Ohw op die toer weer...ik ben de stommert die er weer nix snapt enzoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:23 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij snap je het allemaal niet zo goed, hè?
Dan moet hij buiten RLS komen, weet je wel hoe eng dat is?!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:29 schreef Copycat het volgende:
Je voelt je wel vaak het slachtoffer, hè? Wil je erover praten? Open een topic in R&P.
Rellen is maar in beperkte mate toegestaan hier...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moet hij buiten RLS komen, weet je wel hoe eng dat is?!
dan zeg je , Mot je Heksquote:
Ik zal het niet meer doenquote:Op zondag 27 januari 2013 00:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan zeg je , Mot je Heksniks wilde alleen heel veel Uilen in de SC dus die was ik aan het Uploden maar je was me weer te snel af.
quote:
Jianquote:Op zondag 27 januari 2013 18:49 schreef beequeen het volgende:
Onbegrijpelijk dat Ben een 48 uur ban krijgt en Jian, die de boel nog even op loopt te naaien, komt er mee weg.
Onbegrip is dan ook de grootste bedreiging voor het voortbestaan van deze planeetquote:Op zondag 27 januari 2013 18:49 schreef beequeen het volgende:
Onbegrijpelijk dat Ben een 48 uur ban krijgt en Jian, die de boel nog even op loopt te naaien, komt er mee weg.
Fflikker toch op zure doos, toen ik mijn mail plaatste aangaande "pak 'm Ben`, toen had ie al een ban. En "komt er mee weg" is volgens mij verkapt vragen om en ban voor een ander. En om een ban vragen is er één krijgen volgens mij ......!quote:Op zondag 27 januari 2013 18:49 schreef beequeen het volgende:
Jeeezz, da's nog laffer. Iemand een trap na geven die niet meer kan reageren. En voor zure dozen moet je op een ander chat zijn.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:22 schreef Jian het volgende:
Fflikker toch op zure doos, toen ik mijn mail plaatste aangaande "pak 'm Ben`, toen had ie al een ban. En "komt er mee weg" is volgens mij verkapt vragen om en ban voor een ander. En om een ban vragen is er één krijgen volgens mij ......!
Hij kon prima reageren via DM, daar zaten we namelijk te babbelen op dat moment!quote:Op zondag 27 januari 2013 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jeeezz, da's nog laffer. Iemand een trap na geven die niet meer kan reageren.
Ik geloof je meteen, daar heb jij geen Tom Tom voor nodig, want je kent de weg daar op je duimpje natuurlijk.quote:En voor zure dozen moet je op een ander chat zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |