Leuk die klachten van Almere Buiten dat de sprinters zo vol zaten. Hoe denk je dat het nu is, zonder intercitysquote:
Tsja, de ANWB zegt dat het ook weer wat verwacht, dus mag de NS ook:quote:
Het KNMI zegt juist weer wat anders, alleen het binnenland kan sneeuw verwacht muz NH.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:06 schreef b2py het volgende:
[..]
Tsja, de ANWB zegt dat het ook weer wat verwacht, dus mag de NS ook:
Woensdagochtend
Normale spits. Het blijft vrijwel droog, alleen de kustgebieden maken kans op sneeuw.
Ik heb er nog eentje van 3 februari van toen, maar kan hem niet meer vinden..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klerezooi, klerezooioverdrijf niet zo man
[ afbeelding ]
Hier. Geen enkel traject rood
twitter:StationschefBMO twitterde op dinsdag 15-01-2013 om 17:07:37Effectief: GEEN ENKELE #Fyra zal nog rijden vandaag. Reizigers met 45XX-reeks tot in ESSEN, daar pendelbussen naar Roosendaal#nmbs reageer retweet
Dat is het dus ook, voor deze werkweek. Totaal geen enkele reden voor aangepaste dienstregeling morgen. Of er in het weekend weer sneeuw komt boeit niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:11 schreef b2py het volgende:
Hier trouwens weer weerman b2py.
Jullie dachten dat dit het einde van de sneeuwbonanza was?
Alles wat in Dagplan aangepast wordt staat sowieso verneukt op de TBP's.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:24 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Dan moeten de systemen geüpdatet worden. In het digitale tijdperk is dergelijke inflexibiliteit onacceptabel. Het gaat gewoon om de naam op de borden te veranderen voor de duidelijkheid van de reiziger, of ander ten minste een opmerking in de zin van "Rijdt niet naar Heerlen maar naar Maastricht" in plaats van "Rijdt door naar Maastricht"/"Rijdt niet verder dan Maastricht". Maar eigenlijk zou zelfs dat halfbakken zijn.
Hoe kan dat nou? De overheveling van de informatievoorziening van ProRail naar NS zou toch hét recept zijn voor goede informatievoorziening in dit soort gevallen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:22 schreef b2py het volgende:
[..]
Alles wat in Dagplan aangepast wordt staat sowieso verneukt op de TBP's.
Omdat de systemen dat niet kunnen behappen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:26 schreef Igen het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? De overheveling van de informatievoorziening van ProRail naar NS zou toch hét recept zijn voor goede informatievoorziening in dit soort gevallen?
Ik kan me toch herinneren dat de trein die naar Heerlen / Maastricht ging eind vorig jaar bij werkzaamheden in z'n geheel doorreed naar Maastricht, en dat het voor het eerst duidelijk stond aangegeven op de digitale borden (dus: eindbesteming Maastricht, in plaats van dat er nog steeds stond eindbestemming Heerlen / Maastricht zoals altijd daarvoor).quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:28 schreef b2py het volgende:
[..]
Omdat de systemen dat niet kunnen behappen.
De systemen weten in dit geval trein nummer xxx van Amsterdam naar Heerlen, via die en die stations. Als Dagplan dan de bestemming aanpast naar Maastricht ziet het systeem dat als een via bestemming. Hierdoor krijg je de berichten "Rijdt via een andere route". Op de actuele vertrektijden ziet het er overigens altijd beter uit dan op stations en TBP's.
Sorry hoor, maar daar kwam je in 1982 nog mee weg. Nu niet meer.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:28 schreef b2py het volgende:
Omdat de systemen dat niet kunnen behappen.
Werkzaamheden worden niet aangepast door Dagplan.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:31 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Ik kan me toch herinneren dat de trein die naar Heerlen / Maastricht ging eind vorig jaar bij werkzaamheden in z'n geheel doorreed naar Maastricht, en dat het voor het eerst duidelijk stond aangegeven op de digitale borden (dus: eindbesteming Maastricht, in plaats van dat er nog steeds stond eindbestemming Heerlen / Maastricht zoals altijd daarvoor).
Toen dacht ik: hé, dat InfoPlus wordt kennelijk steeds meer in gebruik genomen! Maar zoals ik het begrijp zijn er nog genoeg stappen te zetten.
Schande!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:46 schreef b2py het volgende:
Het randstadrail netwerk tussen Den Haag C en Leidschenveen (lijn 3, 4 en E) ligt op zijn gat door bevroren wissels
Of de officiële NS-rubriek Hartkloppingen waarop dat is gebaseerd, hoewel volgens mij een stuk minder succesvol...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:01 schreef b2py het volgende:
[..]
Schrijf een lief verhaal naar 'Hartstocht in de trein' op facebook!
Teken alle snelwegen behalve die in Noordoost-Nederland rood en een paar spoorlijnen rondom Utrecht en Breda geel en dan heb je het wel :p.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:52 schreef b2py het volgende:
Yreal heeft deze kaart vorig jaar gemaakt.
Iemand die zoiets voor hedenochtend heeft kunnen fabriceren?
http://i39.tinypic.com/24xqwkj.jpg
Totaal doorgeschotenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:29 schreef AverageJoe het volgende:
Zweedse schoonmaakster rijdt met trein appartement in
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |