Proeven?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:37 schreef Ambipur het volgende:
Honger. Vanavond maar eens echt Turks in de keuken staan.
Zit klaar te worden in de ovenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:56 schreef theKiD het volgende:
[..]
Proeven?![]()
OT, bah sneeuw. Studentenweer die geen verstand hebben en niet hoeven te werken
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:11 schreef iFok. het volgende:
[..]
Dat zie ik morgen wel weer. Eerst genieten van mijn vrije avond.
Alsof je anders naar buiten zou gaan.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:13 schreef Angel-Joy het volgende:
Verveel me, niks te doen door al dat sneeuw, alle mensen blijven binnen
Dan maar tv kijken
Wanneer veel mensen na elkaar (bijna) dezelfde reactie geven in een topic en iemand gaat (vaak expres) iets zeggen wat heel anders dan alle voorgaande reacties. Degene die dat doet is de combobreakerquote:
xD XDquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:18 schreef iFok. het volgende:
[..]
Alsof je anders naar buiten zou gaan.![]()
![]()
Fotootje?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wanneer veel mensen na elkaar (bijna) dezelfde reactie geven in een topic en iemand gaat (vaak expres) iets zeggen wat heel anders dan alle voorgaande reacties. Degene die dat doet is de combobreaker
OT: kamer anders ingericht, maar ik weet niet of ik er blij mee ben.. En alles weer terugzetten is ook zo'n teringwerk.
Gefeliciteerd met je baan!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:15 schreef Fera het volgende:
Op rolletjes. Ik heb van het weekend een fiets gekregen en vandaag aangenomen bij een nieuwe baan. Ook al is het meer voor het geld, het lijkt me hartstikke leuk werk. Echt iets waar ik ziel en zaligheid voorlopig even in kwijt kan.
Zie whatsappquote:
Zeer herkenbaarquote:Op woensdag 16 januari 2013 00:11 schreef Ambipur het volgende:
Ipv eindelijk eens aan mijn laatste dingen te beginnen voor de studie, vermaak ik mij met brood bakken en nog meer ontwijkend gedrag..
Begin mijn luiheid nu wel zat te worden.. Is een goed teken op zich..
Dito.quote:
quote:
Haiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |