groot voordeel hierdoor is dat je een paar maanden met 1 keer opladen kan doen ipv elke dagquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tablet heeft een LCD scherm met daarachter een lamp (geeft dus licht, is niet prettig voor je ogen om lange tijd naar te kijken)
E-ink is een soort elektronisch papier. Kan je niet op lezen in het donker want het geeft zelf geen licht. Batterij duur wordt ook niet aangegeven in uren gebruikstijd, maar in aantal pagina's (hij gebruikt alleen stroom als je pagina wisselt, daarna blijven de letters gewoon staan).
[ afbeelding ]
Teruglopende papieren verkoop is niet te compenseren door digitale boeken heel duur te maken. Het enige wat je bewerkstelligt is dat veel mensen het onbeschoft duur vinden en het niet doen / de illegaliteit induiken. Dat is geen langetermijndenkenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er moet natuurlijk ook nog gewoon aan verdiend worden. Het gaat slecht met de boekenbranche, heel veel boekwinkels zijn failliet.
ditquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Teruglopende papieren verkoop is niet te compenseren door digitale boeken heel duur te maken. Het enige wat je bewerkstelligt is dat veel mensen het onbeschoft duur vinden en het niet doen / de illegaliteit induiken. Dat is geen langetermijndenken
Ligt er maar net aan hoe veel je leestquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
groot voordeel hierdoor is dat je een paar maanden met 1 keer opladen kan doen ipv elke dag
Voornaamste reden: Als een boek 4 euro kost, koop ik er 4. Als een boek 16 euro kost, koop ik er geen.quote:
Eens! Ik heb ook op Steam genoeg spellen staan die ik zelden tot niet gespeeld heb. Waarom heb ik ze dan? Het idee klonk wel aardig en het spel kostte erg weinig, of het zat in een bundel met een spel dat ik wel wilde hebben. Had ik die spellen gekocht als ze een tientje per stuk waren? Nee. Nu is er dus in elk geval een paar cent naar de maker gegaan in plaats van helemaal niks.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Voornaamste reden: Als een boek 4 euro kost, koop ik er 4. Als een boek 16 euro kost, koop ik er geen.
Nou, als je 3 of 4 pillen mee op vakantie neemt, dan is je koffertje qua gewicht snel vol...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:23 schreef MaJo het volgende:
Ik heb helemaal niks met e-readersik hou van boeken
het gevoel in je handen, het doorbladeren, de geur, het gelezen boek in je kast! Allemaal dingen die je met de e-reader niet hebt. Het enige voordeel is misschien het gewicht maar hoe zwaar is nou 1 boek in je tas
Nee geef mij maar boeken!
Met 1 rugzak als bagage, waarin ook nog een laptop, kleding e.d. moeten, is 1 boek al snel te veelquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:23 schreef MaJo het volgende:
Het enige voordeel is misschien het gewicht maar hoe zwaar is nou 1 boek in je tas![]()
dit is voor mij ook het argument en als ik weg ben voor werk en ik heb alleen handbagage bij me.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Met 1 rugzak als bagage, waarin ook nog een laptop, kleding e.d. moeten, is 1 boek al snel te veel
Wat zijn sommige vrouwen toch barbaren als het om auto's gaat!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij kan lang genieten van z'n eerste ritje.![]()
Ik heb echt geen idee wat voor auto het is.Het is in elk geval een station en hij is zwart.
Wel een carkit en winterbanden en geen luxe fauteuil voor M.?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:03 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Wat zijn sommige vrouwen toch barbaren als het om auto's gaat!
[ afbeelding ]
Seat Ibiza ST Copa editie. Heb er winterbanden en een carkit aan laten toevoegen.
Ik wist wel dat het een 3-cylinder is, maar hij klinkt ook _echt_ als een 4-cylinder waar men een bougie uitgetrokken heeft. Verder rijdt hij overigens heerlijk, lekker stabiel, zelfs in besneeuwde bochten!
Ik geef ze gelijk, mijn interesse heeft het ook nietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:03 schreef Wiebelkont het volgende:
Wat zijn sommige vrouwen toch barbaren als het om auto's gaat!
Die ertegenover (links) is van mij. Een donkergroene auto.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |