quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:Het telefoonnummer voor herstel van uw Google-account - <knip, niet mijn e-mailadres> - is onlangs gewijzigd. Als u deze wijziging heeft aangebracht, hoeft u verder niets te doen.
Als u uw telefoonnummer voor herstel niet heeft gewijzigd, is uw account wellicht gehackt. Klik voor meer informatie op deze link:
Als u problemen ondervindt met toegang tot uw account, start u de accountherstelprocedure door te klikken op deze link:
Als ik uit Duitschland kom moet ik eerst heel Limburg door rijden voor ik weer aan een NLse mast kan koppelen. Maarja Limburg = Duitsland natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:14 schreef Anne het volgende:
Oke, ik heb juist vaak ontvangst met T-Mobile, waar anderen het juist niet hebben.
Kijk maar als we naar Duitsland rijden, dan heb ik veel langer nog een NL-netwerk dan jij.
Bek houwe.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:32 schreef daNpy het volgende:
[..]
Als ik uit Duitschland kom moet ik eerst heel Limburg door rijden voor ik weer aan een NLse mast kan koppelen. Maarja Limburg = Duitsland natuurlijk.
Daar had ik mijn telefonie en internet. 54 euro per maand ofzoietsquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:34 schreef daNpy het volgende:
www.t-mobile.de heeft nog wel een aanbieding voor je.
Lekker teuerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Daar had ik mijn telefonie en internet. 54 euro per maand ofzoiets. Duur in ieder geval.
Das ist nicht billig.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Daar had ik mijn telefonie en internet. 54 euro per maand ofzoiets. Duur in ieder geval.
Wij betalen niks voor TV en webz, zit in de huur. Vaste aansluiting hoef ik sowieso niet, we hebben allebei een mobielequote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:56 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Das ist nicht billig.
Maar wij betalen nu ook 40 euro voor internet en telefon.
Is dit niks?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:23 schreef Sounddragon het volgende:
Ik moet ook verlengen binnenkort, ik wacht nog effe af hoe en wat, maar ik wil wel weer een Sony. Heb nu effe een HTC HD2 omdat mijn oude foon op sterven na deaud was, maar ik vind hem niet zo fijn als een Sony, voor de camera is bagger vind ik, en die zijn bij Sony altijd perfect![]()
Provider boeit me niet zo; als KPN hem niet geeft, ga ik gewoon ergens anders heen..
APK afkeur denk ik, maar weet ik niet zeker; sommige yanken hebben dat standaard. Dan moet je ook andere lampies in je achterlichten maken, denk niet dat dat eenvoudig is.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:27 schreef daNpy het volgende:
Mag je eigenlijk je achterlichten mee laten branden met de remlichten, als je geen stads of dim licht voert?
Of is dit APK afkeur?
Jep, dat is watquote:
Eigenlijk zou bij ons de vaste lijn er ook wel uit kunnen, die wordt alleen gebruikt om gebeld te worden. Bellen doen we meestal met mobiel. Maargoed, veel mensen bellen ons ook op de vaste lijn, dus dan houden we die maar.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wij betalen niks voor TV en webz, zit in de huur. Vaste aansluiting hoef ik sowieso niet, we hebben allebei een mobiele
Waarom zouden er andere lampjes in moeten?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
APK afkeur denk ik, maar weet ik niet zeker; sommige yanken hebben dat standaard. Dan moet je ook andere lampies in je achterlichten maken, denk niet dat dat eenvoudig is.
We hebben hem nu ook niet, dus we gaan het vast redden zonderquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:33 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Eigenlijk zou bij ons de vaste lijn er ook wel uit kunnen, die wordt alleen gebruikt om gebeld te worden. Bellen doen we meestal met mobiel. Maargoed, veel mensen bellen ons ook op de vaste lijn, dus dan houden we die maar.
Achterlicht lampjes zijn meestal 12v/5 watt, en als je er een combi remlicht van wilt maken zal er 12v 21/5 in moeten, dus ook andere fittingen enzo erin rommelen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:34 schreef daNpy het volgende:
[..]
Waarom zouden er andere lampjes in moeten?
Ja, met duplo lampen bedoel je. Daar had ik nog niet aan gedacht, ik wilde gewoon het remlicht wat breder maken door de gewone (5W) achterlichtjes mee te laten branden.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Achterlicht lampjes zijn meestal 12v/5 watt, en als je er een combi remlicht van wilt maken zal er 12v 21/5 in moeten, dus ook andere fittingen enzo erin rommelen.
Waarom niet gewoon een deftig 3e remlicht erin? werkt veel beter en is duidelijker als het verbreden van je remlichten in de AL-units, of heb je dat al?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja, met duplo lampen bedoel je. Daar had ik nog niet aan gedacht, ik wilde gewoon het remlicht wat breder maken door de gewone (5W) achterlichtjes mee te laten branden.
Het bereft de Golf, dus wellicht zijn duplolampen nog wel in te bouwen, ik heb toch al een set reserve GTI achterlichten
Is nog een beter idee ook en je hoeft niet te klungelen met diodes (en spanningsverlies).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |