Oooh die wordt hier niet voorgeschreven. Hier mag je meteen aan de Corstens.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:41 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik moet het dus doen met 'Capita Strafrecht' van Mevis.
Misschien is dat inherent aan het vak. Ik had me ook verheugd op strafrecht en ik heb het eveneens ervaren als een opsomming van artikelen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:44 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik dacht het al inderdaad, ging even zoeken naar dat boek van Van Der Pot en kwam uit op staatsrecht. Vond de staats- en bestuursrecht boeken zeer prettig om mee te werken, dit is gewoon een doolhof aan artikelen in één hoofdstuk. Ik kom er wel uit natuurlijk, maar plezier hebben is wat anders.
Domme kutartikelopleiding.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:50 schreef Ties02 het volgende:
Strafrechtdat hadden ze beter de domme kutartikelopsomming opleiding kunnen noemen!!!
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:50 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Pleuris. Ik had een goede website gevonden met veel informatie. Plat. Zo te zien niet tijdelijk.
Hoelang is het nu al dan? 2 weken?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik vraag me af of we Boterbartje ooit nog terug gaan zien. Die is nu wel serieus lang geband.
Zo ervaar ik het dus ook.quote:
Had je daar vrees voor dan?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:56 schreef Ties02 het volgende:
Als ie in het echte leven maar wel op het rechte pad blijft
Nice. Hoop dat het iets gaafs wordt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
Van de week hoor ik nu wat er verder gebeurd. Ben heel benieuwd.
Altijd leuk om met zulke mensen te praten. En met zijn assistentequote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:04 schreef Ties02 het volgende:
Beveiliger? Wist hij misschien waar Boterbartje is
Ik zal duimen voor je Yreal, maar verkwansel je talenten niet he. Als het zwaar onder niveau is, of je het idee hebt dat je wordt "misbruikt" durf dan ook nee te zeggen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
Van de week hoor ik nu wat er verder gebeurd. Ben heel benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |