SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil wetenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:00 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Niet grappig. Ik herhaal. Niet grappig.
tantes? ik bedoel hoezo hyves tantes?quote:
Ja je had op die site altijd van die tantes an mama's en oma's die elkaar en hun kinderne, neven, kleinkinderen van die berichtjes stuurden op de tijdline of hoe dat ook mcht heten.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:01 schreef supersof het volgende:
[..]
tantes? ik bedoel hoezo hyves tantes?
Ohja, dat deed mijn tante ookquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:02 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja je had op die site altijd van die tantes an mama's en oma's die elkaar en hun kinderne, neven, kleinkinderen van die berichtjes stuurden op de tijdline of hoe dat ook mcht heten.
Wel.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:00 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Niet grappig. Ik herhaal. Niet grappig.
Die heb ik er ook wel tussen zitten. Al zou ik een foto van mij in mijn blootje nemen zou ze 'm nog liken.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Ohja, dat deed mijn tante ookalleen nu heeft ze fb en liket ze heel veel haha
iemand wordt boos?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, zometeen wordt iemand boos toch, mij maakt het niks uit.
ahahah nou dat dan weer net nietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:04 schreef JRRY het volgende:
[..]
Die heb ik er ook wel tussen zitten. Al zou ik een foto van mij in mijn blootje nemen zou ze 'm nog liken.
quote:
OH YESquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:05 schreef supersof het volgende:
Volgens mij nog maar een week ofzo hoor
Happy baasquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Heppie begint daar ook nog steeds over vaak.![]()
Het is gewoon niet leuk
Weet ik, ik ben zelf ook een week gebanned geweest, einde zomervakantie.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat kan ook wel hij kan alleen niks posten
quote:
Daten? :Squote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
Het is nog best wel lang. Ik ongeveer een maand eerder dan jou ghehehehe
Dan gewoon:quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:11 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik moet huilen of lachen daarom.
Veel plezierquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:15 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga koken,eten en dan met een vriend hier chillen tot vanavond
eetsmakelijk en have funquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:15 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga koken,eten en dan met een vriend hier chillen tot vanavond
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Das waar.
Ro-ald, daten als ik 18 ben??? Oh wacht
Dan zoek je toch lekker een ander.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Jammer, zoveel geduld heb ik niet :SS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Das waar.
Ro-ald, daten als ik 18 ben??? Oh wacht
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan zoek je toch lekker een ander.Pijnlijk die spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Vooruit dan.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik hou niet van tweede keus zijn.
[..]
Sorry, kus.
ook halloquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:20 schreef Taexon het volgende:
Hoi
* Taexon zoekt vacature bank en al die bende weer af
Heyquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:20 schreef Taexon het volgende:
Hoi
hier wel hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, waarom doet alt-s het niet op firefox?
Heyquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:20 schreef Taexon het volgende:
Hoi
helemaal mee eensquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:48 schreef plopkweker het volgende:
met liefde dit oude topic door zitten lezen ONZ / [nachtbagger]Gogosweden is die eckte visser
Toen was het nog baggeren in ONZ![]()
Dat was toen heatseaker nog postequote:Op woensdag 9 januari 2013 18:48 schreef plopkweker het volgende:
met liefde dit oude topic door zitten lezen ONZ / [nachtbagger]Gogosweden is die eckte visser
Toen was het nog baggeren in ONZ![]()
als ik me verveel check ik hem nogal eens jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ruk jij op de spytool ofzo?
ah okequote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:24 schreef gogosweden het volgende:
[..]
als ik me verveel check ik hem nogal eens ja
wat meestal minstens 1x per dag is
Dat neem ik aan als een nee.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:26 schreef gogosweden het volgende:
[..]
laten we het maar over iets anders hebben..
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:26 schreef gogosweden het volgende:
[..]
laten we het maar over iets anders hebben..
komt nog wel, ooitquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat neem ik aan als een nee.
Poor you.
Elke dag?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
Spytoolik check hem ook elke dag.
laten we daar maar eens op gaan huilfappenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oud en alleen zijn is niet erg, maar jong en alleen zijn wel
ik roddel elke dag over jequote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Elke dag?
Vroeger checkte ik het ook wel vaak, maar het boeit me nu echt niks, weet toch wel welke mensen over me praten
het is wel leuk om te kijken of je iets gemist hebt..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Elke dag?
Vroeger checkte ik het ook wel vaak, maar het boeit me nu echt niks, weet toch wel welke mensen over me praten
Daarna natuurlijk, daarvoor is veel te mainstreamquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als je een 40-years old virgin bent of daarvoor?
Wat ben jij gemeen soms.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als je een 40-years old virgin bent of daarvoor?
Wel lekker hipster enzulks.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:29 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Daarna natuurlijk, daarvoor is veel te mainstream
yolo alles tochquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Elke dag?
Jahquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:29 schreef gogosweden het volgende:
[..]
laten we daar maar eens op gaan huilfappen
quote:
Zo doen we al bijna vanaf het beginquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gogo kan het hebben.
En beter eerlijk dan nep toch.
Ik kan ook heel lief zijn
Een FOK!ker vindt mij een toffe chick, OMFGquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
[..]
Zo doen we al bijna vanaf het begin
Angel is gewoon een toffe chick
glibber je al van je stoel ja?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Een FOK!ker vindt mij een toffe chick, OMFG![]()
And that kids, is how i met your motherquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wie nietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Via FOK! ja, nu irlquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tuurlijk, zo'n effect heb je op meisjes ja toch
Lol whutquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:35 schreef gogosweden het volgende:
[..]
And that kids, is how i met your mother
ze moesten eens weten wat voor hunk ik nou eigenlijk ben hier op FOK!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tuurlijk, zo'n effect heb je op meisjes ja toch
Pics in mijn dm.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:36 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ze moesten eens weten wat voor hunk ik nou eigenlijk ben hier op FOK!
is toch kutmuziek dus maakt niet uitquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:20 schreef JRRY het volgende:
Ik probeer al heel lang achter te komen wat er in het begin wordt gezegd
Op FOK! ben je een hunk maar buiten FOK!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:36 schreef gogosweden het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:38 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
[..]
is toch kutmuziek dus maakt niet uit
Dit.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:38 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
[..]
is toch kutmuziek dus maakt niet uit
uhuquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:36 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Jij bent zo'n persoon die Skinny Love alleen leuk vindt als Birdy het zingt?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik vind het echt wel een heel erg slechte zanger hoor
idd, terechte klachtquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
Op FOK! ben je een hunk maar buiten FOK!![]()
glibber jij ook al van je stoel?quote:
verdomme, dit begint goedquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #84
We houden het spannend, nu jouw achterkant.
Wildlife ja?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:41 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
[..]
Heb die CD hier liggen
nou poepoequote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:42 schreef gogosweden het volgende:
[..]
idd, terechte klacht
[..]
glibber jij ook al van je stoel?
[..]
verdomme, dit begint goed![]()
eerste keer dat ik je achterkant zie
ik kan geen foto's van m'n rug maken omdat ik alleen een badkamer spiegel heb
Nou, dan laat je iemand een foto maken. Ik wacht.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:42 schreef gogosweden het volgende:
[..]
idd, terechte klacht
[..]
glibber jij ook al van je stoel?
[..]
verdomme, dit begint goed![]()
eerste keer dat ik je achterkant zie
ik kan geen foto's van m'n rug maken omdat ik alleen een badkamer spiegel heb
hoe awkward is dat als een gozerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou, dan laat je iemand een foto maken. Ik wacht.
Nee, Birdy is kut.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:42 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jij bent zo'n persoon die Skinny Love alleen leuk vindt als Birdy het zingt?
edit: verkeerd gelezen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:44 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hoe awkward is dat als een gozer
ik heb nog ergens foto's van mijn buik liggen voor je dacht ik
sowiesoquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alle FOK!kers bewaren mijn foto's, jwz tochhh
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:46 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
[..]
Ben een verzamelaar
[ afbeelding ]
je leest het verkeerdquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alle FOK!kers bewaren mijn foto's, jwz tochhh
Zie edit.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:47 schreef gogosweden het volgende:
[..]
je leest het verkeerd
of deed je dat expres?![]()
Jawel hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:46 schreef Hypocriet het volgende:
[..]Held.
Die is er niet op vinyl toch?
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:48 schreef Taexon het volgende:
Mijn hele pc staat vol met foto's van FOK!sters je weet'
en FOK!ersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tax wil tetten :)!
Oh.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:47 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
[..]
Jawel hoor:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Oh.![]()
Jouw UI. Is dat een stukje van dat album van Neutral Milk Hotel?En jouw Username...
quote:
ik ga hier verder niet op inquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Omdat promi niet zo'n eigendunk heeft.
oh ik dacht dat jij mij eerst zou DM'en , zit ik hier te wachtenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Huh? Je zou toch een foto van jouw buik naar mij dm'en?
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik dacht je krijgt er een stijfje van
quote:
Nee sorryquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kan je echt niks beters verzinnen?
Hoe lang blijft dat echt zitten
Prive foto is privequote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha die foto met die muts
ik heb hem boven mijn bed gehangenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
Prive foto is prive
Wat een kut foto... naja die ene dan
Echt nietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb hem boven mijn bed gehangen
twitter:MounirTweets twitterde op dinsdag 15-01-2013 om 17:46:32#RETWEET ALS JIJ HET KOUD VINDT BUITEN. reageer retweet
twitter:killer_010 twitterde op dinsdag 15-01-2013 om 17:48:28@MounirTweets jeh megol wesh wil je zo shans hebben? Tuurlijk is het koud buiten eh zeb nee man is zomer rare mannetje ehsah reageer retweet
vanavondquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
Stuur foto dan waar je die foto ziet
wattefuk die onderste is echt een beetje debielquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:01 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
twitter:MounirTweets twitterde op dinsdag 15-01-2013 om 17:46:32#RETWEET ALS JIJ HET KOUD VINDT BUITEN. reageer retweet
twitter:killer_010 twitterde op dinsdag 15-01-2013 om 17:48:28@MounirTweets jeh megol wesh wil je zo shans hebben? Tuurlijk is het koud buiten eh zeb nee man is zomer rare mannetje ehsah reageer retweet
nog nietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Beter heb je hem niet echt uitgeprint!
ik heb boven ook een printerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Beter niet doen
dan zien je ouders hem
Ach soquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb boven ook een printer
oke omdat jij het bent zal ik hem niet uitprintenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach so
Alsnog beter niet uitprintenenge foto is eng!
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oke omdat jij het bent zal ik hem niet uitprinten
Dat mag....quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik print wel een andere foto uit
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat mag....
waarom weet je precies welke foto ik bedoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom weet je precies welke foto ik bedoel
Taexon heeft vies gedaan, vies gedaan lalalalalalaaaaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:12 schreef Taexon het volgende:
[..]omdat dat een beetje voorspelbaar was
gewoon niet naar buiten gaanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:15 schreef Faux. het volgende:
bevroren handen, bevroren tenen, het is buiten niet leuk met dit weer
Hoi Fauwx. kus op je bevroren handen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:15 schreef Faux. het volgende:
ditquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:15 schreef Faux. het volgende:
ik werd gedwongenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gewoon niet naar buiten gaan
ik voel ze warm wordenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hoi Fauwx. kus op je bevroren handen.
quote:
Je hebt toch al profiel gekozen en shit?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:17 schreef Faux. het volgende:
profielvoorlichting dus vanavond, hoezee.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Taexon heeft vies gedaan, vies gedaan lalalalalalaaaa
Hoi Fauxie.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:15 schreef Faux. het volgende:
Voor mezelf wel, maar omdat we de "officiële" keuze nog moeten doen alsnog een voorlichtingquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:17 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Je hebt toch al profiel gekozen en shit?
hee promiquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gemeen van ze
Tevens: Faux.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja weetikveelniet mijn tekst
Taexonquote:
Huh huh, zit jij nog in de 3e dan?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:19 schreef Faux. het volgende:
[..]
Voor mezelf wel, maar omdat we de "officiële" keuze nog moeten doen alsnog een voorlichting
Jupquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:19 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Huh huh, zit jij nog in de 3e dan?
doet ze toch nietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zolang ze het niet zingt als ik er ben vraag ik niks
Nou elk profiel heeft z'n voordelen eigenlijk:quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Wat schattig
Welk profiel ga je kiezen?
ik eigenlijk welquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:22 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dan vraag jij het maar![]()
Of we het eigenlijk willen weten is vraag 2
BREATHE IN BREATHE IN BREATHE IN BREATHE IN BREATHE IN BREATHE IN BREATHE IN BREATHE IN BREATHE IN BREAAATHEquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:23 schreef Hypocriet het volgende:
I guess love's a funny thing—the way it fades away without a warning.
It doesn't ask to be excused.
And when it's gone—oh, it's gone—and it ain't ever comin' back.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:23 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
[..]
BREATHE IN BREATHE IN BREATHE IN BREATHE IN BREATHE IN BREATHE IN BREATHE IN BREATHE IN BREATHE IN BREAAATHE
Geneeskunde lijkt me een toffe studiequote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:23 schreef Hypocriet het volgende:
E&M goede keus
[..]
Exact om deze reden N&G gekozen![]()
Was dom wel.
beter zingt ze het snel weer zodat ik het kan vragen, ik denk dat haar antwoord zal zijn: ik zing zomaar wat, mag dat ook al niet?quote:
Ik wil ook enkel geneeskunde en dan vervolgopleiding.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:25 schreef Faux. het volgende:
[..]
Geneeskunde lijkt me een toffe studieMaar ik wil niet arts worden eigenlijk en ben totaal geen beta-mens, dus dat wordt 'm niet. Rechten lijkt me ook leuk, maar serieus de hele wereld doet rechten. Informatie past wel bij me, maar ik haat de hele dag achter een computer zitten. Dus keuzes, keuzes, keuzes
spaghetti?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
Gewoon zeggen van zoiets zeg je niet zomaar dus vertel!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
beter zingt ze het snel weer zodat ik het kan vragen, ik denk dat haar antwoord zal zijn: ik zing zomaar wat, mag dat ook al niet?
alleen etenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:29 schreef Hypocriet het volgende:
Ik eet spaghetti met ovenschotel van gisteren (combinatie dit) mijn ouders hebben me in de steek gelaten deze avond.
Alleen eten![]()
eet smakkelijk fauwx.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:28 schreef Faux. het volgende:
oh ik ga ook eten, hypo ik reageer zo op je post
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:31 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
All your stories are staleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Though you pretend to stand by us
Though you´re certain we´ll fail?ok.
ja goed idee, ze moet en zal het vertellenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gewoon zeggen van zoiets zeg je niet zomaar dus vertel!
Verhuizen naar een land waar polygamie mag en dan met Heppie en jou trouwen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:35 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
[..]
haha ik kan sowieso niet met vrouwen neuken
Ik zou geen inspiratie hebben.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Neelekker zelf bepalen wat je gaat eten
Ik kook elke dag en ook wel redelijk gezondquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik zou geen inspiratie hebben.de hele week hetzelfde eten of zo
Dat zou ik echt niet kunnenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik kook elke dag en ook wel redelijk gezond
Ik heb veel tijd dus waarom zou ik dan niet gaan koken? Ik ga nu etenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:41 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat zou ik echt niet kunnentenzij heel veel tijd of zo.
Maar ik zou ook vergeten te eten en zo![]()
Dat heb ik altijd.
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb veel tijd dus waarom zou ik dan niet gaan koken? Ik ga nu eten
Voor het geval het gebiedende wijs is: will doquote:
Rechten is tof, maar iedereen doet het en voor mij stoft de charme er dan wat van afquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:26 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik wil ook enkel geneeskunde en dan vervolgopleiding.
Rechten lijkt me ook tof ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |