Seks! Vrijwel iedereen doet het of heeft het erover. Maar wat betekent seks nu voor jou (en je partner)? Meningen, ideeën, vragen en discussies zijn welkom. Geen puberaal gedrag aub.
Hier vind je allemaal super toffe (vaste) users die over van alles kunnen praten. Het gaat hier niet alleen om of over seks, maar eigenlijk wel vaak. Ook praten we vaak over het weer, over BBQ'en, over vakantie en over leuke toffe dingen zoals roze olifanten en lolly's met spinnen erin. Maar ook over spelletjes zoals weerwolfje en flesjedraaien. Je kan het zo gek niet bedenken of er wordt hier over gesproken!
Mja, ik moet zeggen, hoe mooi ik E30's ook vind... dat sinds ik nieuwe auto's rijd... ik er alleen 1 zou nemen als het echt een knappe is die dan als 2e auto er bij komt... En helaas zijn de knappe E30's op dit moment even niet betaalbaar
Heel lief dat ik bij jou kan slapen maar ik zal er geen gebruik van maken
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat? [b]AirwiN schreef [/b] De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik zit net trouwens die link uit de OP te lezen, lig echt in een deuk van sommigen
Wel jammer altijd dat je denkt "oh die moet ik onthouden", maar dat doe je toch niet
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende: Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.
Nee. Hoe gezellig het mij ook lijkt/leek heb ik besloten om thuis te blijven. Maar jullie heel veel plezier
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat? [b]AirwiN schreef [/b] De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Eerste keer dat ik nu de link heb aangeklikt ... Ik lees de OP verders neujt .
Ik dus ook niet maar wel jammer dat ik er nu pas achterkom ook
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende: Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.