gerust nog 7 jaar te gaan (aldus Kubo in 2010)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:37 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
2 jaar door???Zeg maar gerust nog 7 jaar te gaan (aldus Kubo in 2010)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]*Wacht op cnet128*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is nooit uit geweest bij de AFC Ajax-supporters, maar nu reikt het daarbuiten?quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:48 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Of nee, Jood is nu helemaal in, toch?
quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]Zaraki is toch een soort tikkertje? Om de Zaraki te worden moet je de Zaraki verslaan? Of was het de Kenpachi? Ik weet het niet eens meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
http://www.jta.org/news/a(...)-dutch-linguist-saysquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het is nooit uit geweest bij de AFC Ajax-supporters, maar nu reikt het daarbuiten?
ik heb altijd periodes dat ik veel doe, dan is het weer veel tv kijken, dan weer veel gamen, dan weer veel anime. het enige wat nooit achteruit gaat is het fokken want ja ik blijf ren sociaal mensquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:35 schreef mschol het volgende:
waarom heb ik de afgelopen tijd totaal geen zin meer om thuis een film/serie te kijken?
(ongeacht het genre)
ik heb afgelopen week wel een stuk of 6 film in de bios gezien waar ik prima van heb genoten..
Dit. Op het moment is het gamen en anime. Dan is het weer lezen. Dan zijn het films. Dan niet-anime series. Dan muziek. Dan weer lezen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik heb altijd periodes dat ik veel doe, dan is het weer veel tv kijken, dan weer veel gamen, dan weer veel anime. het enige wat nooit achteruit gaat is het fokken want ja ik blijf ren sociaal mens
Alleen de 11e divisie heeft 1 regel om kapitein te worden: je moet namelijk de vorige Kenpachi doden wil je de nieuwe zijn(huidige nr 11 is dus Zaraki).quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het is nooit uit geweest bij de AFC Ajax-supporters, maar nu reikt het daarbuiten?
[..]
Zaraki is toch een soort tikkertje? Om de Zaraki te worden moet je de Zaraki verslaan? Of was het de Kenpachi? Ik weet het niet eens meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De column in kwestie waar het artikel op gebaseerd is (http://nederl.blogspot.nl/2013/01/een-vrije-dag-jood.html) maakt duidelijk dat het betreffende woord ondanks dat hij het als 'jood' spelt naar alle waarschijnlijkheid niets met de bevolkingsgroep/geloofsbelijders te maken heeft.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:58 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
http://www.jta.org/news/a(...)-dutch-linguist-says
berjood man!quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De column in kwestie waar het artikel op gebaseerd is (http://nederl.blogspot.nl/2013/01/een-vrije-dag-jood.html) maakt duidelijk dat het betreffende woord ondanks dat hij het als 'jood' spelt naar alle waarschijnlijkheid niets met de bevolkingsgroep/geloofsbelijders te maken heeft.
Meldpunt taal bevestigd dat het ooit door een stel 6-jarigen is gebruikt in de schijnbare betekenis van: koel, heftig, gaaf, gestoord etc. maar maakt geen andere melding van het woord, ook niet als pesoonsbenaming zoals het wel doet van neger.
Ik zie dat twee (waarschijnlijk meer maar ik zag wat ik zag) Joodse nieuwsites het over genomen hebben. Ik ben er jammer genoeg nog geen tegen gekomen die het interpreteert als dat de Nederlandse jeugd een de thorarollen verbrandende in de geschiften van Zion gelovende bende is. Hebben de joodse nieuwsites geen telegraaf equivalent ofzo?
Celtyquote:
Wie dan?quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:49 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
berjood man!
Over Joden gesproken, waar is mijn favoriete Jood?
Kara no Kyoukaiquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:07 schreef Qunix het volgende:
http://kokaku-a.com/
"Kara no Kyoukai: Mirai Fukuin" Film 1st PV ~ Epilogue to the critically acclaimed movie series produced by Type-Moon/ufotable (Fate/Zero).
Precies!quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:51 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Kara no Kyoukai
de art
de muziek
de animatie
het verhaal
de sfeer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |