SPOILER: bingoprijsjes worden verzorgd door:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 15-01-2013 20:26:38 ]
Welnee. De vorige keer kon het ook in mijn tas! Inclusiefquote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:13 schreef Muis006 het volgende:
Lijstjes
- loosjeerspullen
- bingoprijsje vlaai
- cadeautje Q vlaai
- M&Ms Grees vlaai
- goede humeur
- naamkaartjes
Wil je dat ik dat even navraag?quote:
Nou ja, je kan beter het vooraf weten dan achteraf met je bek vol tanden staanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:15 schreef Muis006 het volgende:
Oh god niet weer mailen
Die arme mensen.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:18 schreef Muis006 het volgende:
Ik bedenk me net, stel nou dat Catje doodgereden wordt door de Mars rover, dan kan je op de rouwkaartjes zetten:
Curiosity killed the Cat
Ik moet daarbij altijd aan dit denken:quote:
Maar straks zegt ie nee! Wat dan? WAT DAN?! IN HEMELSNAAM, WAT DAN!?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:25 schreef Greys het volgende:
Ik ga vragen of Roger mij en Gb weer wil ophalen.
Dus wij hebben ook maar 1 parkeerkaart nodig voor onze kamer en Roger en Erik hebben dan wel een kamer maar geen (!) parkeerkaart nodig. Komt echt wel goed
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik moet daarbij altijd aan dit denken:
[ afbeelding ]
Curiosity flrblrgrlblflrbl’d the cat.
DAAR MOETEN WE NOG MAAR EEEVEN NIET AAN DENKENquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar straks zegt ie nee! Wat dan? WAT DAN?! IN HEMELSNAAM, WAT DAN!?
Mijn lijstje niet vergeten:quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:13 schreef Muis006 het volgende:
Lijstjes
- loosjeerspullen
- bingoprijsje
- cadeautje Q
- M&Ms Grees
- goede humeur
- naamkaartjes
NEEEE!quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:18 schreef Muis006 het volgende:
Ik bedenk me net, stel nou dat Catje doodgereden wordt door de Mars rover, dan kan je op de rouwkaartjes zetten:
Curiosity killed the Cat
Cee en Ynske losjeeren bij mij en hebben ieder een eigen auto. Dus als ze zeggen 1 auto per kamer is het O NOES en STRESS en PANIEKKKK!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:24 schreef Greys het volgende:
Maar Cat parkeert toch sowieso graties?
Wat maakt het dan uit of het per auto of per kamer is?
* Ynske kijkt Roger en Erik lief aan voor de parkeerkaartquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:25 schreef Greys het volgende:
Ik ga vragen of Roger mij en Gb weer wil ophalen.
Dus wij hebben ook maar 1 parkeerkaart nodig voor onze kamer en Roger en Erik hebben dan wel een kamer maar geen (!) parkeerkaart nodig. Komt echt wel goed
Jullie hebben geboekt toen het sowieso nog gratis wasquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Cee en Ynske losjeeren bij mij en hebben ieder een eigen auto. Dus als ze zeggen 1 auto per kamer is het O NOES en STRESS en PANIEKKKK!![]()
Naar verwachting ga ik treinen of carpoolen, dat scheelt al 1 paniekfactor.
Laat me nu mijn stressmomenten koesteren.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Jullie hebben geboekt toen het sowieso nog gratis was
Dus kan me niet voorstellen dat ze jullie dan voor enkele auto's laat betalen.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:54 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb jurkjes besteld
Sale is zo verleidelijk!
Wel driequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wel drie!
omfg baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Als dat kan graagquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:05 schreef Qwea het volgende:
Puala, het is even kijken, maar waarschijnlijk kom ik met de trein. Indien ik met de trein kom, neem jij toch mijn parkeerkaart?
Dan zijn degene die tegelijk hebben geboekt straks allemaal met de auto en degene die later geboekt hebben met het OVquote:
LOL!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan zijn degene die tegelijk hebben geboekt straks allemaal met de auto en degene die later geboekt hebben met het OV
Ga je op de 26e zelf nog naar de kapper? Jij durft!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:45 schreef Qwea het volgende:
ik heb er wel onwijs zin in![]()
Maar eerst kapper de 26ste. Om fucking 08u
Deed jij dat ook niet eens? Op de dag van de meet nog naar de kapper?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ga je op de 26e zelf nog naar de kapper? Jij durft!
Nee joh, grapjas!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Deed jij dat ook niet eens? Op de dag van de meet nog naar de kapper?
Mijn haar zit altijd maf als ik net van de kappert kom.quote:
Ik geloof er niks vanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mijn haar zit altijd maf als ik net van de kappert kom.
In de winter wel een vrij statisch geladen Goudlokje, dan.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik geloof er niks vanjij bent net Goudlokje
Huu klinkt bekend.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
In de winter wel een vrij statisch geladen Goudlokje, dan.Gisteren stond m'n haar zowat overeind toen ik mijn trui uittrok.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ga je op de 26e zelf nog naar de kapper? Jij durft!
Goed punt. Ik ga wel ff bellen morgen of ik Donderdag of Vrijdag kanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mijn haar zit altijd maf als ik net van de kappert kom.
Je hebt er in een indianenjurkje met speldjes rondgelopen. Denk je nu echt dat ze opkijken van rollers?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:58 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ik 's morgens de carmenset rollers in mijn haar gooi.
Ofzo![]()
Ik wilde dat ik met die rollers in bij het hotel durfde aankomenDan zou het pas goed zitten als ik ze er pas later uit haal.
Oh ja, punt....quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hebt er in een indianenjurkje met speldjes rondgelopen. Denk je nu echt dat ze opkijken van rollers?![]()
quote:En anders boeken we je in de bruidssuite met Erik en zeggen we dat jullie gaan trouwen.
Als ik niet hoef te betalen daarvoor, primaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hebt er in een indianenjurkje met speldjes rondgelopen. Denk je nu echt dat ze opkijken van rollers?![]()
En anders boeken we je in de bruidssuite met Erik en zeggen we dat jullie gaan trouwen.
Doe je bollenjurk aan met een longsleeve eronderquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:58 schreef Greys het volgende:
EN IK WEET NOG STEEDS NIET WAT IK AAN DOE.
We maken wel een (hihi) potje.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik niet hoef te betalen daarvoor, prima. En dan zegt iedereen achter mijn rug om dat ik zo'n mooi jong ding aan de haak heb geslagen
.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik niet hoef te betalen daarvoor, prima. En dan zegt iedereen achter mijn rug om dat ik zo'n mooi jong ding aan de haak heb geslagen
.
Welke bollenjurk?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Doe je bollenjurk aan met een longsleeve eronderkei toepasselijk!
het is pas de 26e als jij naar de kapper bent geweest.quote:
Nee die ene die je tegelijkertijd met het Speldenjurkje hebt gekochtquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke bollenjurk?
Die met die kleine witte stipjes?
Die heeft blommen, geen bollenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee die ene die je tegelijkertijd met het Speldenjurkje hebt gekocht
Ja maar wanneer ga ik je nou eens live zien danquote:
Owwwwwwww godallemachtigquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:37 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de personen achter de usernames.
Cat22, ik heb vooral interesse in jou als persoon. Wil je een rode roos dragen zodat ik je kan herkennen? Zelf draag ik een zelf-gewikkelde tulband ter herkenning
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:37 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de personen achter de usernames.
Cat22, ik heb vooral interesse in jou als persoon. Wil je een rode roos dragen zodat ik je kan herkennen? Zelf draag ik een zelf-gewikkelde tulband ter herkenning
Henk heeft vast wel een leuke theedoek voor je.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:40 schreef Monopoly het volgende:
Ik besef me nu dat ik hier aan vast zitIk ook altijd met mijn grote mond
LompeHork, hoe goed ben jij in het wikkelen van tulbanden bij derden ?
ZELF gewikkeld, zei je.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:40 schreef Monopoly het volgende:
Ik kan er wel wat mee, zolang jij een geschikte theedoek mee neemt gaat dat zeker één hit worden broeder!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:40 schreef Monopoly het volgende:
Loop je nou mijn kloon te verraden?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Henk heeft vast wel een leuke theedoek voor je.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
ZELF gewikkeld, zei je.![]()
Dus niet door een ander laten doen.Het handwerk van LH herken ik toch meteen.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:43 schreef Greys het volgende:
Mono, niet schrikken, maar ik moest vanmiddag nog aan je denken ().
Ik heb Les Misérables gezien in de bios, daar zat een gast in die ik even opzocht, die bleek ook in Rent te hebben gezongen en zijn rol in de Nederlandse versie werd gespeeld door Jim de Groot. En daar lijk jij een beetje op. Toch?
Tot zover een glimp inside tha Greys brain
Ik heb hem pas twee keer gezien. Vanmiddag niet heurquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:43 schreef sp3c het volgende:
waaorm zit jij iedere dag dezelfde film te kijken in de bios?
Ik heb Takke vanmorgen in alle vroegte laten kennismaken met de enige echte Javert.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb hem pas twee keer gezien. Vanmiddag niet heur
Maar toen was ik liedjes uit de film aan het youtuben. En die gozert aan het opzoeken
Ah ja, ik ken hem enkel van legendarische verhalen, volgens mij een hele geschikte peer, wat ik tot nu toe heb gehoordquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik bedoelde uiteraard Henk tha barman
Dat kunnen wij al tijden niet meer. Is heel normaal en hoort erbij.quote:
Uiterst geschikt!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah ja, ik ken hem enkel van legendarische verhalen, volgens mij een hele geschikte peer, wat ik tot nu toe heb gehoord
Meet Henk (links) en Peterquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah ja, ik ken hem enkel van legendarische verhalen, volgens mij een hele geschikte peer, wat ik tot nu toe heb gehoord
Speaking of... wanneer weten we op welke datum we kunnen gaan wapperen voor ons Anouk?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Meet Henk (links) en Peter
En die vlaggen en pompons waren omdat we op het Nat. Songfestival onze vlaggen en zwaaimeuk moesten inleveren van John de MolEn Henk en Peter vonden dat het daar WEL mocht op onze eerste grote ESF meet. Dat hebben ze geweten...
[ afbeelding ]
Overmorgen is de lotingquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Speaking of... wanneer weten we op welke datum we kunnen gaan wapperen voor ons Anouk?
Mooi.quote:
En op de ESF meet waar Joan (die indianentooi dame) voor Nederland uit kwam waren Henk en Peter in stijl gekleedquote:
Bwehehe, geweldig!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
En op de ESF meet waar Joan (die indianentooi dame) voor Nederland uit kwam waren Henk en Peter in stijl gekleed
[ afbeelding ]
Het mooie van deze meets is dat je nul komma niks met ESF hoeft te hebben om het toch leuk te vinden.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:57 schreef Monopoly het volgende:
Aan jullie de eer overigens om mij ESF gek te maken
Ik heb d'r niet zo veel mee. Als kind wel veel gekeken en zeik het zeker niet af.
Dus er is een gat in mijn leven waar ik naarstig naar vulling op zoek ben. Overtuig me!
Die is zelfs voor mij nieuw!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
En op de ESF meet waar Joan (die indianentooi dame) voor Nederland uit kwam waren Henk en Peter in stijl gekleed
[ afbeelding ]
Dat gaat wel lukkenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:57 schreef Monopoly het volgende:
Aan jullie de eer overigens om mij ESF gek te maken
Ik heb d'r niet zo veel mee. Als kind wel veel gekeken en zeik het zeker niet af.
Dus er is een gat in mijn leven waar ik naarstig naar vulling op zoek ben. Overtuig me!
Hahaha geweldig, en dat van zo'n zure als DirkH hehehehe.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat gaat wel lukken
Je moet het zó zien... het is soms zo vreselijk dat het weer leuk is![]()
Ik weet nog dat Dirkh als weblogger met mij en yvonne mee 'moest' naar het Nationaal Songfestival. Vréselijk vond ie het, maar het leek hem wel leuk om dan mee te gaan om een afzeik blogje te schrijven daarna. Hij twitterde nog iets als 'Inbrekers, de NSF kaarten liggen in de bovenste lade'.
Toen kwam ie daar, kreeg ie een vlagje in zijn hand gedrukt, moest 6 versies van SHALALIE aanhoren, zat het meest enthousiast te wapperen met zijn vlag van ons allemaal en riep na afloop 'omg, dit wil ik nog een keer'
En toen Joan hoorde dat we daar zo leuk meegeleefd hadden in die kroeg, kwam ze de meet er na naar die kroeg toe voor ons om te zingen als verrassingquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bwehehe, geweldig!Erg mooi dat ze zo meeleven met FOK!kers die naar het ESF gaan
Ja dat topic had ik gezienquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
En toen Joan hoorde dat we daar zo leuk meegeleefd hadden in die kroeg, kwam ze de meet er na naar die kroeg toe voor ons om te zingen als verrassing
ESF / Joan Franka verrast FOK!kers tijdens Eurovisie Meet
Regelde jij dat ze naar de kroeg kwamquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
En toen Joan hoorde dat we daar zo leuk meegeleefd hadden in die kroeg, kwam ze de meet er na naar die kroeg toe voor ons om te zingen als verrassing
ESF / Joan Franka verrast FOK!kers tijdens Eurovisie Meet
Ah wat Cat al zei, eigenlijk hoef je geen kont te hebben met ESF om die meets leuk te vinden. De sfeer is gewoon leuk, het is een tikkie truttig maar toch tof, lastig uit te leggen. Lekker foute muziek, lekker eten, gewoon heel gezellig.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja dat topic had ik gezienwel erg tof! Zul je zien dat ik straks ook warm loop voor het ESF
ja, dat maakt een forum als fok! gewoon zo speciaal.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hahaha geweldig, en dat van zo'n zure als DirkH hehehehe.
Dat is ook wel een beetje de magie van FOK! (mini) meets in het algemeen.
Je komt soms figuren tegen waar je in het dagelijks leven nooit mee zou praten, en zo lul je een hele avond vol over de meest aparte dingen
Echt een verrijking vind ik.
BWOEHAHAHAHA, zie bovenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:05 schreef Cee het volgende:
En toen we allemaal mee gingen zingen met de Slovaakse (of welke was 't ook weer?) inzending en Greys een gezicht trok alsof ze net een cavia in een regenjas op een eenwieler voorbij zag komen.
Want ze zag niet dat we ondertiteling hadden.
Goede omschrijving!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:05 schreef Cee het volgende:
En toen we allemaal mee gingen zingen met de Slovaakse (of welke was 't ook weer?) inzending en Greys een gezicht trok alsof ze net een cavia in een regenjas op een eenwieler voorbij zag komen.
Want ze zag niet dat we ondertiteling hadden.
Als je maar stil bent bij de Nederlandse inzending.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:09 schreef Greys het volgende:
En je mag er gewoon doorheen leuteren enzo, je hoeft dus niet verplicht op een stoel dat Eurovisie te gaan zitten kijken. Gewoon doen wat je leuk vindt. Nou ja, binnen bepaalde grenzen
oooooooo.... Ik hoorde het wel heur.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:12 schreef Greys het volgende:
We hebben zo hard mee gezongen met Joan dat we niet gehoord hebben dat ze vals zong
Is ook een terugkomend thema bij de meetsquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:18 schreef Greys het volgende:
Het drong ook pas later tot me door hoe enorm plakkerig, glimmend en zweterig we waren
Toen ik de foto's zag
Dat komt door al ons gewapper.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is ook een terugkomend thema bij de meets. Het begon al toen we jaren geleden geïnterviewd werden als opiniemakers
.
Bwoehahahaha jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is ook een terugkomend thema bij de meets. Het begon al toen we jaren geleden geïnterviewd werden als opiniemakers
.
Maar wij hebben één foto waarop we nog helemaal frips en fruitig staanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
oeh ik moest nog op de foto met die dude en Yvonnequote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Bwoehahahaha jaDat komt omdat we teveel lopen te springen en blèren op zo'n avond
Hallo, plakhoofdZal ik onze plakfoto ook nog even zoeken?
[ afbeelding ]
Jezus wat was het toen heetquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:35 schreef Muis006 het volgende:
Het was warrrrrrrrrem op de eerste meetik heb continu gedronken en maar 1 keer hoeven piesen.
We gaan volgende week weer nieuwe herinneringen makenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:38 schreef Muis006 het volgende:
OH NATUURLIJK nu is iedereen klaar met herinneringen ophalen.
Story of my life
Oo-er!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We gaan volgende week weer nieuwe herinneringen maken
En de wereld veroveren. Uiteraard.quote:
Echt niet normaal hequote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:35 schreef Muis006 het volgende:
Het was warrrrrrrrrem op de eerste meetik heb continu gedronken en maar 1 keer hoeven piesen.
Jaquote:
Je wil zeggen dat je nu nog meer gaat hyperen en twijfelen en panikeren?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik merk alleen dat als er een dresscode is, dat ik het dan handiger vind dan wanneer er geen dresscode is
Jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat je nu nog meer gaat hyperen en twijfelen en panikeren?
iig iets wat niet met veiligheidsspelden vastmoetquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
JaWant nu heb ik geen ENKELE LEIDRAAD
Done deal!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
iig iets wat niet met veiligheidsspelden vastmoet
lekker ding rechtsquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Bwoehahahaha jaDat komt omdat we teveel lopen te springen en blèren op zo'n avond
Hallo, plakhoofdZal ik onze plakfoto ook nog even zoeken?
[ afbeelding ]
Dan moet je Joop zoenenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:54 schreef Muis006 het volgende:
Wat is je straf als je bingo roept wanneer je geen bingo hep?
keurt ie straks ook goede bingo's afquote:
Jij vast welquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mag je ook Joop zoenen en dan je evenwicht verliezen en per ongeluk Peter raken?
Of als je in the heat of the moment KIEN! roept?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:54 schreef Muis006 het volgende:
Dan moet je terug naar Limburgquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Of als je in the heat of the moment KIEN! roept?
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan moet je terug naar Limburg![]()
Of de hele kroeg een vlaai geven en dan terug naar Limburg.
Dan moet je vijf blokjes kaas eten!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Of als je in the heat of the moment KIEN! roept?
NOEOEOEOEOES!quote:
quote:
dan moet je voortaan je muil houden?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:54 schreef Muis006 het volgende:
Jij nam de kortste route weer?quote:
altijdquote:
Komt goed sp3cjequote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:28 schreef sp3c het volgende:
ik heb het niet gedaan want Belgen zijn gewoon dom en vrouwen kunnen niet navigeren enzo
maar damn ... alsof je in een tijdsmachine naar je eigen toekomst zit te kijken
Geef het een paar dagen, dan kun je overal schaatsen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:34 schreef sp3c het volgende:
ja dat was het plan maar ik wil weer een beetje gaan sporten en papa brengt me niet meer naar al die domme ijsbanen
OMGquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:26 schreef sp3c het volgende:
al wilde ik bij deze dame toch stiekem de boel een beetje relativeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Christusquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik verdwaal met de auto gewoon in mijn eigen provincie. Van Eindhoven naar Veldhoven rijden, duurt normaal nog geen 20 minuten, en tegen de tijd dat ik op de plek van bestemming was, was het anderhalf uur later.
En ik had een tomtom.
Daar kwam ik wel doorheenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Christus
Wees blij dat je niet naar Knegsel hoefde.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:47 schreef Greys het volgende:
'ALLE RICHTINGEN! DUS DE ONZE MOET ER OOK TUSSEN ZITTEN!'.
Ja alleen jammer dat autre geen 'alle' betekendequote:
Whoehoehoeeeeequote:Ik ging ooit eens een half uurtje joggen in het niet al te grote bos nog geen kilometer van me vandaan. 2 uur later had ik in blinde paniek eindelijk de 'uitgang' gevonden.
Ik ging opeens blijkbaar via Eersel en Knegselquote:
Reusel zeker ook meegepikt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ging opeens blijkbaar via Eersel en Knegsel.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:55 schreef Cee het volgende:
Hoe dichter bij huis, hoe verdwaalder ik raak. 3 weken lang met een road atlas (een ATLAST! dus geen tomtommert of wat dan ook) door West-USA getourd zonder ook maar 1x verkeerd te zijn gereden. Maar als er in m'n wijk een wegomleiding is dan ben ik helemaal van m'n padje en kan ik uren ronddolen.
Misschien is dit een goed moment om op te biechten dat ik een week voor de ESF meet al een 'test-rit' naar de locatie heb gedaan om alvast 1 stressmoment minder te hebben.![]()
Mag 't nog nu?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:53 schreef Muis006 het volgende:
Cee doe je weer mee aan de bazentafel zitten de 26e?
Hoe dichter bij huis, hoe verdwaalder ik raak. 3 weken lang met een road atlas (een ATLAST! dus geen tomtommert of wat dan ook) door West-USA getourd zonder ook maar 1x verkeerd te zijn gereden. Maar als er in m'n wijk een wegomleiding is dan ben ik helemaal van m'n padje en kan ik uren ronddolen.
Misschien is dit een goed moment om op te biechten dat ik een week voor de ESF meet al een 'test-rit' naar de locatie heb gedaan om alvast 1 stressmoment minder te hebben.![]()
Trusten Muisquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:57 schreef Muis006 het volgende:
Ik zeg u welterusten want morgen om 6:00 gaat de wekker weer.
Awwww! Dat deed mijn oom ook altijd voor hij een TomTom had.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:55 schreef Cee het volgende:
trust Muizelquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:57 schreef Muis006 het volgende:
Ik zeg u welterusten want morgen om 6:00 gaat de wekker weer.
Ik google streetview alles.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:55 schreef Cee het volgende:
Dat denk ik als ik op de plek van bestemming aankom... AT LAST!quote:
Natuurlijk. We hebben geen hoge standaard ofzoquote:
Dat wilde ik ook net zeggen, ik streetview van tevoren! Om naar potentiële valkuilen te kijken, rare straatjes, enge steegjes, herkenpunten. Doe ik ook voortaan met vakanties. "Oh, oh we zijn er bijna daar heb je dat uithangbord met die blauwe banaan!" of zo.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik google streetview alles.
ALLES.
En heb paniek als er geen streetview is. En verdwaal ondanks alles toch vrijwel altijd.
Op het moment dat ik niet meer zeker ben of ik goed ga dan raak ik ook in een soort paniek-modus, waarbij ik echt alle rationaliteit verlies en maar begin te lopen en denk "DIT STRAATJE IN EN DAN BEN IK ER" waardoor ik altijd in kleine steegjes en duistere paadjes uitkom. Soms doodlopend. Of heen en weer blijven lopen op drukke winkelstraten.
nicequote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:55 schreef Cee het volgende:
"WEET JE WEL WIE IK BEN?"quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Natuurlijk. We hebben geen hoge standaard ofzo.
Oh my, dat was een awkward momentjequote:
Ik heb voor de eerste meet de route van de metro naar Henk gestreetviewd.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik google streetview alles.
ALLES.
En heb paniek als er geen streetview is. En verdwaal ondanks alles toch vrijwel altijd.
Op het moment dat ik niet meer zeker ben of ik goed ga dan raak ik ook in een soort paniek-modus, waarbij ik echt alle rationaliteit verlies en maar begin te lopen en denk "DIT STRAATJE IN EN DAN BEN IK ER" waardoor ik altijd in kleine steegjes en duistere paadjes uitkom. Soms doodlopend. Of heen en weer blijven lopen op drukke winkelstraten.
Den Haag?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
nice
ik had wel een keer een meet waarbij heel de kroeg al 100 jaar niet meer bestond ofzo, daar hadden we je wel kunnen gebruiken
Ja of als de navigatie de nieuwe wegen nog niet kent. Dat kan ook zorgen voor verwarringquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:02 schreef Steve het volgende:
Ik ben ook érg blij met de navigatie om mijn mobiel, heeft me behoorlijk wat tijd gescheeld de laatste jaren.. Tot er een omleiding is en de navigatie alleen maar wil dat je omdraait.
.
ik wil dat altijd doen maar als het puntje bij paaltje komt dan had ik meestal al een half uur geleden weg moeten zijn dus het komt er nooit vanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb voor de eerste meet de route van de metro naar Henk gestreetviewd.
jaquote:
ik begin daar al weeeeken van tevoren mee.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik wil dat altijd doen maar als het puntje bij paaltje komt dan had ik meestal al een half uur geleden weg moeten zijn dus het komt er nooit van
O ja, toen was jij er zo laat dat ik al weg was. Die meet?quote:
Nu je 't zegt, ik moet als de wiedeweerga even het hotel googlestreetviewen voordat het zover is!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:04 schreef Steve het volgende:
Ik dacht dat ik de enige was die alles googlestreetviewde vooraf..
.
nog niet gedaan!?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Nu je 't zegt, ik moet als de wiedeweerga even het hotel googlestreetviewen voordat het zover is!
Maar als je van de andere kant komtquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:07 schreef Greys het volgende:
Afslag Rotterdam The Hague Airport ().
Daarna meteen 1e rechts. Klah!
Zulke bestemmingen streetviewgoogle ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:07 schreef Greys het volgende:
Afslag Rotterdam The Hague Airport ().
Daarna meteen 1e rechts. Klah!
Dan neem je diezelfde afslag en ga je daarna ook de eerste rechtsquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar als je van de andere kant komt?! Is het dan links?!
denk ik wel jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
O ja, toen was jij er zo laat dat ik al weg was. Die meet?
Takke en ik zijn ooit op tienertoerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik haat mezelf ook altijd een beetje als ik met de bus moet en ik weet niet precies wanneer mijn halte is dat ik niet wat beter gekeken heb welke haltes er voor komen. Thank god dat bussen tegenwoordig vaak een omroepsysteem hebben.
Of in de tram te vroeg uitstappen omdat "je denkt dat je er al wel zou moeten zijn geweest" (ik moest naar den haag HS, dus pakte een tram met voorop de bestemming den haag HS, maar dat duurde me te lang voor mijn gevoel dus ik stap bij een halte uit. Blijkt letterlijk de halte daarna HS te zijn.)
Hou op ik moet haast een droog onderbroekje (lees je mee ElisaB???)quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:11 schreef sp3c het volgende:
ja MAPS (dat moet je harder zeggen dan de rest blijkbaar)
ik ben oud, voor mij heet dat gewoon zestienhovequote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zulke bestemmingen streetviewgoogle ik dan weer niet.
Uiteraard zwengel ik vooraf dan wel maps aan.
Even voor Sp3c: dat er Den Haag bijstaat, betekent niet dat het per definitie te belopen is.
Ja dat wilde ik dus eerst typen, maar dat zou CHAOS ENDE VERWARRING veroorzaken als ze dat dan vervolgens niet op het bord zouden zien staanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben oud, voor mij heet dat gewoon zestienhove
Japs, en Moblo en BX.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
denk ik wel ja
met lompehork en admiraal_A enzo
ik was dus niet te laat he!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Japs, en Moblo en BX.
jij was te laat!![]()
En hebt ook heel die hilarische gesloten kroeg niet live meegemaakt. Het was zo sneu... Een stelletje verloren fokkers die voor een potdicht afgesloten pand stonden.Het was een klein wonder te noemen dat zowat iedereen uiteindelijk bij de inderhaast gezochte alternatieve kroeg uitkwam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik was dus niet te laat he!
ik zou later komen want ijshockey @ ZiggodomeDie spoiler ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Oh dat heb ik in Utrecht ook een keer gehad toen ik net studeerde en naar college moest. De bus de verkeerde kant op. Maar we vroegen het bij het instappen aan de chauffeur, "komt u langs deze halte?" en ja was zijn antwoord.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Takke en ik zijn ooit op tienertoergeweest.
Dagje Zandvoort willen doen en in Den Haag de tram pakken die het volgens Takke zeker zou zijn. Tram bleek precies de andere kant uit te rijden, waar we op het eindpunt achter kwamen toen we vroegen waar het strand was.anderhalf uur later stonden we op de boulevard.
Daar heb ik niet van terug!quote:
Acherrumquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh dat heb ik in Utrecht ook een keer gehad toen ik net studeerde en naar college moest. De bus de verkeerde kant op. Maar we vroegen het bij het instappen aan de chauffeur, "komt u langs deze halte?" en ja was zijn antwoord.
En toen waren we bij het eindpunt en draaide hij zich om uit z'n stoel en zei "Ik heb me vergist!"
Ik miste mijn eerste college op de universiteit.
[x] ongeschikt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:18 schreef sp3c het volgende:
ow man, dat zou ik ook doen als ik busdriver was
lol, als dat de druppel is zou het wel goedkomen, ik maak me meer zorgen om de routesquote:
ik ookquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
lol, als dat de druppel is zou het wel goedkomen, ik maak me meer zorgen om de routes
Te laat, SBS heeft dat format al jaren geleden gehad.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Busmeet. Sp3c gaat iedereen gewoon ophalen, en dan eindigen we bij Henk. En je wordt ook weer thuisgebracht.
OMG, hoe geweldig zou dát zijnquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Te laat, SBS heeft dat format al jaren geleden gehad.![]()
13 weken samen in de bus.
als je er ergens 'in principe' tussen kan verwerken hebben we een mooie flyerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Busmeet. Sp3c gaat iedereen gewoon ophalen, en dan eindigen we bij Henk. En je wordt ook weer thuisgebracht.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je er ergens 'in principe' tussen kan verwerken
heb je al door dat Zandvoort niet bij Den Haag in de buurt ligt?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Takke en ik zijn ooit op tienertoergeweest.
Dagje Zandvoort willen doen en in Den Haag de tram pakken die het volgens Takke zeker zou zijn. Tram bleek precies de andere kant uit te rijden, waar we op het eindpunt achter kwamen toen we vroegen waar het strand was.anderhalf uur later stonden we op de boulevard.
Bwahahahaha! Scherp!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:41 schreef Peter het volgende:
[..]
heb je al door dat Zandvoort niet bij Den Haag in de buurt ligt?
Alle 50?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG, hoe geweldig zou dát zijn
Met alle ESF-erts 13 weken in een bus
en... Sp3c gaat die rijden?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Een extraspeciale extendend dubbeldubbeldekker versie
We parkeren dat ding steeds op een leuk plekje. En steeds als sp3c even slaapt rijden wij die bus zelf wel even naar de volgende locaaaaasie. Dan is ie na 14 weken heel de BeNeLux doorgeweest zonder dat ie het door heeftquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
en... Sp3c gaat die rijden?
Ik neem een koffer vol reisziektetabletten mee.
Muis heeft haar oren inmiddels uitgezet.quote:
Done deal!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
We parkeren dat ding steeds op een leuk plekje. En steeds als sp3c even slaapt rijden wij die bus zelf wel even naar de volgende locaaaaasie. Dan is ie na 14 weken heel de BeNeLux doorgeweest zonder dat ie het door heeft
ja zo raak ik dus in de war he!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
We parkeren dat ding steeds op een leuk plekje. En steeds als sp3c even slaapt rijden wij die bus zelf wel even naar de volgende locaaaaasie. Dan is ie na 14 weken heel de BeNeLux doorgeweest zonder dat ie het door heeft
Vroegah ging de intercity direct van Weird tot aan Zandvoortquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bwahahahaha! Scherp!![]()
![]()
We gingen eerlijk echt waar naar Scheveningen.
Maar als je in de provincie woont is alles met zee al gauw Zandvoort.
Jaaaaaa!quote:
ik eet ze ook gelijk op, fijn voor mij maar ik weet niet of dat heel nuttig is voor jouquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:10 schreef Muis006 het volgende:
En zo hoort het.
Bestel je vast wat bitterballen enzo?
Ik lust geen bitterballen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik eet ze ook gelijk op, fijn voor mij maar ik weet niet of dat heel nuttig is voor jou
Pics.quote:
Dus je kan morgen alvast de andere meet plannen?quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:24 schreef Greys het volgende:
ESF / 17-1 Loting halve finales Eurovisie
Morgen weten we of Anouk op dinsdag of op donderdag moet, dus of de volgende grote ESF meet op 14 mei of 16 mei zal zijn
Fixedquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus Erik, Muis en jij kunnen morgen alvast de andere meet plannen?Doe maar op een Dinsdag, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |