SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker, wat eten we ?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Lekker...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:08 schreef muhahaha het volgende:
Boterhammen.
Owja en Surinaamse scharreleieren.
Wait...whut? Hoe kom je aan luie eieren?![]()
![]()
Goed planquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:57 schreef Vinniiee het volgende:
Morgen maar eens naar de kapper, het wordt weer lang
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik had nog spaghetti over van gisteren dus dat heb ik net op
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik had een broodje met gerookte zalm..... en verse Jus....
Heleen van Royen vrijgezel... best lekker koppie... maar veul te grote b*k
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Zo een Johma doosje, lag er ineensquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:10 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Lekker...
Wait...whut? Hoe kom je aan luie eieren?.
![]()
Zeldenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh ja, gesprek!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
Maar goed dat ik een overhemd aan doe naar gesprek zo
Succes dit dat alles!
Ik ga de sneeuw door
[b]AirwiN schreef [/b]
Sneeuw ??quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Succes!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
Maar goed dat ik een overhemd aan doe naar gesprek zo![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja, gesprek!
Succes dit dat alles!
Ik ga de sneeuw doorDank. Eerst nog even etenquote:![]()
![]()
>Tal, ik kom er nu aan. Loop je vast naar beneden? Ik ben er met 10 minuten.
< Ma, voel eens aan je voorhoofd!! Weet je hoe koud! Je toetert maar als je beneden staat!
Mensje spoort niet hoor.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
10 minuten wachten in de kouquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
>Tal, ik kom er nu aan. Loop je vast naar beneden? Ik ben er met 10 minuten.
< Ma, voel eens aan je voorhoofd!! Weet je hoe koud! Je toetert maar als je beneden staat!
Mensje spoort niet hoor.Die is gek. Je bent met 20 seconden beneden
![]()
![]()
Ja meestal loop ik haar tegemoet. Dan ben ik al bij de rotonde, scheelt haar weer keren enz.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
10 minuten wachten in de kouDie is gek. Je vent met 20 seconden beneden
Nu kan ze dat op zeker vergeten natuurlijk
[b]AirwiN schreef [/b]
gezellig toch?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:30 schreef rival het volgende:
ohja had ik al gevraagd of er nog iemand richting drachten moest?![]()
![]()
Nee, je vroeg of iemand zin had in rondje IJsselmeer.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:30 schreef rival het volgende:
ohja had ik al gevraagd of er nog iemand richting drachten moest?
Toen vroeg ik of je me dan kwam ophalen en toen kreeg ik geen antwoord meer
[b]AirwiN schreef [/b]
Haha, gelijk heb jequote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja meestal loop ik haar tegemoet. Dan ben ik al bij de rotonde, scheelt haar weer keren enz.
Nu kan ze dat op zeker vergeten natuurlijk![]()
![]()
Alsof 't helptquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:32 schreef Topiek het volgende:
Ik ga zeker zo'n kek bandje kopen tegen pesten.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
http://www.rtl.nl/xl/#/u/(...)84745a1e4d/fragments
Over die naaktfoto's, wat die jongen zei, was echt zoIemand had naaktfoto's van een leerling in de gangen opgehangen
Die leerling is meteen van school gegaan![]()
![]()
Fietsquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je mag niet eens de weg op van de anwb![]()
![]()
paardenbekquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:34 schreef Topiek het volgende:
Over die naaktfoto's, wat die jongen zei, was echt zoIemand had naaktfoto's van een leerling in de gangen opgehangen
Die leerling is meteen van school gegaan
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Reclame voordat je mag kijkenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:34 schreef Topiek het volgende:
Die leerling is meteen van school gegaan
En weggeklikt dusDit account is niet meer in gebruik.![]()
Waarom doen mensen dat soort dingen? Is dat grappig of zo?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:34 schreef Topiek het volgende:
Die leerling is meteen van school gegaan“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
De ANWB gaat mij echt niet vertellen wat ik wel of niet mag doenquote:
Adblock.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Reclame voordat je mag kijken
En weggeklikt dus![]()
Weet ik nietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom doen mensen dat soort dingen? Is dat grappig of zo?![]()
![]()
Dat is het wel!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:33 schreef Vinniiee het volgende:
Op het nieuws: "Hoewel het niet koud is..."
Wut?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die houdt ook reclame filmpjes tegen?![]()
Ja.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die houdt ook reclame filmpjes tegen?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, ook van de telegraaf etc etc. Eigenlijk alles, wel even uitzetten voor FOK!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ook die kutdingen van YouTube en dumpert?![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ook die kutdingen van YouTube en dumpert?![]()
![]()
volgens mij moet ik dan veel omrijden?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, je vroeg of iemand zin had in rondje IJsselmeer.
Toen vroeg ik of je me dan kwam ophalen en toen kreeg ik geen antwoord meerga mee danquote:![]()
![]()
degene die dat doet denkt waarschijnlijk van wel, over een jaar niet meer. (hoop ik voor die persoon)quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom doen mensen dat soort dingen? Is dat grappig of zo?
Ik heb op de middelbare ook dingen gedaan waar ik niet zo trots op ben!![]()
Ja. Heb je vast wel over voor mij.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
volgens mij moet ik dan veel omrijden?
[..]
ga mee danIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb er op de middelbare school nooit of te nimmer over nagedacht naaktfoto's van een medeleerling op te hangen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:52 schreef rival het volgende:
[..]
degene die dat doet denkt waarschijnlijk van wel, over een jaar niet meer. (hoop ik voor die persoon)
Ik heb op de middelbare ook dingen gedaan waar ik niet zo trots op ben!“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
nog meer omrijden liever nietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja. Heb je vast wel over voor mij.
heb dit al over voor iemand, is wel ff genoeg dacht ik!![]()
Wanneer?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
volgens mij moet ik dan veel omrijden?
[..]
ga mee dan![]()
![]()
Lekker naar Drachtenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
nog meer omrijden liever niet
heb dit al over voor iemand, is wel ff genoeg dacht ik!![]()
![]()
ik ook niet nee.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er op de middelbare school nooit of te nimmer over nagedacht naaktfoto's van een medeleerling op te hangen.
ik wist ook niet exact waar het om ging, maar spreek meer in het algemeen.
ze beseffen nog niet goed genoeg wat ze aanrichten met acties.... (ik praat het niet goed)![]()
your lossquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uh nee
kinderen enzo.. en ik ga vanavond draaien![]()
![]()
Dat weet ik, daar zijn het kinderen voor. Maar dan nog, een beetje besef van wat je aanricht moet toch wel aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
ik ook niet nee.
ik wist ook niet exact waar het om ging, maar spreek meer in het algemeen.
ze beseffen nog niet goed genoeg wat ze aanrichten met acties.... (ik praat het niet goed)“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Niemand kan mijn zwoele stem op den radio weerstaan jongenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niemand kan mijn zwoele stem op den radio weerstaan jongenja maar IRL kan je geen hulpmiddelel gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Niemand kan mijn zwoele stem op den radio weerstaan jongenIk zit er al klaar voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:08 schreef rival het volgende:
[..]
ja maar IRL kan je geen hulpmiddelel gebruiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uh
je legt 1 of andere filter over je stem heen waardoor je leuker klinkt, dat kan IRL nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
je legt 1 of andere filter over je stem heen waardoor je leuker klinkt, dat kan IRL niet![]()
![]()
![]()
nou vooruitquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik leg geen filter over mijn stem![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:18 schreef rival het volgende:
[..]
Ik geef je het voordeel van de twijfelMoet jij niet naar drachten?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2013 14:19:12 ]![]()
JA een echte bitchquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JA een echte bitchzijn wij hier nou nog de enige of praat de rest gewoon niet met ons?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Straks gaan ze er nog wat van denkenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
zijn wij hier nou nog de enige of praat de rest gewoon niet met ons?![]()
![]()
[..]
Niemand kan mijn zwoele stem op den radio weerstaan jongenKom telkens klaar als ik jouw stem hoor op de radio, heb voor vanavond voorbereidingen getroffen. Sok en glijmiddel liggen al klaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Waar moet ik staan om naar jullie te zwaaien dan, op weg naar Drachten?
@Lola "het hele land in rep en roer over de sneeuw" behalve het altijd mooie Friesland natuurlijk; hier maken we ons op voor natuurijs, en hebben dus geen sneeuw laten vallen op onze mooie meren
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Whehehequote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:29 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Kom telkens klaar als ik jouw stem hoor op de radio, heb voor vanavond voorbereidingen getroffen. Sok en glijmiddel liggen al klaar![]()
![]()
Men doet maarquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Straks gaan ze er nog wat van denken![]()
![]()
denk dat ik de A6 pak vanaf Amsterdam....quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:30 schreef fietsie het volgende:
Waar moet ik staan om naar jullie te zwaaien dan, op weg naar Drachten?![]()
Bijzonder; hebben ze een speciaal stukje voor jou aangelegd? Want volgens mij begint de A6 bij Muiderberg ofzo... Maar ik geloof dat ik snap wat je bedoeltquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
denk dat ik de A6 pak vanaf Amsterdam....
Zwaai maar als je de brug over de Skarsterrien overgaat dan, net voor Joure
Wij zijn aan het kijken hoe dit dalijk op een grote rel uitlooptquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
zijn wij hier nou nog de enige of praat de rest gewoon niet met ons?![]()
![]()
![]()
A6 loopt toch door flevozooi?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bijzonder; hebben ze een speciaal stukje voor jou aangelegd? Want volgens mij begint de A6 bij Muiderberg ofzo... Maar ik geloof dat ik snap wat je bedoelt
Zwaai maar als je de brug over de Skarsterrien overgaat dan, net voor Joure![]()
Moet jij niet eens aan je huiswerk ofzo?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:35 schreef Topiek het volgende:
[..]
Wij zijn aan het kijken hoe dit dalijk op een grote rel uitloopt![]()
![]()
Juh van Muiderberg de A1 af, de A6 op Almere, Flevozooi, Emielord, Joure, en dan de A7 op naar Heerenveen, Drachtenquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Neuhquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet jij niet eens aan je huiswerk ofzo?![]()
![]()
nee ik hou het binnen de lijnenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:35 schreef Topiek het volgende:
[..]
Wij zijn aan het kijken hoe dit dalijk op een grote rel uitloopt![]()
![]()
![]()
Wat ben ik aan het uitlokken?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Loop het dan ook niet uit te lokken![]()
![]()
niet alleen voor mij speciaal hoor, voor iedereen die geen mierenneuker isquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bijzonder; hebben ze een speciaal stukje voor jou aangelegd? Want volgens mij begint de A6 bij Muiderberg ofzo... Maar ik geloof dat ik snap wat je bedoelt
Zwaai maar als je de brug over de Skarsterrien overgaat dan, net voor Joure![]()
![]()
Sjah bij "vanuit A'dam naar Friesland" denken veel Friezen aan de Afsluitdijkquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
niet alleen voor mij speciaal hoor, voor iedereen die geen mierenneuker is
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:38 schreef LovelyLady het volgende:
Heerlijke muziekjes bij elkaar aan het rapen![]()
![]()
komt een beetje op hetzelfde neer... en aangezien ik eerst via de A7 naar Amsterdam rij voelt dat dan als omrijden/terugrijdenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjah bij "vanuit A'dam naar Friesland" denken veel Friezen aan de Afsluitdijk![]()
![]()
Het is koud hier en mn stofzuiger is stuk. *klaag klaag klaag*!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Raenequote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:45 schreef Raene het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
RAENE BUUUF!!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:45 schreef Raene het volgende:
![]()
quote:Dag poppetjensquote:.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Lang niet gezien....
Eiluk welquote:..
Op het moment nogsteeds niet tof, vandaar dat ik ook niet zo veel meer kom, ik kan nogal een draak/deprimerend zijnquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haaaai![]()
Long time no seeHoe is het?
Oh, dat is minderquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:50 schreef Raene het volgende:
[..]
Eiluk wel..
[..]
Op het moment nogsteeds niet tof, vandaar dat ik ook niet zo veel meer kom, ik kan nogal een draak/deprimerend zijn.
![]()
nou dan pas je hier op sommige momenten prima tussenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:50 schreef Raene het volgende:
Op het moment nogsteeds niet tof, vandaar dat ik ook niet zo veel meer kom, ik kan nogal een draak/deprimerend zijn![]()
![]()
Het komt ook denk ik dat ik inmiddels zo vaak de A6 gereden heb dat ik tegenwoordig voor de afwisseling (en bijbehorende veiligheid: je blijft opletten) af en toe de A7 neem.... Dan maar 15 minuutjes langer rijden....quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
komt een beetje op hetzelfde neer... en aangezien ik eerst via de A7 naar Amsterdam rij voelt dat dan als omrijden/terugrijdenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Vrij frequent mag ik wel zeggenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
nou dan pas je hier op sommige momenten prima tussen
nog een verschil, ik kan juist de A7 weer dromenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het komt ook denk ik dat ik inmiddels zo vaak de A6 gereden heb dat ik tegenwoordig voor de afwisseling (en bijbehorende veiligheid: je blijft opletten) af en toe de A7 neem.... Dan maar 15 minuutjes langer rijden....![]()
![]()
Ik ga weer even nuttige dingen doenIk ga vergaderen....
ik word ziek![]()
voel me koortsig en heb knallende koppijn en spierpijn enzo![]()
moet ik naar het ziekenhuis?
quote:.
Zeker geen herkenbare quote voor je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met jouw hoofd heel normaalquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:07 schreef AldoTheApache het volgende:
ik word ziek![]()
moet ik naar het ziekenhuis?.
![]()
Stel je niet aan, daar hoef je niet voor naar het ziekenhuisquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:07 schreef AldoTheApache het volgende:
ik word ziek![]()
moet ik naar het ziekenhuis?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:07 schreef muhahaha het volgende:
[..].
NopeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Met jouw hoofd heel normaal.
.
![]()
Nah je gaat vanzelf doodquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:07 schreef AldoTheApache het volgende:
ik word ziek![]()
moet ik naar het ziekenhuis?
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:07 schreef muhahaha het volgende:
[..].
grrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Met jouw hoofd heel normaal.
Nee, normaal ook niet, maar aangezien ik naar India ben geweest enzoquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stel je niet aan, daar hoef je niet voor naar het ziekenhuis
[..]
Nope.
Dan ga ik wel maagden neuqen in de hemelquote:
Ja bestwelquote:.
Dat is waarquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
nou dan pas je hier op sommige momenten prima tussen!
Ik ben niet zo van de stripsquote:Bel de huisarts.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, normaal ook niet, maar aangezien ik naar India ben geweest enzo![]()
Ik zie een Joofquote:.
heb ik niet meerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de strips
[..]
Bel de huisarts.
Hier is nog meer aan het vallenquote:!
Hm, lees je wel eens een krant?quote:
Het zijn vrij eenvoudige korte strips, geen superman aflevering van 100 bladzijdes.
![]()
Oh van die strips die in een krant staan?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, lees je wel eens een krant?
Het zijn vrij eenvoudige korte strips, geen superman aflevering van 100 bladzijdes.
Die lees ik wel eens
![]()
![]()
Die van de Stamgasten kwamen vroeger ook voor in de krantquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh van die strips die in een krant staan?Die lees ik wel eens
.
![]()
Hier valt ook weer nog meer sneeuw.. Maar volgensmij ben ik morgen ook vrij
Had.... tijd om een nieuwe te zoeken danquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik had een huisarts in NijmegenJij denkt dat ik iets van vroeger ken?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die van de Stamgasten kwamen vroeger ook voor in de krant.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:12 schreef Vinniiee het volgende:
Jij denkt dat ik iets van vroeger ken?.
Ik wil alleen aangeven dat je het waarschijnlijk wel kan waarderen.
![]()
Hier worden de vlokken ook steeds groterquote:. Of iig meer. Gelukkig niet zo erg als de sneeuwstorm van 2008 of zo
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Linkje?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:12 schreef muhahaha het volgende:
[..].
Ik wil alleen aangeven dat je het waarschijnlijk wel kan waarderen.
![]()
![]()
Oh, dan moet ik de kou door...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb ik niet.
In de betere boekwinkel misschien nog te verkrijgen.![]()
![]()
Captain Hindsightquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had.... tijd om een nieuwe te zoeken dan
[..]
Jij denkt dat ik iets van vroeger ken?
Hooi lieverdquote:.
Als ik thuis ben ga ik heet douchen en niet meer naar buiten.
Het is wel mooi om te zien, die sneeuw.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Geniale aflevering is dat.... En zo toepasselijk op zoveel mensen.quote:Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Zie je, met Joof in de buurt gaat het meteen beterquote:![]()
I have zeh magicks enzo
Het mag van mij ook in de Alpen vallen, dan bekijk ik het wel op de tvquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:22 schreef Samzz het volgende:
Het is wel mooi om te zien, die sneeuw..
![]()
Goed planquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:22 schreef Samzz het volgende:
Het is wel mooi om te zien, die sneeuw.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het mag van mij ook in de Alpen vallen, dan bekijk ik het wel op de tv.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Geniale aflevering is dat.... En zo toepasselijk op zoveel mensen.
Ach jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het mag van mij ook in de Alpen vallen, dan bekijk ik het wel op de tv.
. Ik ga zo een struisvogel met een stopdas schilderen of een zebra. Weet het nog niet. Of een cheetah, die zijn ook gaaf.
Leuk, zo'n ijsbaan op de stoep makenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:24 schreef Spezza19 het volgende:
Straks eens kokend water naar buiten gooien
Geen wolf of uil?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach ja. Ik ga zo een struisvogel met een stopdas schilderen of een zebra. Weet het nog niet. Of een cheetah, die zijn ook gaaf.
Het is toch al een ijsbaan.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Leuk, zo'n ijsbaan op de stoep maken“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Cheetah lijkt me gaafquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach ja. Ik ga zo een struisvogel met een stopdas schilderen of een zebra. Weet het nog niet. Of een cheetah, die zijn ook gaaf.
.
![]()
Google eens wat er dan gebeurt voordat je gekke dingen roeptquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Leuk, zo'n ijsbaan op de stoep maken
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Mij ook, gisteren een schets gemaakt van een welp en dat was wel heel leuk om te doen, al dat haar en die treurig lijkende ogenquote:.
Ik wil lieve welpoogjesquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij ook, gisteren een schets gemaakt van een welp en dat was wel heel leuk om te doen, al dat haar en die treurig lijkende ogen.
.
![]()
Wat gebeurt er dan? Regen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Google eens wat er dan gebeurt voordat je gekke dingen roept“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
En de NS maar bitchen over ons kleine beetje sneeuwquote:
Geniaal dat filmpjequote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En de NS maar bitchen over ons kleine beetje sneeuw![]()
![]()
Zo zag het er gisteravond rondom de touringcar ook uit trouwens op sommige stukkenquote:
Mensen die niet op de verse sneeuw gaan rijden
Hehequote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo zag het er gisteravond rondom de touringcar ook uit trouwens op sommige stukken
Mensen die niet op de verse sneeuw gaan rijden
Verse sneeuw rijdt het beste.
![]()
Dat heb ik menig automobilist laten zien gisteravondquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe
Alleen is het wel lastig als je niet precies weet waar de rijbaan nou ook alweer is
Het ging best goed op de heenweg, op de terugweg werd het wat lastiger want toen was het meeste al in ijs veranderd..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Hehe, dat is inderdaad het lastigequote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat heb ik menig automobilist laten zien gisteravond
Alleen is het wel lastig als je niet precies weet waar de rijbaan nou ook alweer is
Het ging best goed op de heenweg, op de terugweg werd het wat lastiger want toen was het meeste al in ijs veranderd...
![]()
Met de auto van Hoogvliet terug naar huis was vervelender wel.. Lichte en korte auto, die gaat heel snel de rondte in als je niet oppastquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, dat is inderdaad het lastige.
Lekker rotondes over glijdenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Met de auto van Hoogvliet terug naar huis was vervelender wel.. Lichte en korte auto, die gaat heel snel de rondte in als je niet oppast![]()
![]()
Al is het op de fiets nog wel eens kut, vooral als er bevroren sneeuw van de dag ervoor onder ligt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe
Ja, dat is waarquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Al is het op de fiets nog wel eens kut, vooral als er bevroren sneeuw van de dag ervoor onder ligt..
![]()
Ach, de NS.... die maken zich alleen maar druk om hun bonus....quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En de NS maar bitchen over ons kleine beetje sneeuwDit account is niet meer in gebruik.![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, ben met mama gaan shoppenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Eng, ik heb een weegschaal gekochtquote:
Doe maar zo!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
onzin, die winterbandenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Met de auto van Hoogvliet terug naar huis was vervelender wel.. Lichte en korte auto, die gaat heel snel de rondte in als je niet oppast![]()
![]()
Sterktequote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eng, ik heb een weegschaal gekocht
[..]
Doe maar zo!!![]()
![]()
Jongen als ik een auto had gehad had ik je nog wel een lift gegeven ook!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
ik vraag om een lift.. wat is daar aan te liken? en wat heb ik aan een gekkie?
vrouwen![]()
En waarom wij zo reageren? Mag ik het een heel klein beetje humor vinden dat jij zonder auto zit even?
Waarom kan je de caab niet pakken eigenlijk?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo'n caab in sneeuw laten rijdenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jongen als ik een auto had gehad had ik je nog wel een lift gegeven ook!![]()
En waarom wij zo reageren? Mag ik het een heel klein beetje humor vinden dat jij zonder auto zit even?
Waarom kan je de caab niet pakken eigenlijk?
Ding staat nu stil in de sneeuw, lijkt me ook niet echt optimaalquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
als die zou rijden zou ik dan lopenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ding staat nu stil in de sneeuw, lijkt me ook niet echt optimaal
en ik zei dat ik een auto op ga halen in Amsterdam. als ik dat met een auto doe heb ik er 2... dat rijdt lastig.![]()
Daar blijf ik bij, op ijs heeft dat echt geen effect.. meneer met z'n dikke Audi die wel winterbanden had kwam geen meter verder, ik kwam nog vooruitquote:
Ja sulle!!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
als die zou rijden zou ik dan lopen
en ik zei dat ik een auto op ga halen in Amsterdam. als ik dat met een auto doe heb ik er 2... dat rijdt lastig.
Ik vraag me dus af waarom die niet rijdt
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat voor auto ga je halen? Nog een E30?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
als die zou rijden zou ik dan lopen
en ik zei dat ik een auto op ga halen in Amsterdam. als ik dat met een auto doe heb ik er 2... dat rijdt lastig.
Ik ga foto maken van wat de weegschaal aangeeft en die ga ik op FB zetten![]()
Niemand gaat me geloven!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat staat er op dan? UITSTRALING!!! ?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Niemand gaat me geloven!!
wees stil als je het niet weet.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar blijf ik bij, op ijs heeft dat echt geen effect..
![]()
Wonderweegschaal?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Niemand gaat me geloven!!What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
als ik dat antwoord had zou die rijden.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja sulle!!
Ik vraag me dus af waarom die niet rijdtnee kan een auto lenen voor een weekje.. dan hoef ik niet zo te haasten met alles..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat voor auto ga je halen? Nog een E30?![]()
ik had vanmorgen echt een mega situatie! Kon niet weg komen met de auto!quote:
Dus..... ijs vrij
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Wat is er met je caab aan de hand?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:04 schreef rival het volgende:
[..]
als ik dat antwoord had zou die rijden.
[..]
nee kan een auto lenen voor een weekje.. dan hoef ik niet zo te haasten met alles..Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Neuh dat niet.quote:
Laatste keer dat ik op de weegschaal stond was 20 mei 1998toen woog ik 105 (en was ik hoogzwanger).
Vorig jaar hebben mn zoon en een niet nader te noemen FOK!ker me een weegschaal opgemieterd maar toen wilde ik niet kijken, geloof dat ik toen net boven de 80 zat.
Nu zegt de weegschaal 66,4
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat is er met je caab aan de hand?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:04 schreef rival het volgende:
[..]
als ik dat antwoord had zou die rijden.
[b]AirwiN schreef [/b]
Lekker je bed in!!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik had vanmorgen echt een mega situatie! Kon niet weg komen met de auto!
Dus..... ijs vrijIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nicequote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh dat niet.
Laatste keer dat ik op de weegschaal stond was 20 mei 1998toen woog ik 105 (en was ik hoogzwanger).
Vorig jaar hebben mn zoon en een niet nader te noemen FOK!ker me een weegschaal opgemieterd maar toen wilde ik niet kijken, geloof dat ik toen net boven de 80 zat.
Nu zegt de weegschaal 66,4![]()
![]()
Ik ga je inhalen![]()
![]()
Nice!!!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh dat niet.
Nu zegt de weegschaal 66,4
Bewust afgevallen?What you forget, you are gonna repeat.
nee, lekker buiten de deur gaan ontbijten, toen even nodige werk mail gedaan en later lekker buiten de deur lunchen. En vanavond uit eten. Want tja, zit ingesneeuwdquote:
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Met afvallen? Dan blijft er niks van je over dude!!quote:
Nee, stress!!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nice!!!
Bewust afgevallen?
Verder veel zuipen, ongezond eten en zo goed als geen beweging
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee, lekker buiten de deur gaan ontbijten, toen even nodige werk mail gedaan en later lekker buiten de deur lunchen. En vanavond uit eten. Want tja, zit ingesneeuwd
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, qua gewicht.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met afvallen? Dan blijft er niks van je over dude!!![]()
Ik heb in totaal misschien 20 stappen gezet in de sneeuwquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:11 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
En toen.. Was Gorinchem wit![]()
Huppel, ben je al gevallen?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ahja, stress wil ook wel meewerken ja. Mooi resultaat welquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met afvallen? Dan blijft er niks van je over dude!!
[..]
Nee, stress!!
[..]![]()
Ik ben sinds ik begon met afvallen inmiddels 11 kilo kwijt
What you forget, you are gonna repeat.
haha, ik ging fietsen eh.. Nou, nooit meer.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb in totaal misschien 20 stappen gezet in de sneeuwNo star can shine with a broken heart.![]()
ja het is nationale scheveningen ramp, hamsteren in de appie schiet niet op want iedereen doet dat al!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met afvallen? Dan blijft er niks van je over dude!!
[..]
Nee, stress!!
[..]
Dus dan maar in de plaatstelijke horeca hamsteren
hoi hoiquote:Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Mjah al val ik liever op een gezonde manier af hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ahja, stress wil ook wel meewerken ja. Mooi resultaat wel![]()
Ik ben sinds ik begon met afvallen inmiddels 11 kilo kwijt
Je hebt geen andere keuze hequote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja het is nationale scheveningen ramp, hamsteren in de appie schiet niet op want iedereen doet dat al!
Dus dan maar in de plaatstelijke horeca hamsterenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ze dwingen mij ja!quote:Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ja, snap ik. Leef je inmiddels al gezonder en met minder stress?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah al val ik liever op een gezonde manier af hoor
[..]
Je hebt geen andere keuze heWhat you forget, you are gonna repeat.
Nee en neequote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Leef je inmiddels al gezonder en met minder stress?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
Daar ben je tevreden mee gezien je?
Ik denk dat het cynisch bedoeld isquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
.
Know your sarcasmquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[b]AirwiN schreef [/b]
Bedankt trouwens Huppel en Rival.... dankzij jullie geklets over E30's ben ik op het E30 forum aan het neuzen
Misschienquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ook al.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:19 schreef Spezza19 het volgende:
Bedankt trouwens Huppel en Rival.... dankzij jullie geklets over E30's ben ik op het E30 forum aan het neuzen![]()
Spezza, wat gebeurt er nu als je kokend water naar buiten flikkert?
Pardon?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:19 schreef Spezza19 het volgende:
Bedankt trouwens Huppel en Rival.... dankzij jullie geklets over E30's ben ik op het E30 forum aan het neuzen
Ik heb het niet over E30 gehad hoor!
Ik weet niet eens wat dat is
[b]AirwiN schreef [/b]
Sorry, maar hier weet ik echt niet meer hoe ik wat op welke manier op moet vatten.quote:What you forget, you are gonna repeat.
Dat snap ik.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sorry, maar hier weet ik echt niet meer hoe ik wat op welke manier op moet vatten.
Maar nee daar ben ik niet blij mee. Natuurlijk niet, maar zo makkelijk is het niet om de stress weg te halen.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Naar jouquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
You made a phun!!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar gezond eten is een beginquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Maar nee daar ben ik niet blij mee. Natuurlijk niet maar zo makkelijk is het niet om de stress weg te halen.![]()
Van gezond eten maak je ook meer serotonine aan, het 'geluks'stofje in je hersenen. Hoe vetter/ongezonder je eet, hoe depressiever je basisstemming zal zijn. En geluk werkt mee in het kunnen handelen van stress. Dus ga eens gezond eten..
Misschienquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar gezond eten is een begin![]()
Van gezond eten maak je ook meer serotonine aan, het 'geluks'stofje in je hersenen. Hoe vetter/ongezonder je eet, hoe depressiever je basisstemming zal zijn. En geluk werkt mee in het kunnen handelen van stress. Dus ga eens gezond eten..
[b]AirwiN schreef [/b]
Oke.quote:
Dit is dus de reden dat ik nooit in R&P wilde komen
geen idee.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat is er met je caab aan de hand?![]()
Daar hang ik vaak de ramptoerist uitquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke.
Dit is dus de reden dat ik nooit in R&P wilde komen.
![]()
Joh!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:26 schreef Royco1 het volgende:
Pffff, wat is het uwv toch een klote instantie.
Hoezo?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke.
Dit is dus de reden dat ik nooit in R&P wilde komen
Joh in een ideale wereld zou ik elke dag groenten, aardappelen en een stukkie vlees eten en dan had ik inderdaad minder last van stress.
Verrassing het is geen ideale wereld en helaas kan ik daar weinig aan veranderen voorlopig
[b]AirwiN schreef [/b]
toch net ff beter dan zo'n golfie hequote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:19 schreef Spezza19 het volgende:
Bedankt trouwens Huppel en Rival.... dankzij jullie geklets over E30's ben ik op het E30 forum aan het neuzen![]()
![]()
Ik kom er nog steeds niet. Maar inmiddels is half R&P hier heen verhuisdquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar hang ik vaak de ramptoerist uit.
Ik ben weg hier hoor.
Dat verzuurde gedoe allemaal
[b]AirwiN schreef [/b]
Golfie?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:28 schreef rival het volgende:
[..]
toch net ff beter dan zo'n golfie he
heb je een serotonine lijstje voor me?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Van gezond eten maak je ook meer serotonine aan,![]()
Waarom kan dat niet?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo?
Joh in een ideale wereld zou ik elke dag groenten, aardappelen en een stukkie vlees eten en dan had ik inderdaad minder last van stress.
Verrassing het is geen ideale wereld en helaas kan ik daar weinig aan veranderen voorlopig
Ik eet elke dag vlees, groenten en fruit. Ik let bewust op wat ik koop met boodschappen doen. Waarom kan jij dat niet?What you forget, you are gonna repeat.
Kreeg vandaag een brief dat ik voor 3 januari wat dingen in moest leveren, lekker op tijd dus.quote:
Nu al de hele dag proberen om contact te krijgen met iemand daar.
Volgens mij is het nog makkelijker om Mark Rutte te pakken te krijgen dan iemand bij het uwv.![]()
Je moet gewoon letten op dat je alle vitaminen en gezonde vetten binnen krijgt. Gewoon gezond eten. Ik zie de moeilijkheid er niet in.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:29 schreef rival het volgende:
[..]
heb je een serotonine lijstje voor me?What you forget, you are gonna repeat.
Ik ben helemaal niet verzuurd.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben weg hier hoor.
Dat verzuurde gedoe allemaal![]()
oh nee maar omdat je dat zo zei.... ik dacht misschien heb je ergens een lijstje van dingen waarvan je veel serotonine(?) krijgt/aanmaakt...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je moet gewoon letten op dat je alle vitaminen en gezonde vetten binnen krijgt. Gewoon gezond eten. Ik zie de moeilijkheid er niet in.
zou wel handig zijn![]()
![]()
http://www.eetgoedvoeljegoed.com/2012/06/serotonine-en-5-htp.htmlquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:29 schreef rival het volgende:
[..]
heb je een serotonine lijstje voor me?![]()
Ja en ik zorg dat mijn zoon elke dag vlees, groenten en fruit heeft.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom kan dat niet?
Ik eet elke dag vlees, groenten en fruit. Ik let bewust op wat ik koop met boodschappen doen. Waarom kan jij dat niet?
En als ik dan moet kiezen tussen zoon eten of ik eten dan gaat mn zoon voor.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat snap ik. Maar waarom kan jij niet eten wat je zoon ook eet? Kook je dubbel? Voor hem en voor jezelf apart?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en ik zorg dat mijn zoon elke dag vlees, groenten en fruit heeft.
En als ik dan moet kiezen tussen zoon eten of ik eten dan gaat mn zoon voor.What you forget, you are gonna repeat.
Hahaha.. nee gelukkig niet...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:30 schreef rival het volgende:
[..]
ik verwar jou met een ander dan..... dacht dat je zelf ook aan vw's sleutelde..
Ik mis mijn BMW's wel.... heb zelf een E36 en E30 gehad....Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Nee mijn inkomen zuigt gewoon gigantisch en dan is er soms gewoon geen geld voor 2 stukjes vlees bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar waarom kan jij niet eten wat je zoon ook eet? Kook je dubbel? Voor hem en voor jezelf apart?
Ik pak veel vaker een boterham zodat mijn zoon wel 2 keer kan opscheppen
[b]AirwiN schreef [/b]
M'n vriendin belde net, heeft de Duitse dierenbescherming op d'r dak omdat volgens omstanders haar pony's zo zielig zijn.
En waar baseren ze dat op dan?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:36 schreef Samzz het volgende:
M'n vriendin belde net, heeft de Duitse dierenbescherming op d'r dak omdat volgens omstanders haar pony's zo zielig zijn.
[b]AirwiN schreef [/b]
reclame voor 5-htp is dat. en vooral te gebruiken tegen slapeloosheid (heb ff alles gelezen)quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
http://www.eetgoedvoeljegoed.com/2012/06/serotonine-en-5-htp.html
er stond wel waar je serotonine van krijgt, daar zag ik kip tussen staan. dus dat komt wel goed hier![]()
![]()
ik ga er binnenkort weer 2 wegdoen....quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hahaha.. nee gelukkig niet...
Ik mis mijn BMW's wel.... heb zelf een E36 en E30 gehad....![]()
Hoeveel heb je er dan?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:37 schreef rival het volgende:
[..]
ik ga er binnenkort weer 2 wegdoen....![]()
![]()
Omdat ze denken dat paarden en pony's zielig zijn als ze dag en nacht in de regen/sneeuw/buiten staan, overigens met onbeperkt hooi en water en ook de optie tot een schuilstal. Maar die stal zie je vanaf de weg niet.quote:
Maar goed, morgen heeft ze een gesprek en dat gaat helemaal goed komen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Wanneer is de BMW weer klaar denk je?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:37 schreef rival het volgende:
[..]
ik ga er binnenkort weer 2 wegdoen....If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Gewoon zorgen dat je regelmatig eet, 3 keer per dag en 2 fruit en genoeg groentenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:37 schreef rival het volgende:
[..]
reclame voor 5-htp is dat. en vooral te gebruiken tegen slapeloosheid (heb ff alles gelezen)
er stond wel waar je serotonine van krijgt, daar zag ik kip tussen staan. dus dat komt wel goed hier
Evt aanvullen met een multivitamine
Soms is dat wel eens niet genoeg -> dokter -> bloedprikken![]()
Altijd fijn van die "meedenkende" mensenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ze denken dat paarden en pony's zielig zijn als ze dag en nacht in de regen/sneeuw/buiten staan, overigens met onbeperkt hooi en water en ook de optie tot een schuilstal. Maar die stal zie je vanaf de weg niet.
Maar goed, morgen heeft ze een gesprek en dat gaat helemaal goed komen.
[b]AirwiN schreef [/b]
nu mijn cabrio zelf en nog 2 samen met mijn maatje. (waaronder dus die rode)quote:
die 2 van ons samen gaan weg....![]()
die gaat dus weg.... moet ik ff op MP zetten enzo...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer is de BMW weer klaar denk je?![]()
Wromquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:39 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet trouwens eens even ophouden met mijn goed bedoelde adviezen?
waarom?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:39 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet trouwens eens even ophouden met mijn goed bedoelde adviezen![]()
Waarom?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:40 schreef rival het volgende:
[..]
die gaat dus weg.... moet ik ff op MP zetten enzo...If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ah oke, nog van plan om iets terug te kopen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:39 schreef rival het volgende:
[..]
nu mijn cabrio zelf en nog 2 samen met mijn maatje. (waaronder dus die rode)
die 2 van ons samen gaan weg....![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: