Ach de spoorwegen rijden prima tussen de 0 en 15 graden, gelukkig is dat ongeveer 350 dagen per jaarquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
storingen bij de spoorbruggen
In nederland nietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:59 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dertig graden boven nul is nog veel heerlijker...
Mwoah. In Nederland vind ik het prima hoor. Al vond ik die 42 graden toen ik in Australië was wel wat aan de warme kant.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
In nederland nietIn de sahara is dat prima toeven
21 graden is ideaal ;-)quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:05 schreef Brembo het volgende:
[..]
Ach de spoorwegen rijden prima tussen de 0 en 15 graden, gelukkig is dat ongeveer 350 dagen per jaar.
Hm, die van 11.46u ook. Vanmiddag toch maar eens vragen op het werk.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:17 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
De IC van Groningen naar Den Haag Centraal van 10.46u rijdt volgens de Reisplanner 'niet verder dan Groningen Europapark'. Dát is nog eens knippen!
ik ook, van de NS app. Zit nu in een trein met een half uur vertraging, beetje veel wel maar nog steeds beter dan 1000km file.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:01 schreef Brembo het volgende:
[..]
Gisteren op mijn telefoon als een bericht gekregen.
Er is inmiddels nog 0 km file over.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
ik ook, van de NS app. Zit nu in een trein met een half uur vertraging, beetje veel wel maar nog steeds beter dan 1000km file.
Sorry dat ik nu pas reageer. Lig met griep op bed. Vraagjes:quote:Woeshj. Door de bedrijfsjurist van NS HiSpeed benadert. Ging over uitlating over rijdtdefyra.be. Ik mocht dat niet bekendmaken.
Auto's die zijn opgeheven tellen niet mee voor de cijfers, dat weet je best.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
omdat iedereen met een auto terug naar huis gegaan is![]()
Dit dus. Geen vertraging gehad. Htm daarentegen, die rijdt gewoon helemaal niet op sommige lijnen...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:17 schreef b2py het volgende:
Tsja, 20 cm sneeuw is ook niet niks in regio Den Haag. Het valt me alles mee vandaag.
Ja, teringlijers, gewoon heel zoetermeer afknippen van den haagquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:27 schreef Travel. het volgende:
[..]
Dit dus. Geen vertraging gehad. Htm daarentegen, die rijdt gewoon helemaal niet op sommige lijnen...
Voor zover ik het hier gevolgd heb was greavy via facebook benaderd door die betreffende juristquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:57 schreef DriekOplopers het volgende:
Greavy:
[..]
Sorry dat ik nu pas reageer. Lig met griep op bed. Vraagjes:
1. Hoe komt die bedrijfsjurist aan jouw adres?
2. Ik zou wel een kopie van die brief willen. Die kun je mailen naar info@voorbeterov.nl. Daar zou je me een groot plezier mee doen.
Wacht wat?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:29 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Voor zover ik het hier gevolgd heb was greavy via facebook benaderd door die betreffende jurist
Dan kan het dus net zo goed een trollende internetheld zijn geweest. Storm in een glas water dus weerquote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan kan het dus net zo goed een trollende internetheld zijn geweest. Storm in een glas water dus weer
quote:Op maandag 14 januari 2013 21:48 schreef greavy het volgende:
[..]
Bericht kwam via Facebook![]()
Navraag via-via over de persoon bleek die inderdaad bedrijfsjurist NSH te zijn
lekker zegquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:27 schreef Igen het volgende:
Een schoonmaakster in Zweden dacht: wat Arriva in Stavoren kan, dat moet Arriva in Zweden toch ook kunnen? En zo reed ze met een lege trein een woonhuis in:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16070714.ab
P.S. Alles onder voorbehoud van feitelijke onjuistheden
Ach ja, goedkope grappen zijn ook grappenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:01 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Volgens de Speld:
[ afbeelding ]
Morgen weer normaal.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg, weet iemand hoe lang we de bekrompen dienstregeling blijven rijden? Zal wel de rest van de week zijn minimaal of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |