Boerquote:
Jij hebt teveel schoenenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Echt wel. Moet ik ze even halen boven?
Inderdaad, ik maakte maar een grapje. Ik moet altijd een beetje overgeven als ik mensen met die dingen zie lopen, laat staan mannenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Niet.
[..]
Daar zijn ze ook goed voor
[..]
I sure hope not
Bosbouwers horen niet op klompen, dus je bent een boerquote:
bosbouw is ook een soort landbouw maar dan is de omlooptermijn niet 1 jaar maar 100 jaarquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bosbouwers horen niet op klompen, dus je bent een boer
Nu nog bijpassend werkquote:
Zit wat in, maar dan nog, vind ik die klompen niet kunnenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:18 schreef densmee het volgende:
[..]
bosbouw is ook een soort landbouw maar dan is de omlooptermijn niet 1 jaar maar 100 jaar
geen lasser want dan smelten de vetersquote:
Dat paar wat je net postte is iig vlug te veelquote:
er is niks fijners om op te lopenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zit wat in, maar dan nog, vind ik die klompen niet kunnen
Teveel wat?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:20 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat paar wat je net postte is iig vlug te veel
Bak & braad laarzen; niet op lopen, want na 14 weken flikkeren de zolen er onderuitquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:19 schreef densmee het volgende:
[..]
geen lasser want dan smelten de veters
Ik bedoel dat ik ze niet zo mooi vind.quote:
Ja euj, jij loopt al maanden om nieuwe laarzen te miepenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:19 schreef Anne het volgende:
Daarbij; Jij wilde mij laatst nog een paar aansmeren!
Mijn ervaring is dat dat niet zo is.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:19 schreef densmee het volgende:
[..]
geen lasser want dan smelten de veters
Nieuwe laarzen ja. En dan wil je me loop-schoenen aansmerenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja euj, jij loopt al maanden om nieuwe laarzen te miepen
Ow, zeg dat dan meteenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:22 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik ze niet zo mooi vind.
Jullie vinden mijn uggs ook niks, dus..!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow, zeg dat dan meteen. Dat kan en mag.
Jah, als je in het bos wilt wandelen is het wel fijn als je in je verzameling een paar schoenen hebt waar dat ook daadwerkelijk mee kanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Nieuwe laarzen ja. En dan wil je me loop-schoenen aansmeren.
deze zijn lekker warm en super stevigquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja euj, jij loopt al maanden om nieuwe laarzen te miepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |