quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:31 schreef Ties02 het volgende:
Ik ben al de hele dag katten foto's aan het kijken op Reddit
quote:
quote:
Ik heb vandaag lappen tekst geschreven manquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik hou er mee op voor vandaag. Toch nog een paar alinea's geschreven.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb vandaag lappen tekst geschreven man![]()
En nu aan het studeren
quote:
Er stond niet: " Pics van de korte muppets "quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee sorry, Ik heb mijn muppet pyama al aan.
quote:
Destijds m'n foto gepost, bedenk daar maar minder haar bijquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:00 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
[..]
Er stond niet: " Pics van de korte muppets "
Hups, pics van de korte coupes
Had jij ook meegedaan aan die waanzin ja?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Destijds m'n foto gepost, bedenk daar maar minder haar bij
Ik moet nog beginnenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:01 schreef Actaeon het volgende:
Ik vind dat ik ook genoeg gedaan heb voor vandaag.
We maken allemaal wel eens foutenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Had jij ook meegedaan aan die waanzin ja?
Een beschikking waarbij iemand wordt verweten zijn inlichtingenplicht te hebben verzuimd inzake een gezamenlijke huishouding. Het stelt uiteraard niet zo veel voor vergeleken met de uitdagingen waar jullie voor staan, maar ik heb er nog een flinke kluif aan.quote:
Dat is waar.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
We maken allemaal wel eens fouten
Kan ik me voorstellen, alles op z'n tijdquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:03 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Een beschikking waarbij iemand wordt verweten zijn inlichtingenplicht te hebben verzuimd inzake een gezamenlijke huishouding. Het stelt uiteraard niet zo veel voor vergeleken met de uitdagingen waar jullie voor staan, maar ik heb er nog een flinke kluif aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |