Geweldig. Volgend sollicitatiegesprek ga ik om een milkshake vragen. Mango.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:02 schreef Yreal het volgende:
Trouwens, wat ik vertelde, degene na mij kwam binnen in een vuilniszak.
Daarna mocht hij dus na mij binnenkomen, wordt hem nog wat te drinken aangeboden, vraagt hij sap. Sap vragen, hoe verzin je het![]()
Uiteindelijk sta ik nog wat met een beveiliger te praten, komt de beste man langs rennen op zoek naar een sapje omdat zijn assistent al naar huis was.
Dat verzin je toch nieteerst bij zo'n bedrijf in je spijkerbroek aankomen
en dan de man die je interviewt voor een stageplaats laten zoeken naar een glaasje sap
Hij zei er eerlijk bij, je moet dit doen voor je contacten. Elk bedrijf, elke directeur kon geregeld worden... het werk is dan misschien niet al te boeiend, maar ik kon overal binnenvallen..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:06 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik zal duimen voor je Yreal, maar verkwansel je talenten niet he. Als het zwaar onder niveau is, of je het idee hebt dat je wordt "misbruikt" durf dan ook nee te zeggen.
HOI! leuk je weer online te zien!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hij zei er eerlijk bij, je moet dit doen voor je contacten. Elk bedrijf, elke directeur kon geregeld worden... het werk is dan misschien niet al te boeiend, maar ik kon overal binnenvallen..
Nouwja, doe ik het voor.
Ik zou zekerheidshalve even de uitspraak van het CRvB nalopen en precies citeren.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:14 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Zou iemand even willen helpen met het volgende: ik heb een uitspraak van een rechtbank waarin wordt verwezen naar vaste rechtspraak van de CRvB. Mag ik dan verwijzen naar de uitspraak van de rechtbank (waarin de inhoud van die vaste rechtspraak is opgenomen) of moet ik op zoek naar de uitspraak van de CRvB?
Thanks Erikquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zou zekerheidshalve even de uitspraak van het CRvB nalopen en precies citeren.
Geen idee, had er nog nooit van gehoord. Maar ook die reactie klopt volgens mij weer niet. Op de eerstejaarsfacebook is ook iedereen ervan overtuigd dat het onjuist moet zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:36 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hoe spreek jij die naam uit? Als Silfit of Kilfit?
Maar wat was de vraag? Markeer de juiste of de onjuiste stelling?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:15 schreef Paxcon het volgende:
Geen idee, had er nog nooit van gehoord. Maar ook die reactie klopt volgens mij weer niet. Op de eerstejaarsfacebook is ook iedereen ervan overtuigd dat het onjuist moet zijn.
Ja, de vraag was: welke stelling is onjuist. En volgens de hoogleraar is die stelling dus juist.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:36 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Klopt het wat Keyos zegt? Ging het om het foute antwoord?
Jij ook bedankt. Ik heb inmiddels inderdaad een uitspraak van de CRvB zelf gevonden waarin ook naar de vaste rechtspraak wordt verwezen. Is dat dan wel afdoende?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:15 schreef Ties02 het volgende:
Dat eerste denk ik
Als je moet zoeken naar de vaste rechtspraak zal je meerdere uitspraken moeten nalopen denk ik
Dat lijkt mij perfect.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Jij ook bedankt. Ik heb inmiddels inderdaad een uitspraak van de CRvB zelf gevonden waarin ook naar de vaste rechtspraak wordt verwezen. Is dat dan wel afdoende?
Waaaait just a minute. Is er een eerstejaarsfacebook?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Geen idee, had er nog nooit van gehoord. Maar ook die reactie klopt volgens mij weer niet. Op de eerstejaarsfacebook is ook iedereen ervan overtuigd dat het onjuist moet zijn.
Nooit weg geweest.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:10 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
HOI! leuk je weer online te zien!
Pax had dat ook eigenlijk niet mogen zeggen. Krijg je dat gezeik met die hoeders en novieten ook op Facebook.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:20 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Waaaait just a minute. Is er een eerstejaarsfacebook?
Ik voel me oud.
Welk gezeik? Die goede sturing bedoel je zeker.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Pax had dat ook eigenlijk niet mogen zeggen. Krijg je dat gezeik met die hoeders en novieten ook op Facebook.
Dat. Maar ook het juk en de druk.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:21 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Welk gezeik? Die goede sturing bedoel je zeker.
Bedoelde inderdaad strafrechtquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:59 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ok. Ik schrok al. Keyos was juist altijd zo enthousiast namelijk.
Dat is alleen maar om jullie beter en sterker te maken en daardoor tot de hoogst mogelijke prestaties te brengen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat. Maar ook het juk en de druk.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:50 schreef Ties02 het volgende:
Strafrechtdat hadden ze beter de domme kutartikelopsomming opleiding kunnen noemen!!!
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:07 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Geweldig. Volgend sollicitatiegesprek ga ik om een milkshake vragen. Mango.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |