Omdat er behoefte is aan een deel twee, ik voel het !quote:Sneeuwt het een beetje in de maatschappelijk verantwoordste regio van Nederland ontregelt het complete verkeer. En waarom ? Omdat die kneuzen in hun leasebakken, SUV's en Hummers gewoon niet fatsoenlijk kunnen rijden.
OEEEEEE SNEEUW ! GLIBBER GLIBBER ! PANIEK !!!!!
FALERS MET JULLIE 1000+ KM file !!!!!!! Afsteken in de Noordzee en bouw jullie eigen land maar lekker !
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:46 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Die -SH staat voor Stiekeme Homofiel?
Saddam Hoesseinquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:46 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Die -SH staat voor Stiekeme Homofiel?
Wat, zou je me anders doen? Pallas?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:47 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Je bent gewoon een homofiel.
Jammer eigenlijk....
Een beetje man heeft geen onderschrift nodig.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:47 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Wat, zou je me anders doen? Pallas?
-SH
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:48 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Een beetje man heeft geen onderschrift nodig.
Jij wel.
Maar goed.
Een echte man zou ik gek willen maken.
Alleen gaat dat niet voor jou op...
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:48 schreef Nielsch het volgende:
Leuk was dat he, toen het hoofdkantoor van Philips naar Amsterdam ging
Limbabwe en Brabistan hebben het opgegeven? Dat gaat snel.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:53 schreef hoink581 het volgende:
Dit gaat hem niet meer worden dames en heren.
Saladin Hitlerquote:
Het is de moeite niet met zulke denigrerende, weinig inhoudelijk argumenten.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Limbabwe en Brabistan hebben het opgegeven? Dat gaat snel.
Sladimir Hoetin.quote:
Oja, en deze onzin. Godverdomme. Dat jullie het zulke aandacht schenkenquote:
Die staan boven de randstad.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Limbabwe en Brabistan hebben het opgegeven? Dat gaat snel.
Dat zeg ik dus: de randstad is niks zonder de provincie.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:48 schreef Nielsch het volgende:
Leuk was dat he, toen het hoofdkantoor van Philips naar Amsterdam ging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |