quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:15 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]er gaat straks wss wel iemand om zeiken
Als je erom gaat vragen wel natuurlijk.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:15 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]er gaat straks wss wel iemand om zeiken
Wat een langdradige dag was dat.. ga na dat ik 12 uur lang (geen geintje) onderaan die trap heb gestaanquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:15 schreef promisionxexposed het volgende:
Wat een langdradig kutfilmpje
quote:
Wie ben jij dan in dat filmpje? Die kerel die in 0.5 sec voorbij komt lopen?quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Wat een langdradige dag was dat.. ga na dat ik 12 uur lang (geen geintje) onderaan die trap heb gestaan
gezellig onderaan een trap staanquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Wat een langdradige dag was dat.. ga na dat ik 12 uur lang (geen geintje) onderaan die trap heb gestaan
nicequote:Op woensdag 9 januari 2013 17:20 schreef Faux. het volgende:
[ afbeelding ]
aantekeningen klaar, nu printen
je bent gek maar jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:20 schreef Taexon het volgende:
Loopt er op 0:50 nou een midget voorbij of ben ik gek?!?
quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:20 schreef Faux. het volgende:
[ afbeelding ]
aantekeningen klaar, nu printen
ja dus : ( mijn neef en nicht zijn ook zo klein haha.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:20 schreef Taexon het volgende:
Loopt er op 0:50 nou een midget voorbij of ben ik gek?!?
nee was met stift. met stift schrijf ik lelijkquote:
Waarvoor zijn die aantekeningen?quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:23 schreef Faux. het volgende:
[..]
nee was met stift. met stift schrijf ik lelijk
heul niet, is mooiquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:23 schreef Faux. het volgende:
[..]
nee was met stift. met stift schrijf ik lelijk
mijn handschrift is lelijkquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:26 schreef Faux. het volgende:
Behalve dan mijn z, die lijkt net een 2, en mijn k is ook lelijk. Net als mijn r.
quote:
picsquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mijn handschrift is lelijk
De mijne danquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mijn handschrift is lelijk
jij hebt zo'n handschrift van iemand die net blokletters leert makenquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
De mijne dan
Tenzij ik er echt goed voor ga zitten als ik rapportages etc voor de beveiliging enzo moet schrijven
quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij hebt zo'n handschrift van iemand die net blokletters leert maken
hahahaha er werd hier meteen geroepen AAAAWH WAT SCHATTIGquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:35 schreef Taexon het volgende:
[..]![]()
Ja dat op die kerstkaart was echt verneukt
das heul niet lelijkquote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahahaha er werd hier meteen geroepen AAAAWH WAT SCHATTIG
Geniaalquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als ze in mn kamer komt pakt ze hem altijd en kijkt ze ernaar
hahaha doe datquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Geniaal!
Moet maar een nieuwe maken met mooie tekst en die er stiekem neerzetten![]()
Oke brb!
Jij bent de 2de die dat zegt. Verander hem meteen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik denk steeds dat jij Annnet bent
Middag
purrrrrfect, met jou?quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:56 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Jij bent de 2de die dat zegt. Verander hem meteen.
Alles goed?
Goed hoor, lekker rustig aan doen vanavond. Laatste 2 avonden iets te weinig slaap gepakt, dus net al gedouched en nu muziek luisteren en FOK!ken.quote:
Hallon, ik ken jou nog niet. Aangenaam.quote:
Aangenaam.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:59 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Hallon, ik ken jou nog niet. Aangenaam.
hij doet aan etend FOK!ken, hij reageert op dm's.quote:
perry lultquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:09 schreef plopkweker het volgende:
[..]
hij doet aan etend FOK!ken, hij reageert op dm's.
Wat voor telefoon heb je?quote:
aawh lekker avondjequote:Op woensdag 9 januari 2013 17:59 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Goed hoor, lekker rustig aan doen vanavond. Laatste 2 avonden iets te weinig slaap gepakt, dus net al gedouched en nu muziek luisteren en FOK!ken.
HTC'squote:
zie editquote:
ga je wel is met de bus na school?quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:16 schreef Faux. het volgende:
wonen jullie allemaal bij elkaar op de hoek of zo?
nee, woon waga. waarom?quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:15 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ga je wel is met de bus na school?
jaa man jeweetquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:16 schreef Faux. het volgende:
ik wil jou ook wel in de hoek hoekenquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:16 schreef Faux. het volgende:
Jongeh, dat is ook om de hoek. Bwop bij bokkedijk de hoek om zo de wageningse berg op en je staat zo'n beetje voor je huisquote:
intiemquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:17 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik wil jou ook wel in de hoek hoeken
he wtf?quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:17 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Jongeh, dat is ook om de hoek. Bwop bij bokkedijk de hoek om zo de wageningse berg op en je staat zo'n beetje voor je huis
toevallig welquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:16 schreef Faux. het volgende:
Niet. waga is zo klein als een doperwt dude.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde manlaat maar staan
daarvoor doe ik hetquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:18 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik denk wel dat je wangen een kleurtje krijgen ja
wageningse wegquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:20 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Niet. waga is zo klein als een doperwt dude.
Berg*quote:
terechte opmerking. Amsterdam ftwquote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:25 schreef plopkweker het volgende:
[..]
terechte opmerking. Amsterdam ftw
13 jaar gewoondquote:
Pauperbuurtenquote:
jaquote:
de andere stagiaire komt volgende week en ze is niet helemaal tof hoorde ikquote:
oh echt niet. Dat wordt wat haha. hoe oud is ze dan? En hoe weet je dat ze niet aardig is?quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
de andere stagiaire komt volgende week en ze is niet helemaal tof hoorde ik
ze is 16, ze zal best aardig zijn hoor maar ik moet haar begeleiden en ik weet gewoon dat ik het lastig ga vinden omdat ze geestelijk gehandicapt is.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:35 schreef supersof het volgende:
[..]
oh echt niet. Dat wordt wat haha. hoe oud is ze dan? En hoe weet je dat ze niet aardig is?
Wow, ja dat is zeker lastig. Dat kan ook niet zomaar iedereen. Ik dacht dat je bedoelde met niet zo tof niet zo aardig ofzo.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ze is 16, ze zal best aardig zijn hoor maar ik moet haar begeleiden en ik weet gewoon dat ik het lastig ga vinden omdat ze geestelijk gehandicapt is.
Mja wel extra punten voor mijn pvb omdat het eigenlijk voor niveau 4 is dus dat scheelt wel
Ach gaat je wel lukkenquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ze is 16, ze zal best aardig zijn hoor maar ik moet haar begeleiden en ik weet gewoon dat ik het lastig ga vinden omdat ze geestelijk gehandicapt is.
Mja wel extra punten voor mijn pvb omdat het eigenlijk voor niveau 4 is dus dat scheelt wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee met niet tof bedoelde ik als in niet helemaal 100%, dus ik hoop dat ik het kanquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Wow, ja dat is zeker lastig. Dat kan ook niet zomaar iedereen. Ik dacht dat je bedoelde met niet zo tof niet zo aardig ofzo.
ooh okequote:Op woensdag 9 januari 2013 18:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee met niet tof bedoelde ik als in niet helemaal 100%, dus ik hoop dat ik het kan
quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:41 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach gaat je wel lukken
+ je helpt er nog iemand mee ookik zal jou helpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee maar gelukkig weet ik hoe alles werkt dus dat scheelt, dat wordt woensdag wat als de groothandels komen en ik moet uitleggen hoe ze moet prijzen en moet vullen
Tax wil tetten :)!
Ach met mij kun je prima overweg dus met een geestelijke gehandicapte zal het ook wel goed komenquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zal jou helpen
Nee maar gelukkig weet ik hoe alles werkt dus dat scheelt, dat wordt woensdag wat als de groothandels komen en ik moet uitleggen hoe ze moet prijzen en moet vullen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2013 18:43:55 ]
quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach met mij kun je prima overweg dus met een geestelijke gehandicapte zal het ook wel goed komen!
omdat jou beledigen leuk isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
Tssssquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat jou beledigen leuk is
gogoswedenquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:48 schreef plopkweker het volgende:
met liefde dit oude topic door zitten lezen ONZ / [nachtbagger]Gogosweden is die eckte visser
Toen was het nog baggeren in ONZ![]()
wutwaarom?quote:
2012 goede nbquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:48 schreef plopkweker het volgende:
met liefde dit oude topic door zitten lezen ONZ / [nachtbagger]Gogosweden is die eckte visser
Toen was het nog baggeren in ONZ![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ga je dekbed wassen vrind
dat zeg ik niet. Toen waren het tenminste nog 6 a 7 topics op een avond. Jajajaja old days were better i know.quote:
okequote:
Allonquote:
Kipshoarmaquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb ik nou in mijn eentje die pan leeggegeten? Ohnee jij hebt ook gepakt
Mooiquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:55 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mooi, kan niet beter!
Naja... al zou vakantie lekker zijn
quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
alles kits achter de rits van ome frits?
vind kipshoarma ook lekkerder dan gewone moet ik zeggenquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:55 schreef Taexon het volgende:
[..]
Kipshoarma
Had daar veel meer trek in dan normale!
Verdacht ditquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja kan niet beter, ben alleen weer toe aan vakantie
quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vind kipshoarma ook lekkerder dan gewone moet ik zeggen
Ja jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
school is vermoeiend hoor
Doei tax, veel plezier
Taex is ook aan vakantie toequote:Op woensdag 9 januari 2013 19:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat is er zo verdacht aan om aan vakantie toe te zijn?
Nee, ik ben nu toch vrijquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij hebt energie voor 10?
ik verveel me ook nooit als ik vrij benquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En ik heb me nog niet eens verveeld.
Ik wel hahaquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik verveel me ook nooit als ik vrij ben
Ik meestal welquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik verveel me ook nooit als ik vrij ben
ach soquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, want ik heb me nog niet verveeld.
jooquote:
ja ik ben wel vrolijk vandaagquote:
Mooizo, oh jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik ben wel vrolijk vandaagen jij bent er he. grootste fan weet je nog
ja stoere boi togquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mooizo, oh jakomt natuurlijk omdat ik zo'n stoere naam heb
die was ik net aan het luisterenquote:
de spamsletten hebben ban tochquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:37 schreef kanovinnie het volgende:
Topic alweer 2 uur open! Wat is er aan de hand?
Das ook wel weer waar.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
de spamsletten hebben ban toch
ik vind het best leuk hehequote:Op woensdag 9 januari 2013 19:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, ik luister hem nu voor de tweede keer
eeeej beachquote:
heeequote:
oh ahahhahahquote:
Hoi its going great hier!quote:
Mooi, goed, en wie hebben de banhammer gehad?quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoi, goed, met jou? Kthnxbye
appelcake, chocoloco en omgevallenflatquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:45 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Mooi, goed, en wie hebben de banhammer gehad?
Oh dus geen virtuele gevechten meerquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
appelcake, chocoloco en omgevallenflat
Nee jammer hequote:Op woensdag 9 januari 2013 19:46 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Oh dus geen virtuele gevechten meer
Ja echt verschrikkelijk wat zullen we ze missenquote:
hahahahaha als ik er aan denk moet ik er stiekem wel om lachenquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:49 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja echt verschrikkelijk wat zullen we ze missen
Nou ben ik hier niet bijster veel maar als ik er was zaten omgevallenflat en chocoloco of wie dan ook met elkaar te strijden om de internetspunten ofzo
OF is er weer toch?quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sowieso het internet te serieus nemenquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahahahaha als ik er aan denk moet ik er stiekem wel om lachen
ik vind hem grappigquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:52 schreef JRRY het volgende:
Is ''Mean Girls'' een leuke film?
![]()
Ik heb niks om te kijken voor vanavond.
Wat is er zonder internet?quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:52 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
sowieso het internet te serieus nemen
haha waarom?quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja, I en IIquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik vind hem grappigkomt ie op tv?
Ja, 8 mensen komen zeker en 6 komen misschien, dus reken op .... 13/14?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:04 schreef Faux. het volgende:
gaat iemand hier naar toe?
https://www.facebook.com/events/516407105047580/?ref=22
20.30 en 22.30, RTL5.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
welke zender en hoelaat?
quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben toch ook een wijf
waarom vraag je dat?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:12 schreef LETMEIN het volgende:
Jongens, ik heb een vraag aan jullie. Is mijn gedrag storend?
maar ik wil hem ook zien.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben toch ook een wijf
nee, je bent invissible voor mij.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:12 schreef LETMEIN het volgende:
Jongens, ik heb een vraag aan jullie. Is mijn gedrag storend?
ja maakt toch niet uitquote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gewoon, omdat het kan?
Er zijn namelijk een aantal mensen die mij haten
oh oh dat kan ja. nee, dat doe ik niet zo in de huiskamer voor t raam.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maakt toch niet uitkan je met je hand in je broek naar die wijven kijken toch
dm valt niet onder forumquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
bans worden niet besproken op het forum
haha nee het is gewoon een leuke filmquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
oh oh dat kan ja. nee, dat doe ik niet zo in de huiskamer voor t raam.
Welke film?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha nee het is gewoon een leuke film
blijkbaars.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:18 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
7 wins & 16 nominations
Blijkbaar een goede film?
je bent alleen irritant met die gifjes, anders niet hoorquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]Ze haten hier wel eens op mij, zo af en toe.
Maar ik ben jan de GIFjes man!quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je bent alleen irritant met die gifjes, anders niet hoor
quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
pas op of ik duw die gifjes ergens waar de zon niet kan schijnen
IK HEB JE ZO GEMISTquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:30 schreef Taexon het volgende:
Ben er weer
!
Hardlopen was gezelligAlleen donker pad is donker
Weet ik tochquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
IK HEB JE ZO GEMIST
Wel tof dat je die collega helpt
Lijkt me wel een gezellige collegaquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Weet ik toch
Ach is alleen maar gezellig
Is die ook, je ziet hem vast wel een keerquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Lijkt me wel een gezellige collega
haha lijkt me tofquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
Is die ook, je ziet hem vast wel een keer![]()
Alleen irritant dat die altijd hele grote verhalen heeft en veel scheld maar hij is verder wel tof
quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha lijkt me tof
Haha net als jij dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |