vooruit
quote:
wat heeft het feit dat ik mod ben nu met je gevoel voor humor te maken

quote:
sorry hoor. Als er de komende 5 jaar niks voor de Vita komt en dan in het 6e jaar een paar mooie titels, vind je dan je Vita-aankoop á 250 euro launch nog steeds zo leuk?

ik kocht mijn PSP @ launch vriend
ik heb alle versies gehad, tot PSP Go aan toe en ik heb daar vanaf de eerste maand tot ongeveer een jaar of 5/6 na release iedere maand minstens 1 spel voor gekocht en ik kom nog steeds hier en daar titels tegen die ik nog wil spelen
met PSVita kan ik dit nu een jaar na release al niet meer zeggen dus nee ik vind die aankoop a 250 euro launch nu al niet net zo leuk als die van PSP a 250 euro launch
quote:
Het gaat er om dat er in het begin een hele hype is zodat de Vita echt als merk bekend wordt, waarschijnlijk zal een willekeurig persoon wel de 3DS kunnen noemen maar de Vita niet.
Naarmate de Vita bekend wordt zal je meer en meer developers hebben die games voor de Vita maken wat er weer voor zorgt dat mensen de Vita kopen omdat er veel nieuwe spellen voor komen > enzovoorts.
die hype was na anderhalve maand voorbij
het ding is al bekend ... het staat bekend als de spelcomputer zonder spellen en niemand koopt een spelcomputer zonder spellen en er komen geen spellen want niemand wil ontwikkelen voor een spelcomputer waar niemand op speelt, zo werkt dat in de grote mensen wereld
Sony moet hier het voortouw nemen, het goede voorbeeld geven, en dat doen ze vooralsnog niet en daarom loopt het ding niet
quote:
Wat jij met de PSP deed is gewoon toen het ding al bijna dood was en er puur doordat die zo oud was er enkele miljoenen waren verkocht er een markt voor de games was. En dan alle toppers van de jaren ervoor halen, ja, no shit dat het dan goedkoop is.
over goedkoop heb ik het nergens gehad slimmerik

ik heb helemaal geen moeite met geld betalen voor mijn hobbies
quote:
De potentie van de PSP is in ieder geval niet gehaald, puur omdat de DS maar sterker en sterker werd en de developers geen moeite meer deden voor de PSP. Daarom moet de Vita nu gewoon knallen, sowieso met de concurrentie van de iPad/smartphones die een net zo sterke/sterkere processor/GPU erin heeft zitten en helemaal ingeburgerd is bij iedereen.
ligt er een beetje aan wat jij denkt dat de potentie van PSP was, ik geloof dat het toch wel vanaf het begin duidelijk was dat de DS meer zou gaan verkopen dan PSP net zoals elke kleuter kon zien dat 3DS meer zou verkopen dan PSVita maar 70 miljoen sales is toch best iets om trots op te zijn voor Sony
als ze PSP aan het einde van de rit weten te evenaren mogen ze zichzelf in hun handjes wrijven maar ze blijven nu in jaar 1 al ver achter
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.