SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan stap ik uit. Serieus. Ik heb nu al de neiging toch maar gewoon met het OV te gaan.Was maar een grapje
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Hoezo neiging om met OV te gaan dan?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Als je mij chagrijnig wil hebben moet je dat doen. Ben nu al chagrijnig bij het idee.quote:What you forget, you are gonna repeat.
Als B_G metal erop gaat zetten in de auto.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoezo neiging om met OV te gaan dan?What you forget, you are gonna repeat.
Ligt er geheel aan wat voor metal het is bij mij.
Ik hou wel van Delain, Epica, Metallica, Iron Maiden, Rammstein etc.![]()
Haha dat zijn ze sowiesoquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet argwanend, zeer ondernemend en dominant. Zij is de baas. Jammer wel dat mijn hond en ik dat idee ook hebben.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
De straat is hier net bedekt met sneeuwSneeuwt nog wel
/edit: 1000km file? Bij dit kleine beetje sneeuw?Wat zijn Nederlanders toch een stelletje prutsers
![]()
![]()
Sorry dat ik je saggo maakte hoor. Het was serieus een grapje, ondanks mijn username (google en huiver)...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als B_G metal erop gaat zetten in de auto.Mja, is te doen. Huidige top40 is meestal niet mijn favoriet. Ben meestal van de 80's/90'squote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
http://radioplayer.omroep.nl/3fm-default/. Ook top40, maar dan iets langer terug.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Het schijnt dat er in het westen wel meer ligt dat hierquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:18 schreef Vinniiee het volgende:
/edit: 1000km file? Bij dit kleine beetje sneeuw?Wat zijn Nederlanders toch een stelletje prutsers
What you forget, you are gonna repeat.
Uhm dat er bij jou weinig sneeuw ligt wil niet zeggen dat er rond Den Haag en Rotterdam ook haast niks ligt hequote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:18 schreef Vinniiee het volgende:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Radio Veronica dan!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:20 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Sorry dat ik je saggo maakte hoor. Het was serieus een grapje, ondanks mijn username (google en huiver)...
[..]
Mja, is te doen. Huidige top40 is meestal niet mijn favoriet. Ben meestal van de 80's/90's. Ook top40, maar dan iets langer terug.
Zeker om 4 uur is datals Somertijd erop is met moppen en limericks
[b]AirwiN schreef [/b]
3FM is zo'n beetje de zender met de meest diverse muziekquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:20 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Sorry dat ik je saggo maakte hoor. Het was serieus een grapje, ondanks mijn username (google en huiver)...
[..]
Mja, is te doen. Huidige top40 is meestal niet mijn favoriet. Ben meestal van de 80's/90's. Ook top40, maar dan iets langer terug.
.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het schijnt dat er in het westen wel meer ligt dat hierAlsof daar 30cm sneeuw ligt...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm dat er bij jou weinig sneeuw ligt wil niet zeggen dat er rond Den Haag en Rotterdam ook haast niks ligt he![]()
Sowieso genoeg sneeuw om jou in te begravenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
3FM is zo'n beetje de zender met de meest diverse muziek.
[..]
[..]
Alsof daar 30cm sneeuw ligt...
[b]AirwiN schreef [/b]
Een radio hoort muziek te spelen. Als ik geleuter wil horen ga ik wel naar een cabaretoptreden.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Radio Veronica dan!
Radio is voor muziek. Niet voor moppen en limericksquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Radio Veronica dan!
Vind dat zo irritant aan Veronica. Mijn pa zet de radio dan ook altijd op Veronica en dan keihard en dan gaat 'ie zitten meelachen, terwijl ik er geen kut van snap.
Dan nog blijf het feit dat Nederlanders niet met sneeuw om kunnen gaan.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso genoeg sneeuw om jou in te begraven![]()
Herkenbaarquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Radio is voor muziek. Niet voor moppen en limericksVind dat zo irritant aan Veronica. Mijn pa zet de radio dan ook altijd op Veronica en dan keihard en dan gaat 'ie zitten meelachen, terwijl ik er geen kut van snap.
.
![]()
En dat jij alleen maar kan klagen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan nog blijf het feit dat Nederlanders niet met sneeuw om kunnen gaan.What you forget, you are gonna repeat.
Jaaa!!! En sneeuwengelen maken, en sneeuwballen gooien en en enquote:
Sneeuwpop!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jaaa!!! En sneeuwengelen maken, en sneeuwballen gooien en en en![]()
Radio is om radio te maken. Wat dus ook praatprogramma's kunnen zijn. Als je alleen muziek wil, koop je toch een cd.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Radio is voor muziek. Niet voor moppen en limericksVind dat zo irritant aan Veronica. Mijn pa zet de radio dan ook altijd op Veronica en dan keihard en dan gaat 'ie zitten meelachen, terwijl ik er geen kut van snap.
Overigens, goeie morgen mensen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson![]()
Sneeuwpoppen en dan lekker met koude voetjes tegen de kachel en dan kopje thee (of warme chocomel voor de liefhebbers)quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jaaa!!! En sneeuwengelen maken, en sneeuwballen gooien en en en
Nog meer sneeuw please![]()
![]()
MIDNR is het beste programma dat ooit op de nederlandse radio is geweest en geloof me, slapper ouwehoeren dan die deden kan niet.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Rick van V?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:26 schreef DaMook het volgende:
MIDNR is het beste programma dat ooit op de nederlandse radio is geweest en geloof me, slapper ouwehoeren dan die deden kan niet.
[b]AirwiN schreef [/b]
dat zijn de "winterbanden zijn onzin" mensen.... daar staat de rest door in de filequote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:18 schreef Vinniiee het volgende:
Wat zijn Nederlanders toch een stelletje prutsers![]()
![]()
Jupquote:.
Jaaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sneeuwpoppen en dan lekker met koude voetjes tegen de kachel en dan kopje thee (of warme chocomel voor de liefhebbers)
Nog meer sneeuw please
Ik lig altijd dubbel om hemquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik denk dat ik maar ga emigreren naar Engeland
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:29 schreef rival het volgende:
[..]
dat zijn de "winterbanden zijn onzin" mensen.... daar staat de rest door in de file!!!!
![]()
![]()
Ja, daar is het wel lekker weerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik denk dat ik maar ga emigreren naar Engeland
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:20 schreef Blind_Guardian het volgende:
Sorry dat ik je saggo maakte hoor.
wauw!![]()
![]()
MIDNR was echt geniaal door zijn flauwheidquote:.
Gelukkig hoef ik vandaag alleen met de fiets wegquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:29 schreef rival het volgende:
[..]
dat zijn de "winterbanden zijn onzin" mensen.... daar staat de rest door in de file.
![]()
Niet om het weer. Want ik vind dit weer geweldig.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, daar is het wel lekker weer
Om de klagende mensen. In Engeland hoor je niemand klagen over het weer. NIet zo fucking veel als hier in ieder geval.What you forget, you are gonna repeat.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, daar is het wel lekker weer![]()
![]()
Is in nederland toch nooit goed. Winters zijn te koud en zomers te vies klam. In de winter missen ze de zon en in de zomer kunnen ze niet wachten op de kou. Zeikerdsquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet om het weer. Want ik vind dit weer geweldig.
Om de klagende mensen. In Engeland hoor je niemand klagen over het weer. NIet zo fucking veel als hier in ieder geval.![]()
Zo zijn Nederlanders nou eenmaal.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:32 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Is in nederland toch nooit goed. Winters zijn te koud en zomers te vies klam. In de winter missen ze de zon en in de zomer kunnen ze niet wachten op de kou. Zeikerds![]()
spreek voor jezelfquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan nog blijf het feit dat Nederlanders niet met sneeuw om kunnen gaan.![]()
![]()
Is toch zieligquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo zijn Nederlanders nou eenmaal.![]()
Daarom. KutNederlandersquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:32 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Is in nederland toch nooit goed. Winters zijn te koud en zomers te vies klam. In de winter missen ze de zon en in de zomer kunnen ze niet wachten op de kou. Zeikerds
|| justdiggit.org ||
Forum Opties Forumhop: Hop naar: