Klinkt als een ultrasoon die anders in de overschrijding ging.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:21 schreef _serial_ het volgende:
Het antwoord van Prorail waarom ze toch werkzaamheden hadden afgelopen nacht tussen Rotterdam en Delft, we weten allemaal de gevolgen (uitgelopen werkzaamheden) uren na start van dienstregeling geen intercity's...twitter:ProRail twitterde op dinsdag 15-01-2013 om 14:53:06@svdleer In principe wordt werk zoveel mogelijk gecancelled. Alleen als het niet anders kan, zoals bij Den Haag (ivm in stand houden (1/2) reageer retweet
twitter:ProRail twitterde op dinsdag 15-01-2013 om 14:54:59@svdleer van de dienstregeling) dan moet werk doorgaan. Helaas zijn ze mede vanwege weersomstandigheden uitgelopen.. Excuus vr hinder! (2/2) reageer retweet
"Sneltrein"quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:21 schreef KnightSolaire het volgende:
Wat klopt hier niet?
[ afbeelding ]
Huh?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:33 schreef bork het volgende:
Waarom mag je maar 30 minuten HD opnemen met die compacte camera's? EU dus
En die Veo-mestkar die alleen in Meerssen stopt?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:37 schreef greavy het volgende:
Oh, dat klopt idd ook niet
Alleen Arriva rijdt nog Sneltreinen in Nederland.
die stopt ook in Valkenburg en heet ook sneltreinquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En die Veo-mestkar die alleen in Meerssen stopt?
Omdat ze anders als videocamera geclassificeerd worden en in een andere accijnscategorie vallen. Maar waarom zou je zo lang willen filmen Bork? Zo lang zijn de treinen hier ook niet, tenzij vertraging natuurlijkquote:
Hmm, kan. Bijzonder dat daar verschillende tarieven voor bestaan dan, maar okeequote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:41 schreef NikkelCobalt het volgende:
Omdat ze anders als videocamera geclassificeerd worden en in een andere accijnscategorie vallen.
Oja, dat ding. Ff vergetenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
die stopt ook in Valkenburg en heet ook sneltrein
Nou die SX 260 en mijn z-20 die kunnen max. 4GB of max. 29 min en 59 seconden HD opnemen dat is door een eu-regel bepaald van 5 jaar geleden. CIPAquote:
Ik heb ook andere hobbiesquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:41 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Omdat ze anders als videocamera geclassificeerd worden en in een andere accijnscategorie vallen. Maar waarom zou je zo lang willen filmen Bork? Zo lang zijn de treinen hier ook niet, tenzij vertraging natuurlijk
Heimelijk vieze filmpjes maken? Voor andere gevallen niks mis met meerdere shots tochquote:
quote:
Mannenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:51 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Heimelijk vieze filmpjes maken?
Zoek ff op YouTube, voor mijn TZ10 staat er een hele beschrijving van een kwartier hoe je de camera openmaakt en schoonmaakt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:15 schreef bork het volgende:
[..]
Dank u, dit bespaart me weer zoekwerk, nou dan maar op zoek naar een nieuwe, ik had deze nog niet echt lang volgens mij
thx!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:01 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zoek ff op YouTube, voor mijn TZ10 staat er een hele beschrijving van een kwartier hoe je de camera openmaakt en schoonmaakt.
eitje, vergeleken met smartphone met uitschuifbaar toetsenbord of tablet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |