Voor zover ik het hier gevolgd heb was greavy via facebook benaderd door die betreffende juristquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:57 schreef DriekOplopers het volgende:
Greavy:
[..]
Sorry dat ik nu pas reageer. Lig met griep op bed. Vraagjes:
1. Hoe komt die bedrijfsjurist aan jouw adres?
2. Ik zou wel een kopie van die brief willen. Die kun je mailen naar info@voorbeterov.nl. Daar zou je me een groot plezier mee doen.
Wacht wat?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:29 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Voor zover ik het hier gevolgd heb was greavy via facebook benaderd door die betreffende jurist
Dan kan het dus net zo goed een trollende internetheld zijn geweest. Storm in een glas water dus weerquote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan kan het dus net zo goed een trollende internetheld zijn geweest. Storm in een glas water dus weer
quote:Op maandag 14 januari 2013 21:48 schreef greavy het volgende:
[..]
Bericht kwam via Facebook![]()
Navraag via-via over de persoon bleek die inderdaad bedrijfsjurist NSH te zijn
lekker zegquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:27 schreef Igen het volgende:
Een schoonmaakster in Zweden dacht: wat Arriva in Stavoren kan, dat moet Arriva in Zweden toch ook kunnen? En zo reed ze met een lege trein een woonhuis in:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16070714.ab
P.S. Alles onder voorbehoud van feitelijke onjuistheden
Ach ja, goedkope grappen zijn ook grappenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:01 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Volgens de Speld:
[ afbeelding ]
Morgen weer normaal.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg, weet iemand hoe lang we de bekrompen dienstregeling blijven rijden? Zal wel de rest van de week zijn minimaal of zo?
Als ze de vertrektijden nou aanpassen is die +60 weg!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:36 schreef KnightSolaire het volgende:
Door de winterse omstandigheden rijdt Fyra Brussel vandaag trouwens vrij consequent met +60.
Zal vooral van de weersverwachting afhangen. Morgen is er nog kans op sneeuw.quote:
Nee, dat weet niemand. Zal nog wel een paar jaartjes kunnen duren tot NS helemaal zonder kan. In 2016 wordt de volgende bestelling nieuwe sprinters verwacht.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:33 schreef AverageJoe het volgende:
Weet iemand eigenlijk wanneer het complete mat '64 er echt uitgaat?
tsja, morgen voorlopig nog gewone treindienst.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:32 schreef James1988 het volgende:
[..]
Zal van het weer afhangen.
Vorig jaar duurde het 2 weken.
Don't eat the red snow!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:38 schreef bork het volgende:
Ik was om 9.30 op Overvecht, ongelooflijke timing want: er rijden geen trein naar Bilthoven, Den Dolder en Amersfoort u wordt verzocht om om te reizen via Hilversum. Springer bij Den Dolder dus
Inderdaad, met als voornaamste oorzaak dat de vervolgbestelling SLT's niet is geplaatst vanwege de vernieuwde eisen vanuit de overheid (toilet). Desondanks daalt het aantal rijdende Plan V's, bijvoorbeeld door decentralisatie. De reserve is inmiddels enormquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:40 schreef ReisT het volgende:
[..]
Zal vooral van de weersverwachting afhangen. Morgen is er nog kans op sneeuw.
[..]
Nee, dat weet niemand. Zal nog wel een paar jaartjes kunnen duren tot NS helemaal zonder kan. In 2016 wordt de volgende bestelling nieuwe sprinters verwacht.
ook de reden dat DDZ in de sprinterseries gaat rijden. De NS heeft namelijk een tekort aan sprinters en een overschot aan IC-materieelquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:40 schreef ReisT het volgende:
Nee, dat weet niemand. Zal nog wel een paar jaartjes kunnen duren tot NS helemaal zonder kan. In 2016 wordt de volgende bestelling nieuwe sprinters verwacht.
Dat koppelt nogal moeilijk.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:54 schreef bork het volgende:
Ach ja, het levert wel bijzondere plaatjes op![]()
[ afbeelding ]
Slechts 16 jaar verschil...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:54 schreef bork het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is ook echt wel lelijk. Hoe verzin je zo'n lelijke trein.... Gelukkig hebben ze dat bij de V250 beter gedaan.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:54 schreef bork het volgende:
[ afbeelding ]
Wacht even, de Intercity naar Heerlen rijdt niet verder dan Maastricht?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:15 schreef bork het volgende:
op CS stond de uitleg voor de lege borden
[ afbeelding ]
Kunnen de systemen niet hebben.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:17 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Wacht even, de Intercity naar Heerlen rijdt niet verder dan Maastricht?En op NS.nl wordt gesproken over "rijdt verder naar Maastricht". Waarom niet gewoon de eindbestemming veranderen in Maastricht.. Dit is onnodig verwarrend.
Dat werd ook gedaan, deze reden ook met flinke vertragingen, busschauffeur van lijn 8 reed gewoon weg toen een stel treinspijtoptanten op zijn bus afrenden. Deze optie werd niet door NS omgeroepen ook niet op CS.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:19 schreef Bitlord het volgende:
Vanaf overvecht kun je natuurlijk ook buslijn 1 en 8 nemen, 12 keer per uur.
Dan moeten de systemen geüpdatet worden. In het digitale tijdperk is dergelijke inflexibiliteit onacceptabel. Het gaat gewoon om de naam op de borden te veranderen voor de duidelijkheid van de reiziger, of ander ten minste een opmerking in de zin van "Rijdt niet naar Heerlen maar naar Maastricht" in plaats van "Rijdt door naar Maastricht"/"Rijdt niet verder dan Maastricht". Maar eigenlijk zou zelfs dat halfbakken zijn.quote:
ja, ik zie het, lens schoonmaken helpt dan niet?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Je mag weleens een nieuwe camera borkie, er zitten allemaal haartjes op je sensort
Lijkt me niet neequote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:08 schreef bork het volgende:
[..]
ja, ik zie het, lens schoonmaken helpt dan niet?
mm, hoe komen die er dan, het is een compact model.quote:
Door het in- en uitschuiven van de lens, mijn Panasonic TZ10 heeft het ook.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:12 schreef bork het volgende:
[..]
mm, hoe komen die er dan, het is een compact model.
Dank u, dit bespaart me weer zoekwerk, nou dan maar op zoek naar een nieuwe, ik had deze nog niet echt lang volgens mijquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:13 schreef Duvel het volgende:
[..]
Door het in- en uitschuiven van de lens, mijn Panasonic TZ10 heeft het ook.
Ja precies, dat werkt als een blaasbalg. Het zit dus ook echt binnen in je camera. Een nieuwe kopen is normaal gesproken sneller en goedkoper dan opsturen en laten fiksen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:13 schreef Duvel het volgende:
[..]
Door het in- en uitschuiven van de lens, mijn Panasonic TZ10 heeft het ook.
twitter:ProRail twitterde op dinsdag 15-01-2013 om 14:53:06@svdleer In principe wordt werk zoveel mogelijk gecancelled. Alleen als het niet anders kan, zoals bij Den Haag (ivm in stand houden (1/2) reageer retweet
twitter:ProRail twitterde op dinsdag 15-01-2013 om 14:54:59@svdleer van de dienstregeling) dan moet werk doorgaan. Helaas zijn ze mede vanwege weersomstandigheden uitgelopen.. Excuus vr hinder! (2/2) reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |