Ik welquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:30 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Dus jij bent een racistische Turk?
Proef ik hier de reacties van iemand die niet weet wat racisme inhoudtquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:00 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Proef ik hier een vleugje racisme?
blijf bij mijquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oprotten naar je land dan. Alle Turken weg uit NL!
Jij maakt mijn dag weer goedquote:
Ja maar ik haat heel veel Turken. Wat nu?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oprotten naar je land dan. Alle Turken weg uit NL!
Nice.... Vind ik leuk!quote:
Hebben we één ding gemeenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:10 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ja maar ik haat heel veel Turken. Wat nu?
Tik 'em aan.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nice.... Vind ik leuk!
[..]
Hebben we één ding gemeen
Vind ik ook leukquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nice.... Vind ik leuk!
[..]
Hebben we één ding gemeen
Dat komt omdat ze daar handen afhakken voor diefstalquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vind ik ook leuk![]()
Ik ken verschillende Marokkanen die een hekel aan Marokko hebben. Blijf dat bijzonder vinden
Ik bedoelde eigenlijk dat ik verschillende Marokkanen ken die een hekel aan andere Marokkanen hebben, maar ik type per ongeluk Marokkoquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:13 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze daar handen afhakken voor diefstal
Nja degene die ik ken zijn een beetje zoals dat meisje van 16 dat pas vermoord door haar moeder of broer. Heel goed geïntegreerd waardoor een groot deel van de familie een hekel aan ze heeft.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:13 schreef Ambipur het volgende:
Ik kan niet spreken voor Marokkanen.. Verder heb ik geen hekel aan Turken, hoor.. Hoewel ik niet veel contact met ze heb.
Mijn familie haat mij ook. Maar dat komt, omdat ik een bijdehante trut ben, die haar mond niet kan houden.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:20 schreef bijdehand het volgende:
Nja degene die ik ken zijn een beetje zoals dat meisje van 16 dat pas vermoord door haar moeder of broer. Heel goed geïntegreerd waardoor een groot deel van de familie een hekel aan ze heeft.
Ben ik blij dat mensen dat bijdehante van mij wel kunnen hebben.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mijn familie haat mij ook. Maar dat komt, omdat ik een bijdehante trut ben, die haar mond niet kan houden.
PROEF MIJN SARCASME! Mijn vader ergert zich aan me, but the man loooooveeees me.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben ik blij dat mensen dat bijdehante van mij wel kunnen hebben.Als je familie je haat om zoiets is dat wel erg zwak van ze hoor..
Via internet komt sarcasme niet goed overquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
PROEF MIJN SARCASME! Mijn vader ergert zich aan me, but the man loooooveeees me.
Open een topic. Als je 100 man kan vinden die iets leuks over mij te zeggen hebben, kook ik voor je. Je hebt 24 uur de tijd. tijd gaat........ NU in.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Via internet komt sarcasme niet goed overEn ik proef liever jouw eten
KLB / Zeg hier iets liefs over AmbiPurquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Open een topic. Als je 100 man kan vinden die iets leuks over mij te zeggen hebben, kook ik voor je. Je hebt 24 uur de tijd. tijd gaat........ NU in.
RUN.
Lijkt me wel grappig als het luktquote:
Met alleen een schort aanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:39 schreef Ambipur het volgende:
Goddank... Zag mezelf al staan koken...
Ze lijkt een beetje op Tatjana maar dan helemaal anders.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:40 schreef E.B.A.H. het volgende:
Gunde het je wel man. Ik weet niet of ze lekker is maar als dat wel zo is.. Je had gewoon de kans om naar een lekker Turkse wijf te kijken terwijl ze aan het koken zou zijn voor je
Je mag zeggen wat je van mij vindt...... Maar Tatjana?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze lijkt een beetje op Tatjana maar dan helemaal anders.
Ik zeg toch helemaal andersquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je mag zeggen wat je van mij vindt...... Maar Tatjana?
Hoeveel heb je er?quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:13 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze daar handen afhakken voor diefstal
Wedden van niet?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]Ik haal je in... Geef me nog even!
Vet van mij. Sorry Jelle, maar de Telegraaf heeft een uitstekend financieel katern, daar zijn zelfs de vakbroeders het over eens. De rest is goed voor de kattenbak, dat heb je helemaal correct.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:37 schreef Jellereppe het volgende:
Telegraaf en racistische reacties. Kom je daar vandaag pas achter? Je moet nog veel leren, jongen. Dat is een rechtse krant, waar vooral mensen met een hersencel reageren. Als je kwalitatief nieuws wil, dan kun je beter de Volkskrant (linkse krant) of NRC Next (rechtse krant) lezen. Daar worden artikelen veel beter onderbouwd. Telegraaf is uitstekend voor sportnieuws, maar verder geen ideale nieuwsbron.
Nu.nl reageren ook veel hersenloze idioten by the way. Ik vermaak mij daar vaak mee.
Oh, financieel nieuws lees ik ook soms. Dat bevalt mij ook wel. Ik had mijn post verder moeten nuanceren. Goed punt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:55 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Vet van mij. Sorry Jelle, maar de Telegraaf heeft een uitstekend financieel katern, daar zijn zelfs de vakbroeders het over eens. De rest is goed voor de kattenbak, dat heb je helemaal correct.
Geeft niet joh! Zat je ook een beetje te plagen hoor. Moet kunnen toch? Je vind me toch nog wel lief?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:57 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Oh, financieel nieuws lees ik ook soms. Dat bevalt mij ook wel. Ik had mijn post verder moeten nuanceren. Goed punt.
Ik had het je gegund bijdehand, maar helaas, ik ben te laat.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
KLB / Zeg hier iets liefs over AmbiPur
Ja, hoor.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:03 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Geeft niet joh! Zat je ook een beetje te plagen hoor. Moet kunnen toch? Je vind me toch nog wel lief?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |