Mijn moeder ligt weer in een deuk om Sjonquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:41 schreef oh-oh het volgende:
Ok, stiekem zijn ze toch nog wel leuk, ondanks alles![]()
[ afbeelding ]
Sjon is dan ook toffigquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn moeder ligt weer in een deuk om Sjon
Het is ook nog niet erger, dus tel je zegeningenquote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:35 schreef indaha het volgende:
[..]
Het is ook nog niet erger, dus tel je zegeningen
Ik heb je wel eens gefeliciteerd hier geloof ik en dan staat het topic in je Active topic lijstquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:33 schreef oh-oh het volgende:
Nee maar dat duurt nog wel ff hoor, voor die positief gaat werken!
Ola Senesta, wat doe jij hier nu ineens?
Dat moet je noooooit zeggen hequote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik denk gewoon dat dat heul niet kan!
Sjon leest dit vannacht op zijn iDog en denkt: challenge accepted.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik denk gewoon dat dat heul niet kan!
Heeft ie al ergens indoor gekakt of gepiest?quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sjon leest dit vannacht op zijn iDog en denkt: challenge accepted.
Jaaaahquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:40 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb je wel eens gefeliciteerd hier geloof ik en dan staat het topic in je Active topic lijstIk zag je nu toevalling langs komen was ook wel benieuwd hoe het beviel met Sjon zijn chip
Heb je het bloed nog uit zijn jasje gekregen ook?
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Roep je dat nou nog steedsquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:46 schreef oh-oh het volgende:
Ja als ik m doodschop lachen jullie niet meer hea?
![]()
Ik verdien een fucking medaille hoor, dat ie nog leeft
Ja, omdat ie buiten te druk is vergeet ie het daar te doen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Roep je dat nou nog steedsMaar kan dat door hormonen komen dan, in huis poepen en plassen?
Ow, Sjon had een lekkere poel bloed gisteren, van die chip.quote:
Oh.. wel vreemd dat dat zo bloederig is danquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow, Sjon had een lekkere poel bloed gisteren, van die chip.
Ugh, dat stonk ook goor toen we hem 's avonds gingen schoonmaken zeg.
Ze werden origineel gefokt voor het vlees en het bont. Gezien de vachtjes van jouw dieren is er maar één conclusie mogelijk:quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:19 schreef oh-oh het volgende:
Maar nu echt ff serieus over die cavia's, please enlighten me someone, wat is de functie ervan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |