Omdat er behoefte is aan een deel twee, ik voel het !quote:Sneeuwt het een beetje in de maatschappelijk verantwoordste regio van Nederland ontregelt het complete verkeer. En waarom ? Omdat die kneuzen in hun leasebakken, SUV's en Hummers gewoon niet fatsoenlijk kunnen rijden.
OEEEEEE SNEEUW ! GLIBBER GLIBBER ! PANIEK !!!!!
FALERS MET JULLIE 1000+ KM file !!!!!!! Afsteken in de Noordzee en bouw jullie eigen land maar lekker !
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:46 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Die -SH staat voor Stiekeme Homofiel?
Saddam Hoesseinquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:46 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Die -SH staat voor Stiekeme Homofiel?
Wat, zou je me anders doen? Pallas?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:47 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Je bent gewoon een homofiel.
Jammer eigenlijk....
Een beetje man heeft geen onderschrift nodig.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:47 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Wat, zou je me anders doen? Pallas?
-SH
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:48 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Een beetje man heeft geen onderschrift nodig.
Jij wel.
Maar goed.
Een echte man zou ik gek willen maken.
Alleen gaat dat niet voor jou op...
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:48 schreef Nielsch het volgende:
Leuk was dat he, toen het hoofdkantoor van Philips naar Amsterdam ging
Limbabwe en Brabistan hebben het opgegeven? Dat gaat snel.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:53 schreef hoink581 het volgende:
Dit gaat hem niet meer worden dames en heren.
Saladin Hitlerquote:
Het is de moeite niet met zulke denigrerende, weinig inhoudelijk argumenten.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Limbabwe en Brabistan hebben het opgegeven? Dat gaat snel.
Sladimir Hoetin.quote:
Oja, en deze onzin. Godverdomme. Dat jullie het zulke aandacht schenkenquote:
Die staan boven de randstad.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Limbabwe en Brabistan hebben het opgegeven? Dat gaat snel.
Dat zeg ik dus: de randstad is niks zonder de provincie.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:48 schreef Nielsch het volgende:
Als het gaat om werkloosheid, leegstand, bekrompenheid en leerachterstand heb je zeker gelijk.quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:48 schreef Nielsch het volgende:
Niks mis met stad groningen trouwens inderdaadquote:
Zeker ja, we hebben de provincie echt nodig hier. We moeten toch ergens als onze centen dumpen in de vorm van uitkeringen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus: de randstad is niks zonder de provincie.
We zouden graag ons aardgas uit Slochteren terug willen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Zeker ja, we hebben de provincie echt nodig hier. We moeten toch ergens als onze centen dumpen in de vorm van uitkeringen?
Ik weet niet hoor, zou je die niet beter in je prachtwijken kunnen stoppen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Zeker ja, we hebben de provincie echt nodig hier. We moeten toch ergens als onze centen dumpen in de vorm van uitkeringen?
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:06 schreef Nielsch het volgende:
Hoofdkantoor ING zit in Amsterdam, hoofdkantoor SNS zit in Utrecht, hoofdkantoor ABN Amro zit in Amsterdam, hoofdkantoor Rabobank zit in Utrecht. Zonder randstad geen geld voor de provincies.
Ook alleen maar als ze er een dikke (landbouw)subsidie voor krijgen met het geld dat we hier in de Randstad verdienen. Anders kunnen ze het hoofd niet eens boven water houden.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:06 schreef o.us2.0 het volgende:
Boeren zijn goed voor de producten en arbeid die uit de primaire sector komen, voor de rest zijn ze waardeloos.
Verwend jochie.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:06 schreef o.us2.0 het volgende:
Boeren zijn goed voor de producten en arbeid die uit de primaire sector komen, voor de rest zijn ze waardeloos.
Mwah, ongeveer net zoveel als ze uit accijns binnenkrijgen, niet gaan overdrijven om je punt te maken he?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:07 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]![]()
Aardgas uit Slochteren brengt meer op dan die hele tertiaire sector bij elkaar.
Aanwenden van drogredenen is volkomen legitiem.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ongeveer net zoveel als ze uit accijns binnenkrijgen, niet gaan overdrijven om je punt te maken he?
weetje zeker dat je niet uit brabant komt met zulke redenatiequote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:10 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Aanwenden van drogredenen is volkomen legitiem.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:07 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]![]()
Ik kom nooit onder de rivieren. Nog nooit verder dan 20 km verder dan Groningen gekomen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:11 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
weetje zeker dat je niet uit brabant komt met zulke redenatie?
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:11 schreef Nielsch het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat valt tegen hoor. Ongeveer 2,1% van het BNP.
Zou ik ook niet doen dan in de toekomst, blijf maar lekker daarquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:12 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Ik kom nooit onder de rivieren. Nog nooit verder dan 20 km verder dan Groningen gekomen.
Daar hield de weg op?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:12 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Ik kom nooit onder de rivieren. Nog nooit verder dan 20 km verder dan Groningen gekomen.
Denken dat er alleen maar boeren in de provincie wonenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:06 schreef o.us2.0 het volgende:
ja manquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:07 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:12 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen dan in de toekomst, blijf maar lekker daar
Hihaho hondenlulquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |