Ja uiteraard. Maar wij niet. Stel je voor!quote:
Dit.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:24 schreef Schadenfreude het volgende:
Het verbaast me niet dat die partij dit soort gekkies herbergt gezien de schofterige wijze waaro meneer Farage vaak zijn punt maakt.
Begrijp me niet verkeerd, iedereen mag zijn mening hebben maar bij dit soort populistische figuren zie je vaak dan grof gedrag en dubieuze denkbeelden hand in hand gaan. Zie ook de PVV.
ik ken die man niet maar wat betreft wordt zo'n figuur publiekelijk aan de schandpaal genageld en als het partijbestuur dat gedrag van die burgemeester goedpraat zou het inderdaad tekenend zijn voor GL. Op dat moment is het vergelijkbaar. Nu nog niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zoals ook die gek van een GL burgermeester tekenend is voor groen links?
Joh, je kruipt die Farage en consorten maar in de kont zoveel je wilt. Kan ik mij niet druk om maken maar ik zal de gekkigheid van zo'n club wel benoemen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja uiteraard. Maar wij niet. Stel je voor!
Ach, hij zoekt iets om een punt te maken maar het lukt niet zo goed omdat er niet gehapt wordt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:28 schreef De_Guidance het volgende:
Ik snap die hele vergelijking niet echt. Alsof Mugabe-liefde iets is wat bewezen Groenlinksbreed bestaat.
Homofobie en xenofobie is iets wat bewezen in heel de partij van Farage bestaat?quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:28 schreef De_Guidance het volgende:
Ik snap die hele vergelijking niet echt. Alsof Mugabe-liefde iets is wat bewezen Groenlinksbreed bestaat.
Het komt vrij breed voor blijkt het en Farage (die in feite de partij is) vindt het wel prima.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Homofobie en xenofobie is iets wat bewezen in heel de partij van Farage bestaat?
3 mensen in de OP. Nou, dat is niet vrij breed.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het komt vrij breed voor blijkt het en Farage (die in feite de partij is) vindt het wel prima.
Het is geen erg grote partij. En Farage (die de partij is) vindt het wel prima.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
3 mensen in de OP. Nou, dat is niet vrij breed.
GroenLinks toch ook niet? En die laten die burgemeester ook zitten. Maarja, als we gaan meten met twee maten dan laat maar zittenquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het is geen erg grote partij. En Farage (die de partij is) vindt het wel prima.
OH GOSSIE, PVV heeft het weer gedaanquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:44 schreef gnaeus het volgende:
Is toch niet zo gek ? Dergelijke politieke partijen kunnen enkel bestaan bij gratie van kortzichtige malloten, dat is inherent aan de politieke standpunten. Dat is bij de PVV niet anders.
Je ziet het terugkomen bij meerdere politici in hun partij en in de standpunten.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Homofobie en xenofobie is iets wat bewezen in heel de partij van Farage bestaat?
Die moeten handelen op basis van een verhaaltje van iemand op een internetforum? Zonder naam, details etc?quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
GroenLinks toch ook niet? En die laten die burgemeester ook zitten.
nee, ik heb al aangegeven dat wanneer het vergelijkbaar zou zijn ik vergelijkbaar zou reageren. Nu ben je enkel een of ander zwak excuus aan het zoeken.quote:Maarja, als we gaan meten met twee maten dan laat maar zitten
Hoho, dat werd niet gezegd. Het is een partij van een vergelijkbaar type en die trekken deel vergelijkbaar volk aan.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
OH GOSSIE, PVV heeft het weer gedaan
het gebruik vvan dergelijke termen zegt eigenlijk alweer genoeg.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Correct. Anti EUSSR zijn staat gelijk aan kortzichtig en malloot zijn.
[ afbeelding ]
PVV, Front National, Lega Nord. Noem maar op. Enkel malloten voelen zich aangesproken door hun standpunten en enke grote malloten stellen zich verkiesbaar voor hen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
OH GOSSIE, PVV heeft het weer gedaan
Nou, je bewijst mijn gelijk maar weer eens. Waarvoor dank.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Correct. Anti EUSSR zijn staat gelijk aan kortzichtig en malloot zijn.
[ afbeelding ]
Dat laat je niet merken. Maar ik haal het topic uit m'n AT want dit is jammerquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:47 schreef 99.999 het volgende:
nee, ik heb al aangegeven dat wanneer het vergelijkbaar zou zijn ik vergelijkbaar zou reageren. Nu ben je enkel een of ander zwak excuus aan het zoeken.
Precies! Maar gelukkig zijn er mensen als de usual suspects in dit topic; lekker verheven en hoeders van de enige, echte waarheid...quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hoho, dat werd niet gezegd. Het is een partij van een vergelijkbaar type en die trekken deel vergelijkbaar volk aan.
Zie o.a. hier NWS / Homofobie en xenofobie tiert welig anti-EU partij van Nigel Faragequote:Op donderdag 17 januari 2013 13:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat laat je niet merken. Maar ik haal het topic uit m'n AT want dit is jammer
Inderdaad zodra iemand tegen de EU is moet het wel een heilige zijnquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:57 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Precies! Maar gelukkig zijn er mensen als de usual suspects in dit topic; lekker verheven en hoeders van de enige, echte waarheid...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |