Wel waar joh poepkopquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:54 schreef b2py het volgende:
En dat ik verder een andere mening heb als jij houdt niet in dat ik gelijk een 'bostrol' ben.
Lekker handig om dat nu te doenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:08 schreef Peterselieman het volgende:
Arriva heeft trouwens wat geld gevonden om wasmuntjes te kopen, want ze gaan de ramen van de treinen in het noorden van het land vaker en beter lappen
http://www.lc.nl/frieslan(...)ruiten-beter-lappen-
ik hoorde Hettinga zeggen dat ze nu een methode hebben waardoor het ook in de winter goed kanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker handig om dat nu te doenMooi laagje natuurijs op de ramen
Langs de ProRail de-icing installatie?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik hoorde Hettinga zeggen dat ze nu een methode hebben waardoor het ook in de winter goed kan
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:10 schreef Duvel het volgende:
Dat verdient een bloemetje.
[ afbeelding ]
Bron: @NMBSEuropequote:De volgende Fyra treinen rijden niet op 16 januari 2013
Vertrek vanaf Amsterdam: 7:41 12:41 17:41 -
Vertrek vanaf Brussel: 10:18 15:18 20:18
Niet helemaal. Dit zijn de normale vertrektijden:quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:24 schreef greavy het volgende:
Dat zijn de treinen die anders 2u achterelkaar 1 reed? En nu enkel elke 2 uur?
Waarom eigenlijk? Op de HSL hoef je toch niet "meer ruimte te creëren om problemen op te lossen"?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:24 schreef James1988 het volgende:
[..]
Bron: @NMBSEurope
30% van de dienstregeling bij voorbaat geschrapt.
Arriva gaat echt niet naar Nijmegen met die dingen reizenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:14 schreef b2py het volgende:
[..]
Langs de ProRail de-icing installatie?
Of zit er nog garantie op de trein?
Het is precies één materieelomloop.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Op de HSL hoef je toch niet "meer ruimte te creëren om problemen op te lossen"?
Ja, omdat die verachtelijke piepersnijders te belazerd zijn om hun contractuele verplichtingen na te komen waardoor er genoeg treinstellen beschikbaar zouden zijn ja.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:40 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het is precies één materieelomloop.
Mijn vermoeden: materieeltekort vermomd als "door de weersomstandigheden".
en niemand die dat durft te zeggen en/of te lekken, in wat voor land leven wij tegenwoordig, DDR van 1988?!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:40 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het is precies één materieelomloop.
Mijn vermoeden: materieeltekort vermomd als "door de weersomstandigheden".
daar wil de jurist van NSH het wel op doen laten lijkenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:42 schreef bork het volgende:
[..]
en niemand die dat durft te zeggen en/of te lekken, in wat voor land leven wij tegenwoordig, DDR van 1988?!
twitter:StationschefBMO twitterde op dinsdag 15-01-2013 om 20:43:53Alvast 1 info voor morgenvroeg#fyra 9201 (Bxl 6u18 A’dam 8u19) en 9209 (Bxl 8u16 A’dam 10u19) zullen niet rijden#nmbs reageer retweet
Weet die koekebakker hoe het met Stasi afgelopen is?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
daar wil de jurist van NSH het wel op doen laten lijken
nee, maar het is tegenwoordig hip om op deze wijze het imago van een bedrijf te controleren. Het levert zowel woordvoerders als juristen werk opquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:44 schreef bork het volgende:
[..]
Weet die koekebakker hoe het met Stasi afgelopen is?
Waarom komen die machinisten niet in opstand, werksfeer moet daar wel 0,0 zijn?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, maar het is tegenwoordig hip om op deze wijze het imago van een bedrijf te controleren. Het levert zowel woordvoerders als juristen werk op
ja, die lezen hier mee en dan gaan ze je op Facebook lopen bedreigen. Heel kinderachtig allemaal eigenlijkquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:42 schreef bork het volgende:
[..]
en niemand die dat durft te zeggen en/of te lekken, in wat voor land leven wij tegenwoordig, DDR van 1988?!
Heeft de NS/Hispeed een Stasi-afdeling sinds de ingebruikname van de HSL?
En als je er een keer aan toekomt is je baanvakbekendheid bagger omdat je al een paar maanden niet meer op dit stuk hebt gereden?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:49 schreef bork het volgende:
-wat je wil, een trein besturen daar kom je bijna niet aan toe?!
Niet dat dat enig gewenst resultaat oplevert trouwens, maar dat geheel terzijdequote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, maar het is tegenwoordig hip om op deze wijze het imago van een bedrijf te controleren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |