Opa heet toch Wilma op zijn chat en Pietje weet niet wie Wilma is schrijft tie in zijn post, daarop begon de grap van travo maar dat had niks met het vorige sluiten van het topic te maken, we weten wel over wie dat ging destijds maar das niet voor herhaling vatbaarquote:
Dat zal Pietje van Fok dus een worst zijn .. en gelijk heeft iequote:Op maandag 11 februari 2013 15:37 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Opa heet toch Wilma op zijn chat en Pietje weet niet wie Wilma is schrijft tie in zijn post, daarop begon de grap van travo maar dat had niks met het vorige sluiten van het topic te maken, we weten wel over wie dat ging destijds maar das niet voor herhaling vatbaar
Lijkt me toch dat je een klein beetje op de hoogte kan zijn als mod, maar kan zijn dat je gelijk hebt hoor.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:40 schreef ZOA het volgende:
[..]
Dat zal Pietje van Fok dus een worst zijn .. en gelijk heeft ie
Wij moeten op de hoogte zijn van de chat om hier uberhaupt kaas van te maken.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:44 schreef Margo37 het volgende:
Lijkt me toch dat je een klein beetje op de hoogte kan zijn als mod, maar kan zijn dat je gelijk hebt hoor.
Pietje ik bedoel in dit geval nu je de reacties hebt gelezen, dat het eigenlijk anders in elkaar zit dan je in eerste instantie dacht?quote:Op maandag 11 februari 2013 15:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wij moeten op de hoogte zijn van de chat om hier uberhaupt kaas van te maken.
Zo werkt 't dus niet en dat is uitgebreid aangegeven in een nieuwe OP.
dit dus ..quote:Op maandag 11 februari 2013 15:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wij moeten op de hoogte zijn van de chat om hier uberhaupt kaas van te maken.
Zo werkt 't dus niet en dat is uitgebreid aangegeven in een nieuwe OP.
Precies Opa noemt zich al jaren Wilma op de chat, wat is het probleem eigenlijk?quote:Op maandag 11 februari 2013 15:48 schreef Toverheks het volgende:
Lieve Pietje, Opa heet op zijn eigen sjat gewoon Wilma ( lees waarom wat PB erover gepost heeft)
Noelle die daar zo nieuwschierig naar was en blijkbaar niet genoeg verstandelijke vermogens heeft om dat na tig posts op 2 TT's op Fok te kunnen begrijpen had dat uitgebreid op de chat van Opa cq Wilma uit kunnen melken ipv op Fok .. waarmee waarschijnlijk ook het opstapje voor het travo verhaal niet aan de orde gekomen zou zijn.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:48 schreef Toverheks het volgende:
Lieve Pietje, Opa heet op zijn eigen sjat gewoon Wilma ( lees waarom wat PB erover gepost heeft)
sorry, maar vind het allemaal te ver gezocht, straks kan je niks meer zeggen in het Opa topic, lijkt me beter het dan maar te sluiten, straks roept Opa he dat is die en die omgebouwde of dat en die is een lekker wijf, mag je dan ook niet reageren in zijn eigen Opa topic??? maar ja is mijn meningquote:Op maandag 11 februari 2013 15:59 schreef ZOA het volgende:
[..]
Noelle die daar zo nieuwschierig naar was en blijkbaar niet genoeg verstandelijke vermogens heeft om dat na tig posts op 2 TT's op Fok te kunnen begrijpen had dat uitgebreid op de chat van Opa cq Wilma uit kunnen melken ipv op Fok .. waarmee waarschijnlijk ook het opstapje voor het travo verhaal niet aan de orde gekomen zou zijn.
En daardoor zou Pietje geen bans hebben hoeven geven
Ik zeg alleen lekker wijf als het ook echt een lekker wijf is .. das niet veel trouwensquote:Op maandag 11 februari 2013 16:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
sorry, maar vind het allemaal te ver gezocht, straks kan je niks meer zeggen in het Opa topic, lijkt me beter het dan maar te sluiten, straks roept Opa he dat is die en die omgebouwde of dat en die is een lekker wijf, mag je dan ook niet reageren in zijn eigen Opa topic??? maar ja is mijn mening
Hoezo "Lieve", ... niks van waar, onverbiddelijk is ie, ijskoud, zo hard als een steen, een stoïcijnse banmachine! Maar zo is de Wet en niet anders en er is maar één manier om je aan die wet te onttrekken en dat is niet meer posten in het Opa-topic.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:48 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op maandag 11 februari 2013 16:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoezo "Lieve", ... niks van waar, onverbiddelijk is ie, ijskoud, zo hard als een steen, een stoïcijnse banmachine! Maar zo is de Wet en niet anders en er is maar één manier om je aan die wet te onttrekken en dat is niet meer posten in het Opa-topic.
Wat mij betreft; "Sluit het Opa-topic, NU!
Je gaat toch niet vertellen dat een mod niet kan bannen, hè, die is zo vermoeiendquote:Op maandag 11 februari 2013 17:00 schreef Leandra het volgende:
Heeft Pietje The Powers That Be Ban?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |