SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil wetenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:00 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Niet grappig. Ik herhaal. Niet grappig.
tantes? ik bedoel hoezo hyves tantes?quote:
Ja je had op die site altijd van die tantes an mama's en oma's die elkaar en hun kinderne, neven, kleinkinderen van die berichtjes stuurden op de tijdline of hoe dat ook mcht heten.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:01 schreef supersof het volgende:
[..]
tantes? ik bedoel hoezo hyves tantes?
Ohja, dat deed mijn tante ookquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:02 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja je had op die site altijd van die tantes an mama's en oma's die elkaar en hun kinderne, neven, kleinkinderen van die berichtjes stuurden op de tijdline of hoe dat ook mcht heten.
Wel.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:00 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Niet grappig. Ik herhaal. Niet grappig.
Die heb ik er ook wel tussen zitten. Al zou ik een foto van mij in mijn blootje nemen zou ze 'm nog liken.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Ohja, dat deed mijn tante ookalleen nu heeft ze fb en liket ze heel veel haha
iemand wordt boos?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, zometeen wordt iemand boos toch, mij maakt het niks uit.
ahahah nou dat dan weer net nietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:04 schreef JRRY het volgende:
[..]
Die heb ik er ook wel tussen zitten. Al zou ik een foto van mij in mijn blootje nemen zou ze 'm nog liken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |