Ze eten wel meer wat ik niet lekker zou vinden. Dot maakt soms ook combinaties waar ik de rillingen van krijg, maar als het haar bevalt heb ik er geen last van.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:15 schreef bitterend het volgende:
Koud heb ik zelf nog niet geprobeerd..leek me vies..koude stamppotmaar misschien dat zij het lust? hmm vanavond zuurkool..
Die van ons ongeveer hetzelfde. Van 9:00-10:30 en 16:00-17:30quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:35 schreef Cyntiaa het volgende:
Hoe vaak en hoe lang slapen jullie kindjes eigenlijk nog overdag? Cas heeft nog steeds 2 slaapjes nodig... 2 x 1,5 uur met gemak!
09:30-11:00 / 14:00-16:00
Met een jaar sliep mijn dreumes al nog maar 1x per dag.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:35 schreef Cyntiaa het volgende:
Hoe vaak en hoe lang slapen jullie kindjes eigenlijk nog overdag? Cas heeft nog steeds 2 slaapjes nodig... 2 x 1,5 uur met gemak!
09:30-11:00 / 14:00-16:00
Kan je dan niet 's ochtends wat langer rekken zodat ze wat later wakker wordt en de middag makkelijker volhoudt?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:06 schreef bitterend het volgende:
R doet het nog niet heel goed op een slaap maar ze gaat met geen mogelijkheid slapen in de middag
Ze gaat rond 11 uur slapen en dan slaapt ze tot half 13/13 uur
De middag is voor haar eigenlijk te lang maar heb al paar keer geprobeerd haar om 16h in bed te doen, het werkt niet...
Herkenbaar. Hier redt M. het niet tot de middag, dus nu is z'n slaaptijd opgeschoven van 08.30 uur naar 10.30 uur (tot 13.30/ 14.00 uur). Vervolgens wil hij 's middags niet meer slapen, maar eigenlijk is die tijd tot bedtijd net te lang.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:43 schreef Kyara het volgende:
M slaapt de laatste tijd nogal rommelig. Meestal 's ochtends van 08:30 - 10:30 en van 14:00 - 15:30. En 's nachts van 19:00 - 07:00. Maar soms wil ie 's ochtends niet slapen, of 's middags niet. En hij kan eigenlijk niet zonder.
Ja !! doet ze heeel veel..zelf kijken, wijzen, kletsen, lachenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:05 schreef Kyara het volgende:
"leest" ze zelf wel boekjes? M. bekijkt ook vaak boekjes als ie aan het spelen is. Soms met een boe, gebabbel erbij als hij zelf aan het voorlezen is
Dikkie Dik, Nijntje, Boris de Piloot, Dribbel, Rupsje Nooitgenoeg, enz.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:36 schreef bitterend het volgende:
Welke boekjes lezen jullie?
Wij hebben Dikkie Dik, Nijntje (oma en opa pluis), en een paar gouden boekjes
dit boek is ook erg leuk voor peuters; Evie zit nu in de telfase en gaat daadwerkelijk alles tellen en benoemen. Heel leuk!quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:59 schreef Juud79 het volgende:
Wij hebben ook nog 123 met Fiep, ik wil ze eigenlijk allemaal, zooo cute!!
[ afbeelding ]
Hebben jullie ook iets van een wandelwagensoos in de buurt? Is hier wel, ben er nog nooit geweest want vaak op ma en dan is m op het kdv. Maar ziet er wel leuk uit.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:40 schreef Soempie het volgende:
Leuk zo'n voorleesontbijt trouwens.![]()
Omdat M. niet naar een kdv gaat probeer ik af en toe met hem gelegenheden/ situaties waar ook andere kinderen aanwezig zijn te bezoeken.
Ja, hier zijn twee koffiemiddagen, maar precies in die tijd slaapt M. Dat is wel erg jammer en ik vraag me af hoe andere ouders dat dan doen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:54 schreef Kyara het volgende:
[..]
Hebben jullie ook iets van een wandelwagensoos in de buurt? Is hier wel, ben er nog nooit geweest want vaak op ma en dan is m op het kdv. Maar ziet er wel leuk uit.
Hier gaven ze als tip om pas echte schoenen te kopen als je kindje 3 maanden goed kan lopen en voor die tijd slofjes te gebruiken. Maar, met dit weer moet je toch wat, zou ik denken? Als hij ook buiten wil lopen zou ik extra letten op een goede flexibele zool. Verder zou ik de tijd dat hij ze aan heeft beperkt houden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:48 schreef MeNicole2 het volgende:
Ok onze dreumes loopt nu zo'n 2 weken thuis op blote voeten, hoe trots kun je zijn. Nu wel ie ook buiten lopen maar is het niet iets te snel voor schoenen?
Ja het gaat om best een korte tijd dat ie ze aan heeft. Vooral als we bij school van de oudste staan te wachten enzo. Thuis heeft ie altijd blote voeten. Vanavond maar even kijken dan naar iets met hele flexibele zool.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hier gaven ze als tip om pas echte schoenen te kopen als je kindje 3 maanden goed kan lopen en voor die tijd slofjes te gebruiken. Maar, met dit weer moet je toch wat, zou ik denken? Als hij ook buiten wil lopen zou ik extra letten op een goede flexibele zool. Verder zou ik de tijd dat hij ze aan heeft beperkt houden.
Waarom de 'quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:51 schreef Deepfreeze het volgende:
Hier weer terug van de kruipgroep (zal wel hetzelfde als een wandelwagensoos zijn). Altijd gezellig, vandaag thema over leefstijl en gewicht. Daan begint echt meer contact te maken met andere kindjes. Bij 1 (maand jonger) ging hij op 5 cm van haar gezicht zitten en maar babbelen. Toen ze haar hoofd wegdraaide kroop hij weer voor haar neus, en babbelde stug verder..
Met Chris ben ik er pas heen gegaan toen hij tot 11 uur fatsoenlijk wakker kon blijven. Dat was na de 1,5 jaar pas. Daan redt dat nu al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |